Timppa avautuu: Oivoi, Octavia hyytyi Kaarinaan

Tuli käytyä työkaverini Ekin kanssa työn merkeissä Porvoon öljyjalostamolla ja paluumatkalla mun Skoda Octavia Combi 1,2 TSI autostani katkesi apulaitehihna tuhannen p***un päreiksi Kaarinassa. Eihän sillä voinut ajaa kun vesipumppu ei pyörinyt. Kyselin hinauspalvelujen hintoja, mutta ne olivat aika härskisti hinnoiteltuja, joten jouduimme nielemään ylpytemme ja soitin itse Bikcy Royal miehelle ja kysyin että ehtiikö hän hinaamaan autoni korjaamon pihalle Chevrolet Silverado -jyystötruckillaan. Bicky ei nähnyt asiassa mitään ongelmaa, mutta käyttäytyi varsin ylimielisesti koko ajan ja esiintyi "nuole aisuri nuole" -ilme kasvoillaan. Bicky hinasi autoni Rinta-Joupin autoliikkeen korjaamoon ja naureskeli, että kyllä hän keksii jonkun vaihtoehtoisen maksutavan. Oivoi... mitähän sekin mahtoi tarkoittaa...

Oivoi... voivoi.. Olisi alunperinkin pitänyt ostaa Volkswagenn eikä pitään Pirkka-Volkkaria eli Skodaa.

4

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köhhhhhhhh

Peris on selvästikin kirjoittanut tämän pikku päissään kirjoitusvirheistä päätellen.

• Kaverisi_Eki

Älä sitä enää sure, Timppa. Skoda Octavia on kuitenkin testivoittaja ja perheelliselle miehelle hyvä valinta. Kaiken sen vieraanvaraisuuden jälkeen mitä sinä olet Bickyä kohtaan osoittanut niin on ihan kohtuullista että hän auttaa sinua hinaamaan autosi korjaamolle. Kyllähän hänkin sentään ymmärtää että hänen poikansa on hyvissä käsissä sinun luonasi.

• Pääsitkö sä Eki itse millä kotia? Hyvä juttu Timpan kannalta, että Bicky oli joutilaana ja pääsi hinaamaan Octavian omalla jyystö-truckillaan:)))))))

Oli varmaan myös Mortti ja Vertti mielissään, kun isi pääsi lopulta takaisin kotia:)))))))

Mutta älä huoli Timppa, ehkä tämä auton hinaus tulee sulle edulliseksi, kun jos vaikka Janica maksaa sen sun puolestasi Bickylle:))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Pääsitkö sä Eki itse millä kotia? Hyvä juttu Timpan kannalta, että Bicky oli joutilaana ja pääsi hinaamaan Octavian omalla jyystö-truckillaan:)))))))

Oli varmaan myös Mortti ja Vertti mielissään, kun isi pääsi lopulta takaisin kotia:)))))))

Mutta älä huoli Timppa, ehkä tämä auton hinaus tulee sulle edulliseksi, kun jos vaikka Janica maksaa sen sun puolestasi Bickylle:))))))))))

Niin onhan tuo Octavia Combi kuitenkin erittäin tilava, taloudellinen ja täynnä Skodan lanseeraamia Simply Clever -ratkaisuja kuten esimerkiksi jääkrapan säilytysteline tankin luukun sisäpuolella. Suorastaan nerokasta! Ei hyvästä autosta raaskisi luopua vaikka kaikenlaisia pikkuvikoja yhteiselle taipaleelle onkin mahtunut. Pitää harkita koska laittaisin tilaukseen uuden facelift-mallin, sillä sen saa jopa 1,0 TSI moottorilla, jossa on entistäkin pienempi kulutus ja CO2-päästöt.

Eki ja minä menimme eilen bussilla kotiin. Bicky ei ehtinyt tai halunnut heittää meitä Liljalaaksoon vaikka eihän Orikedolta olisi mennyt kovinkaan kauaa kun Ohikulkutietä oltaisiin ajettu.

Eki kertoi, että hänen vaimonsa oli ollut varsin vihainen ja luullut että Eki tuli myöhään kotiin koska olisi muka ollut oluella kanssani. No kaipa Sarita leppyy ja uskoo totuuden kun Eki ostaa hänelle jotain kivaa. Annoin Ekille vinkin, että ostaa sitten jotain kunnollista ja arvokasta, eikä mitään Tonttu-suklaata lahjakassissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8717
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6670
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5211
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4387
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe