Naiset haluaa rajua seksiä

Pillujen-asiantuntija

38

3296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 121212121212

Tuossa oli puhe suoranaisesta kivusta. Raju seksi (naisten kielessä "intohimoinen" seksi) ei välttämättä tarkoita S/M-leikkejä.

Psykologien mukaan syy ei oikeastaan perustu fyysisiin vaan psyykkisiin tekijöihin: rajussa seksissä yhdistyy naisten rakastama raiskausfantasia jossa mies ei pysty enää hallitsemaan itseään vaan ottaa naisen väkisin, ja samalla tunne alistumisesta vahvemmalle/paremmalle urokselle joka osoittaa dominanssinsa omistamalleen naaraalle.

• Entäpä miesten alistumis- ja raiskausfantasiat?

• 121212121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Entäpä miesten alistumis- ja raiskausfantasiat?

En osaa sanoa. Kerro sinä meille?

• 121212121212 kirjoitti:

En osaa sanoa. Kerro sinä meille?

:D

Niin monelta mieheltä olen niistä kuullut että jatkossa kysyn ekana kahvipöydässä että mitäs sä tykkäät että sun peräpäähän työnnetään. Noh, ei ehkä vaineskaan...

Ehkäpä sitten mun olemuksessa on jotain joka saa miehet luulemaan, että haluan pompottaa.

• vapaa.ehtoinen
        Nainen_28v kirjoitti:

Niin monelta mieheltä olen niistä kuullut että jatkossa kysyn ekana kahvipöydässä että mitäs sä tykkäät että sun peräpäähän työnnetään. Noh, ei ehkä vaineskaan...

Ehkäpä sitten mun olemuksessa on jotain joka saa miehet luulemaan, että haluan pompottaa.

minä tykkäisin jos naisella koppalakki joka määräisi nyt kielihoitoa kiitos ja äkkiä ja toteltava olis

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

Erityyppisiltä naisilta ollaan vailla erilaisia asioita, voit olla ihan oikeassa tuossa "Ehkäpä sitten mun olemuksessa on jotain joka saa miehet luulemaan, että haluan pompottaa.". Se sitten taas jos haluat olla vaimomatskua että sopiiko dominan leikkiminen siihen niin vähän epäilyttää.

• Ikis..M kirjoitti:

Erityyppisiltä naisilta ollaan vailla erilaisia asioita, voit olla ihan oikeassa tuossa "Ehkäpä sitten mun olemuksessa on jotain joka saa miehet luulemaan, että haluan pompottaa.". Se sitten taas jos haluat olla vaimomatskua että sopiiko dominan leikkiminen siihen niin vähän epäilyttää.

Emmä leiki dominaa. :)

Oon enemmän sellainen "onko kaikki ok" tyyppi.

Jos meinaa sänkymeininkiä niin molemmat toimii, alistaminen ja dominointi, hyvän mauan rajoissa.

• jotain.samaakin
        Nainen_28v kirjoitti:

Jos meinaa sänkymeininkiä niin molemmat toimii, alistaminen ja dominointi, hyvän mauan rajoissa.

ollaan sit vähän samanlaisia minullekkin tärkeää että naisella hyvä olla ja että nainen nauttii

• 121212121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Mitä tarkoittaa monelta? Joka toiselta? Joka kolmannelta? Ovatko nämä miehet olleet pelkästään alistumishaluisia, vai kenties roolien vaihtajia?

Ehkä sinulla on vain ollut paljon seksikumppaneita.

Toki alistumishaluisia miehiä on enemmän kuin alistamishaluisia naisia. Seksuaalisten mieltymysten suhteen miehet ovat erilaisia, naiset samanlaisia. Ellen väärin muista...40% miehistä haluaa dominoida, 15% alistua, loput kumpaakin tai ei kumpaakaan. Naisista 95% haluaa miehen dominoivan.

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

Tuo "onko kaikki ok" sopisi kyllä vaimomatskuun mutta se että sängyssä dominoitset/alistut taas saattaa tuoda rakastajar-statusta ja tuo yhdistelmä on huono juttu kun saattaa vajottaa sinut sopuisan sivupanon asemaan.

• 121212121212 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa monelta? Joka toiselta? Joka kolmannelta? Ovatko nämä miehet olleet pelkästään alistumishaluisia, vai kenties roolien vaihtajia?

Ehkä sinulla on vain ollut paljon seksikumppaneita.

Toki alistumishaluisia miehiä on enemmän kuin alistamishaluisia naisia. Seksuaalisten mieltymysten suhteen miehet ovat erilaisia, naiset samanlaisia. Ellen väärin muista...40% miehistä haluaa dominoida, 15% alistua, loput kumpaakin tai ei kumpaakaan. Naisista 95% haluaa miehen dominoivan.

En ole tehnyt todennäköisyyslaskelmia. :D

Ohan se hienoa, jos ihminen voi kertoa erikoisempiakin juttuja pelkäämättä että toinen tuomitsee. Mä kun en yleensä tuomitse. Sinällään ihan positiivinen juttu.

Ohan monessa miehessäkin sekä alistujaa että dominoivaa. Jotkut vaan valittaa että naiset ei uskalla ottaa mieheltä luuloja pois.

• Ikis..M kirjoitti:

Tuo "onko kaikki ok" sopisi kyllä vaimomatskuun mutta se että sängyssä dominoitset/alistut taas saattaa tuoda rakastajar-statusta ja tuo yhdistelmä on huono juttu kun saattaa vajottaa sinut sopuisan sivupanon asemaan.

Kyllä mä halutessani olen vaimomatskua, mutta ei ole syytä olla sellaista, kun ei ole ketään miestä kenen vaimo haluaisin olla. (Mulla on kuitenkin toi yksi pieni mies, joka on mun elämäni mies tällä hetkellä. <3)

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

Kyllä mä halutessani olen vaimomatskua, mutta ei ole syytä olla sellaista, kun ei ole ketään miestä kenen vaimo haluaisin olla. (Mulla on kuitenkin toi yksi pieni mies, joka on mun elämäni mies tällä hetkellä. <3)

Mutta asettautumalla rakastajattaren rooliin et sitten saakaan niistä miehistäsi muutettua semmoista kenen vaimo haluaisit olla, jos olisit koko ajan vaimomatskua se voisi tuoda ulottuvillesi enemmän aviomiesmatskua.

• 121212121212
        Nainen_28v kirjoitti:

En ole tehnyt todennäköisyyslaskelmia. :D

Ohan se hienoa, jos ihminen voi kertoa erikoisempiakin juttuja pelkäämättä että toinen tuomitsee. Mä kun en yleensä tuomitse. Sinällään ihan positiivinen juttu.

Ohan monessa miehessäkin sekä alistujaa että dominoivaa. Jotkut vaan valittaa että naiset ei uskalla ottaa mieheltä luuloja pois.

Lähinnä pointtina on että koukutatko alistumishaluisia miehiä jotenkin erityisesti, vai onko kyse vain siitä että fuckbuddyjä on niin paljon.

Sinänsähän olisi ihan loogista että panohaaviisi päätyisi alistuvia miehiä. Sinä haet poikabändityylisiä nuorempia miehiä tunteaksesi itsesi nuoremmaksi, ehkä koska missasit ne villit panot nuorempana ollessasi suhteessa.

Miksi nuoremmat miehet haluavat vanhemman naisen? Kun minä olin alle 25v, useimpien ikäisteni miesten silmissä 28v nainen oli puuma. Sinulla on lapsikin, mitä useimmilla seksikumppaneillasi ei varmaankaan ole.

No, totta kai nuoret miehet haluavat vanhemmasta naisesta jotain mitä eivät saa oman ikäisistään. Uusia kokemuksia, "tädin" joka vähän kurittaa.

Tämä voisi selittää alistujamiehet.

• Sekäettä-

Onkoan se ihan mahdotonta ymmärtää, että voi olla sekä että eikä joko tai? Naiset haluavat miehet, joka osaa dominoida ja ohjata, ja jos ei osaa, se on ongelma. Alistuminen on todella yleinen mieaten fantasia, ja jos nainen ei osaa dominoida, seksi ei ole täysin tyydyttävää.

Seksissä rooleja voi vaihtaa jopa samassa yhdynnässä. Vaikka ensisijaisesti pitäisi ohjattavana tai ohjaajana olemiaesta, voi itsestä löytää molemmat puolet. Itse en voisi olla miehen kanssa, joka ei nauti dominoinnista, koska pidän siitä enemmän. Emme sopisi yhteen, ainakin, jos kokonaan kieltäytyisi siitä mistä pidän. Rooliodotusten pitää olla sopusoinnussa, mutta myös vaihdella.

Iltapäivälehtien seksiuutisissa pyritään otsikoimaan raflaavasti. Sieltä ei voi opiskella seksiä eikä sitä, mitä nainen haluaa. Lähes kaikki pitävät monipuolisesta seksistä, miehet ja naiset. Urautunut ja tylsä seksi on riski suhteen uskollisuudelle, joten haluista pitää keskustella eikä kartella uusia kokemuksia.

• hellärakastajamies82
        Sekäettä- kirjoitti:

Onkoan se ihan mahdotonta ymmärtää, että voi olla sekä että eikä joko tai? Naiset haluavat miehet, joka osaa dominoida ja ohjata, ja jos ei osaa, se on ongelma. Alistuminen on todella yleinen mieaten fantasia, ja jos nainen ei osaa dominoida, seksi ei ole täysin tyydyttävää.

Seksissä rooleja voi vaihtaa jopa samassa yhdynnässä. Vaikka ensisijaisesti pitäisi ohjattavana tai ohjaajana olemiaesta, voi itsestä löytää molemmat puolet. Itse en voisi olla miehen kanssa, joka ei nauti dominoinnista, koska pidän siitä enemmän. Emme sopisi yhteen, ainakin, jos kokonaan kieltäytyisi siitä mistä pidän. Rooliodotusten pitää olla sopusoinnussa, mutta myös vaihdella.

Iltapäivälehtien seksiuutisissa pyritään otsikoimaan raflaavasti. Sieltä ei voi opiskella seksiä eikä sitä, mitä nainen haluaa. Lähes kaikki pitävät monipuolisesta seksistä, miehet ja naiset. Urautunut ja tylsä seksi on riski suhteen uskollisuudelle, joten haluista pitää keskustella eikä kartella uusia kokemuksia.

Tästä on keskusteltu aikaisemmin. On yli puolet enemmän alistamista kaipaavia naisia kuin alistajamiehiä, ja n. kymmenen kertaa enemmän alistamista kaipaavia miehiä kuin alistajanaisia.

pikkukakkonen voi korjata jos muistin väärin, mutta suurin piirtein tällaisissa lukemissa pyöritään.

Ylipäätään miehissä varianssia on enemmän, kuin naisilla alistuminen on lähes universaali sääntö.

Se naisen "roolien vaihtelukin" on yleensä sitä että nainen kiusoittelee miestä, mies kiihottuneena ottaa naisen. Nainen voi ajatella että tässä vaihdeltiin rooleja, mutta todellisuudessa ei vaihdeltu vaan mies selkeästi dominoi ja nainen alistui.

• 121212121212
        Sekäettä- kirjoitti:

Annat ymmärtää että kaikki ovat erilaisia, ja on hyvä osata molemmat roolit.

Onko näin? Minun havaintojeni mukaan mies joka haluaa dominoida, voi haluta dominoida 100% ajasta eikä naisista ole pulaa. Switch-mies joka haluaisi dominoida 50% ajasta ja alistua 50% ajasta, olisi enemmän vaikeuksissa koska melko harva nainen haluaisi moista. Myös tasa-arvoista seksiä, tai hellää seksiä, haluava mies on vaikeuksissa _ellei_ niiden_ vastapainoksi tarjoa sitä välttämätöntä eli dominoivaa, eläimellisen rajua ottamista.

Todellisuudessa dominointi ja eläimellisen raju ottaminen on mitä ylivoimainen enemmistö naisten klooniarmeijasta haluaa, kaikki muu on kuorrutusta kakun päälle. Joko hyvää kuorrutusta tai huonoa.

• 121212121212
        hellärakastajamies82 kirjoitti:

Tästä on keskusteltu aikaisemmin. On yli puolet enemmän alistamista kaipaavia naisia kuin alistajamiehiä, ja n. kymmenen kertaa enemmän alistamista kaipaavia miehiä kuin alistajanaisia.

pikkukakkonen voi korjata jos muistin väärin, mutta suurin piirtein tällaisissa lukemissa pyöritään.

Ylipäätään miehissä varianssia on enemmän, kuin naisilla alistuminen on lähes universaali sääntö.

Se naisen "roolien vaihtelukin" on yleensä sitä että nainen kiusoittelee miestä, mies kiihottuneena ottaa naisen. Nainen voi ajatella että tässä vaihdeltiin rooleja, mutta todellisuudessa ei vaihdeltu vaan mies selkeästi dominoi ja nainen alistui.

Naisista 95% haluaa miehen dominoivan, miehistä 40% haluaa dominoida.

En muista enää domnaisten ja submiesten välistä suhdetta, mutta en hämmästyisi jos se olisi luokkaa 1/10.

Naiset pitävät huomattavasti miehiä tiukemmin kiinni perinteisistä kivikauden rooleista joissa mies ottaa naisensa.

Olen itse naisten rakastamilla BDSM-termeillä "switch", mutten halua kovin selkeästi dominoida enkä alistua, vaan nautin tasa-arvoisemmasta seksistä.

• Sekäettä-

"Annat ymmärtää että kaikki ovat erilaisia, ja on hyvä osata molemmat roolit."

Väitän, että molempia rooleja tarvitaan, jotta seksi olisi pitemmällä tähtäyksellä molempia tyydyttävää. Siitä olen samaa mieltä, että mies, joka ei hallitse dominoivaa käyttäytymistä (eri asia kuin alistava) on vaikeuksissa naisten kanssa, sillä dominoivuus viestii muutakin kuin kykyä antaa seksuaalista tyydytystä (itsevarmuutta, pätevyyttä, kyvykkyyttä, jotka ovat seksikkäitä erityisesti miehissä). Sitä en väittänyt, että "kaikki ovat erilaisia", sillä uskon sukupuolten olevan perustaltaan erilaisia.

Noista tutkimuksista se, että olisi erotettava toisistaan fantasiamaailma ja todelliset seksuaalikäytännöt, kun uutisoidaan tutkimustuloksia seksuaalisista mieltymyksistä. Tutkimustuloksista uutisoidessa ratkaisee se, millä tavalla saadaan klikkauksia. Silloin on hyvä uutisoida, että naiset haluavat miehen dominoivan - se myy. Vaikka tämäkin asia on tiedetty jo 1960-luvulta asti.

"Se naisen "roolien vaihtelukin" on yleensä sitä että nainen kiusoittelee miestä, mies kiihottuneena ottaa naisen. Nainen voi ajatella että tässä vaihdeltiin rooleja, mutta todellisuudessa ei vaihdeltu vaan mies selkeästi dominoi ja nainen alistui."

Hyvin yleistä on palstalla tietää aina se, mitä nainen todellisuudessa on ja tekee. Ei siihen minua tarvita, että tiedät hyvinkin tarkasti mitä olen keskustelussa roolien vaihtamisella konkreettisesti tarkoittanut. Myös feministit tuntuvat tietävän aivan kaiken miehistä. Miehet haluavat dominoida ja alistaa naisen, he tietävät. Täällä taas väitetään, että naiset toivovat samaa.... Hupaisa juttu :D Keskustelu on kuitenkin mahdotonta, kun toista ei yhtään kuuntele niin täällä kuin tuolla oikeassa elämässäkin, seksielämässä myös. Dominat eivät ainakaan näyttäydy niille, jotka eivät ota muiden ihmisten rajoja vakavasti. Valta on seksissä hyvinkin keskeistä, vaikka siitä ei koskaan uskallettaisi puhuakaan.

• Ikis..M
    • eikaikkihalua

Ei pidä yleistää.

• vihatipunen

Kysyin jossain toisessakin ketjussa, että millä tavalla olet "pillujen asiantuntija".

Mutta ethän sinä tietenkään siihen pysty vastaamaan, koska olet "Atm32".

• Mikä asiantuntija itse luulet olevasi? Sinulta ilmeisesti kannattaa kysyä neuvoja jos haluaa päästä huomattavasti ylipainoiseksi ja kärsiä ylipainon aiheuttamista terveysongelmista.

• tsiisusmitätouhua

Teidän naisten vainoharhaisuus ihmisten nimimerkkien suhteen on kyllä hupaisaa.
        Milloin joku on EX-Pua, NAL tai näköjään myös Atm32. On siinä teillä pohtimista. No, jos ei parempaakaan tekemistä ole niin sitten...

• vihatipunen
        tsiisusmitätouhua kirjoitti:

Milloin joku on EX-Pua, NAL tai näköjään myös Atm32. On siinä teillä pohtimista. No, jos ei parempaakaan tekemistä ole niin sitten...

No kyllä tuo Atm32:n kirjoitustyyli ja ns. asiasisältö on hyvin tunnistettavaa. Hänhän on jo kerran vahingossa kirjoittanut omalla rekatulla nimimerkillään (jolla ei ole muuten tainnut kirjoitella enää) nimimerkin "pankaa.nussikaa" tekstiä. Tuota pankaa jne nimimerkkiäkään ei kai enää käytä vaan nyt on esittävinään jotain pillujen asiantuntijaa...

• vihatipunen
        tsiisusmitätouhua kirjoitti:

Joo ja sitä ei kyllä tarvi liiemmin pohtia. Mulla on kyllä ollut viime päivinä paljon parempaakin tekemistä.

• vihatipunen kirjoitti:

Joo ja sitä ei kyllä tarvi liiemmin pohtia. Mulla on kyllä ollut viime päivinä paljon parempaakin tekemistä.

Syömistä? Se taitaa olla elämäsi tärkein tarkoitus. Etenkin liikaa syöminen.

• vai.sellainen.kiirus
        vihatipunen kirjoitti:

onko joku mies kiikarissa vai ja huomenna se mies tulee kylään ja kiirutta pitää kun täytyy leipoakin jonkun kakun kahvipöytään

• vihatipunen
        vai.sellainen.kiirus kirjoitti:

onko joku mies kiikarissa vai ja huomenna se mies tulee kylään ja kiirutta pitää kun täytyy leipoakin jonkun kakun kahvipöytään

Joo, toi Super-Atm. Se yrittää niin söpösti nytkin kiinnittää mun huomioon itseensä. Rakkaudesta se hevonenkin potkii vai miten se nyt olikaan..

• mukava.ainakin.olet
        vihatipunen kirjoitti:

Joo, toi Super-Atm. Se yrittää niin söpösti nytkin kiinnittää mun huomioon itseensä. Rakkaudesta se hevonenkin potkii vai miten se nyt olikaan..

no ei se mikään ihme ole olethan sinä ihan kiva tipunen pidän sinusta mitäs muuten on nyt päälläsi onko jo yö asu veikkaan että joku kiva yöpaituli ja seksikkäät pitsi alushousut tai stringit vai ilman alushousuja niin miksi et ole hankkinut itsellesi miestä

• helgamies_

Kiimavitun kostumiseksi on tehtävä kaikki mahdollinen, joten jännämies on sopiva tehtävään.

• ätminki

Milloinkas joku atm mies on saanut seksiä naiselta Ja milloinka nainen on yrittänyt iskeä at miestä viimeksi. Ei koskaan koska ulkonäkö on kemia. Miehen pitää myös olla jännittävä.

• Mitenkö

Rakastellaanko? Yhdessä. Taivaan alla pakkasessa. Varpaamme vaipuvat kuolioon. Siemennesteesi jäätyy. Lennämme taivaaseen.

• vittu.mitä.paskaa

"Asiantuntijat" näyttävät olevan asiassa pihalla kuin lumiukot koirankusessa.. voi huhhuh.

• SairasTotuus

Jokainen nainen haaveilee tulevansa raiskatuksi.

• KaikkiNaiset

Vitulla ajatteleva lutka valitsee aina jännämiehen.

• Fkfdilhggklgfyklh

Minä puolestani pidän intensiivisestä seksistä eikä sillä ole väliä onko se rajusti intensiivistä vai hellästi/romanttisesti sitä. Pohjimmiltaan kummatkin kääntyvät siihen kiimaiseen paritteluun joka ei kaipaa enää erillistä teemaa toteutumiselleen vaan halu se johtaa lihaa.

• No jaa, olen sitten vain itsekäs mies ja ilmoitan että minä en halua rajua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16953
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4674
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2657
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      138
      1944
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1569
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1512
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1419
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      19
      1105
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1049
    Aihe