Paastoennätys 5vrk

RaivokkaastiHuomisiin

Aloitin arviolta klo 16 eilen paaston. Juotavina vesi,kahvi,maito kunnes se purkista loppuu,lightlimut eli hieman lihotusainetta saan maidosta kahvin seassa n. 2päivää.Syy paastoon on lihavuus ja nk.Sätkykohtaus, raivoa tulvahti päähäni. Eilen syötyäni unohtui laittaa kinkkusiivupakkaus jääkaappiin takaisin. Aika kallista 4.09 prismassa wurstin valmistama. Otan talousmenetyksen takaisin ja lyön nyrkein itseäni muistutukseksi joitakin kertoja pari kertaa päivässä.jos raivoa riittävästi niin paastoan tavoitteen yli. Kerron tänne varmaan tarkemmin asioistani ja vitutuksesta, joka nälässä on ominaisuus , joka pistää esiin käytösraivona joillakin, en teeskentele että kivaa on ja helposti hoituu.Eka 24h tavoitteena,huomenna 2vrk, klo 16, että näin tässä hieman taustavaloa paaston aloituksesta. Entinen paastoennätykseni on edelleen voimassa ja se on 4,5 vrk ja risat.

6

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaivokkaastiHuomisiin

      Paasto jatkunut yli 16h. Olossa ei valittamista.Paino oli äskettäin 109,4kg. Limua voisi juoda. Flunssassa olen, olo siksi hieman tyhjyyteen tuijottava.Pommac light maistuu hyvälle.

    • Ap.Ap

      Paastosin 2vrk21h30min virallisesti tai epävirallisesti kun tarkkaa aloitusaikaa ei ole. Flunssa todellla vaikeaoireinen.

    • Ap.Ap

      Paino nyt 97,5kg, parannuttuani uusi paasto tai vähemmän syöntiä jotta pääasia toteutuu, laihtuminen.

    • laihtumisenpääasia

      Positiivista oloa hakiessa voi myös miettiä, että

      minä olen kevyemmän elämän arvoinen
      minun vartaloni ansaitsee (paaston jälkeen) hyvää ja ravitsevaa ruokaa
      minäkin saan tehdä virheitä, ja minäkin olen vain epätäydellinen ihminen.
      Siksi minun ei tarvitse pahoinpidellä itseäni fyysisesti. Minun ei tarvitse pahoinpidellä itseäni myöskään henkisesti.

      http://www.ihmishuoltamo.fi/tag/lempeys/

    • oygwyff

      Olen paastonnut ilta-presson kanssa ja ilman ja voin sanoa, että kahvi on paastoajan pahin vihollinen - silloin kun ei saa sitä energia-kiksiä.
      Eikä paasto muutenkaan ole laihdutuskonsti, vaan puhdistautumista ja uudelleenrakentamista varten. Jos sinulle sopii tuo laji-mikä-laji-systeemi, eli pidetään vain energiansaanti alhaalla, jotta ruumis menee paastoon, niin mikäs siinä. Suosittelisin kyllä pussikeittojen hommaamista hyvissä ajoin ja lajittelemaan ne.
      - Kaloreita paastoon korkeintaan 200-600kcal, henkilöstä riippuen. (Yleinen on se max. 400kcal)

    • tutkijatoteuta

      En minäkään osaa olla vastaamatta tähän vanhaan ketjuun. Se on niin hyvä muistutus siitä, että kannattaa tutkia paljon infoa niistä jutuista mitä aikoisi käyttää paaston aikana, että saisi maksimoitua paaston kaikki hyödyt. Limut/energiajuomat ja jopa kahvit ja isolla osalla maitokin turvottavat vatsaa, mikä estää sen ettei senttejä katoakkaan vyötäröltä niin paljoa kuin VOISI.. Ja on tutkittu, että limut ja kahvikin lopulta valitettavasti hidastavatkin suoliston toimintaa.

      Ettei tarvitsisi ilman mitään otettavaa olla lyhyellä paastolla, niin kurkku on yksi mitä voi hyvällä omatunnolla napostella. Todella vähäkalorista ja siitä saa hyvääkin kun laittaa siihen hitusen vaikka ei-kemikaalisestipestyä merisuolaa ja chiliä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe