Valkokultainen GMT-Master kakkonen himottaisi.
Pitäiskö?
Rolle ranteeseen pitkästä aikaa
9
200
Vastaukset
- ihanaaUneksia
On se surkeaa jos elämän ohjeet pitää hakea Suolesta.
- Anonyymi
Osta mieluummin Grand Seiko 🙂
- Anonyymi
Miksi??
Aika vanhaan ketjuun mainostat suurta saavutustasi, onko kuitenkin näyttämisen halu vai kateus?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi??
Aika vanhaan ketjuun mainostat suurta saavutustasi, onko kuitenkin näyttämisen halu vai kateus??En se ollut minä.
- Anonyymi
Osta vaan.Valkokultainen Proloque GMT Master II
Siinä on kellojen kunkku.Rolex on p****a.- Anonyymi
Tuollaista kelloa ei ole olemassa.
- Anonyymi
On se olemassa ihan oikeesti.Mene vaikka Clas Ohlsonille katsomaan.
Siellä on nyt uusimmat proloque mallistot esillä.- Anonyymi
Ei ole. Lopeta trollaaminen.
- Anonyymi
Ei ole. Lopeta trollaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262020Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888