https://www.youtube.com/watch?v=qWplnTUAPIU
Ei naurata yksikään juttu, ei yksikään, täytyy olla ilmeisesti hieman vähä-älyinen, jos tuon jutuille nauraa.
Kenen mielestä Sami Heberg on hauska?
38
2482
Vastaukset
- NÄIN_ON_
IHAN PASKA TUO ON!
- Ei_ainakaan_minun
Mikä, en ymmärrä CAPL OCK juttuasi, selvennä
- TietääPitäisi
Nyt pitäisi enää tietää, kuka on Sami Heberg.
- kura-alli
Näin on, ei tule enää Pertsa Reposen kaltaisia vitsinikkareita..........
- Ei_ainakaan_minun
Kuka hitto hän on?
- Not_laughing
Väkisintehdyn oloista koko juttu, koska koko homma on liian tehtyä ja epäaitoa se ei kosketa, eikä naurata :(
- Ei_ainakaan_minun
Mitä tarkoittaa tehdyn?
- että.sillai
Mä nauran, kun näen sen hassun naaman mutta nauruni loppuu heti, kun se avaa suunsa.
- ohjelmatsaissea
Onneksi ei ole pakko katsoa. Ei Speden Spelitkään ollut mielestäni hauska, mutta silti sitä esitettiin Prime-Timessa. Kuten Salattuja eläimiä ja muuta shaibaa.
- Anonyymi
Minne ne eläimet oli piilotettu?
- sukuRutsaajat
VAIN suhteilla päässyt esiin.... TYHJÄN HOHOTTAJA Mikko Kuustosen "sukulainen".
Niin idiootin , hölmön näköinen kuin vaan idiotti voi olla.
Samaa idiootti-sukurutsaus-sukua.
.
Mikko Kuustonen on läheistä sukua koomikko Sami Hedbergille.
Mikko Kuustonen kertoo pitäneensä nykyään stand up -koomikko Sami Hedbergiä silmällä tämän ensi hetkistä lähtien. Mies nimittäin on Hedbergin eno, sillä hänen siskonsa on Hedbergin äiti.
– Olen seurannut Samia vauvasta asti, Kuustonen kertoo.- marko.poolo
Miksi se tarvi seuraamista. Joku erityislapsi?
- Anonyymi
Kuustosen sukulainen. Heh kuustonen on yksi vastenmielisin julkkis. No ei ihme.
Hedberg ei näytä edes mieheltä vaan joltain kävelevältä geenivirheeltä. Urpolle naamalle kaikki nauraa se on hedbergin valtti. Hedberg vaikuttaa mulkulta jätkältä. Se on itselle turn off.
- sdfghdfgth
Kemin torilla juokale oli hauskempi kuin tämä muka koomikko bergeri. Kertoo aika karusti sitä kuinka surkea koomikon tekele tää bergerin on.
Tämä hieman vatsakas omalla tavallaan esiintyvä on mielestäni ollut aina hauska. Mulla on vaan niin surkea nimi muisti voisin luntata googlesta mutten sitä tee. Siinä on kuitenkin miehellä omanlainen ote eikä ole sillain ilkeä.
Pilkkaaminen on helppoa mutta tää pikkasen keskivartalolta kehittynyt nakkaa aika hyvin joka suuntaan. Ismo, ismo leikola. Vittu muistihan sen nimen vaikka olen rehellisesti aika saatanan kännissä.
Mä lupaan ismolle että saa humalaisena lupauksena mun nimmarin, otsaansa. Ja vielä lisäksi mustanaamion suojelusmerkin polttomerkkinä lähes haluamaansa paikkaan. Pieni rajoitus, genitaalialueelle sitä ei saa vaikka kuin kännissä tahtoisi.
Tuo mikä he? beri? Melkeen hauska kun ihan yksi juttu nauratti. Petelius, kalliala, uuno, useita ulkomaalaisia ja pari kaveriakin on naurattanut enemmän kuin toi beri, bäri what the niinku väli tai silleen jos nyt uunoksi ihan aletaan. Toitko muuten mitään syötävää? - HedbergPoisLavoilta
Olen jo jonkin aikaa seurannut miten Sami Hedberg tuntuu olevan joka paikassa ja stand up keikkaa pukkaa. Mies ei ole stand up koomikko. Hän vain astuu lavalle ja alkaa improvisoimaan. Hänellä on ehkä kaksi etukäteen valmisteltua sketsiä ja kaiken muun hän improvisoi juttelemalla yleisölle. Se on aivan surkeaa.
