Miksi Äitipuolia tuomitaan aina?

Mikäongelmana

Miksi ihmiset tuomitsee miesten tyttöystäviä, kun he eivät rakastu ja halua hoitaa muiden lapsia. Tuohan on täysin normaalia. Mies tapaa ja hoitaa itse lapsia, kun haluaa. Jos ei halua itse hoitaa niin ei ota heitä tyttöystävänsä työksi. Eihän äiditkään halua viedä viikonlopuksi miehen tyttöystävälle lapsiaan hoidettavaksi ja heidän hoitavan vanhempien velvollisuuksia ja tehtäviä.

Tarhatädit ovat lähes puolet tarhaikäisen lapsen hereillä oloajasta viikossa lasten kanssa. Eikä kukaan heistä sano rakastavansa ja kaipaavansa kyseisiä lapsia kotonaan vapaa-aikana. Eikä kukaan heistä tekisi työtä ilmaiseksi saati pienemmällä palkalla. Se on työtä heille, vaikka he välittävät ja pitävät lapsista. Omien lasten kanssa olo ei ole heille ikinä työtä vaan laatuaikaa. Se on heille elämän paras asia ja he nauttivat siitä.

Ex vaimot ja uudet vaimot haluavat samaa. Uusi ei halua leikkiä äitiä muiden lapsille ja asia hirvittää heitä ja yhtä lailla äitejä, jos he niin tekisivät.

Kyllä ne lastenhoitajatkin hoitavat kaikkia lapsia hyvin, vaikka eivät ole rakastuneita heihin. Ja aivan yhtä hyvin heitä, joihin vähemmän saavat yhteyttä ja jotka koettelevat hermoja useammin rikkomalla sääntöjä.

5

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh.heh

      Provoa yritit. Kai joku tähänkin menee.

      • käyttäkääjärkeä

        Ei yrittänyt. Sillä kyseessä on vanhemmuus!


    • kammotuson

      Mun isäni löysi ainakin tosi hirveen muijan eronsa jälkeen. Nainen sieti minua vain sen takia että olin isäni poika ja minä naista koska hän oli isäni naisystävä. Eikä ne naisen lapsetkaan mitään kullanmuruja olleet. Onneksi löysin naisen itselleni ja pääsin muuttamaan eikä ole paljoa tarvinnut isän naisen kanssa tekemisissä olla, hyvä niin. Luulin aikoinani äitiäni pirttihirmuksi mutta tää nainen vasta riivinrauta olikin.

    • hyikauheemitäsuttuoroita

      Uusilla naikkosilla ja perheenrikkojailla ei ole mitään saumaa miehenlasten ja exän elämään. Miksi pitää tunkea naamansa joka paikkaan, eikö riitä että rikkoi lapsiperheen? En voisi kuvitellakkaan että lasteni isä toisi sutturoitaan meille tai pakottaisi meitä niitä näkemään. Ei helkutissa. Yksikään lehmä ei tule meille emmekä me mene perheenrikkojaa katsomaan. Ei ole heillä mitään omaatuntoa jos tunkeutuvat miehenlasten elämänkin pilaamaan jos ovat jo omansa pilanneet.
      Miehet voisi vähän katsoa ketä sutturoita lapsien ja exän eteen tuo.

    • äitipuoltakunnioittakaa

      Sanosmuuta. Minäkin olen äitipuoli ja kummallisia ihmisiä on kun eivät ota lastensa äitipuolta parhaaksi ystäväkseen. Me äitipuolet olemme rikkaus jokaisen lapsen ja jokaisen isin ja jokaisen lasten äidin elämsässä, ilman meitä heillä on huonot mahdollisuudet menestyä. Meillä on kaikki langat käsissä ja osaamme neuvoa ja komentaa, ja osamme hoitaa lasten äidin raha asiat paremmin kuin he itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe