Mikä on parasta sinkkuudessa juuri nyt?

Kaikkien palstan valitusaloitusten rinnalle, miksi on hyvä olla sinkku juuri nyt.

160

999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Old_school_man

Se että uskon saavani vielä ainakin yhden suhteen elämäni aikana.

• Niin, ja ehkäpä sen kaiken tärkeimmän suhteen.

• nyt.ei.määräiltävänä

saa ottaa iisisti ja voi viettää ihmis arvoista elämää niin kun nainen kuvioissa niin joutuu olemaan käskyläinen palvelija ei hetkenkään rauhaa nainen piinaa ja joutuu oleen orja vailla mitään etuuksia

• Tää taitaa toimia molempiin suuntiin. ;D

• olis.edes.koiran.arvo
        Nainen_28v kirjoitti:

Tää taitaa toimia molempiin suuntiin. ;D

kyllä se on yksi puolista niin tiedät totuuden mies on alempi kuin vieraan koira

• olis.edes.koiran.arvo kirjoitti:

kyllä se on yksi puolista niin tiedät totuuden mies on alempi kuin vieraan koira

Riippuu suhteesta.

• kaikkea.se.rakkaus.kestä
        Nainen_28v kirjoitti:

Riippuu suhteesta.

kai sitä omalle miehelle ollaan ilkeitä mutta vieraille ollaan kivoja niin omalle vaan tiuskitaan eikä mikään ole hyvä vaikka toinen parhaansa tekee että neiti kapteenilla olis hyvä olla

• kaikkea.se.rakkaus.kestä kirjoitti:

kai sitä omalle miehelle ollaan ilkeitä mutta vieraille ollaan kivoja niin omalle vaan tiuskitaan eikä mikään ole hyvä vaikka toinen parhaansa tekee että neiti kapteenilla olis hyvä olla

Ja edelleen tää saattaa myös olla juuri toisin päin.

• muistankaikkihetket

Minä odotan sitä hetkeä kunnes jälleen kohdataan. Nukun yöni valokuvasi sänkyni alla ja aamulla ensimmäisenä katson kuvaasi.

• Stalkkeri asialla. ;) :)

• Ikis..M

Kyllä kai se taitaa olla se ettei tarvitse olla naisen kanssa suhteessa, sen verrran kylmiä, kovia ja laskelmoivia ne tuntuu olevan. Jos päähän alkaa tunkea typeryyksiä parisuhteen ihanuudesta tarvitsee vain vilkaista noita avoliitto, avoero, avioliitto ja avioeropalstojen otsikoita niin ne typeryydet kyllä unohtuu äkkiä.

• Hmmm. Toiset naiset ovat juuri tuollaisia. Toiset eivät. Enemmän nyk. työssä tapaan niitä empaattisia hoivaavia naisia.

Ikis rakas, ei elämä oo pelkkää tilastoa ja ennalta-arvattavaa pas*aa. Kyllä se monesti osaa myös yllättää ja ihmetyttää.

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

Hmmm. Toiset naiset ovat juuri tuollaisia. Toiset eivät. Enemmän nyk. työssä tapaan niitä empaattisia hoivaavia naisia.

Ikis rakas, ei elämä oo pelkkää tilastoa ja ennalta-arvattavaa pas*aa. Kyllä se monesti osaa myös yllättää ja ihmetyttää.

Kyllä se vaan enimmäkseen silti taitaa olla, ei ne tilastot arvaamalla synny :(

• Ikis..M kirjoitti:

Kyllä se vaan enimmäkseen silti taitaa olla, ei ne tilastot arvaamalla synny :(

Ei, mutta tilastossa on aina niitäkin jotka eivät mene valtavirran mukaan.

Mäkin uskon lukuihin. Ne auttaa hahmottamaan asioita.

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei, mutta tilastossa on aina niitäkin jotka eivät mene valtavirran mukaan.

Mäkin uskon lukuihin. Ne auttaa hahmottamaan asioita.

Voihan siellä joitakin harvoja poikkeuksia olla mutta sitten taas todennäköisyys sille että semmoisen kohtaisi ja vielä ne kemiatkin kohtaisi molemmin puolin on niin olematon ettei kannata edes yrittää mitään, säästyy sentään hermot.

• 121212121212

Valitusaloitusten?

Käännetäänpä tilanne samaksi kuin sinkkumiehillä jotka eivät ole tasoa 9-10. Ei komeita seksipartnereita, kovalla yrittämisellä _baareista_ kutosen ja ehkä seiskan miehiä pari kertaa vuodessa. Ei flaksia netissä, salilla, tms. Ja sitten otetaan uusiksi.

Mikä on parasta sinkkuudessa, Nainen_28v?

• Kaverit. Harrastukset. Omat ajatukset. Itse valittu asuinpaikka. Itse valittu kodin sisustus. Valitsen itse mitä puen päälle. Valitsen itse mitä teen työkseni. Tää lista on pitkä.

• imurikin.on.keksitty
        Nainen_28v kirjoitti:

Kaverit. Harrastukset. Omat ajatukset. Itse valittu asuinpaikka. Itse valittu kodin sisustus. Valitsen itse mitä puen päälle. Valitsen itse mitä teen työkseni. Tää lista on pitkä.

eikö se suhteessakin ole noin eipä suhteessa paljon miehen sana paina mies on vain orja joka joutuu raatamaan olis edes kahvitauko kerran päivässä mutta kun ei ole piiskaan joutuu mattoja

• 121212121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Kaverit. Harrastukset. Omat ajatukset. Itse valittu asuinpaikka. Itse valittu kodin sisustus. Valitsen itse mitä puen päälle. Valitsen itse mitä teen työkseni. Tää lista on pitkä.

Ilman ainuttakaan irtopanoa/panosuhdetta, tai mahdollisuutta sellaiseen miehen kanssa joka ei muistuta Klonkkua, olisitko tyytyväinen elämääsi sinkkuna?

Suhteeseen voisit saada oman tasoisesi miehen, joskin tämä edellyttäisi aloitteellisuutta.

• Old_school_man
        Nainen_28v kirjoitti:

Kaipa monet noista asioista kulkisi mukanasi, vaikka et olisikaan sinkku.

• 121212121212 kirjoitti:

Ilman ainuttakaan irtopanoa/panosuhdetta, tai mahdollisuutta sellaiseen miehen kanssa joka ei muistuta Klonkkua, olisitko tyytyväinen elämääsi sinkkuna?

Suhteeseen voisit saada oman tasoisesi miehen, joskin tämä edellyttäisi aloitteellisuutta.

Naiset ovat Klonkkuja? Tässä vaiheessa suosittelen silmälääkäriä.

• Old_school_man kirjoitti:

Kaipa monet noista asioista kulkisi mukanasi, vaikka et olisikaan sinkku.

Olen mukautuvainen. Jos avaan sydämeni toiselle, menetän osan itsestäni.

• 0267
        Nainen_28v kirjoitti:

"Kaverit. Harrastukset. Omat ajatukset. Itse valittu asuinpaikka. Itse valittu kodin sisustus. Valitsen itse mitä puen päälle. Valitsen itse mitä teen työkseni. Tää lista on pitkä."

Nuo voivat olla asioita, jotka elämässä ovat parhaita, mutta sinkkuuteen ne eivät liity. Ei parisuhteessa toinen valitse sinun työtäsi tai vaatteitasi tai puutu ajatuksiisi jne. Noista vain sisustus ja asuinpaikka ovat asioita, jotka parisuhteessa mietitään yhdessä

• 0267 kirjoitti:

"Kaverit. Harrastukset. Omat ajatukset. Itse valittu asuinpaikka. Itse valittu kodin sisustus. Valitsen itse mitä puen päälle. Valitsen itse mitä teen työkseni. Tää lista on pitkä."

Nuo voivat olla asioita, jotka elämässä ovat parhaita, mutta sinkkuuteen ne eivät liity. Ei parisuhteessa toinen valitse sinun työtäsi tai vaatteitasi tai puutu ajatuksiisi jne. Noista vain sisustus ja asuinpaikka ovat asioita, jotka parisuhteessa mietitään yhdessä

Riippuu kenen kanssa on suhteessa.

• exkeittiöekspertti

Mulle viimeiset 3 vuotta eron jälkeen ovat olleet tärkeätä aikaa, olen onnistunut omasta mielestäni aika hyvin tekemään tiliä avioliittoajoistani ja hyväksymään asiat ilman dramatiikkaa. Tuntuu että olen sinut menneisyyteni kanssa ja olen jotensakin vieläpä onnellinen.

Olen kuitenkin hivenen yllättynyt siitä, että olen alkanut näkemään naisissa muutakin kuin pelkän panon...on orastavaa kiinnostusta taas soitimelle...hommaamaan pitkäkestoisempia panoja.

• Mä olen myös eronnut lähes 3 vuotta sitten ja aika tavalla miettinyt asiat uusiksi sen jälkeen. Tehnyt monia sellaisia ratkaisuja, mitä en ois ikinä uskonut tekeväni. Mutta kaiken takana seison ja omatunto on puhdas.

• Tyttövaaa

Hmm se, ettei ole paineita siitä, mitä muut aattelee. Ei paineita siitä, onko riittävä ja tarpeeks kaunis. Ei paineita, jättääkö toinen. Hmm... Niin.

• 184

Jos tuo termi "juuri nyt" ei ihan minuutilleen ole tarkka niin alkuillasta ei tarvinut puolustella miksi haluan mankeloida lakanat enkä silittää.

Reilu tunti sitten ei tarvinut selittää että salilla meni puoli tuntia normaalia kauemmin koska jäin varmistamaan kaverin penkkipunnerrusta.

Jos hieman tulevaisuuteen katsotaan niin ei tarvi sovitella kalenterista aikoja jouluksi kahden suvun pitämiseksi tyytyväisenä. Kun oman suvun saa aikataulutettua niin se riittää.

• Minuet_

Mikä sinkkuudessa on parasta juuri nyt... Tässä pieni lista:
      - saat kaikki sentit omasta sängystäsi. Voit nukkua vaikka nurkasta nurkkaan eikä kukaan valita.
      - Kukaan ei kuorsaa vieressäsi eikä herää aikaisemmin,kuin sinä. Et menetä hyviä yöunia toisen takia.
      - Voit tehdä ihan mitä haluat. Voit viettää enemmän aikaa harrastuksien parissa, eikä kukaan valita, että " sulla ei oo enää aikaa mulle". Esim. hauis kiittää, kun kulutat enemmän aikaa salilla.
      - Kukaan ei sano mielipidettään miten olet pukeutunut. Jos mummo/ukko kalsarit on ihanan pehmeät ja mukavat voit hyvällä omallatunnolla pukea ne päälle eikä kukaan sano valituksia.
      - Voit lähteä minne ikinä haluat. Jos päätät perjantai-iltana sponttaanista lähteä sukuloimaan niin asiasta ei tarvitse neuvotella kenenkään kanssa eikä kuunnella urputusta, että " ollaan enemmän sun sukulaisten luona, kuin mun".
      - Voit mennä nukkumaan mihin aikaan haluat. Jos netflix päästää nukkumaan vasta klo 3 yöllä niin sitten menet vasta silloin nukkumaan.
      Lisää kohtia listaan voitte keksiä itse.
      Positiivisesta ajattelusta ei ole haittaa elämässä ja ainakin itse olen asennoitunut sinkkuuteen niin, että pärjään elämässä paljon paremmin, kuin ne jotka on seurustellu 15 v lähtien eikä tiedä miten olla yksin.
      Tsemppiä kaikille!

• heavenlyyy

Vapaus. Mikäpä muu!? Juuri nyt ja aina.
      Mikään ja kukaan ei sido. Olet kuin taivaan lintu.
      Tätä olotilaa en koskaan enää vaihda.

• Pillujen-asiantuntija

Ei ole koskaan hyvä olla sinkku. Nainen ja mies kuuluu yhteen.

• Elämänkatsomuksesta kiinni miten kokee nää asiat...

• PerusHaluja

Kaikkinainen vapaus on kivaa sinkkuudessa. Mutta loputon seksin puute suututtaa masentaa ja jopa heikentää fyysistä terveyttäni. Haluaisin ehdottomasti seurustella / panna vaikkei yhteen muutettaisikaan.

• Miksi sinkun pitää olla aina seksin puutteessa?

• TämäSelventää
        Nainen_28v kirjoitti:

Miksi sinkun pitää olla aina seksin puutteessa?

Koska olen mies.

• TämäSelventää kirjoitti:

Koska olen mies.

No ei kaikki sinkkumiehetkään kärsi siitä. Oma-aloitteisuus palkitaan.

• 121212121212
        Nainen_28v kirjoitti:

No ei kaikki sinkkumiehetkään kärsi siitä. Oma-aloitteisuus palkitaan.

Sitäkin tärkeämpää on komeus.

• 121212121212 kirjoitti:

Sitäkin tärkeämpää on komeus.

Komeus on katsojan silmissä.

• crux

Kuolemanpelko on hävinnyt jatkuvan yksinäisyyden myötä. Sama vaikka tänään kuolisi. Kai se tuo jotain vapauttakin elämään.

• Hmmmm. Mulla kuoleman pelko ollut vasta lapsen myötä, seurestellessa en sitä ikinä ajatellut, paitsi sitä että mitäpä jos puoliso delaa, kun yhdelle tutulle kävi juuri niin.

• Ikis..M

Tuo on muuten totta. Kun ei sitoudu liiaksi mihinkään eikä luon ympärilleen itsestään riippuvaisia ihmisiä on helppo lähteä sitten kun aika on eikä tänne jääneillekään koidu isompaa murhetta poistuneesta.

• Ikis..M kirjoitti:

Tuo on muuten totta. Kun ei sitoudu liiaksi mihinkään eikä luon ympärilleen itsestään riippuvaisia ihmisiä on helppo lähteä sitten kun aika on eikä tänne jääneillekään koidu isompaa murhetta poistuneesta.

Pitää kuitenkin panostaa elämiseen eikä siihen mitä tapahtuu kun kuolee.

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

No jaa, herää kysymys että miksi? suvunjatkamiseksi, no joo mutta jos ne kuolee kuitenkin tai kituu ainakin niin helkkari tosiaan että miksi? Oman nautinnon vuoksi? se on niin ohimenevää. Joo, en näe syytä panostaa mihinkään.

• Ikis..M kirjoitti:

No jaa, herää kysymys että miksi? suvunjatkamiseksi, no joo mutta jos ne kuolee kuitenkin tai kituu ainakin niin helkkari tosiaan että miksi? Oman nautinnon vuoksi? se on niin ohimenevää. Joo, en näe syytä panostaa mihinkään.

No tietysti oman nautinnon ja muiden nautinnon vuoksi. Suvun jatkaminen on kuitenkin luontaista kaikella elämälle.

• Tyytyväinen.sinkku
        Nainen_28v kirjoitti:

Päinvastoin. Ikuisuus on huomattavasti pidempi kuin elinaikamme maan päällä. Minä panostan ikuiseen Elämään, joka on jo alkanut ja jatkuu ruumiini kuoleman jälkeen.
        Hetken nautinnot haihtuvat kuin usva aamun koittaessa.

• Tyytyväinen.sinkku kirjoitti:

Päinvastoin. Ikuisuus on huomattavasti pidempi kuin elinaikamme maan päällä. Minä panostan ikuiseen Elämään, joka on jo alkanut ja jatkuu ruumiini kuoleman jälkeen.
        Hetken nautinnot haihtuvat kuin usva aamun koittaessa.

Siihen pitäisi ensin uskoa. ^^

• virransäästötila

Koska tarjolla on vain sielunsa tuhonneita huonoja ja vielä huonompia naisia.

• Hieno asenne!

• Kiltti-ja-kunnollinen

Kiltit ja kunnolliset miehet joutuu elämään yksin. Eivät saa valita vaan sinkkuna olo on pakko tila koska naisia ei kiinnosta muut kun jännämiehet.

• Ja mä en edelleenkään jaksa uskoa tuohon yhtään. Pahoittelen.

• miksennäekaikkea
        Nainen_28v kirjoitti:

Ja mä en edelleenkään jaksa uskoa tuohon yhtään. Pahoittelen.

Sulla on muuten kaunis suu ja leuka. Onko kukaan sanonut aikaisemmin?
        Sun kamera vaan on ollut vinossa kun oot ottanut selfietä.
        Ota joku päivä uudestaan, sillä haluaisin nähdä sinusta enemmän!

• miksennäekaikkea kirjoitti:

Sulla on muuten kaunis suu ja leuka. Onko kukaan sanonut aikaisemmin?
        Sun kamera vaan on ollut vinossa kun oot ottanut selfietä.
        Ota joku päivä uudestaan, sillä haluaisin nähdä sinusta enemmän!

On sanonut, kiitos :)

En kamalasti enempää viitsi laittaa "anonyymille" palstalle. :)

• - On huomattavasti enemmän aikaa harrastaa kaikkea kivaa kun saa laatia aikataulunsa kokonaan itse

- Ei tarvitse katsella toisen murjotusta ja miettiä että mistä se nyt taas on vihainen

- Voi tehdä parempaa ja vaihtelevampaa ruokaa kun ei ole se toinen siinä aina nyrpistelemässä jos haluaa kokeilla jotain uutta

Nuo nyt ainakin tuli mieleen yhden parisuhteen kokemuksella. En sitten tiedä että voisiko se suhde olla sellainenkin ettei tarvitsisi noista mainitsemistani epäkohdista kärsiä.

• - On huomattavasti enemmän aikaa harrastaa kaikkea kivaa kun saa laatia aikataulunsa kokonaan itse

= jep, ei tarvitse kysyä lupaa omille menemisille ja toinen ei pahota mieltään kun haluaa mennä yksin jonnekin eikä aina kaksin

- Ei tarvitse katsella toisen murjotusta ja miettiä että mistä se nyt taas on vihainen
        = juuri näin. Jos toinen ei osaa keskustella ja manipuloi murjotuksella niin se on todella raskasta.

- Voi tehdä parempaa ja vaihtelevampaa ruokaa kun ei ole se toinen siinä aina nyrpistelemässä jos haluaa kokeilla jotain uutta
        = kyllä. Syödä tofua ja soijaa ja laittaa juuri niin paljon sipulia kuin huvittaa. :)

Nuo nyt ainakin tuli mieleen yhden parisuhteen kokemuksella. En sitten tiedä että voisiko se suhde olla sellainenkin ettei tarvitsisi noista mainitsemistani epäkohdista kärsiä.
        = en osaa sanoa. :) en ole vielä kokenut sellaista suhdetta jossa voisi olla kokonaan oma itsensä.

• Nainen_28v kirjoitti:

- On huomattavasti enemmän aikaa harrastaa kaikkea kivaa kun saa laatia aikataulunsa kokonaan itse

= jep, ei tarvitse kysyä lupaa omille menemisille ja toinen ei pahota mieltään kun haluaa mennä yksin jonnekin eikä aina kaksin

= juuri näin. Jos toinen ei osaa keskustella ja manipuloi murjotuksella niin se on todella raskasta.

= kyllä. Syödä tofua ja soijaa ja laittaa juuri niin paljon sipulia kuin huvittaa. :)

= en osaa sanoa. :) en ole vielä kokenut sellaista suhdetta jossa voisi olla kokonaan oma itsensä.

"..en ole vielä kokenut sellaista suhdetta jossa voisi olla kokonaan oma itsensä."

Aina kun porukassa on itsen lisäksi joku, pitää hänet huomioida ja tehdä kompromisseja. Jos esiintyisi kokonaan omana itsenään, olisi täysin sietämätön tapaus. Onneksi ihmiset ovat yleensä joustavia ja toiset huomioon ottavia, ja toisaalta myös kestävät erilaisuutta.

• exex-atn kirjoitti:

"..en ole vielä kokenut sellaista suhdetta jossa voisi olla kokonaan oma itsensä."

Aina kun porukassa on itsen lisäksi joku, pitää hänet huomioida ja tehdä kompromisseja. Jos esiintyisi kokonaan omana itsenään, olisi täysin sietämätön tapaus. Onneksi ihmiset ovat yleensä joustavia ja toiset huomioon ottavia, ja toisaalta myös kestävät erilaisuutta.

Riippuu ihmisestä. Toiset eivät hyväksy erilaisuutta. Silloin tuntuu että on aina joku puuttumassa ja tuomitsemassa omassa kodissa.

Ison perheen kasvattina kyllä pelaan yhteiseen pussiin, mutta en mäkään kaikkea kukkoilua siedä. :D

• ytuyiyutiuy
        exex-atn kirjoitti:

En minäkään. On se myös toisaalta hyvä merkki, ettei voi jäädä laakereille lepäämään. Silloin toisesta on tullut itsestäänselvyys.

• ytuyiyutiuy kirjoitti:

En minäkään. On se myös toisaalta hyvä merkki, ettei voi jäädä laakereille lepäämään. Silloin toisesta on tullut itsestäänselvyys.

Hyvä pointti. Jäi ihan mietityttämään enemmänkin tuo omana itsenä oleminen, joustaminen ja erilaisuuden hyväksyminen.

En jaksaisi katsella ihmistä, joka olisi samanlainen kuin minä. Mutta joustaminen ja erilaisuuden hyväksyminen, joo, noilla voi saada aikaan jotain lähes täydellistä.. :)

• Nainen_28v kirjoitti:

- On huomattavasti enemmän aikaa harrastaa kaikkea kivaa kun saa laatia aikataulunsa kokonaan itse

Tuo murjotus hommahan on enemmän miehen taakkana..

Ikinä ei tiiä mikä sitä eukkoa vaivaa.. :D

• neljänsuhteenmies

"Nuo nyt ainakin tuli mieleen yhden parisuhteen kokemuksella. En sitten tiedä että voisiko se suhde olla sellainenkin ettei tarvitsisi noista mainitsemistani epäkohdista kärsiä."

Neljän parisuhteen kokemuksella:

"- On huomattavasti enemmän aikaa harrastaa kaikkea kivaa kun saa laatia aikataulunsa kokonaan itse"

Tästä joutuu aina kärsimään. Kuinka paljon riippuu suhteesta...ja siitä onko lapsia. Jos on, joudut luopumaan tuosta sinkun edusta lähes kokonaan. Ellei tätä kestä, kannattaa pysyä sinkkuna eikä ainakaan hankkia lapsia.

"- Ei tarvitse katsella toisen murjotusta ja miettiä että mistä se nyt taas on vihainen"

Yleensä vikaa on molemmissa. Pitää osata kertoa ja pitää osata kysyä. Jos löytyy tosi hyvin sopiva kumppani, tämän voi minimoida.

"- Voi tehdä parempaa ja vaihtelevampaa ruokaa kun ei ole se toinen siinä aina nyrpistelemässä jos haluaa kokeilla jotain uutta"

Tästä ei ole minun suhteissani tarvinnut kummankaan kärsiä.

• Eräkettu kirjoitti:

Ja mulla ollut juuri toisin. :D Useammankin miehen kanssa. :D

• Eräkettu kirjoitti:

"Tuo murjotus hommahan on enemmän miehen taakkana..

Ikinä ei tiiä mikä sitä eukkoa vaivaa.. :D "

Varmaan aika usein käy niin, että kumpikin miettii hiljaa itsekseen, että mikä tuota toista oikein vaivaa, kun se on aina vihainen. Eli kumpikaan ei oikeasti ole vihainen, vaan vain huolissaan siitä toisen oletetusta vihaisuudesta…

• neljänsuhteenmies kirjoitti:

"Nuo nyt ainakin tuli mieleen yhden parisuhteen kokemuksella. En sitten tiedä että voisiko se suhde olla sellainenkin ettei tarvitsisi noista mainitsemistani epäkohdista kärsiä."

Neljän parisuhteen kokemuksella:

"- On huomattavasti enemmän aikaa harrastaa kaikkea kivaa kun saa laatia aikataulunsa kokonaan itse"

Tästä joutuu aina kärsimään. Kuinka paljon riippuu suhteesta...ja siitä onko lapsia. Jos on, joudut luopumaan tuosta sinkun edusta lähes kokonaan. Ellei tätä kestä, kannattaa pysyä sinkkuna eikä ainakaan hankkia lapsia.

"- Ei tarvitse katsella toisen murjotusta ja miettiä että mistä se nyt taas on vihainen"

Yleensä vikaa on molemmissa. Pitää osata kertoa ja pitää osata kysyä. Jos löytyy tosi hyvin sopiva kumppani, tämän voi minimoida.

"- Voi tehdä parempaa ja vaihtelevampaa ruokaa kun ei ole se toinen siinä aina nyrpistelemässä jos haluaa kokeilla jotain uutta"

Tästä ei ole minun suhteissani tarvinnut kummankaan kärsiä.

"Yleensä vikaa on molemmissa. Pitää osata kertoa ja pitää osata kysyä. Jos löytyy tosi hyvin sopiva kumppani, tämän voi minimoida."

Joo, tässä on itselläni vielä opettelemista, että miten viestittää toiselle omia tunteitaan selkeämmin ja myös tulkita sen toisen tunteita taitavammin. Useinhan se on juuri epävarmuus omasta kelpaamisestaan, mikä tekee ihmisestä ulospäin töykeän oloisen.

Toisaalta en kyllä ymmärrä mitä olisin voinut tehdä päättyneessä suhteessani paremmin, kun toinen vain ilmoittaa että suhde on ohi eikä keskustelu enää auta.

• Nainen_28v kirjoitti:

Ja mulla ollut juuri toisin. :D Useammankin miehen kanssa. :D

Ite saatan näyttää siltä että murjotan kun äksyilen ja sanon tökerän suorasti asioita..

Mörrimöykkyily on osa mun luontaista särmää. :D

• stellaria81 kirjoitti:

"Tuo murjotus hommahan on enemmän miehen taakkana..

Ikinä ei tiiä mikä sitä eukkoa vaivaa.. :D "

Varmaan aika usein käy niin, että kumpikin miettii hiljaa itsekseen, että mikä tuota toista oikein vaivaa, kun se on aina vihainen. Eli kumpikaan ei oikeasti ole vihainen, vaan vain huolissaan siitä toisen oletetusta vihaisuudesta…

Usein käy niin että naisella painaa joku asia tai hänellä on kropassa jotaki hämminkiä..

Purkaa sitten tuskansa sulhaseen. :D

• stellaria81 kirjoitti:

"Yleensä vikaa on molemmissa. Pitää osata kertoa ja pitää osata kysyä. Jos löytyy tosi hyvin sopiva kumppani, tämän voi minimoida."

Joo, tässä on itselläni vielä opettelemista, että miten viestittää toiselle omia tunteitaan selkeämmin ja myös tulkita sen toisen tunteita taitavammin. Useinhan se on juuri epävarmuus omasta kelpaamisestaan, mikä tekee ihmisestä ulospäin töykeän oloisen.

Toisaalta en kyllä ymmärrä mitä olisin voinut tehdä päättyneessä suhteessani paremmin, kun toinen vain ilmoittaa että suhde on ohi eikä keskustelu enää auta.

Kysyminen ei auta, jos toisella ei ole mitään taipumuksia keskustella mistään. Tai jos muuten ei osaa ilmaista tunteita kuin vihan kautta.

• Eräkettu kirjoitti:

Ite saatan näyttää siltä että murjotan kun äksyilen ja sanon tökerän suorasti asioita..

Mörrimöykkyily on osa mun luontaista särmää. :D

Mä pelkäisin saavani mörrimöykyltä nyrkistä. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Mä pelkäisin saavani mörrimöykyltä nyrkistä. :D

No tämä mörrimöykky korkeintaan rupeaa vähän kutittelemaan. :D

• Eräkettu kirjoitti:

No tämä mörrimöykky korkeintaan rupeaa vähän kutittelemaan. :D

Jotkut miehet ei osaa ilmaista tunteita kuin huutamalla tai käyttäytymällä aggressiivisesti. Tästä esimerkkinä eräs perheenjäsen ja ex-kihlattu. Ja mä kyllä pelkään molempia ja poistun paikalta aika äkäiseen. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Jotkut miehet ei osaa ilmaista tunteita kuin huutamalla tai käyttäytymällä aggressiivisesti. Tästä esimerkkinä eräs perheenjäsen ja ex-kihlattu. Ja mä kyllä pelkään molempia ja poistun paikalta aika äkäiseen. :D

No tekisit niinkuin ne sanovat niin ei tarvi suuttua.. :D

• Eräkettu kirjoitti:

No tekisit niinkuin ne sanovat niin ei tarvi suuttua.. :D

Haha. :D

Ottaen huomioon että naisillakin on suhteellisen vapaa ajattelun ja sanan vapaus niin EN. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Haha. :D

Ottaen huomioon että naisillakin on suhteellisen vapaa ajattelun ja sanan vapaus niin EN. :P

Silloinhan sie haluat ikävyyksiä. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Silloinhan sie haluat ikävyyksiä. :D

Milläs vuosituhannella nyt eletäänkään ;) ?

Ja en todellakaan tottele miestä, en kaveria, ystävää, intiimissä suhteessa mun kanssa olevaa, puolisoa, isää, veljeä, enkä lasta, jos ei mene yksiin omien näkemysten kanssa. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Milläs vuosituhannella nyt eletäänkään ;) ?

Ja en todellakaan tottele miestä, en kaveria, ystävää, intiimissä suhteessa mun kanssa olevaa, puolisoa, isää, veljeä, enkä lasta, jos ei mene yksiin omien näkemysten kanssa. :D

Jotku aina toitottaa vuosilukua ja että ei tällästä voi enään tapahtua.
        Meikä on aina osottanu että kyllä voi.

:D

Sut pitää hurmata niin että sie haluat mielyttää miestäs. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Jotku aina toitottaa vuosilukua ja että ei tällästä voi enään tapahtua.
        Meikä on aina osottanu että kyllä voi.

Sut pitää hurmata niin että sie haluat mielyttää miestäs. :D

Mut eikö se ole yleensä hetkellistä? :D

Sitten hetken kuluttua purkautuu Justiina, jos ei mies tajua millainen nainen mä oon. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Mut eikö se ole yleensä hetkellistä? :D

Sitten hetken kuluttua purkautuu Justiina, jos ei mies tajua millainen nainen mä oon. :D

Se on tuo 29senttiä aikamoinen kokoero.. :D
        Luulet auringonpimennykseksi.

Justiina lähtee pylly paljaana polven päälle rankasua varten. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Se on tuo 29senttiä aikamoinen kokoero.. :D
        Luulet auringonpimennykseksi.

Justiina lähtee pylly paljaana polven päälle rankasua varten. :D

Meinaatko että paljasta pyllyä hiplatessa sun tekis mieli vaan rankaista sitä? :P

Eikö esim. kaulin vähän tasoita sitä kokoeroa. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Meinaatko että paljasta pyllyä hiplatessa sun tekis mieli vaan rankaista sitä? :P

Eikö esim. kaulin vähän tasoita sitä kokoeroa. :P

Toisen rankasu on toisen nautinto. ;D

Kyllä multaki kaulin löytyy. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Toisen rankasu on toisen nautinto. ;D

Kyllä multaki kaulin löytyy. :D

Sit mulla pitäs olla joku 60cm kaulin, että saisin kokoeroa vähän tasaantumaan. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Sit mulla pitäs olla joku 60cm kaulin, että saisin kokoeroa vähän tasaantumaan. :P

Ethän sie semmosta kaulinta pysty enään käsittelemään.. Et sie niin hurja tyttö ole. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Ethän sie semmosta kaulinta pysty enään käsittelemään.. Et sie niin hurja tyttö ole. :D

Riippuu paljon se painaisi :D

Olen käynyt nostelemassa painoja viimeiset 6kk, joten kyllä käsistä jotain voimaa löytyy. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Riippuu paljon se painaisi :D

Olen käynyt nostelemassa painoja viimeiset 6kk, joten kyllä käsistä jotain voimaa löytyy. :P

Löytyykö pakaroista voimaa? :D

• Eräkettu kirjoitti:

Löytyykö pakaroista voimaa? :D

60cm kaulin ei kyllä mahdu mulla kuin nyrkkiin.

• Nainen_28v kirjoitti:

60cm kaulin ei kyllä mahdu mulla kuin nyrkkiin.

Kuka tässä nyt mahtumisista puhu.. ;D

• Eräkettu kirjoitti:

Kuka tässä nyt mahtumisista puhu.. ;D

Kyllä mulla on voimaa muuallakin kuin käsissä. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Kyllä mulla on voimaa muuallakin kuin käsissä. :D

Mun ei tarvi sitten olla kokoajan puuskuttamassa. ;D

• Eräkettu kirjoitti:

Mun ei tarvi sitten olla kokoajan puuskuttamassa. ;D

Seksihän on hyvää liikuntaa. :D

Sellainen lahnaseksi, missä molemmat ei puuskuta on tylsää. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

No niin on...

Jos nainen on tajuissaan seksin jälkeen... Se ei ollu tarpeeksi hyvää.. :D

Naisen pitää olla lamassa niinkuin tollanen kissaeläin parittelun jälkeen. :D

• Eräkettu kirjoitti:

No niin on...

Jos nainen on tajuissaan seksin jälkeen... Se ei ollu tarpeeksi hyvää.. :D

Naisen pitää olla lamassa niinkuin tollanen kissaeläin parittelun jälkeen. :D

No kyllähän sitä monesti on hetken aikaa ihan liikuntakyvytön. :D Tai sammuu heti. :D Enkä meinaa viinan vaan totaalisen rentoutumisen vaikutuksesta. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

No kyllähän sitä monesti on hetken aikaa ihan liikuntakyvytön. :D Tai sammuu heti. :D Enkä meinaa viinan vaan totaalisen rentoutumisen vaikutuksesta. :D

Se on joku naaraspuolisten refleksi.. Nukkumatti tulee kun kunnolla naidaan. :D

Kyllä mieki aika raukea olen mutta en nyt ihan niin raukea kuitenkaan. :)

• tosiperusatm
        Nainen_28v kirjoitti:

Rajua jyystöä pitää olla?

• Eräkettu kirjoitti:

Se on joku naaraspuolisten refleksi.. Nukkumatti tulee kun kunnolla naidaan. :D

Kyllä mieki aika raukea olen mutta en nyt ihan niin raukea kuitenkaan. :)

Emmäkään aina nukahda, mut kunnon orkun jälkeen menee hetki, että kroppa toimii. Saattaa pitkään esim. kädet täristä ja järki ei juokse. Esim. tunnin ajan. :D

• tosiperusatm kirjoitti:

Sopivaa jyystöä. :)

• tosiperusatm kirjoitti:

Kunnon jännämiespanoa...

Ei kunnonmiespanoa..

• Nainen_28v kirjoitti:

Emmäkään aina nukahda, mut kunnon orkun jälkeen menee hetki, että kroppa toimii. Saattaa pitkään esim. kädet täristä ja järki ei juokse. Esim. tunnin ajan. :D

Mun pitää oottaa että varastot on taas täynnä. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Kunnon jännämiespanoa...

Ei kunnonmiespanoa..

Ei taas näitä jännisjuttuja. Eikö tavallinen mies pysty tyydyttämään naista?

• Nainen_28v kirjoitti:

Ei taas näitä jännisjuttuja. Eikö tavallinen mies pysty tyydyttämään naista?

No pitihän "tosiperusatm:lle" vastata asianmukaisesti... On varmasti niitä jotka täällä jatkuvasti jännämiehistä ulisee..

• Eräkettu kirjoitti:

No pitihän "tosiperusatm:lle" vastata asianmukaisesti... On varmasti niitä jotka täällä jatkuvasti jännämiehistä ulisee..

Todnäk :P

• rinnalle

Juuri nyt on parasta uusien vakiehdokkaiden koeajo. Näyttää siltä, että naiselle kannattaa jo ennen koeajoa kertoa mistä on kysymys. Eilinen lupasi laatutakuun "voit lopettaa paremman etsimisen". Oli parhaimmillaan vasta aamulla.

• Onpas epäinhimillistä :P

• rinnalle

Mikä tuossa oli epäinhimillistä?
        – uuden etsiminen
        – rehellisyys naisia kohtaan
        – naisen lupaus
        – aamu

• rinnalle kirjoitti:

Mikä tuossa oli epäinhimillistä?
        – uuden etsiminen
        – rehellisyys naisia kohtaan
        – naisen lupaus
        – aamu

"ennen koeajoa"

Nainen ei ole mikään Fiat.

• kutenteillämuillakin

Suomi24 palstalla ajan vietto.

• Jos tämä olisi se syy niin auts. :D

• tarjolla.tänään

Mies:

Rappiolla on hyvä olla, ei huolet paina, ei rasitu polla.

Nainen:

Olen nainen

• Ryyppäämään ryyppäämään...

• Hiljaisuus...

Ei kuulu rapinoita. :D

• Eikä kuorsausta. :D

Tottuisikohan siihen taas jos olisi hyvä motivaatio?

• yhteinenarki

Joo miksei tottuisi. En ole ajatellut, että se olisi este yhdessä asumiselle ja nukkumiselle. Olisi kivaa herätä yhdessä ja mennä yhdessä nukkumaan. Se luo turvallisuuden tunnetta.

• Nainen_28v kirjoitti:

Eikä kuorsausta. :D

Tottuisikohan siihen taas jos olisi hyvä motivaatio?

Sun pitää vaan nukkua tarpeeksi sikeästi.. :D
        Jumppaat vähän illalla.

Ite taidan joskus kuorsata.

• yhteinenarki kirjoitti:

Joo miksei tottuisi. En ole ajatellut, että se olisi este yhdessä asumiselle ja nukkumiselle. Olisi kivaa herätä yhdessä ja mennä yhdessä nukkumaan. Se luo turvallisuuden tunnetta.

En sanois.. Sitä kun jatkuu pidemmän aikaa niin hermot saattaa mennä.

• yhteinenarki kirjoitti:

Tai sitten ahdistuneisuuden tunnetta. :D

Riippuu varmaan ihan siitä mitkä on tunteet sitä heeboa kohtaan.

• Eräkettu kirjoitti:

Sun pitää vaan nukkua tarpeeksi sikeästi.. :D
        Jumppaat vähän illalla.

Ite taidan joskus kuorsata.

Kaikki kuorsaa joskus. :)

Ja mä välillä nukun niin sikeästi ettei siihen mikään vaikuta.

Lähdin joskus muualle nukkumaan toisen ilmavaivojen ja viinalta haisemisen, en kuorsauksen takia. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Tai sitten ahdistuneisuuden tunnetta. :D

Riippuu varmaan ihan siitä mitkä on tunteet sitä heeboa kohtaan.

Vaikka olisinkin kiintynyt siihen naiseen niin saatan siltikkin haluta että hän panon jälkeen menee jonnekki muualle nukkumaan.

Ei sitä oikein välttämättä halua sitä ihokontaktia enään aktin jälkeen.

• Nainen_28v kirjoitti:

Kaikki kuorsaa joskus. :)

Ja mä välillä nukun niin sikeästi ettei siihen mikään vaikuta.

Lähdin joskus muualle nukkumaan toisen ilmavaivojen ja viinalta haisemisen, en kuorsauksen takia. :D

Mie yleensä kuorsaan silloinkun oon ihan naatti.
        Pari huurteista siinä työpäivän jälkeen saattaa rentouttaa vielä lisää joten kuorsaan lujempaa. :D

Vanhan viinan tuoksu on miesten parfyymi. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Vaikka olisinkin kiintynyt siihen naiseen niin saatan siltikkin haluta että hän panon jälkeen menee jonnekki muualle nukkumaan.

Ei sitä oikein välttämättä halua sitä ihokontaktia enään aktin jälkeen.

Tuo kertoo jonkin tason sitoutumiskammosta, eipä sillä, mulla on vähän samaa vaivaa. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Mie yleensä kuorsaan silloinkun oon ihan naatti.
        Pari huurteista siinä työpäivän jälkeen saattaa rentouttaa vielä lisää joten kuorsaan lujempaa. :D

Vanhan viinan tuoksu on miesten parfyymi. :D

Ja sohva naista kutsuu. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Tuo kertoo jonkin tason sitoutumiskammosta, eipä sillä, mulla on vähän samaa vaivaa. :D

No en nyt sanois "sitoutumiskammo"...

Tarviin vaan tilaa sängyssä että saa ottaa rennosti ja nukkua. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Ja sohva naista kutsuu. :D

Saatan toki ite jäähä jurrissa nukkumaan jonnekki muualle...

Toisen naisen kainaloon vaikkapa. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Saatan toki ite jäähä jurrissa nukkumaan jonnekki muualle...

Toisen naisen kainaloon vaikkapa. :D

Selkeä sitoutumiskammo. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Selkeä sitoutumiskammo. :D

Sitten vaan kauheassa krapulassa aamulla takas kotikololle ryvettyneenä niinkuin vanha koira. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Sitten vaan kauheassa krapulassa aamulla takas kotikololle ryvettyneenä niinkuin vanha koira. :D

Ai että kun kuulostaa seksikkäältä! :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Ai että kun kuulostaa seksikkäältä! :D

Kyllä se aika seksikästä onki..

Kauhia krapula panetus päällä. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Kyllä se aika seksikästä onki..

Kauhia krapula panetus päällä. :D

Se ois sitten kunnon suihku ja hampaiden pesu ennen kuin saa lähennellä. :D Vanhan viinan haju on ehkä pahinta ikinä. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Se ois sitten kunnon suihku ja hampaiden pesu ennen kuin saa lähennellä. :D Vanhan viinan haju on ehkä pahinta ikinä. :D

Vanhan viinan haju sekoitettuna pallihikeen.. :D Tenu mulkku.

• Eräkettu kirjoitti:

Vanhan viinan haju sekoitettuna pallihikeen.. :D Tenu mulkku.

Saattas tulla kaikista hajuista nuijanukutus. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Saattas tulla kaikista hajuista nuijanukutus. :D

Aijai.. Kuulostaa pahalta. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Aijai.. Kuulostaa pahalta. :D

Meinaan naiselle, en että mies sais ympäri korvia haisun takia. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Meinaan naiselle, en että mies sais ympäri korvia haisun takia. :D

Jaahas.. Kauhistuin jo kun puhuttiin palleista ja nuijista. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Jaahas.. Kauhistuin jo kun puhuttiin palleista ja nuijista. :D

Eikö palleilla ja nuijalla naisen läpsiminen ole monen miehen mielestä mukavaa. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Eikö palleilla ja nuijalla naisen läpsiminen ole monen miehen mielestä mukavaa. :P

Nuijalla tulee liian pahaa jälkeä ja paketti pitäs piettää kunnossa ainaki siihen asti että homma on ohi. :D

Lerssillä läpsyttelen pitkin poskia. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Nuijalla tulee liian pahaa jälkeä ja paketti pitäs piettää kunnossa ainaki siihen asti että homma on ohi. :D

Lerssillä läpsyttelen pitkin poskia. :D

Sitä mä taisin tässä vähän meinatakin. :D

Mä en tajua mikä siinä läpsimisessä naamaan oikein on, kun niin moni siitä tykkää, mutta sen verran kiltti tyttö olen, että jos toinen siitä kiksejä saa niin mikäs mä olen iloittelua kieltämään, ei se mua haittaa, vaikka ei mitenkään seksikästä yleensä olekaan. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Sitä mä taisin tässä vähän meinatakin. :D

Mä en tajua mikä siinä läpsimisessä naamaan oikein on, kun niin moni siitä tykkää, mutta sen verran kiltti tyttö olen, että jos toinen siitä kiksejä saa niin mikäs mä olen iloittelua kieltämään, ei se mua haittaa, vaikka ei mitenkään seksikästä yleensä olekaan. :D

Se on semmonen alistamisjuttu...

Vähän niinkuin persepanoki. :D

Me miehet tykätään alistuvaisista naisista. :b

• Eräkettu kirjoitti:

Se on semmonen alistamisjuttu...

Vähän niinkuin persepanoki. :D

Me miehet tykätään alistuvaisista naisista. :b

Ei kaikki pidä. Meitä on moneksi. :) Toiset taas diggaa siitä että nainen ottaa luulot pois. Mun mielestä tasapaino säilyy, kun valta-asetelmaa muutellaan. :)

• Nainen_28v kirjoitti:

Ei kaikki pidä. Meitä on moneksi. :) Toiset taas diggaa siitä että nainen ottaa luulot pois. Mun mielestä tasapaino säilyy, kun valta-asetelmaa muutellaan. :)

Se mies on tossun alla jos se antaa naisen komennella. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Se mies on tossun alla jos se antaa naisen komennella. :D

Se on ihan eri asia ottaa lakanoiden välissä jokin rooli kuin muuten tossuttaa miestä. Se on roolileikkiä.

Eikö sun itsetunto kestä? Mun kyllä kestää. Kestää lätkimiset poskille ja vaikka mitä. Kumminkin tiedän, että toinen kunnioittaa mua eikä halua satuttaa niin anti mennä vaan. Ei se ole multa pois.

• Nainen_28v kirjoitti:

Se on ihan eri asia ottaa lakanoiden välissä jokin rooli kuin muuten tossuttaa miestä. Se on roolileikkiä.

Eikö sun itsetunto kestä? Mun kyllä kestää. Kestää lätkimiset poskille ja vaikka mitä. Kumminkin tiedän, että toinen kunnioittaa mua eikä halua satuttaa niin anti mennä vaan. Ei se ole multa pois.

No siis mullahan on haaveena amatooninainen.. Luolanainen..
        Klingoninainen. :D

Vaatii taistelua. :D

• Eräkettu kirjoitti:

No siis mullahan on haaveena amatooninainen.. Luolanainen..
        Klingoninainen. :D

Vaatii taistelua. :D

Se nainen kulkee siinä kaulapannassa ilman pikkareita? :p

• Nainen_28v kirjoitti:

Se nainen kulkee siinä kaulapannassa ilman pikkareita? :p

Kaulapanta, hihna ja kontaten pitää kulkea... :D

Voin käyttää sitten ulkona kun alkaa hädässä ulisemaan. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Kaulapanta, hihna ja kontaten pitää kulkea... :D

Voin käyttää sitten ulkona kun alkaa hädässä ulisemaan. :D

Naapurit saattaa vähän ihmetellä minkä rotunen mun uus piski on. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Naapurit saattaa vähän ihmetellä minkä rotunen mun uus piski on. :D

"Tää on mun uus narttu." :P

• Nainen_28v kirjoitti:

"Tää on mun uus narttu." :P

Naapurinisäntä kattos kateellisena. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Naapurinisäntä kattos kateellisena. :D

"Koskas tuolla ne juoksut on" :P

• Nainen_28v kirjoitti:

"Koskas tuolla ne juoksut on" :P

"Kokoajanhan tuolla näkyy olevan.. Ja on vähän kaikenlaiseen menevä että jos haluaa pentuja niin ei tarvi lähettää kasvattajalle.. Voi ihan kotikonstein hoitaa".

• Eräkettu kirjoitti:

"Kokoajanhan tuolla näkyy olevan.. Ja on vähän kaikenlaiseen menevä että jos haluaa pentuja niin ei tarvi lähettää kasvattajalle.. Voi ihan kotikonstein hoitaa".

Hehe :p

• kaikkionniinparasta

Minusta parasta on se, kun illalla on heitellyt sukat jonnekin, niin aamulla voi kysyä peilin edessä, että " ...oletko muuten nähnyt sukkiani, kun en löydä niitä mistään taas.."
      Samoin voi kysyä, että " mikähän siinä on, että tiskejä ei ole kukaan laittanut, vaikka olisi ollut järkevää laittaa ne heti".
      Heinoa on lähteä ulos, kun kengät on väärissä jaloissa tai eriparia.
      Se tekee katu-uskottavuutta paljon ja lopultakin, kyllä ihmiset ymmärtää.

• Heräsin enkä saanut heti uudestaan unta. Ei tarvitse hiiviskellä varoen herättämästä toista, voi pitää valoja päällä ja laittaa yöpalaa. Laskeskelen ja vertailen urheilutuloksiani. Ehkä heräsinkin siihen että huomasin tehneeni päivällä niissä laskuvirheen, jännä miten ajatus toimii nukkuessakin. Forkuissa vähän juimii eilinen jumppa, tulee nekin hierottua auki tässä samalla...

Juon vielä mukillisen kuumaa glogiä ja painun hampaat tahmeana takaisin nukkumaan. Eikä kukaan häiriinny mun yöelämästäni :)

• Muuten ihan totta!

Mäkin valvon paljon ja kukaan ei tule käskemään nukkumaan. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Muuten ihan totta!

Mäkin valvon paljon ja kukaan ei tule käskemään nukkumaan. :D

Lähes koko ajan olen tyytyväinen, että saan elää sopivassa kaaoksessa eikä kukaan valita sotkuista. Mutta just nyt tarvitsisin jonkun nalkuttamaan epäjärjestyksestä... Pitäisi kasata ylimääräistä tavaraa ja kuljettaa ne varastoon. Ei huvita!

• NALfani
        exex-atn kirjoitti:

Lähes koko ajan olen tyytyväinen, että saan elää sopivassa kaaoksessa eikä kukaan valita sotkuista. Mutta just nyt tarvitsisin jonkun nalkuttamaan epäjärjestyksestä... Pitäisi kasata ylimääräistä tavaraa ja kuljettaa ne varastoon. Ei huvita!

pyydä pikkukakkosta

• exex-atn kirjoitti:

Mä olen myös nykyään sottaisempi ja koko vaatehuone on mun käytössä (ei toisin vain vaatteiden säilytykseen).

Osaan olla halutessani siisti, mutta kun ei elemä ole pelkkää moppausta...

• transparentw

Ehdottomasti vapaus! Vapaus valita mitä tekee, koska ja kenen kanssa. Se että ei ole kukaan yrittämässä muuttaa joksikin toiseksi mitä et ole ja mitä et halua tehdä.

• Mies-41

Sinkkuna säästyy rahaa. Seurustelun aikana rahaa meni kolme kertaa enemmän kun nainen halusi tehdä kaikkea käydä ulkona monesti viikossa ja matkustella ja nainen tilasi lehtiä joitas ei edes lukenut.

• Maksoitko sinä ne lehdet?

Ja kyllä säästyy. Meillä mies oli kamala tuhlailija. Välilä syötiin sitten eri ruokia, kun ei mulla ole varaa sellaiseen. Eikä oikeasti olisi ollut hänelläkään.

• MrHedgehog

Riippuu kovasti siitä kuinka yhteensopiva nainen olisi verrokkina?

- voi päättää kokonaan itse menemisistä tai menemättömyydestä. Pikku reissut, poikien illat...tai jos vaikka ei huvitakaan pariin viikkoon käydä missään paitsi lähimetsässä tepastelemassa, kukaan ei valita tylsyydestä
      - ei tarvitse osallistua kissanristiäisiin jotka eivät kiinnosta, eikä ostaa naisen siskon minigangstapojalle synttärilahjaksi sitä Cheekin uusinta
      - voi päättää itse rahan käytöstä tai säästämisestä
      - voi keskittyä työhön, tai köyhään hippeilyyn ilman keskustelua siitä naisen bongaamasta unelma-asunnosta
      - voi päättää itse asunnon siivoamisesta ja toteuttaa pikku korjaukset silloin kun haluaa eikä justnytheti
      - ei tarvitse ottaa ketään huomioon...siis että toinen herää, ärsyyntyy, kyllästyy, etc. Keksikää joku vähemmän itsekkään kuuloinen tapa kuvata tätä :D

• :D

Onko oman elämän herruudessa jotain itsekästä?

• MrHedgehog
        Nainen_28v kirjoitti:

Onko oman elämän herruudessa jotain itsekästä?

Ei toki...

• Tahvo52

Saa harrastaa mitä haluaa ja koska halua
      Saa tavata frendejä kun haluaa
      Saa käydä bissellä kun haluaa
      Saa lomailla missä itse haluaa
      Saa lähteä duunimatkalle ilman että toisen naama on norsun "pimperolla"
      Saa siivota, pestä pyykiä, tiskata just silloin kun haluaa
      Saa yleisellä tasolla tehdä just mikä itseä kiinnostaa ja silloin kun kiinnostaa ilman että joku vääntää naamaansa siinä vieressä.

Parisuhteissa mennyt 32 vuotta elämästä, ei enää kiitos!

• Vapaus.

- vapaus tehdä mitä huvittaa, koska huvittaa..
      - vapaus olla missä huvittaa, koska huvittaa..
      - vapaus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      26
      6871
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4697
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      62
      3859
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      229
      2968
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      2833
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2556
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2485
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      40
      1823
    9. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      25
      1795
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1777
    Aihe