50-luvun jäänteet!

Jorma.Kovanen

Hei putkitukat! Vaatteet 50-luvulta, samoin autot ja musiikki, mutta tyttöystävät järjestäen 90-luvulta putkitukan ikään katsomatta. Äijät vanhenee, muttei vartu ja jenkkikoslassa roplattavien pikkuritsojen ikä max. 15 vuotta. Mahtavaa sakkia!

Toinen oma porukkansa on amisrokkarit. Alla Toyota, stereoista soi eurotekno, kivipestyn farkkurotsin hihassa roikkuu kapinalippu. Pimujen max. ikä on se sama viistoista, mutta tukka on putkelle ja OLLAAN NIIN SAATANAN KOVIA ROKKAREITA!

Kuolkaa molemmat porukat pois maailmaa pilaamasta!

16

1650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prkl

      sua varmaan vituttaa kun et saa pillua tollasilta kiimasilta pikkuritsoilta!!

      buahahahahahahahahaaaaaaaaaaa

      • Jorma.Kovanen

        Mulla on ollu enemmän tauteja kun sulla naisia(todennäköisesti kakskin riittäis). Sitäpaitsi mua kiinnostaa AIKUISET!


      • Jöns Kickel
        Jorma.Kovanen kirjoitti:

        Mulla on ollu enemmän tauteja kun sulla naisia(todennäköisesti kakskin riittäis). Sitäpaitsi mua kiinnostaa AIKUISET!

        Ja mistäs tuo käsitys on kotosin että joka rokkarin muija on max 15-vuotias. Aina tätä vitun yleistämistä.. Taitaa pojulla olla jotain hampaankolossa rokuja vastaan..? Turpaan on tainnu tulla tai muija karannu putkitukan matkaan. Säälittävää meuhkata siitä täällä netissä muutenkin.


      • huvittunut..
        Jorma.Kovanen kirjoitti:

        Mulla on ollu enemmän tauteja kun sulla naisia(todennäköisesti kakskin riittäis). Sitäpaitsi mua kiinnostaa AIKUISET!

        Olisit sitten tyytyväinen ettei rokkarit vie sulta niitä aikuisia naisia.haha hah ha haa.


      • ***
        Jorma.Kovanen kirjoitti:

        Mulla on ollu enemmän tauteja kun sulla naisia(todennäköisesti kakskin riittäis). Sitäpaitsi mua kiinnostaa AIKUISET!

        ...vaikuttaisi siltä, että aikuiset eivät välttämättä ole kiinnostuneet sinusta ;-)

        Aikuisilla aikuisten jutut ja vice versa.

        Itsensä aikuiseksi luokitteleva ei näköjään välttämättä aina ole kypsä... Antoisia kasvuhetkiä sinulle!


    • mussukka

      HAISTA JANNU VITTU

    • Dynamitedan

      Näyt kiertävän joka forumilla paskaa lässyttämässä. Eikö ota eteen vai lähteekö tukka ku pitää niin ovasti uhota? Mulla ois sulle hyvä homma kusitolppana tossa tien varressa, kerro jos kiinnostaa sillä sekin on parempi elämä ku tommonen urputus.

    • rebel-teen

      Nii että mitä se sun elämää liikuttaa? Elä omaa elämääs, et voi sille mittää et rokkarit on ja pysyy!!=)

    • Apina!!

      apina! :)



      ROCKABILLY RULES FOREVER!!!!

    • Rocker69

      apina! :)



      ROCKABILLY RULES FOREVER!!!!

      • teroilmantukkaa

        OU jee rockabilly oli kovaa kamaa nyt on vanhana äijänä kiva muistella Cavania ja muita roskapillyäijiä tykkään.


    • yks vaan

      Olen aivan samaa mieltä!!!!

      • Jormalle

        Onko elämäsi noin onnetonta ja täytyy tulla vatvoon sitä rockabilly palstalle.Huh!huh!.Jos miehen(tai pojan tässä tapauksessa)elämä pyörii vain ja ainoastaan on kyrvän alueella niin sulkeudu koloosi äläkä mene ulos,sillä voit vaikka jäädä rokkarin buutsin alle tai kenties 50´s raudan yli ajamaksi.Pelle ammu itsesi niin päästään sustakin!.


      • Jorma.Kovanen
        Jormalle kirjoitti:

        Onko elämäsi noin onnetonta ja täytyy tulla vatvoon sitä rockabilly palstalle.Huh!huh!.Jos miehen(tai pojan tässä tapauksessa)elämä pyörii vain ja ainoastaan on kyrvän alueella niin sulkeudu koloosi äläkä mene ulos,sillä voit vaikka jäädä rokkarin buutsin alle tai kenties 50´s raudan yli ajamaksi.Pelle ammu itsesi niin päästään sustakin!.

        Totista sakkia nämä pikkupillun koittajat. Taisin kertoa totuuden...? Eikös nämä palstat ole varattu keskusteluun ja mielipiteiden esittämiseen?


      • Vitut siitä

        Itepähän alotit uhoamaan ja jos sit tulee vittuilua ni ittees vaan voit syyttää. Ja sitäpaitsi sulla ei ole ollu muita naisia ku mutsis ja se sentäs on ollu aika monella muullakin.


    • rokkibilly

      rokkipillu määrää aina

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe