Vastauksia kirkon työntekijöiltäkin, kiitos

Usko.Raamattua

Kun katolisen kirkon tukijat niin kovasti puhuvat kirkkoisien oikeellisuudesta ja oikeasta Raamatun tulkinnasta ja kirkon virheettömyydestä, niin voisitteko nyt kertoa millä Raamatun kohdalla kirkkoisät perustelivat inkvisition, jossa kidutettiin ja tapettiin niitä, jotka eivät suostuneet tunnustamaan kirkon (huom! kirkon, ei Jeesuksen) oppia?

Katolinen kirkko väittää olevansa virheetön Jumalan palvelija, mutta todellisuudessa on mennyt myrkky jauhoihin. Yksin Jeesus on tie Isän luokse. Jos pelastuksessaan turvaa MIHINKÄÄN MUUHUN, EI OLE SYNTIEN SOVITTAJAA (Raamatun Jeesus) EIKÄ SYNTIEN SOVITUSTA (Jeesuksen täydellistä sovitustyötä). On siis ERI jeesus. Ja tätä toista jeesusta (lue: sarvipäätä ja hänen "enkeleitään") palvelevat tällä hetkellä miljoonat ihmiset.

5

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupasikohänsen

      Löytyykö Jeesuksen omista sanoista, opetuksista se (lupaus), että hän tulee kuolemaan ihmisten syntien sovitustyönä?

      • Heikki_Räisäsen_haamu

        Sellaista sovitusoppia ei löydy edes evankelista Luukkaalta - joka sentään kirjoitti kolmasosan Uudesta Testamentista, kun Apostolien teot lasketaan mukaan.


      • petolliset.työmiehet

        Puhutte petollista oppia! Nyt on aika herätä valheesta!

        Jes. 53:4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, 5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut. 6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta HERRA HEITTI HÄNEN PÄÄLLENSÄ KAIKKIEN MEIDÄN SYNTIVELKAMME.

        Yllä Jumala puhuu Jeesuksen tulevasta sovitustyöstä!

        Jeesus vuodatti vähän yli 2000v. sitten verensä syntiemme tähden. Ja antoi lihansa, jotta meillä olisi elämä. Yksin Hän on Pelastaja. Tämä tulee hyvin esille Jumalan Sanasta:

        Joh. 14:6 Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte." 5 Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" 6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. 7 Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."

        Ap.t. 4:12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, JOSSA meidän pitäisi pelastuman.

        Jes. 43:11 Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä.

        Matt. 26:28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä VUODATETAAN SYNTIEN ANTEEKSIANTAMISEKSI.

        Jeesus puhuu Matt. 26:28 ristinkuolemastaan, jossa Hän vuodattaa verensä, koska ilman veren vuodatusta ei tapahdu syntien anteeksiantamusta. Hänen verensä pesee puhtaaksi, jos ihminen ottaa sen vastaan (nöyrtyy Jeesuksen edessä ilman muita välikäsiä, tunnustaa syntinsä, pyytää anteeksi, tunnustaa Jeesuksen Herranaan ja lähtee seuraamaan Häntä, eikä laita luottoansa ihmisiin tai rakennuksiin).

        TÄMÄ GOLGATAN UHRAUS, JONKA JEESUS, JUMALAMME, TEKI PUOLESTAMME, OLI AINUTLAATUINEN JA IANKAIKKINEN. YKSI AINOA UHRI, JOKA TARVITTIIN. EI MUITA LISÄ-UHREJA (kuten esim. katolisen kirkon epäjumalanpalveluksen leipä- ja viini-uhrit joissa pilkaten ristiinnaulitaan Jeesus uudestaan ja uudestaan).

        Hepr. 10:14 Sillä hän on YHDELLÄ AINOALLA UHRILLA ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.

        Joh. 6:51 Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta.

        Syöminen Joh. 6:51 ei tarkoita kirkon ehtoollisleipää, vaan Jeesuksen sovitustyön vastaanottamista. Hän antaa lihansa, joka tarkoittaa Hänen itsensä uhrausta ristillä. Hän tekee uuden liiton Hänen veressään, joka tarkoittaa verenvuodatusta ristillä.

        Ehtoollinen on muistoksi Jeesuksen sovitustyöstä, vertauskuvallinen. Katolinen kirkko siis huijaa, että Jeesuksen voi aina uudestaan ristiinnaulita ehtoollisella, opettaen, että se leipä on Jeesus. Ehtoollinen on Jeesuksen muistoksi, MUISTOKSI.

        Pelastus on HERRASSA, ei kirkossa.

        Jes. 42:8 Minä, Herra, se on minun nimeni, minä en anna kunniaani toiselle enkä ylistystäni epäjumalille.

        Uusi liitto tuli voimaan :

        Joh. 19:30 Kun nyt Jeesus oli ottanut hapanviinin, sanoi hän: "Se on täytetty", ja kallisti päänsä ja antoi henkensä.

        Kun Jeesus sanoi se on täytetty, ei enää tule muuta uhria. Ei leipäjumalia, ei verijumalia, ei uutta syntien sovitustyötä!!!

        Ette vastanneet kysymykseen - miten selitätte kirkon veriset työt? Niistä nähdään ihmisen ylpeyden ja vallanhimon tulos. Kirkko väittää olevansa "virheetön" ja on seurannut julkisesti saatanaa yksistä pahimmissa veritöissä ja kidutuksissa mitä on ikinä nähty. Kirkko ei ole virheetön, vaan se on niin pahasti harhassa, että on uskomatonta, että Raamattua lukeneetkin ihmiset menevät kirkon harhaan mukaan. Kirkko toimii antikristuksen hengessä ja vie miljoonia ihmisiä harhaan.

        2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.


      • P.I.Katsu

        Kiesus sentään näitä juttuja. En jaksanut lukea kolmannen rivin jälkeen. Mutta aloittajalle, että lasketaanko kirkkokahvinkeittäjät kirkon työntekijöiksi? En kehdannut vastata kun oli noin spesiifi ryhmä targettina.

        Mutta asiaan: onko Dodege Ram oikeasti parempi kuin Ford Mustang?


    • PasiToivonen

      Jos olet katolinen, sinut voidaan tappaa.

      ----

      saatanan roomankatolinen ISlamistinatsi, odotahan kun Juutalaisten Kuningas Tulee

      Olet erityistarkkailussa: kaikkea sanomaasi väärää tullaan varmasti käyttämään sinua vastaan, ja sinua uhkaa myös fyysinen rangaistus pahoista teoistasi :sanoo

      Jumalan Sana.

      Hyvää illanjatkoa, have a nice(?) but surely much shorter life.

      Ai niin, joulunodotusta, JHVH Tsevaot Tulee PIAN. Tuomitsemaan sinut.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/11107116/jouluntulo

      ----

      MIllä oikeudella "oikeaoppiset" postaavat tappouhkauksia? Käskikö Jeesus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe