Kuka vielä hereillä ja täällä?

sikoille.helmiä

Minä olen... :) Tulin just himaan enkä jaksaa ainuttakaan tuttua ihmistä juuri nyt. Tarkoitan ainuttakaan IRL-tuttua. Sain niistä tarpeekseni taas muutamaksi viikoksi.

Onneksi on musiikki ja te, Rakkaat Palstalaiset... :)

Pst! Pikkulikka! Vaikka inhoatkin minua, mutta silti... :) <3

https://www.youtube.com/watch?v=pldftoUbM80

58

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sioille.helmiä
    • Meikä on hereilä... Unirytmi päin vittua.

    • Emmä sua inhoa, enkä ole ikinä inhonnutkaan.

      ..mutta epäluuloiseksi alan kyllä käymään, että kenen kanssa tässä taas keskustellaan kun täällä on aina kaikenlaisia vittumaisia pelleilijöitä.

      • Älä oo pikkulikka..


      • sioille.helmiä

        Kyllä sä ihan mun kans keskustelet... :)

        Musta ihmiset on perseestä kun ne ei tajuu taiteilijan näkemyksiä, vaan yrittävät vääntää jotain omia insinööri-juttuja siihen. Ok, ei mulla insinöörijuttuja vastaan mitään ole, mutta ne täytyy vaan tehdä jonkun muun kuin mun kans... :)

        Mä haluan laittaa sulle jotain kaunista, kaunis kun olet... :) Emmä tiiä, toivottavasti tää on riittävän kaunista... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=I7yemQg64N0


      • Ikis..M
        sioille.helmiä kirjoitti:

        Kyllä sä ihan mun kans keskustelet... :)

        Musta ihmiset on perseestä kun ne ei tajuu taiteilijan näkemyksiä, vaan yrittävät vääntää jotain omia insinööri-juttuja siihen. Ok, ei mulla insinöörijuttuja vastaan mitään ole, mutta ne täytyy vaan tehdä jonkun muun kuin mun kans... :)

        Mä haluan laittaa sulle jotain kaunista, kaunis kun olet... :) Emmä tiiä, toivottavasti tää on riittävän kaunista... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=I7yemQg64N0

        "Musta ihmiset on perseestä kun ne ei tajuu taiteilijan näkemyksiä, vaan yrittävät vääntää jotain omia insinööri-juttuja siihen. Ok, ei mulla insinöörijuttuja vastaan mitään ole, mutta ne täytyy vaan tehdä jonkun muun kuin mun kans... :)"

        :D Yrittivätkö insinöörit kyykyttää taiteiljaa baarissa nippelitietoudella?


      • sioille.helmiä kirjoitti:

        Kyllä sä ihan mun kans keskustelet... :)

        Musta ihmiset on perseestä kun ne ei tajuu taiteilijan näkemyksiä, vaan yrittävät vääntää jotain omia insinööri-juttuja siihen. Ok, ei mulla insinöörijuttuja vastaan mitään ole, mutta ne täytyy vaan tehdä jonkun muun kuin mun kans... :)

        Mä haluan laittaa sulle jotain kaunista, kaunis kun olet... :) Emmä tiiä, toivottavasti tää on riittävän kaunista... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=I7yemQg64N0

        A forest taitaa olla täällä hetkellä mun lemppari.. :)

        En muuten ollut keikalla, taisit kysyä sitä joskus. Meni samaan missattujen laariin kuin Pj harvey, Queens of the stone age ja Pixies.. pitäisköhän tässä kuitenkin alkaa ryhdistäytyä näitten kanssa.. Elämä on liian lyhyt.. ja minä kaiketi myös.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Älä oo pikkulikka..

        Kylläpä olenkin.


      • Ikis..M kirjoitti:

        "Musta ihmiset on perseestä kun ne ei tajuu taiteilijan näkemyksiä, vaan yrittävät vääntää jotain omia insinööri-juttuja siihen. Ok, ei mulla insinöörijuttuja vastaan mitään ole, mutta ne täytyy vaan tehdä jonkun muun kuin mun kans... :)"

        :D Yrittivätkö insinöörit kyykyttää taiteiljaa baarissa nippelitietoudella?

        En yhtään ihmettelisi, vaikka niin olisi käynytkin, insinöörit kun tietävät aina kaiken kaikesta, vaikka tosiasiassa eivät erota päätä(än) perseestä(än).


      • sioille.helmiä
        PikkuLikka kirjoitti:

        A forest taitaa olla täällä hetkellä mun lemppari.. :)

        En muuten ollut keikalla, taisit kysyä sitä joskus. Meni samaan missattujen laariin kuin Pj harvey, Queens of the stone age ja Pixies.. pitäisköhän tässä kuitenkin alkaa ryhdistäytyä näitten kanssa.. Elämä on liian lyhyt.. ja minä kaiketi myös.

        Miksaaja oli hetken vähän hukassa, mutta kokonaisuudessa keikka oli aivan mielettömän hieno! Tuli koko hittikavalkaadi kolmessa tunnissa. Meikä ainakin kusi hunajaa naisteni seurassa ja niin taisi ne kaksi elämäni naistanikin tehdä. Siltä ainakin näytti kun ne vieressäni joras siinä missä minäkin...

        Mut loppiaisena tän bändin keikalle. Suho ainakin oli innoissaan tästä, vaikka Kämä onkin jo siirtynyt sinne Tasivasten Valtakuntaan... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=5Qs8G3b-w5k


      • sioille.helmiä
        PikkuLikka kirjoitti:

        En yhtään ihmettelisi, vaikka niin olisi käynytkin, insinöörit kun tietävät aina kaiken kaikesta, vaikka tosiasiassa eivät erota päätä(än) perseestä(än).

        Mä ehdotin insinöörille, et vaihdetaan rooleja. Jostain syystä sille se ei käynyt...

        Ok, mä hoidan tästä eteenpäin nää musahommat yksin niin kuin aina ennenkin... :)


      • sioille.helmiä
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kylläpä olenkin.

        Pst!

        Susta on tullut suosittu ja haluttu tällä palstalla... :)


      • sioille.helmiä
        Ikis..M kirjoitti:

        "Musta ihmiset on perseestä kun ne ei tajuu taiteilijan näkemyksiä, vaan yrittävät vääntää jotain omia insinööri-juttuja siihen. Ok, ei mulla insinöörijuttuja vastaan mitään ole, mutta ne täytyy vaan tehdä jonkun muun kuin mun kans... :)"

        :D Yrittivätkö insinöörit kyykyttää taiteiljaa baarissa nippelitietoudella?

        Tiedätkö mistä oikeesti on kyse?'

        Insinöörit haluaa saada kans osansa huomiosta taiteilijan kustannuksella ja silloin kun joku heidät huomaakin, he kuvittelevat, että he ovat sen huomion ansainneet. Mut jostain syystä ain käy näin, että kun taiteilija vetää liinat kiinni, kukaan ei enää näe ja huomaa niitä insinöörejä. Insinöörit unohtaa aina sen , et ketkä ne viihdyttäjät ja taiteilijat on... :)


      • Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

        En yhtään ihmettelisi, vaikka niin olisi käynytkin, insinöörit kun tietävät aina kaiken kaikesta, vaikka tosiasiassa eivät erota päätä(än) perseestä(än).

        " insinöörit kun tietävät aina kaiken kaikesta, vaikka tosiasiassa eivät erota päätä(än) perseestä(än). "

        Kummallista insinöörivihaa aina naisissa vaikkei ne mitään pahaa ole sullekaan tehneet varmaankaan, kilttiä & kunnollista väkeä enimmäkseen.


      • sioille.helmiä kirjoitti:

        Miksaaja oli hetken vähän hukassa, mutta kokonaisuudessa keikka oli aivan mielettömän hieno! Tuli koko hittikavalkaadi kolmessa tunnissa. Meikä ainakin kusi hunajaa naisteni seurassa ja niin taisi ne kaksi elämäni naistanikin tehdä. Siltä ainakin näytti kun ne vieressäni joras siinä missä minäkin...

        Mut loppiaisena tän bändin keikalle. Suho ainakin oli innoissaan tästä, vaikka Kämä onkin jo siirtynyt sinne Tasivasten Valtakuntaan... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=5Qs8G3b-w5k

        Kuulostaa hyvältä, olis ollut kiva nähdä kyseinen, mutta..oli kaikenlaista muuta silloin.

        Ja olis piristävää ylipäätään mennä pitkästä aikaa johonkin keikalle.. Jos vaikka siitä löytyisi taas iloa elämään, edes hetkellisesti. Musiikki/nautintoaine-euforia on kyllä ehdottomasti elämän parhaimpien asioiden joukossa. :)


      • Ikis..M
        sioille.helmiä kirjoitti:

        Tiedätkö mistä oikeesti on kyse?'

        Insinöörit haluaa saada kans osansa huomiosta taiteilijan kustannuksella ja silloin kun joku heidät huomaakin, he kuvittelevat, että he ovat sen huomion ansainneet. Mut jostain syystä ain käy näin, että kun taiteilija vetää liinat kiinni, kukaan ei enää näe ja huomaa niitä insinöörejä. Insinöörit unohtaa aina sen , et ketkä ne viihdyttäjät ja taiteilijat on... :)

        Ahaa eli taiteilija pyöritti pöydässä hoviaan ja sitten siinä insinöörit alkoi kuvittelemaan itsestään liikoja ja saivat hekin vähän huomiota ja siitäkös herkkä taiteilija loukkaantui ja möksähti ja lähti kotiin ja nyt siellä sitten insinöörit joutui viihdyttäjän rooliin? On se varmasti raskasta mutta jospa ne siitä selviäisi , tiedä vaikka insinöörin karvainen perse pääsisi nousemaan ja laskemaan naisen päällä kun taiteilija jätti tontin vapaaksi :)


      • sioille.helmiä kirjoitti:

        Pst!

        Susta on tullut suosittu ja haluttu tällä palstalla... :)

        Palsta on täynnä kiimasia sinkkumiehiä... Tottakai nainen on suosittu. :D


      • Ikis..M kirjoitti:

        " insinöörit kun tietävät aina kaiken kaikesta, vaikka tosiasiassa eivät erota päätä(än) perseestä(än). "

        Kummallista insinöörivihaa aina naisissa vaikkei ne mitään pahaa ole sullekaan tehneet varmaankaan, kilttiä & kunnollista väkeä enimmäkseen.

        Hah, tietäisipä vain, insinöörit hautovat aina kaikenlaista kieroa.


      • sioille.helmiä
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, olis ollut kiva nähdä kyseinen, mutta..oli kaikenlaista muuta silloin.

        Ja olis piristävää ylipäätään mennä pitkästä aikaa johonkin keikalle.. Jos vaikka siitä löytyisi taas iloa elämään, edes hetkellisesti. Musiikki/nautintoaine-euforia on kyllä ehdottomasti elämän parhaimpien asioiden joukossa. :)

        Eli Tavalle loppiaisena. Tiedä, vaikka bongaisit mutkin sieltä... :)

        No ei nyt sentään. Ei sillä mun bongaamisella niin väliä. Mut Jimsonweed heittää keikan todella pitkästä aikaa kun julkaisevat lähes 15 vuotta kadoksissa olleen levyn... :)

        Vittu, et tää on hyvää... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=CbUIe6THk2A


      • sioille.helmiä kirjoitti:

        Kyllä sä ihan mun kans keskustelet... :)

        Musta ihmiset on perseestä kun ne ei tajuu taiteilijan näkemyksiä, vaan yrittävät vääntää jotain omia insinööri-juttuja siihen. Ok, ei mulla insinöörijuttuja vastaan mitään ole, mutta ne täytyy vaan tehdä jonkun muun kuin mun kans... :)

        Mä haluan laittaa sulle jotain kaunista, kaunis kun olet... :) Emmä tiiä, toivottavasti tää on riittävän kaunista... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=I7yemQg64N0

        Nykyään on liikaa kaikennäkösiä taiteilijoita.. :D

        Kuukautisverellä maalatut pääsiäismunat alkaa olla taas sitä ihteään.

        Samanlaisia ilmiöitä oli joku parikytä vuotta takaperin... Nyt se on tullu takas..

        Paskaa, kusta ja spermaa tehosekoittimessa.. Tuon tyylistä taiteilua.


      • sioille.helmiä
        Eräkettu kirjoitti:

        Palsta on täynnä kiimasia sinkkumiehiä... Tottakai nainen on suosittu. :D

        Sä hoidat siinä kiimaisuudessa kaikkien palstan miesten osuuden... :D

        Mä en tiedä muista, mut mun mielestä sä oot aika nolo... :)


      • Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Hah, tietäisipä vain, insinöörit hautovat aina kaikenlaista kieroa.

        Eikös sinulla ollut enempi kokemusta jännämiehistä? nehän ne vasta kieroja ovatkin :)


      • sioille.helmiä kirjoitti:

        Sä hoidat siinä kiimaisuudessa kaikkien palstan miesten osuuden... :D

        Mä en tiedä muista, mut mun mielestä sä oot aika nolo... :)

        Enhän mie ole puhunu kuin parille palstan naiselle..

        En ole vielä päässyt ilmaisemaan mun kiimakkuutta.. Sekin on taidetta. :D


      • sioille.helmiä kirjoitti:

        Eli Tavalle loppiaisena. Tiedä, vaikka bongaisit mutkin sieltä... :)

        No ei nyt sentään. Ei sillä mun bongaamisella niin väliä. Mut Jimsonweed heittää keikan todella pitkästä aikaa kun julkaisevat lähes 15 vuotta kadoksissa olleen levyn... :)

        Vittu, et tää on hyvää... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=CbUIe6THk2A

        Eittämättä munakasta. Täytynee siis laittaa asia vakavaan harkintaan. Palstatyyppien bongailun mahdollisuus on toki oma kuriositeettinsa, ainakin ajatuksen tasolla. :)


      • sioille.helmiä
        Ikis..M kirjoitti:

        Ahaa eli taiteilija pyöritti pöydässä hoviaan ja sitten siinä insinöörit alkoi kuvittelemaan itsestään liikoja ja saivat hekin vähän huomiota ja siitäkös herkkä taiteilija loukkaantui ja möksähti ja lähti kotiin ja nyt siellä sitten insinöörit joutui viihdyttäjän rooliin? On se varmasti raskasta mutta jospa ne siitä selviäisi , tiedä vaikka insinöörin karvainen perse pääsisi nousemaan ja laskemaan naisen päällä kun taiteilija jätti tontin vapaaksi :)

        Ei ne insinöörit ihmesten joukossa sellaiseen pysty. Kyllä ne ongelmat tuli esiin soittotreeneissä. Keikat meni oikeastaan aika hyvin. Mut mua vitutti vaan ihan vitusti, et mun taiteilut oli liian vahvasti sidottuna siihen, mitä oltiin treenattu. Ja tietenkin sekin vitutti kun insinööri yhtäkkiä tiesi mitä mä tein väärin ja mitä voisin tehdä paremmin, vaikka itse olis sellainen vitun jäykkäpaska, joka ei ilman tahtien laskemista olisi pysynyt vaihdoissa mukana, rytmitajusta puhumattakaan.

        Joo, oikeesti ikis. Ei insinöörit uskalla lähteä haastamaan mua livessä ihmisten ilmoilla. Mä oon aika mulkku ja liian vahva persoona sellaiseen... :)


      • sioille.helmiä kirjoitti:

        Sä hoidat siinä kiimaisuudessa kaikkien palstan miesten osuuden... :D

        Mä en tiedä muista, mut mun mielestä sä oot aika nolo... :)

        Mulle tulee susta aina mieleen yksi mun kaveri, se on just tuollainen, mutta minua kohtaan se on kyllä ollut aina kiltti.


      • Ikis..M kirjoitti:

        Eikös sinulla ollut enempi kokemusta jännämiehistä? nehän ne vasta kieroja ovatkin :)

        Ei oikeastaan, minun kokemuksen mukaan jännämiehet aina ilmoittavat jossain vaiheessa olevansa kusipäitä, mulkkuja tai paskiaisia ja sitten myös pitävät sanansa ja käyttäytyvät sen mukaisesti. :)


      • sioille.helmiä
        PikkuLikka kirjoitti:

        Eittämättä munakasta. Täytynee siis laittaa asia vakavaan harkintaan. Palstatyyppien bongailun mahdollisuus on toki oma kuriositeettinsa, ainakin ajatuksen tasolla. :)

        Bongaat vaan yhden karvaranteisen partavauvan joukosta... :D

        Ei voi olla totta! Tämäkin frendien bändi löytyy juutuubista... Siis oikeesti... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=9fkVyGbyuA0


      • sioille.helmiä
        PikkuLikka kirjoitti:

        Ei oikeastaan, minun kokemuksen mukaan jännämiehet aina ilmoittavat jossain vaiheessa olevansa kusipäitä, mulkkuja tai paskiaisia ja sitten myös pitävät sanansa ja käyttäytyvät sen mukaisesti. :)

        Heh, mä oon kiltti ja kunnollinen... :D

        https://www.youtube.com/watch?v=L_VEdra0wUE


      • Ikis..M
        sioille.helmiä kirjoitti:

        Ei ne insinöörit ihmesten joukossa sellaiseen pysty. Kyllä ne ongelmat tuli esiin soittotreeneissä. Keikat meni oikeastaan aika hyvin. Mut mua vitutti vaan ihan vitusti, et mun taiteilut oli liian vahvasti sidottuna siihen, mitä oltiin treenattu. Ja tietenkin sekin vitutti kun insinööri yhtäkkiä tiesi mitä mä tein väärin ja mitä voisin tehdä paremmin, vaikka itse olis sellainen vitun jäykkäpaska, joka ei ilman tahtien laskemista olisi pysynyt vaihdoissa mukana, rytmitajusta puhumattakaan.

        Joo, oikeesti ikis. Ei insinöörit uskalla lähteä haastamaan mua livessä ihmisten ilmoilla. Mä oon aika mulkku ja liian vahva persoona sellaiseen... :)

        Jos se noin vaikeaa on niin miksi ihmeessä sitten semmoisten kanssa keikkailet? veikkaan kyllä että jos on useampi taiteilijaluonne kimpassa niin se se vasta vaikeaksi saattaa mennä.

        Niin no tietysti jos joku on äänekäs skitsoilija niin kukapa sitä haluaisi provosoida.


      • sioille.helmiä
        PikkuLikka kirjoitti:

        Mulle tulee susta aina mieleen yksi mun kaveri, se on just tuollainen, mutta minua kohtaan se on kyllä ollut aina kiltti.

        Ööö... Minäkö?


      • sioille.helmiä
        Ikis..M kirjoitti:

        Jos se noin vaikeaa on niin miksi ihmeessä sitten semmoisten kanssa keikkailet? veikkaan kyllä että jos on useampi taiteilijaluonne kimpassa niin se se vasta vaikeaksi saattaa mennä.

        Niin no tietysti jos joku on äänekäs skitsoilija niin kukapa sitä haluaisi provosoida.

        Heh, jos et tajunnut niin en keikkaile enää vaikka insinööri olis halunut. Mä sain vaan tarpeekseni...

        Mä olen sellainen kiltti ja kunnollinen, joka antaa kaikille mahdollisuuden. Mutta kun kymmenennen mahdollisuuden jälkeen aletaan ajatella, että ollaan niin erinomaisia tajuamatta sitä, et olis ehkä pitänyt päivittää sitä omaa lähestymistapaa, menee liinat kiinni ja enää ei neuvotella....

        Nyt jäin muistelee, et olen monta ämmääkin lempannut samoista syistä. Siis sellaisia, jotka kuvittelee et jos mä en ole jatkuvasti arvostelemassa niitä, että niissä ei ole mitään arvosteltavaa. Jos ämmällä ei ole minkäänlaista itsekritiikkiä, saa pysyä kaukana minusta. Ihan vaan oman itsensä tähden, ei tule yllätyksiä siinä kun saan tossua... :)



      • sioille.helmiä kirjoitti:

        Ööö... Minäkö?

        Juu, sinä.


      • Ikis..M
        sioille.helmiä kirjoitti:

        Heh, jos et tajunnut niin en keikkaile enää vaikka insinööri olis halunut. Mä sain vaan tarpeekseni...

        Mä olen sellainen kiltti ja kunnollinen, joka antaa kaikille mahdollisuuden. Mutta kun kymmenennen mahdollisuuden jälkeen aletaan ajatella, että ollaan niin erinomaisia tajuamatta sitä, et olis ehkä pitänyt päivittää sitä omaa lähestymistapaa, menee liinat kiinni ja enää ei neuvotella....

        Nyt jäin muistelee, et olen monta ämmääkin lempannut samoista syistä. Siis sellaisia, jotka kuvittelee et jos mä en ole jatkuvasti arvostelemassa niitä, että niissä ei ole mitään arvosteltavaa. Jos ämmällä ei ole minkäänlaista itsekritiikkiä, saa pysyä kaukana minusta. Ihan vaan oman itsensä tähden, ei tule yllätyksiä siinä kun saan tossua... :)

        "Siis sellaisia, jotka kuvittelee et jos mä en ole jatkuvasti arvostelemassa niitä, että niissä ei ole mitään arvosteltavaa. Jos ämmällä ei ole minkäänlaista itsekritiikkiä, saa pysyä kaukana minusta."

        No joo, tuon kyllä voi hyvin ymmärtääkin kun pitäisihän se kohtuudella riittää se etta kerran tai pari sanoo mitä haluaa tai odottaa kun eihän me kiltit & kunnolliset haluta koko ajan vaatia ja mäkättää varsinkaan samoista asioista.


      • Rose_91

        Tiedän paljon insinöörejä, jotka ovat myös erittäin hyviä muusikoita. Ei insinööriys sulje pois taiteilijapersoonaa. Ja sama toisin päin. :)


      • sioille.helmiä

      • sioille.helmiä
        Rose_91 kirjoitti:

        Tiedän paljon insinöörejä, jotka ovat myös erittäin hyviä muusikoita. Ei insinööriys sulje pois taiteilijapersoonaa. Ja sama toisin päin. :)

        mä en tunne ainuttakaan... :(


      • sioille.helmiä

      • sioille.helmiä kirjoitti:

        No sehän on ihquuu! En olekaan niin kyrpä sun mielestä kuin luulin olevani... :)

        Ps. Tää on muuten mun lemppareita The Curelta... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=iyOb-eFU1Ws

        Eikös olekin fantsua! Loppuillan tunnustus: et sinä ole mun mielestä olut juuri yhtään kyrpä, ainakaan minun suuntaan.. jos semmoisen statuksen haluat, sun pitää yrittää paljon kovemmin. :)


      • sioille.helmiä
        PikkuLikka kirjoitti:

        Eikös olekin fantsua! Loppuillan tunnustus: et sinä ole mun mielestä olut juuri yhtään kyrpä, ainakaan minun suuntaan.. jos semmoisen statuksen haluat, sun pitää yrittää paljon kovemmin. :)

        Ai? No ihquu edelleen. Tosin palstan moralistien mielstä mä olen kuitenkin se inhottavista inhottavin...

        Mut oikeesti. Mä en aina tiedä mitä sanon tai teen. Tai kyllä mä oikeastaan tiedän, en vaan välitä hetkittäin. En aina välttis mieti sitä mitä saatan aiheuttaa ja kuin pahalta mun valinnat voi joskus tuntuu joillakin muilla ihmisillä. Eli kyllä mä joskus aika kyrpä käytökseltäni olen. En aina, mutta joskus... :)

        Sen verran sanon puolustukseni, että mä en aina voi sille mitään, en voi nytkään, että maailmassa löytyy monia rakastettavia naisia. En minä sille mitään voi, että minä rakastan sinua ja joitakin muita... Pitäisikö minun voida sille jotain...? En minä tiedä... Mutta tiedän sen, että sinun ja muidenkin olemassaolo tekee minun elämästäni paremman ja rikkaamman enkä voi koskaan kiittää sinua ja muitakaan siitä riittävästi, että saan rakastaa teitä... :) Elämäni olisi aika tyhjää ja merkityksetöntä ilman sitä... :)

        Ok, huomenna, tai tänään jo oikeastaan, herään ja luen(jos luen tätä), et mitä vittua mä oon taas tunteellisena juoppona höhössä tänne suoltanut... Eäh... Tää on tätä. Tää on juuri tätä, mitä en selvinpäin osaa sanoiksi pukea... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=ak4Nh0T88fM


      • Rose_91
        sioille.helmiä kirjoitti:

        mä en tunne ainuttakaan... :(

        Mä oon tutustunu moneen. :) Kun sen alan kanssa on paljon tekemisissä. Ja monilla muusikoillahan on muitakin ammatteja.


