Niin väsynyt tähän kaikkeen

Satskura

Avopuolisoni jätti minut yhtäkkiä sunnuntaina. Kirjoitti vain että minulle ei muka riitä yksi mies vaikken koko suhteen aikana ole kenenkään muuhun kiinnittänyt huomiota. Pakkasi tavarat ja hain ne samana päivänä pois asunnosta. Sanoi ettei halua olla enää ikinä missään tekemisissä ja ettei luota muhun ja hänen mielestään olimme liian erilaisia, anoin uutta mahdollisuutta jota en kuitenkaan saanut. Pelkkä ajatus etten näe elämäni rakkauta enää ikinä repii minut tuhansiin osiin. Lähtiessäni hän sanoi kyynel silmässä minua kyllä rakastavansa mutta rakkaus ei vain kuulemma aina riitä eikä hän pysty tähän. Mies esti minun numeroni, sosiaalisesta mediasta myös esti. Ja yhteisille kavereillemme oli sanonut ettei illanistujaisia enään saa viettää niin että olemme samassa porukassa. Itse olen ihan romuna. Vielä edellisiltana suunnittelimme tulevaisuuttamme.. miten päästä tämän kaiken yli? :/

9

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiseainaonnistu

      Kuin salama kirkkaalta taivaalta? Nyt joko olet sokea aasi tai jokin muu syy löytyy tuohon. Epäilee sinua muista miehistä kysy mistä voi tuollaista epäillä? Ja kuka kyseessä? Taitaa kuule olla sillä uusi hoito. Sokkihan se varmaan on jos et ole nähnyt tai tehnyt mitään mistä syyttää. Äkki jättö yleensä johtuu jostain muusta. Olisihan se antanut mahdollisuuden teille jos kerta rakkautta löytyy. Tuskin löytyyjos kykenee toisen jättämään eikä toinen ole edes tietoinen asiasta.

    • TuletVahvaksi

      Äkillinen vainoharhaisuus voi olla myös signaali mielenterveydellisistä ongelmista. Joka tapauksessa mies on nyt päätöksensä tehnyt eikä läheskään aina mielessä oleviin kysymyksiin saa vastausta.

      Itke nyt itkusi, mutta älä jumiudu itsesääliin. Jatka eteenpäin. Voimia sinulle.

    • rwggh

      Olet vapaaaaa , nauti siitä.

    • Minuet_

      Yleensä kun suhde loppuu ihan puun takaa ja tunteet loppuu kuin leikaten on taustalla joku toinen nainen/mies. Mihin muuhun se olis tunteensa kadottanut.
      Tiedän että kliseiset lauseet, kuten "aika parantaa haavat" tai " kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen aukeaa" ei lämmitä, mutta ikävä kyllä noissa lauseissa on perää. Ja jos itkettää niin anna tulla vaan. Itkeminen helpottaa oikeesti todella paljon, kunhan vaan tietää minkä takia itkee.
      Kannustan myös harrastamaan liikuntaa. Siihen saa mukavasti purettua surut ja vihat...lopputuloksena voi olla myös itseään miellyttävä kroppa, joka pönkittää itseluottamusta.
      Paljon tsemppiä sinne!

    • voinäinkinolla

      uskon että kuviossa joku toinen

    • näintekemihetkin

      uusi hoito sillä, sinä jatka eteenpäin

    • Kaskummajainen

      MIKSI olet romuna ? Nyt sinulla on mahdollisuus elää ja löytää uusi ihminen !!!! Ja sellainen joka rakastuu sinuun !!!!! Tuo on merkittäväääää

    • Uuttavuottakohti

      Miten pääsen tämän kaiken yli?Täälä kohtalotoveri saman läpikäynyt.Katkaise välit kokonaan sillä muuten jäät roikuun itsesääliin.Kohta alkaa uudestaan hieroon välejä kunhan hetken hairahdus ei tunnukaan hyvältä.Tätä voi jatkua vuosia.Tällänen ihminen ei koskaan muutu.Iloa elämääsi ja uusia tuulia!

      • teeviisateko

        oikein kerrot- katkaise välit kokonaan, tää itsesääliin jääminen on vaikeinta että päästä myöhemmin sieltä loukusta ulos ja. usein naiset siihen koukun jää. Ulospääsy vaikea, toimi heti oikein


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe