Argh miehet

Whatsgoingoff

Tapailin miestä heinäkuusta asti ollaan silloin tällöin nähty ja tokan kerran jälkeen on ollut seksiä.No tämä mies sano ettei ei ole kyllä tyttöystävää, kuulema on off suhteessa ollut ennen minua.Haki netis kevyttä seuraa. Kuitenkin sovittiin alussa et kattoo mihin tää johtaa.

No päätin päättää suhteen tänään kun hän viimeksi töksäytti minulle että meillä on seksisuhde.Ei olla muussa yhteydessä nähty, kysyin kerran väitti ettei pysty keskittymään kanssa kun seisoo kokoajan...

Kehtasi vielä kiittää mukavasta ajasta, kun sanoin ettei ole muo varten.Yritti vielä kääntää pääni.Ei vaan tajua kun on valinnanvaraa ei tarvii jäädä roikkumaan seksisuhteeseen.Mun mielestä ei kenenkään kuuluisi jäädä jos ei halua. Oon kyl sanonut päivästä yksi asti että olen liian kaunis sellaiseen sitäpaitsi. Mitä ihmettä miehet nykyään etsivät?! En vaan tajua...miten jätkä voi sanoa et haluan sunkaa seksisuhteen niin kauan kun löydän miehen...en ole niin pinnallinen et roikottaisin häntä turhaan...

Jätkällä kyl vaikutti olevan huono itsetunto, niin ja kaiken sen lisäksi sen mielialat ailahteli minkä kerkes alle minuutissa..yli 30-v kuitenkin kyseessä, käy töis ynm..Sit se kehtas vielä tulla kertomaan et oli kahella sokki treffil ja olivat kauheat...wtf ..Itselläni aika vahva itsetunto joten eipä haittaa..koko ukko..next...

Niin ja tulos on tämä argh sit miehet kysyy miks naiset pelaa...

53

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oleellinen_kysymys

Kuinka monen miehen käyttämä olet?

• 2617

Niin, eli aloit jonkun miehen kanssa seksisuhteeseen, ja nyt valitat, että... no en edes tajunnut, mitä oikeastaan valitat.

En ihmettele, että miehet käyttävät sinua panopatjana, jos a) annat heti toisilla treffeillä ja b) kirjoituksesi on noin sekavaa c) paneskelet panomiehen kanssa melkein puoli vuotta sen sijaan, että tutustuisit parisuhdemielessä.

• Whaatthe

Miks tuhlaisin puolvuotta ihmiseen ja sit yllätykseksi selviäis sen jälkeen että on huono sängys..Kirjoitan miten haluan eipä olla äikän tunnilla...ja jos et ymmärtänyt en missään vaiheessa ryhtynyt seksisuhteeseen!

Ap

• 2618
        Whaatthe kirjoitti:

Miks tuhlaisin puolvuotta ihmiseen ja sit yllätykseksi selviäis sen jälkeen että on huono sängys..Kirjoitan miten haluan eipä olla äikän tunnilla...ja jos et ymmärtänyt en missään vaiheessa ryhtynyt seksisuhteeseen!

Ap

Seksin aloittamiselle on muitakin vaihtoehtoja kuin 2. treffit tai puoli vuotta. Ja voi myös harrastaa seksiä JA tutustua. Selvästikään et ole pahemmin tutustunut, jos puoli vuotta kestää huomata, että mies haluaa vain seksiä.

Saat kirjoittaa, miten haluat, mutta jos kirjoitat noin huonosti, se karkottaa fiksut miehet pois -> vain panoseura jää käsiisi. Lisäksi jos asenteesi on "eipä olla äikän tunnilla" niin en ihmettele, jos miehet eivät pidä sinua parisuhdemateriaalina.

"silloin tällöin nähty ja tokan kerran jälkeen on ollut seksiä", "Haki netis kevyttä seuraa". Joo ei ole seksisuhde ei. Ihan miten vain.

• 2619
        Whaatthe kirjoitti:

Ap

Jos sinulle on ratkaisevaa, onko toinen hyvä sängyssä, kertoo sekin, että seksiä itsekin etupäässä haet etkä parisuhdetta.

• Whaathe
        2618 kirjoitti:

Seksin aloittamiselle on muitakin vaihtoehtoja kuin 2. treffit tai puoli vuotta. Ja voi myös harrastaa seksiä JA tutustua. Selvästikään et ole pahemmin tutustunut, jos puoli vuotta kestää huomata, että mies haluaa vain seksiä.

Saat kirjoittaa, miten haluat, mutta jos kirjoitat noin huonosti, se karkottaa fiksut miehet pois -> vain panoseura jää käsiisi. Lisäksi jos asenteesi on "eipä olla äikän tunnilla" niin en ihmettele, jos miehet eivät pidä sinua parisuhdemateriaalina.

"silloin tällöin nähty ja tokan kerran jälkeen on ollut seksiä", "Haki netis kevyttä seuraa". Joo ei ole seksisuhde ei. Ihan miten vain.

Sis huhu miten taaskaan kommentin kirjoittaminen liittyy fiksuuteen.Mä oon vaan seurustellut fiksujen miesten kanssa joten rauhotu.

Niin ja jos muo huvittaa kirjoittaa näin teen sen myös so lakkaa kitisemästä jo..kiitos autocorrectorille..

Enkä hae seksisuhdetta kyllä tein sen itse asiassa vuosi sitten kyseiselle henkilölle selväksi.Sitä paitsi juteltiin vuoden ennen kuin edes suostuin tapaamaan joten turha mulle sanoa mihin kelpaan.

Ap

• 6621
        Whaathe kirjoitti:

Sis huhu miten taaskaan kommentin kirjoittaminen liittyy fiksuuteen.Mä oon vaan seurustellut fiksujen miesten kanssa joten rauhotu.

Niin ja jos muo huvittaa kirjoittaa näin teen sen myös so lakkaa kitisemästä jo..kiitos autocorrectorille..

Enkä hae seksisuhdetta kyllä tein sen itse asiassa vuosi sitten kyseiselle henkilölle selväksi.Sitä paitsi juteltiin vuoden ennen kuin edes suostuin tapaamaan joten turha mulle sanoa mihin kelpaan.

Ap

Kirjoittaminen liittyy fiksuuteen siten, että yleensä fiksut haluavat olla tekemisissä sellaisten kanssa, jotka kirjoittavat hyvin.

Rauhotu? Ei tarvitse, ei tässä kiihdyksissä olla vaan ihan rauhassa.

Kuten jo totesin, saat kirjoittaa, miten haluat. En kitise. Totean vain asioita, kuten että sinun kirjoitustavallasi ja asenteellasi kelpaat ehkä panoseuraksi mutta et niinkään parisuhteeseen. Ehkä sinulla on niin itsekeskeinen ajatusmaailma, että oletat automaattisesti kaikkien vain kitisevän omista ongelmistaan niin kuin itsekin teet, etkä tajua, että keskusteluun voi osallistua myös faktoilla, havainnoilla ja päätelmillä.

Sanot, ettet hae seksisuhdetta, mutta käytöksesi kertoo muuta.

• 6621 kirjoitti:

Kirjoittaminen liittyy fiksuuteen siten, että yleensä fiksut haluavat olla tekemisissä sellaisten kanssa, jotka kirjoittavat hyvin.

Kuten jo totesin, saat kirjoittaa, miten haluat. En kitise. Totean vain asioita, kuten että sinun kirjoitustavallasi ja asenteellasi kelpaat ehkä panoseuraksi mutta et niinkään parisuhteeseen. Ehkä sinulla on niin itsekeskeinen ajatusmaailma, että oletat automaattisesti kaikkien vain kitisevän omista ongelmistaan niin kuin itsekin teet, etkä tajua, että keskusteluun voi osallistua myös faktoilla, havainnoilla ja päätelmillä.

"Kirjoittaminen liittyy fiksuuteen siten, että yleensä fiksut haluavat olla tekemisissä sellaisten kanssa, jotka kirjoittavat hyvin.... Totean vain asioita, kuten että sinun kirjoitustavallasi ja asenteellasi kelpaat ehkä panoseuraksi mutta et niinkään parisuhteeseen."

VoiVeljet mitä Kuraaaaaa.. ;D

Kiitos Nauruista Spede.. ;D

• LihaSauva

Taisi kolahtaa kun itse kirjoitat kuin vammainen. Isoja kirjaimia siellä täällä. Sekavaa tajunnanvirtaa.

• whaatthe
        6621 kirjoitti:

Miten vanha oikeasti olet, ketä kiinnostaa nykyään sellainen "fiksut haluavat olla tekemisissä sellaisen kanssa joka kirjoittaa hyvin". Se ei tee sinusta yhtään kuule fiksua jos kirjoitat kommentin todella hyvin. Eikä "fiksuutta voi määritellä" noin.

Taidat olla tyhmä vai ja yrität pönkittää itsetuntoasi komenttoimalla mulle jostain fiksuudesta. Ensinnäkään olet todella typerä jos laitat ne kaksi asia kontekstia samaan kategoriaan.

Ja saan kitistä jos huvittaa...

• whaatthe

Koska, nimittelet syyttä tiedätkö nykymaailmassa ei tarvii asettua samalle tasolle, joten en lähde haukkumaan suo vaan toivon et päästät irti vihasta.Nii ja et tiedä kaikkia faktoja joten se ei tee minusta mitään. Mut vastaanpa sulle kun kysyt noin kohteliaasti 3.

Eikä numero nouse koska palaan mielummin exän kanssa kun etsin uutta.

• OmituistaOnn

"Oon kyl sanonut päivästä yksi asti että olen liian kaunis sellaiseen sitäpaitsi."

Öööh? Miten sinun ulkonäkösi asiaan liittyy? Ei se ulkonäkö sitä ratkaise haluaako joku kanssasi pano- vai parisuhteen. Jos et ole luonteeltasi sellainen jonka kanssa mies haluaisi parisuhteen, niin ei siinä pelkkä kuori auta.

• Whatthee

No , eihän se tunne muo kunnolla joten ei kyse ole luonteesta...ois pitänyt vaan lopettaa koko homma heti..

• TutustumallaTutuksi
        Whatthee kirjoitti:

No , eihän se tunne muo kunnolla joten ei kyse ole luonteesta...ois pitänyt vaan lopettaa koko homma heti..

Ahaa, ei tunne kunnolla puolen vuoden tapailun jälkeen. Eli paneskeltu on, muttei tutustuttu. Seksisuhde mikä seksisuhde.

• argh.itelles

"Mitä ihmettä miehet nykyään etsivät?!" Jotkut seksiä, jotkut parisuhdetta, jotkut molempia, jotkut jotain muuta. Oma valintasi, jos valitset vain seksiä haluavia miehiä, mutta älä yleistä.

• Ikis..M

"No päätin päättää suhteen tänään kun hän viimeksi töksäytti minulle että meillä on seksisuhde.Ei olla muussa yhteydessä nähty, kysyin kerran väitti ettei pysty keskittymään kanssa kun seisoo kokoajan..."

Kilahdit sitten siitä kun mies vaan sanoi totuuden, selvä panosuhdehan tuo on eikä mikään muu eikä kai se mies ole sen muuta kuvitellut olleenkaan kun olet tarjonnut itseäsi sille heti alusta lähtien pelkkään panoon. Olet joku panorinkelimuija sille ja se varmaan on tyytyväinen kun pääsi eroon, etsii tinderistä uuden tilalle.

Sitten kun sulla on noita joku sata takana jostain tulee prinssi valkealla ratsulla ja sanoo että "se ihan oko kun naisella on seksuaalimenneisyyttä ja panorinkeleitä taustalla, oikeastaan se on ihan helvetin hyvä juttu ja juuri tuollaisen naista olen etsinytkin". Eikö ollutkin hyvä satu?

• Whattthe

Hahahah joo tosi hauska satu ongelmana on se etten ole tinderis enkä aio olla sadan kanssa, kunnioitan kehoani! Enkä mä oikeasti tuntenut käsitettä seksisuhde joten googletin senkin ...

Mut aika tyhmää olettaa toisen olevan panorinkimuija. Voin elää hyvinkin puutteessa joten kiitos tyhmästä sadusta..

• Ikis..M
        Whattthe kirjoitti:

Hahahah joo tosi hauska satu ongelmana on se etten ole tinderis enkä aio olla sadan kanssa, kunnioitan kehoani! Enkä mä oikeasti tuntenut käsitettä seksisuhde joten googletin senkin ...

Mut aika tyhmää olettaa toisen olevan panorinkimuija. Voin elää hyvinkin puutteessa joten kiitos tyhmästä sadusta..

No sorry, erehdyin sitten tuon avauksen vuoksi "...Haki netis kevyttä seuraa..." kai antoi sen kuvan että olet 2000-luvun vauhdikkaita sinkkunaisia joille ympäriinsä paneskelu on lähes elinehto. Parempaa onnea sitten ensikerralla, nythän tiedät millaisia kevyttä seuraa hakevat ovat.

• Whattthe
        Ikis..M kirjoitti:

No sorry, erehdyin sitten tuon avauksen vuoksi "...Haki netis kevyttä seuraa..." kai antoi sen kuvan että olet 2000-luvun vauhdikkaita sinkkunaisia joille ympäriinsä paneskelu on lähes elinehto. Parempaa onnea sitten ensikerralla, nythän tiedät millaisia kevyttä seuraa hakevat ovat.

2000-luvulla olin lapsi joten se siitä naiseudesta! Sis se äijä haki kevyttä seuraa ja kysyin silloin vuosi sittenkin siitä.Vastasi silloin ja antoi mun kai olettaa että on kiinostunut tositarkoituksessa, niin annoin pakit sillon...

No kuitenkin kiitos tästäkin opin! En hävinnyt mitään..

Ap

• Ikis..M
        Whattthe kirjoitti:

2000-luvulla olin lapsi joten se siitä naiseudesta! Sis se äijä haki kevyttä seuraa ja kysyin silloin vuosi sittenkin siitä.Vastasi silloin ja antoi mun kai olettaa että on kiinostunut tositarkoituksessa, niin annoin pakit sillon...

Ap

Tarkennus termiin:
        2000-luvun nainen = kaikki tämän päivän naiset.
        50-luvun nainen = Nainen joita oli vielä 50v. ja yli sitten. Nämä olivat hoikkia, hyväkäytöksisiä ja viehkeitä olentoja, täysin erilaisia kuin nykynaiset.

• Whattthe kirjoitti:

Ap

Ymmärsinkö nyt oikein kirjoittamasi?

"Tapailin miestä heinäkuusta asti ollaan silloin tällöin nähty ja tokan kerran jälkeen on ollut seksiä."
        "Haki netis kevyttä seuraa. Kuitenkin sovittiin alussa et kattoo mihin tää johtaa."

-Tapailitte silloin tällöin ja harrstitte seksiä. Mies kertoili että oli hakemassa kevyttä seuraa, joka on muuten kiertoilmaus ajanvietolle ja seksille.

"Sis se äijä haki kevyttä seuraa ja kysyin silloin vuosi sittenkin siitä.Vastasi silloin ja antoi mun kai olettaa että on kiinostunut tositarkoituksessa, niin annoin pakit sillon..."

-Keskustelitte asiasta ja totesitte, että katsotaan mihinkä asia johtaa. Keskusteluista jäi sinulle mielikuva, että olisi mahdollisesti kiinnostunut myös vakavasta parisuhteesta, mikäli juttu etenee siihen suuntaan. Mutta annoit pakit miehelle, koska et ollut kiinnostunut vakavasta parisuhteesta tuolloin.

"päätin päättää suhteen tänään kun hän viimeksi töksäytti minulle että meillä on seksisuhde."

-Jatkoitte tapailua. Ja koska olit aiemmin maininnut että et ole kiinnostunut suhteesta, mutta jos vielä tapailitte seksin merkeissä, niin mies tulkitsi suhtenne olevan pelkkää seksisuhdetta.
        Nyt kun mies totesi juttunne olevan pelkkä seksisuhde, niin kiivastuit ja lemppasit äijän. Vaikuttaisi että jossainvaiheessa tapailunne alkuvaiheen ja nykyisen jälkeen mielesi on muuttunut ja olisit halunnut vakavampaa suhdetta aiemman "kevyemmän seuran" sijasta.

• pete_pjn kirjoitti:

Ymmärsinkö nyt oikein kirjoittamasi?

"Tapailin miestä heinäkuusta asti ollaan silloin tällöin nähty ja tokan kerran jälkeen on ollut seksiä."
        "Haki netis kevyttä seuraa. Kuitenkin sovittiin alussa et kattoo mihin tää johtaa."

-Tapailitte silloin tällöin ja harrstitte seksiä. Mies kertoili että oli hakemassa kevyttä seuraa, joka on muuten kiertoilmaus ajanvietolle ja seksille.

"Sis se äijä haki kevyttä seuraa ja kysyin silloin vuosi sittenkin siitä.Vastasi silloin ja antoi mun kai olettaa että on kiinostunut tositarkoituksessa, niin annoin pakit sillon..."

-Keskustelitte asiasta ja totesitte, että katsotaan mihinkä asia johtaa. Keskusteluista jäi sinulle mielikuva, että olisi mahdollisesti kiinnostunut myös vakavasta parisuhteesta, mikäli juttu etenee siihen suuntaan. Mutta annoit pakit miehelle, koska et ollut kiinnostunut vakavasta parisuhteesta tuolloin.

"päätin päättää suhteen tänään kun hän viimeksi töksäytti minulle että meillä on seksisuhde."

-Jatkoitte tapailua. Ja koska olit aiemmin maininnut että et ole kiinnostunut suhteesta, mutta jos vielä tapailitte seksin merkeissä, niin mies tulkitsi suhtenne olevan pelkkää seksisuhdetta.
        Nyt kun mies totesi juttunne olevan pelkkä seksisuhde, niin kiivastuit ja lemppasit äijän. Vaikuttaisi että jossainvaiheessa tapailunne alkuvaiheen ja nykyisen jälkeen mielesi on muuttunut ja olisit halunnut vakavampaa suhdetta aiemman "kevyemmän seuran" sijasta.

"Enkä hae seksisuhdetta kyllä tein sen itse asiassa vuosi sitten kyseiselle henkilölle selväksi.Sitä paitsi juteltiin vuoden ennen kuin edes suostuin tapaamaan joten turha mulle sanoa mihin kelpaan."

Tämä jäi huomaamatta. Selventää hiukan tilannetta.

• Whaathe
        pete_pjn kirjoitti:

"Enkä hae seksisuhdetta kyllä tein sen itse asiassa vuosi sitten kyseiselle henkilölle selväksi.Sitä paitsi juteltiin vuoden ennen kuin edes suostuin tapaamaan joten turha mulle sanoa mihin kelpaan."

Tämä jäi huomaamatta. Selventää hiukan tilannetta.

Joo kiitti kun referoit tekstini! Tää olikin järkevin kommentti ja tajusin et itse olin ehkä liian vaatimaton koko homman suhteen jaa juuri sen takia se ajautui siihen väärään suuntaan. Mutta luulin jos ihmiselle kerran sanoo ettei halua seksi suhdetta niin ei oleta tämän odottavan sellaista tai ettei mun tarvitsisi toistaa itseäni.

• blondiewoman

itse olen vähän vastakohtaisessa tilanteessa, hain ns. rebound seksisuhdetta ja meninkin sänkyyn erään miehen kanssa toisella tapaamisella, mutta mies sen sijaan haluaa aina järkätä kunnon treffejä; käydä elokuvissa, tanssimassa, drinksuilla jne. toisaalta tämäkin on mukavaa vaihtelua, kun exäni ei halunnut käydä missään tai tehdä mitään :)

• Whattthe

No jos tykkäät siitä pidä se! Exä joka ei halua tehdä mitään on tylsä, se on kyl koettu kans!

Mulla ei ollut tän tyypinkaa mitään yhteistä näköjään.Mä en juo, enkä polta enkä käy baareissa..niin se siitä sitten.

Ap

• kumpi.kivempi

mutta mitäpä sitten jos huomaattekin että kumpikin viihtyy toisensa kanssa ja olette aina yhdessä teette kaikkea yhdessä asutte toisenne luona eli mies menee tankkaamaan töiden jälkeen autoaan niin haluaakin sinut mukaan tai kun menet vaikka sukka ostoksille niin haluat että mies on mukana mutta jos noin ei ole niin senhän näkee nopeasti jos toinen ei ole oikeasti kiinnostunut tai suostuu pitkin hampain korkeintaan seksisuhteeseen aina silloin tällöin tavaten ei halua olla lainkaan tekemisissä muuten kanssasi eli kanssasi on inhottavaa olla ja häpeää näyttäytyä kanssasi niin miksi silti sekstaat sen kanssa etkö kunnioita itseäsi

• Whattthe
        kumpi.kivempi kirjoitti:

mutta mitäpä sitten jos huomaattekin että kumpikin viihtyy toisensa kanssa ja olette aina yhdessä teette kaikkea yhdessä asutte toisenne luona eli mies menee tankkaamaan töiden jälkeen autoaan niin haluaakin sinut mukaan tai kun menet vaikka sukka ostoksille niin haluat että mies on mukana mutta jos noin ei ole niin senhän näkee nopeasti jos toinen ei ole oikeasti kiinnostunut tai suostuu pitkin hampain korkeintaan seksisuhteeseen aina silloin tällöin tavaten ei halua olla lainkaan tekemisissä muuten kanssasi eli kanssasi on inhottavaa olla ja häpeää näyttäytyä kanssasi niin miksi silti sekstaat sen kanssa etkö kunnioita itseäsi

Ei kukaan mies ole koskaan hävennyt muo. Ei puhutakaan arkirutiineista kaupassa käymiset ynm..

Mut nyt puhutaankin mielesestä tekemistä esim.muo kiinostaa juoksu miestä ei yhtään vaan töllön tuijottaminen.Muo ei taas pätkänkään sellainen innosta joten miten se littyy itsensä arvostamiseen.

Mä ainakin ensimmäisenä kunnioitan nimen omaan kehoani. Sitten muita..Liikun, en juo syön hyvin joten....

Ap

• antaa.ihmis.arvonsa
        Whattthe kirjoitti:

Ei kukaan mies ole koskaan hävennyt muo. Ei puhutakaan arkirutiineista kaupassa käymiset ynm..

Mut nyt puhutaankin mielesestä tekemistä esim.muo kiinostaa juoksu miestä ei yhtään vaan töllön tuijottaminen.Muo ei taas pätkänkään sellainen innosta joten miten se littyy itsensä arvostamiseen.

Mä ainakin ensimmäisenä kunnioitan nimen omaan kehoani. Sitten muita..Liikun, en juo syön hyvin joten....

Ap

etpä kunnioittanut kehoasi ja itseäsi sinä annoit sille miehelle ihmis arvosi ja eihän se mies kunnoittanut ja arvostanut sinua lainkaan olit vain helppo nakki niin muut naiset ei antanut sinä annoit no en osaa auttaa sinua surullinen juttu

• whaatthe
        antaa.ihmis.arvonsa kirjoitti:

etpä kunnioittanut kehoasi ja itseäsi sinä annoit sille miehelle ihmis arvosi ja eihän se mies kunnoittanut ja arvostanut sinua lainkaan olit vain helppo nakki niin muut naiset ei antanut sinä annoit no en osaa auttaa sinua surullinen juttu

Ei kyse ole siitä...mut oleta mitä haluat...

• varattu.kävi.polkasemass

tindereistä yms muista haetaan helppoa reikää eli tyttö antavaista ja ei siellä kukaan pysyvää hae eli sieltä haetaan ilmaista seksiseuralaista joka tarjoo itseään miehille eli reikää jyystetään ja jatketaan matkaa joku voi käydä aina silloin tällöin kun reijältä saa mutta suhteisiin haetaan naiset muualta

• mikä.nainen

kai kysyit edes nimeä eli joku tuntematon mies tuli ja pani ja kävi panemassa aina sillöin tällöin ja rakastuit mieheen ja mies sanoi tämähän on seksisuhde ilmainen ja kun lopetit pimpin annon niin mies mitä sitten ihmetteli hänkin kuinka kauan jaat itseäsi no hän pani kun pyysit häntä luokseen naimaan ja sano moro eikä ole sen jälkeen näkynyt

• Whattthe

No mitä niitä haetaan kerro mullekin herra näsäviisas?

• Whatth
        mikä.nainen kirjoitti:

kai kysyit edes nimeä eli joku tuntematon mies tuli ja pani ja kävi panemassa aina sillöin tällöin ja rakastuit mieheen ja mies sanoi tämähän on seksisuhde ilmainen ja kun lopetit pimpin annon niin mies mitä sitten ihmetteli hänkin kuinka kauan jaat itseäsi no hän pani kun pyysit häntä luokseen naimaan ja sano moro eikä ole sen jälkeen näkynyt

Enkä muuten rakastunut ihmettelen vaan miks niin vanha harrastaa sellaista...ja kyl mä nimen tiiän.

Mä yritän vaan täältä ettiä logiikkaa sen ihmeen teolle mikä ajaa sen ynm ei kai nyt voi vaan pillu perässä olla koko elämänsä? Mikä Uuno oikeasti...

Mä en kyllä enää eläessäni mene yhtään nettideitille.Se oli siinä, liian kieroa porukkaa mun maailmaan...

• etsi.kunnon.mies
        Whatth kirjoitti:

Enkä muuten rakastunut ihmettelen vaan miks niin vanha harrastaa sellaista...ja kyl mä nimen tiiän.

Mä yritän vaan täältä ettiä logiikkaa sen ihmeen teolle mikä ajaa sen ynm ei kai nyt voi vaan pillu perässä olla koko elämänsä? Mikä Uuno oikeasti...

Mä en kyllä enää eläessäni mene yhtään nettideitille.Se oli siinä, liian kieroa porukkaa mun maailmaan...

no logiikkaan en osaa vastata ja tuskin kukaan osaa täällä vastata niin ainahan sairaita on jotka käyttää toisia hyväkseen mutta ei normaalit ihmiset ja yleensä jos seksiäkin haluaa niin toiseen ihastuu ja rakastuu niin oikeasti jos sinkkumies ehdottaa seksiä ja sekstaavat niin mies on ihastunut ja mies toivoo että myös nainenkin häneen ja nainen saa tehdä päätöksen seurustelusta ja jos suostuu niin seukkaaminen alkaa koska jos mies ehdottaa seksiä niin nainen on seksikäs kaunis mukava ja kiltti ja haluaa hänet naisekseen ja jos ei ihastu niin ei ehdota seksiä vaan erotaan ystävinä niin ei miehet käytä naisia hyväkseen niin tinderi yms nettimiehet on eri juttu ja etsi kunnon mies joka oikeasti rakastaa sinua ja haluaa sinusta vaimon

• Thatth
        Whatth kirjoitti:

Selkeästihän se mies oli seksin perässä, ei mitään kieroa. Itse päätit pillua jakaa. Molemmat te yhtä lailla harrastitte, ei kai se mies sinua raiskailemassa käynyt? Turha tuomita muita miehiä siitä, että itse olet omasta tahdostasi harrastanut jotain jonkun kanssa puoli vuotta.

• whaatthe

No mä en hävinnyt mitään, enkä mä nyt miehiä tuomitse yleensä, vain yhtä! En vaan ymmärrä syitä miks joku teki niku tekee...Niin ja vikaa on minussa varmastikin kun saatan olla hyvin kylmä ja olla puhumatta tunteistani.Ei se nytkään tiedä että olen ihastunut siihen, eikä kyllä ole aikomustakaan sanoa.

• Juuri tuollaisiin kevyisin seksisuhteisiin naiset aina päätyvät.

• Siis mies kertoo sinulle jo alussa hakevansa seksisuhdetta ja sinä, puolen vuoden ankaran pähkäilyn jälkeen saat varsinaisen no-shit-sherlock -elämyksen:
      - ”Hei nyt musta kyllä alkaa vähän tuntua siltä että tää jätkä onkin ihan vaan pelkän seksin perässä, voi jummijammi!!”
      :D

” Itselläni aika vahva itsetunto joten eipä haittaa..koko ukko..next...”
      Vaivauduit kuitenkin jostain syystä kirjoittamaan asiasta tänne, vaikka se hieman vaikeaa tuntuu sinulle olevankin.

• kokenutmies-

Naiset on minulle ainakin seksiä varten. En minä mitään parisuhdetta halua naiset on liian vaativia ja haluan olla vapaa

• Fesdmkfkmksmkd

Mies sanoo totuuden ja menettää miellyttävän kumppanin joka on ollut suhteessa vapaasta halustaan.

Milloin naiset alkavat palkita miehiä totuuden kertomisesta sensijaan että he rankaisevat miehiä?

• Johtopäätös

Taitaa tääkin tyttönen olla loppuun kaluttu lutka.

• Whaathe

Niin ja sinä älyllisesti tosi typerä, jos mä käyn kerran vuodessa treffeillä ja yritän rakentaa siitä jtn harkitsemalla pitkään kannattaako tämä vai ei, se ei tee minusta lutkaa tai muuta. Kun mies tekee saman hän onkin äijä vai?

• kauneuseiriitä

Mun pitää nyt lähes puoli vuosisataa eläneenä kurppana kertoa sulle yksi asia: Vaikka sä olet kaunis, niin se ei suurimmalle osalle miehistä riitä parisuhteen perusteeksi. Pelkkä kauneus ei tee susta "vaimoainesta". Kukaan fiksu mies ei halua seurustella naisen kanssa, jonka pään sisällä ei kovin nopeaa liikehdintää tapahdu. Puoli vuotta meni sulta tajuta, että mies haluaa sulta vaan seksiä... hohhoijaa.
      Korjatkaa miehet jos olen väärässä.

• whaatthe

No puoilvuotta mulla meni siihen etten itsekään tiennyt mitä haluan tästä henkilöstä joten kyse ei ole mistään aivotoimminnan hitaudesta ja mun elämän tilanne nyt oli niin kiireinen ettei mulla jäänyt aikaa ja loppujen lopuksi mä sitä roikotin kyl se kerran kysy muo suhteeseen.

• 17plus2

"oon liian kaunis seksisuhteeseen"
      Hah!! Kaikkea sitä kuulee. Pikku vinkkinä et kauneus ei kerro totuuksia. Ne on ihan muut asiat.

• whaathe

Mä tarkoitin sillä kauneudella enemmänkin sielun tasoista kauneutta. Mä en yhtään tykkää sellaisesta et ihmiset käyttää toisiaan vain seksiin ilman et on oikeasti ihastastunut tai edes tulevaisuuden kannalta järkevää eli haluaa perustaa perheen ynm.. joten kiitos turhasta kommentista :)

• Miehet on monikko, joka tarkoittaa useita miehiä. Sinun tarinasi on sinusta ja yhdestä miehestä. ...

• Kmjnjn

Jos et viel oo huomannu niin täl palstalla ei oo muitaku yleistäjiä

• Kmjnjn kirjoitti:

Jos et viel oo huomannu niin täl palstalla ei oo muitaku yleistäjiä

Juuri sellaisia yleistäjiä kaikki naiset aina on.

• Whaathe
        scrg kirjoitti:

Juuri sellaisia yleistäjiä kaikki naiset aina on.

Ja tällä palstalla katkeroituneita miehiä...:), anteeksi vaan kun käytin monikkoa yksikön sijaan hahhaha. Ei elämä nyt niin vakavaa ole. Piti vaan purkaa ajatukset johonkin kun en ole koskaan eläessäni ollut vastaavassa tilanteessa.

• Eipä ihmissuhteista koskaan voi piirtää kirkasta viivaa. Kaikki on aina liian monimutkaista muutamalle kappaleelle kirjoitettavaksi.

Se minkä minä tuosta ymmärsin, oli sun pettymyksesi tuohon suhteeseen ja omiin odotuksiisi. Harva suhde on täysin mutkaton, ihmissuhteet on vaikeita. Ei niihin ole mitään selkeää kaavaa miten pitäisi toimia. Jokainen toimii kuitenkin omalla persoonallaan, tunteillaan, näkemyksillään, kokemuksillaan. Vastapuolikin on vain ihminen vikoineen ja virheineen. Meillä kaikilla on oikeus muuttaa mieltämme, sekin usein unohtuu.

• biisiäpukkaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4322
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      42
      2685
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      112
      2480
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1632
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79