Pikkujoulut tuhoaa monta suhdetta

Tapapettäjä

Vakoa rauotetaan hiukan työkaverille...

39

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carlosmajuski

      Tänään tänään saan maistaa kiellettyä hedelmää nam nam. Eihän ole juuri sinun ? Loistava suustaan!

    • Tietäisittevaan

      Kuortaneellakin nähdään taas syntyvyyspiikki elo-lokakuun tienoilla, kun pikkujoululahjat putkahtavat maailmaan. Siinä on sitten ihmettelyä miten lapsi muistuttaakin niin kovin tuota työpaikan reinoa.

      • Mitäsku

        Mun työpaikalla ei oo ketään reinoa.


    • banomies

      Kuortanelaiset elävät 50 lukua. Eivät tiedä että on olemassa ehkäisyvälineitä.

      • Oletpaska

        Jos sinä saat joskus vaginaa muualla kun unissasi niin käytä tupla ehkäisyä ettei tule lisää tuollaisia idiootteja.


      • banomiäs

        Se kaikista kauheinta olisi jos tulis sun moinen idiootti oikea Pölinä.


    • heimomies7

      Aika latteita ovat nykyään pikkujoulut. So last season... Pakkopullaa ja porukka poistuu omille teilleen viimeistään puolen yön jälkeen. Sama ilmiö kuin laivaristeilyissä ja lapinlomilla, tylsää ja niin monta kertaa koettua, että haukotuttaa jo pelkkä ajatus.

      • kyrpä.jooseppi

        Joo mutta katsoppa mitä tapahtuu nurkan takana, hypätään samaan taksiin.


    • vasunvälly

      Onko heimo väsähtäny.

    • takonut

      Jaa hiukan, kyllähän se rako oli apposen auki, niin auki mitä luntioomet antaa periksi kun polovista painaa.
      Hyvää kyytiä oli!

    • Puikkomies

      Pullat kohoaa vieraassa uunissa

    • Jesus te ootta lataasia! Pikkujoulujen tapahtumista ei puhuta, ei koskaan, ne on osa työtä ja mitä siellä tapahtuu, on salassapidon alaista.

    • tart

      Niille jotka ei lähde edes ruokailee ei tarjota mitään vaikka ovat vain mainosta firmalle näiden puheiden jälkeen...........häh mitee

      • En ymmärtänyt tätä viestiäsi.


    • Ummikkoo

      On ne joillain reppanoilla murheet.

      • Tämän ketjun sais laittaa alas, minun mielestäni.


    • https://www.youtube.com/watch?v=Jp6j5HJ-Cok Kuunnelkaa tuota, eiköhän kohenna meidän mieltä?

    • Kuopatkaa tämä ketju, kuka kannattaa?

    • Ei minulla ole mitään teitä vastaan, on Suomessa sananvapaus.

    • Jakajattaret20-45

      Entä kun sillä trimmatulla testosteroni sialla on jo edellisistä "ei järvi soutamalla kulu" tapahtumista klamydia tikkarissa. Ei, ei se näy. Tuli tuo tuliainen Tallinnasta vai mistä seminaarimatkasta, kas tuota muista en.

      Mutta minhän olen täydellinen ja naiset käyvät lasillisen jälkeen kuumana minuun. Ja tätä auttaa kummasti jos himassa on ollut stressiä tai kinaa.

      Kaikki sataa minun laariin. Kumia en käytä, lainaan vaan ja käytän.

    • Märätpikkaritkotia

      Kuinka monen vaimo ei halua seksiä kolmeen viikkoon pikkujoulujen jälkeen? Miettikääs urpot miksi niin. Katsovat saiko minun sisään laskema siemen vatsan kohoamaan vai tuliko tippuri tai muu tauti. Paljaalla ne varatut kuortaneen naiset antaa puikkomiehelle.

      • vanha-pukki

        Kyllä se useimmiten on äijä joka sen taudin saa ja tekaisee hitonmoisen riidan jota pitää yllä niin kauan jotta penisilliini tappaa taudin.

        Aika jännä juttu, jotta niin monella pariskunnalla on monen kuukauden, jopa vuosien taukoja seksissä. Miksiköhän? Meilläkin oli vaimon puolelta ja erohan siitä tuli.
        Nyt kun saan luvan perästä vikitellä ja vokotella näitä toisten ex-rouvia, niin yli kuusikymppinenkin on melkoinen seksipeto, joten ei se ainakaan iästä ole kiinni jos nelikymppisten liitossa ei ole seksiä. Luultavasti sitä on ainakin toisella, joskaan ei oman kumppanin kanssa.


      • kuuluu

        tuskin keski-ikästä saa tiineeksi kylväläkään


    • 69696969696

      Voiko Kuhapirtillä pitää pikkujoulua ja mitä kustantaa

      • soonpurettu

        Sielä ei oo vaan tätänykyä kattoa pään päällä, eikä seiniäkään. Mutta voihan siellä pussikaljabileet pitää, kunhan laittaa pilkkihaalarit päälle.


    • 66655554444

      Hyvä hyvä Mitähän se mahtaa kustantaa

      • asdasfag

        Parilla kympillä saat pussillisen kaljaa ja toisella hyvää skumppaa, niin saat houkuteltua jonkun rouvan mukaasi.
        Paikka on näin talvella mitä romanttisin, kesällä ei niinkään http://aijaa.com/AlNpwg


    • Työllistetty

      Kyllä ne tuhoaa työpaikkaromanssitkin!

    • 556677

      Raos on mukava olla

      • kuneikuitenkaan

        Jaa niinkö.


    • Kalueinokki

      Tänään voi myös pikkujoulupilua saada. Nyt on tekijänaiset matkalla.

    • dksfpwer

      Huomenna tulossa paikkakunnalle kahdet sala treffit sovittu,saa uittaa paljaalla matoa kolossa...aah

    • Anonyymi

      Vaimo kävi pikkujoulussa ja oli sen jälkeen muutama tyttöjen ilta. Yllättäen ei käynyt missään ja ei antanut pillua. Meni muutama päivä vaimo oli äidillään. Katsoin omakannasta vaimolla oli tippuri.
      Kuulin että vaimon työpaikalla oli ollut lappu jos epäilet tippuria käy kokeessa,
      Vaimo ei puhunut mitään jonkin ajan päästä halusi rakastella rakasteltiin usein jopa kasi kertaa päivässä.
      Kysyin oliko teidän työmaalla joku tippuri epidemia, katsoi en tiedä sanoin hyvä sittem et ole tartuttanut monia. Mitä sinä höpötät sanoin älä jätä papereitasi joka paikkaan.
      Siihen loppu vähäksi aikaa rakastelut.

      • Anonyymi

        Pikkujouluissa saanut poskihoitoa ja kosteaa pesää. Y


    • Anonyymi

      Yhteinen sukupuolitauti lisää yhteisöllisyyttä

      • Anonyymi

        Kaksoiselämä on tuttua monella naiselle.


    • Anonyymi

      Pikkumaisilla pienestä kiinni.

      • Anonyymi

        Minä oon pettäjä!!


    • Anonyymi

      Ja monet muut vastaavat bileet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1053
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    6. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      730
    7. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    8. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      724
    9. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      710
    10. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      707
    Aihe