missä on romanttiset miehet?!

romantiik

Ovatko he kuolleet sukupuuttoon vai onko heitä suomessa ollenkaan?!

41

3733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RomanttisenPuoliso

      Kyllä niitä on melkoisen paljon. Romantiikan taidon omaavat miehet osaavat pitää naisensa tyytyväisinä, joten useat näistä miehistä ovat parisuhteessa ja varattuja. Romantiikka nousee ihmissä pintaan monesti juuri sen sopivan kumppanin kanssa. Tunneyhteys ruokkii romantiikkaa.

      • Romantigologia

        Romanttisia miehiä on vaan kun se on niinkin, ettei sitä romantiikkaa hyväksytä muilta kuin niiltä komeilta ruskea silmäisiltä gigolloilta siellä jossain välimeren rantamaisemissa joista oloista enemmistö Suomalaisista naisista haaveilee. Miehen pitää olla komea, ennen kuin se romantiikka Suomalaiselle naiselle kelpaa.
        Ei oikeastaan romantiikkaa voi eritellä miksikään omaksi alueekseen pari suhteessa. Riippuu ihan ihmisestä minkä asian kukin pari suhteessa romanttisena kokee.


    • romant.ikko

      Täällä on yksi joka on etsinyt kumppania yli 10 vuotta. Mikä siinä on kun suomesta ei löydy tupakoimatonta ja suht raitista romanttista naista joka haluaa läheisyyttä. Enkä tarkoita läheisyydellä jatkuvaa paneskelua. Nyt olen ratkaisuni tehnyt ja täydellinen vaimo löytyi ulkomailta

    • Romanttinen-mies

      Naiset ei halua romanttisia miehiä vaan alkoholisteja.

    • Romantt

      Ei ole sukupuuttoon kuolleet.
      Ongelmana on jätkämäiset naiset jotka ei vastaaota romantiikkaa, hätäinen konemainen pikapano, hoito teki työn hoito saa lähtee tätä se on yritä siinä sitten romantiikkaa viritellä kun nainen on kylmä kuin pakastin.

    • Illallisleipä

      Kypsät hedelmät poimitaan ensin

    • 05O5

      Voi voi... Kyll'ä romanttisia miehiä on Suomessa paljon. Ja romanttisuuden lisäksi niitäkin jotka vielä pitävät puheensa eivätkä aja perhettään taloudelliseen ahdinkoon omallilla typerillä tempuillaan, niitäkin on paljon.

      Mutta niitä miehiä ei löydä punttisaleilta eikä niitä löydä ravintoloista. Ne löytää harrastusten parista ja viimeisinä lähtijöinä työpaikoilta. Ne eivät ole lihaksikkaita körmyjä vaan ihan tavallisia suomalaisia miehiä. Ja niiden ikähaarukka on >45v.

      • vinkkivinki

        Miksi lihaksikas mies ei voisi olla romanttinen. Osa romanttisuutta on että huolehtii ulkonäöstään ja hygieniastaan. Lihaksikas mies on vaan seksikäs. Jokainen mies voi olla seksikäs jos vaan tekee asian eteen töitä. Seksikkyys ruokkii romantiikkaa ja päinvastoin.


      • kkjjtyyyu

        Viimeisenä työstä lähtiät ovat vähiten romanttisia. Ne ovat kylmiä uramiehiä, työnarkkareita. Ensimmäisenä töistä lähtijät ovat niitä perheestä ja romantiikasta kiinnostuneita. Romantiikkaa voi olla vain jos on kiinnostunut muustakin kuin itsestään. Romantiikka ei varmastikaan lisäänny iän mukana. Ihan humpuuki juttu.


    • expertero

      Romanttiset miehet on niitä miehiä jotka ovat kilttejä, eivätkä pelimiehiä(tai entisiä), jotka ovat itsevarmempia ja röyhkeitä joka vetoaa moniin naisiin

      • kilttrommies

        Juu, romanttinen mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, silittää hellii ja rakastaa koko sydämellään, mutta kun kaikki naiset ei siitä kiltistä tykkää.


      • kilttrommies kirjoitti:

        Juu, romanttinen mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, silittää hellii ja rakastaa koko sydämellään, mutta kun kaikki naiset ei siitä kiltistä tykkää.

        Kyllä se kilttikin voi olla hyvän itsevarmuuden omaava mies. Olen luonteeltani kiltti ja ylpeä siitä, minä uskallan olla oma itseni, välillä sekin ollut tosi vaikeaa ja taas on pitänyt muistuttaa itselle että ole vaan oma itsesi mutta samalla itsevarma naisten seurassa kun se itsevarmuus kolauksia kohannut niin oli hukassa vähän aikaa, onneksi se on tullut takaisin ja nyt olen varma että vaikka sydänkin särkyi aika vasta niin löydän sen kivan naisen suhteeseen jonka luonne sytyttää minut kunnolla.


    • Onheitä_M

      olemassa. Kaiken kokoisia ja näköisiä. Löytäkää omanne!

    • Ei uskalla olla romanttinen enää ;)

    • tkdman

      Niillä romanttisilla miehillä on se ongelma, etteivät ne tosiaan ole aina niitä, joilla on se täydellinen ulkonäkö, tallissa komea (työnantajan) auto ja muhkea pankkitili. Romantisen miehen löytäminen tarkoittaa sitä, että annat miehelle mahdollisuuden, kun tämä haluaa tutustua. Tuo piirre kun ei tule esiin heti

      • Romanttinenjakiltti

        Harvoimpa romanttiselle kiltille miehelle on joku auto ja muu ulkoinen tekopyhä koreilu tärkeää.
        Pintaliitureille ja jännämiehille ne taas on välttämättömiä koska jännämiehellä ei mitään muuta ole tarjota.


      • mies194cm

        Aamen & touche´


    • Rakkautta_ja_anarkiaa

      Hmm... Muistaakseni edellinen nainen sanoi, että välillä tuntuu, että hän on miehekkäämpi. Mikä on vitsilläkin todella typerä kommentti. Romanttiselle miehelle tuntuu olevan konkreettisella tasolla oikeasti vähän kysyntää suomalaisten naisten keskuudessa.

    • esikaupunkienbuddha931

      Täällä yks sellanen, ei muutakuin poimiin naiset. On sellasia, tien muitakin. Mun kokemuksella kukaan näistä tietämistäni(myöskään itse)ole sellanen mikään stereotyyppinen salijäbä. Oma ulkomuoto muistuttaa enemmän yleisurheilijaa. Sellasia on tuolla :)

    • pop98

      Miesten romanttisuuden vähenemiseen vaikuttaa kaksi asiaa:

      1) Naiset edelleen vaatii ehdottomasti että miehen on kyettävä elättämään nainen, tai oltava ainakin parempituloinen(vastakkaisista valheista huolimatta).
      Kiistaton todiste siitä on kysely sinkkunaisille joissa kysyttiin hyväksyisitkö työttömän miehen puolisoksi, 96% ei hyväksynyt työtöntä miestä.
      -Nyt kun työpaikat on katkolla ja YT:tä yyteen perään miesvaltaisilla aloilla, ja miestyöpaikat on vähentyneet suomessa voimakkaasti ja naistyöpaikat lisääntyneet turvatulla julkisella sektorilla. Niin miesten romantiikka hiipuu pois kun taistelevat työpaikoista.
      Lähes poikkeuksetta jos mies joutuu työttömäksi, naine hakee eroa.

      2) Feminismi on erittäin agressiivista ja monet naiset on ottaneet sen käyttäytymismalliksi, ja siinä ei ole tilaa miehen hempeilyille kun nainen hyökkää koko ajan milloin mistäkin, esim. tiesmissä ulkomailla tapahtuneesta naisten sortamisesta, VHM(valkoinen hetero mies) on sika narsisti maailman tuhoaja.
      Ei siinä tee paljoa tee mieli miehen romantisoida..kun tuosta lukee joka päivä, ja kuuntelee.

      • lkjhdfgh

        Vain mies pystyy keksimään tällaisia selityksiä, miksi ei voi milloinkin olla mitäkin ja aina syyt ovat ulkoisia. Itsessäänhän ei ole mitään vikaa. Miksi ei vaan voi myöntää, että ei ole romanttinen ja se ei kohdistu naisiin. Elämä on sitä mitä se on ja jos naiset eivät yleisesti kiinnosta, niin sitten ne eivät kiinnosta. Rusinoita ei vaan voi nyppiä pullasta.


    • tulivaanmieleen

      Aina samat lässytykset, se jossette ole sellasta tavanneet johtuu huonosta miesmausta mut ei se tarkoita silti ettei sellasia olisi. Eihän kaikki naisetkaan ole älykkäitä, silti tuomitsematta jokaista naista idiootiksi. Ei muuta kuin hyvät pääsiäiset!

    • hohhoijaaaaaaa

      Sukupuuttoon ovat kuolleet. Tässä kun kuulee ikänsä mitä on tullut tehtyä väärin, aivoton, idiootti, paska...on romanttisuus kärsinyt vähän inflaatiota. Silloin kelpaa reikä kuin reikä (ilman meikkausta) eikä tarvitse kuulla/kertoa kuinka paljon toisesta pitää, että silleen....

    • ainaromantikko

      Eikös parasta romantiikkaa ole toisen huomioon ottaminen, hyväksyä hänet omana itsenään, pieni kehuminen silloin tällöin, kiitokset silloin, kun on ilahtunut toisen tekemisistä. Painaa itsekkyys taka-alalle.

    • dysfunctional74

      Kyllä meitä romantikkoja vieläkin on. Itse olen lingvistinen nero psykologien mukaan, jonka halusin siis ilmaista vain sen vuoksi, ettei minua pidettäisi playerina. Oma tilanteeni on se, että olen ns. "pillumagneetti". Faktinen tosiasia on kuitenkin se, että olen erittäin mustasukkainen naisystävälleni joka on minua useamman vuoden vanhempi. Tiedän etten koskaan jäisi yksin ellen itse haluaisi. Mutta mitä tulee itse kysymykseen niin vastaan.: 15-vuoden aikana avioliitossa en pettänyt kertaakaan, Kuten en myöskään nykyisessä suhteessa joka on kestänyt n. 3,5- vuotta. Olin yli vuoden eron jälkeen yli vuoden selibaatissa kunnes rakastuin. Ei siis mitään yhden illan panoja, vaikka niitä olisin todellakin saanut. Jotenkin se vain on tunteiden kanssa niin paljon syvempi kokemus. Rakastelu siis. Romantiikka on subjektiivinen kokemus, jota ei voi täysin verbalisoida - taikka siinä ei ainakaan ole järkeä. Oma vakaukseni on näköjään varsin konservatiivinen. Mutta kyllä. Meitä on vielä olemassa. Hyvää yötä kaikille!

    • Valintojakin

      Onhan meitä, mutta kun naiset eivät katso meihin päinkään. Meillä kun on maksetut talot ja autot eli ei asuta keskustassa vuokralla eikä ajeta vuokra-limousineilla.

    • 77vutiasmieskurppa

      Ei romantiikka ole tekoja pelkästään se riippuu ihmisestä ja siitä erotiikasta ja lähisuhteesta mikä koetaan romanttisena. Mies tai nainen voi olla vaikka kuinka romanttinen, mutta jos sitä ei vastapuolen taholta mitenkään huomioida niin pohjimmaltaan syy romantiikan puutteeseen on siinä, ettei rakasta sitä romanttista miestä tai naista. Sitä paitsi ei romanttiset miehet kauan naista kiinnosta. Kyllä ne pano miehet on suosiossa paremmin.

    • jgeirpejnwiphpihw

      Jos toimii omana itsenään, katsotaan se suomessa joksikin heikkoudeksi, tai että mies on aivan kummajainen, tai vähintään päästään sekaisin.

      Lähettelin aikoinani aina kukkalähetyksiä lähetin välityksellä naisille, joita olin tavannut ravintoloissa edellisinä iltoina, ja joiden kanssa oli niin paljon juttua, että vaihdettiin yhteystietoja.

      Laitoin yleensä kukat menemään seuraavana päivänä, mutta vastaanotto oli jotain "Mitähän tämäkin minusta oikein haluaa, parasta olla olematta enää missään tekemisissä"

      Lopetin kukkalähetykset ja kaikki kohteliaisuudet kun 10 kertaa tuli turpaan saman asian takia.

      Enää ei kukaan saa yhtään mitään, ja sen pituinen se.

      Nainen soitelkoon jos kiinnostaa tai olkoon soittamatta. Aivan sama minulle.

      • jgeirpejnwiphpihw

        Joo ja lisäys, ikä tuolloin oli 27 tai siinä kolmenkympin lähellä joka tapauksessa


      • TotuusSattuuQC

        "Lähettelin aikoinani aina kukkalähetyksiä lähetin välityksellä naisille, joita olin tavannut ravintoloissa edellisinä iltoina, ja joiden kanssa oli niin paljon juttua, että vaihdettiin yhteystietoja."

        Oli puhetta vain yhteystietojen vaihtelusta mutta sinä lähetit heti naiselle rehuja kotiin? Ei ihem että pitivät outona. Kukkia voi lähettää sitten kun on jo hieman tutustuttu ja tunteitakin saattaa olla puolin ja toisin.


      • jgeirpejnwiphpihw
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "Lähettelin aikoinani aina kukkalähetyksiä lähetin välityksellä naisille, joita olin tavannut ravintoloissa edellisinä iltoina, ja joiden kanssa oli niin paljon juttua, että vaihdettiin yhteystietoja."

        Oli puhetta vain yhteystietojen vaihtelusta mutta sinä lähetit heti naiselle rehuja kotiin? Ei ihem että pitivät outona. Kukkia voi lähettää sitten kun on jo hieman tutustuttu ja tunteitakin saattaa olla puolin ja toisin.

        Mielestäni rehujen lähettely oli oikein tyylikästä ja kohteliasta käytöstä/toimintaa. (Jos joku romantiikkaa itkee, mielestäni rehut jos joku on sitä oikeaa romantiikkaa ja tyylillä)
        Aatelispiireissä toiminut 1500 luvulta lähtien.


    • femis

      romantiikka on vain valkoisten heteromiesten keino sortaa itsenäisiä vahvoja ja vapaita naisia.

    • ruti1

      Naiset ei kaipa romantiikka, kun haluaisin jutella kynttilän valossa maailmasta ja kaikesta ja meistä, vaimo haluaa tylysti suoraan asiaan, rakastelemaan ei mitään ylimääräistä hömppää.

      Sanoo esim näin:
      Lopeta lässytys ja pane kuin MIES!
      Minulta meni fiilis kun aloit höpöttämään!

      • Anonyymi

        Pitää osata erottaa tilanteet. Joskus on romanttisten puheiden aika, joskus taas actionin.


    • Anonyymi

      läyryävät ja romanttiset miehet on enemmän tai vähemmän homoja. seurailkaapa muijat niitä kukkapuskien kanssa häslääviä pertsoja mitä ne puuhaa. "kavereiden kans." !!

    • Anonyymi

      puolalaiset on romanttisia.

    • Anonyymi

      Harrastan vanhempaa koska romantiikka kiinnostaa. Teistä nuorista likoista ei ole mihinkään.

    • Anonyymi

      He ovta kadonneet koska ulkomaanpoika tekee 1-10 euron tuntipalkalla ja ammattilaiset on yrittäjiä, koksa heistä on kysyntä kova.

      Teettävät tosiaan alipalkalla, riitauttakaa palkkanne ja maksattakaa oikeuden kautta palkkojen alihinnat sekä missä on liitot ajamassa asioita?

    • riippuu naisesta... kelle tekee mieli olla romanttinen

    • Anonyymi

      Ei ole enää

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe