Paljonko se pillu maksaa. En jaksa olla enää ilman joten ostetaan sitten pillua.
No annatteko sitä pillua
9
362
Vastaukset
- kaikysyäsaa
Onko pillu koskaan tarjouksessa niinkuin esimerkiksi Saarioisten maksalaatikko on?
- exkeittiöekspertti
Olen joskus hakenut huoran viiden aikaan aamulla kadulta kun muut ovat jo lähteneet koteihinsa.
Halvin huora ollut 20 euroa, mutta sekin on parempi kuin ei mitään. - Nnnainennnnnn
Kun vanhentumispäivä lähenee :D
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnnn kirjoitti:
Kun vanhentumispäivä lähenee :D
Yleensä ne tiskille jääneet tavarat kaupataan alehintaan ennen sulkemisaikaa.
Sulle sanon kuitenkin kultaseni että älä sorru noihin hommiin, katot ittellesi äijän joka arvostaa ja rakastaa sua. Sen sinä ansaitset.
- mies34----
Kyllä satasella saa ihan nättejä maksullisia naisia. Olen aina ihmetellyt että miksi niin kauniit naiset myy itseään niin halvalla. Melkein ei kehtaa edes maksaa niin vähän vaan naisten pitäisi pyytää enemmän
- exkeittiöekspertti
Kyse on vuokraamisesta, ei myymisestä.
Myyntimiehenä olen tarkka käsitteistä, molempien osapuolien tulee ymmärtää ettei seksikaupassa tavaran omistusoikeus siirry tilaajalle.
- valtakunta-
Minulta saatte 10 eurolla. Kaupungin halvin.
- exkeittiöekspertti
Minun lähikuppilan pubiruusut antaa ilmatteeksi.
- Skånepåg
Mää en muista mittään....mutt joskus etelä-americass 70-luvull :*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2025894
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263674- 822557
- 372079
- 331882
- 431837
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431