Olen katsonut paljon stand up komiikkaa viime vuosina ja lukenut, sekä katsonut paljon näiden haastatteluja. Aika yleinen tapa on, millä mm. Louis CK menestyi ja jonka hän kopioi yhdeltä maailman tunnetuimmista stand up koomikoista, George Carlinilta, että koomikko tekee yleensä vuoden työtä kerätäkseen materiaalia seuraavan vuoden n. 1-2 tunnin pituiselle setille. Tämän vuoden jälkeen materiaalia ei käytetä vaan aina vuosi etsitään uutta. Setti on täysin käsikirjoitettu ja he toistavat samoja juttuja joka keikalla.
Ismo Leikolalla on etukäteen suunniteltu käsikirjoitus ja sketsit. Sen vuoksi hänet valittiin maailman parhaaksi. Menestyneet koomikot tekevät näin. Toki Leikola vetää Suomessa puolet setistään jotakin musiikkia humoristisella sanoituksella joka ei oikein itseeni iske, mutta kukin tyylillään.
Hedberg vain astuu lavalle ja improvisoi. Ei kukaan koomikko voisi tehdä 360 päivää vuodessa stand up komiikkaa lavalla ellei vain improvisoisi ja sen vuoksi hän on aivan surkea. Se ei naurata kun vääntelee naamaa ja käyttää ehkä kahta erilaista ääntä pelleilläkseen joillakin asioilla.
Mikäli haluaa katsella hyviä stand up koomikoita niin näillä on mm. videoituja keikkoja: Leikola, Louis CK, Dave Chappelle, George Carlin, Robbie Williams, Eddie Izzard, Bill Cosby (tekee stand up komiikkaa istualtaan), Bill Burr, Aries Spears jne. Aika monta menestyksekästä näkee jos etsii Youtubesta Live Gotham Comedy Club jaksoja ja yleensä isäntänä toimii hieman menestyneempi koomikko. - paskaavaan
Hedberin vittu vittu sössötys ei ole hauskaa.
- Ei_ainakaan_minun
nimimerkkisi on kuvaava sinua, mutta mitä atrkoitta sössötys?
t. avaaja - Anonyymi
Ei_ainakaan_minun kirjoitti:
nimimerkkisi on kuvaava sinua, mutta mitä atrkoitta sössötys?
t. avaajaSinuna en kommentoisi muiden "sössötyksestä" yhtään mitään, sillä ethän sinä osaa edes kirjoittaa. Sami Hedberg ei kirjoita juttujaan, hän kääntää Pablo Franciscon materiaalia suomeksi, ja kertoo niitä ominaan. Luuleeko se läskipää ettei tuosta jää kiinni? Hänen koko uransa perustuu varastamiseen, plagiointiin sekä etäisesti ihmistä muistuttavaan ulkonäköönsä. Toi juttujen varastaminen olisi voinut toimia 80-luvulla, mutta ei enää nykyään, kiitos internetin.
- Paree-ko-Wikströmmi
Hedbergin jutut ovat kuivia kuin saharan hiekkajyvät. Mutta ihan helvetin hauskoja rillipäiseen ruotsalaishomoon verrattuna. Sanomattakin on selvää, että Leikola painii omassa sarjassaan, eikä siihen tasoon yllä kukaan suomalainen lähellekään.
- Ei_ainakaan_minun
Mikä on sahara? Miksi se okirjoitaan piemnellä s_llä jon s on paikka? Tyhmä olen en tajua juttaisi.
- tyotä.sekin
Naurahdin kerran, olin tosin henkilökuntaa.
- Ei_ainakaan_minun
en ymmärrä mitä tarkoitat, selvennä
- hjiuouik
Somali Fathi oli silloin naurun tasapainossa tuomariston suosikki. Varmaan siksi kun ei ollut jutut niin väkisin keksittyjä. Aika vähän on kyllä ollut julkisuudessa.
- Alkaiskoriittää
Samilta tulee joulumarkkinoille kirja Samin ilmeistä, Sami juontaa hyväntekeväisyysgaalaa, Samilta tulee making of (tietty enkuks) -dokumentti jostain niistä Samin kiertueista, kolme keikkaa päivässä viiden vuoden ajan, eiku miten se oli, Sami mukana tuossa ohjelmassa, Sami mukana tässä, Sami osaa puhua tosihauskasti niinku nainen, Sami itsestäänselvä valinta Suomen Officeen, Sami possuasussa kahvipaketissa, Sami loppuunpaloi, mut sillai hassusti..
- SaaraKemistä
Minusta Sami Hedberg oli hauska kun työnsi grillillä lihapiirakkaa suuhunsa, se näytti siltä kuin sitä piirakkaa olisi työnnetty ajokoiran persereikään.
- SurkeitaJuttuja
Hedberg ja Ali Jahangiri eivät osaa kuin sitä vittua hokea niissä jutuissaan, sekö on sitten niin hauskaa, että molemmat pääsee televisioon jatkuvasti?
- Selitys
Iina Kuustonen on Sami Hedbergin eno.
Sehän selittää kaiken, tuo Hedberg on vain suhteilla päässyt esille. - OnhanSeNaurettavan
NÄKÖNEN!
- harvoin
naurattaa sami tai muut saman alan henkilöt. tyhjaa paskan ja typeryyksien hokemista lahes taysin.
alana varmaan rankka,nain ajattelen. ei ole helppo muuntautua jatkuvasti ja uutta huumoria tuottaa.
no...jos se muita naurattaa,ei minua haittaa,mutta harvoin minua ne jutut ja esiintymiset edes hymyilyttaa....ei tule juuri koskaan katsottua em.syista.
en kuiten ole mielestani jaykkis huumorista,,,painvastoin. - rauskiks
No ei tosiaankaan naurata sen äijän jutut.Talent-tuomarina se oli aivan surkea ei osannut sanoa kenestään mitään,matki vaan muita tuomareita.Kuka lie valinnut sen tuomariksi.
- Anonyymi
Ei hän koomikko ole kuten esim. Petelius jonka naaman näkeminenkin alkaa jo naurattaa vaikka ei tosiaan yrittäisi olla hauska eli kunhan on vaan.
- Anonyymi
Kansalliskoomikko on tänään televisiossa.
- Anonyymi
Se on se mies joka ei osaa laulaa. Master singersin voitti kun oli loppuun miksattuja biisejä . Hyvä esiintyjä mut mut.
- Anonyymi
Nyt sitten ruikuttaa kun studioyleisö pudotti jatkosta kun ei ole ääntä laulaakaan. Illan surkein esitys olikin.
- Anonyymi
Samille: Itke vaan se helpottaa!
- Anonyymi
Kokoomuslainen miljonääri, joka kuppaa kaikki mahdolliset valtion avustukset puolueensa hyvävelirosvokerhon avulla. Minulle pitäisi maksaa todella hyvin, että tuota mätää menisin kuuntelemaan.
- Anonyymi
Samat jutut tuntuu olevan...Jutut monesti sellaisia että ne rönsyilee laidasta toiseen ja joku juttu jää kesken kun alkaa heittää toista läppää ja sitten palaa myöhemmin siihen juttuu mistä aloitti. Hyvin sekava esitys.
Samoin sitä ongelmaa että ilmeisesti ei oikein keksi uusia juttuja eikä varsinkaan lennosta. Monesti käynyt niin että jos syksyllä käynyt katsomassa niin vähintään puolet samaa seuraavan vuoden keväällä tai kesällä.
Pahin oli just nyt. Katsoin jonkun videon elokuulta niin varmaan yli puolet jutuista oli nyt marraskuussa ihan samoja kuin tuolloin.
Saariluoma on parempi. Leikolaa en ole livenä vielä katsonut. Ehkä käyn katsomassa niin saan käsityksen mikä noista on paras. Riku Suokas on ehkä se hauskin. Tampereen kaupunginteatterin pitkäaikainen ammattilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1619280- 664894
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494682Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234052Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353613Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433602Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383498- 483243
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422931- 492734