      • sioille.helmiä kirjoitti:

        Ai? No ihquu edelleen. Tosin palstan moralistien mielstä mä olen kuitenkin se inhottavista inhottavin...

        Mut oikeesti. Mä en aina tiedä mitä sanon tai teen. Tai kyllä mä oikeastaan tiedän, en vaan välitä hetkittäin. En aina välttis mieti sitä mitä saatan aiheuttaa ja kuin pahalta mun valinnat voi joskus tuntuu joillakin muilla ihmisillä. Eli kyllä mä joskus aika kyrpä käytökseltäni olen. En aina, mutta joskus... :)

        Sen verran sanon puolustukseni, että mä en aina voi sille mitään, en voi nytkään, että maailmassa löytyy monia rakastettavia naisia. En minä sille mitään voi, että minä rakastan sinua ja joitakin muita... Pitäisikö minun voida sille jotain...? En minä tiedä... Mutta tiedän sen, että sinun ja muidenkin olemassaolo tekee minun elämästäni paremman ja rikkaamman enkä voi koskaan kiittää sinua ja muitakaan siitä riittävästi, että saan rakastaa teitä... :) Elämäni olisi aika tyhjää ja merkityksetöntä ilman sitä... :)

        Ok, huomenna, tai tänään jo oikeastaan, herään ja luen(jos luen tätä), et mitä vittua mä oon taas tunteellisena juoppona höhössä tänne suoltanut... Eäh... Tää on tätä. Tää on juuri tätä, mitä en selvinpäin osaa sanoiksi pukea... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=ak4Nh0T88fM

        Rakkauteen on helppo rakastua, rakkauden tunteeseen.. kohde vain vaihtuu. :) mutta kiitos kauniista sanoistasi. Mullakin on ollut hyviä hetkiä sun kanssa täällä hyvän musiiikin parissa.. kiitos niistä.

        Kyllähän maailmaan rakkautta ja positiivisia fiiliksiä mahtuu, monenlaista rakkautta ja moniin ihmisiinkin.. Yleisesti ottaen olis kai kuitenkin tärkeää, että pelaa avoimilla korteilla? Tosin ihmiset on usein semmoisia, että ne ei toisen rehellisyydestä huolimatta välttämättä halua uskoa, tai ymmärrä, että toinen todella tarkoittaa sitä mitä sanoo ja elää puheidensa mukaisesti, jos sillä toisella on oikeasti kovin paljon omista käsityksistä poikkeavat ajatukset, mitä tulee rakastamiseen. Itsekin olen tästä oppirahat maksanut, vaikka vakaasti uskon, uskoin jo silloin, että omistaminen ei ole rakkautta, vaan kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen ja luottamiseen.

        Mitä tulee palsta-tai muihinkaan moralisteihin, keskittyköön jokainen omaan moraalinsa ja siihen minkälaiseksi ihmiseksi haluaa itse kasvaa, ei täällä varmaankaan kukaan ole vielä valmis ja täydellinen. Olen minäkin omalla toiminnallani loukannut muita, jopa aika äärimmäisellä tavalla, mutta ne on aina oppimisen paikkoja sitten , itselle ja muille osapuolille, jos ne semmoisina haluaa ottaa. Ja ainahan kai kannattaa yrittää oppia jotain, koska muuten läpikahlattu paska ja vastoinkäymiset on olleet täysin turhia. Vielä tärkeämpää, ainakin mulle itselleni, olis yrittää oppia myös hyvistä hetkistä, että elämä saattaa kaikesta huolimatta olla elämisen arvoista. :)


    • että.silleen
      • Ikis..M

        Öitä, kauniita unia :)


      • sioille.helmiä

      • Olipas Tunteikas Biisi.. :`).. Toimii.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Olipas Tunteikas Biisi.. :`).. Toimii.. ;D

        Niih, Ja Öitä Ja Hyviä Unia Sullekin.. ;P

        Ja kaikille muillekin, jotka Sammuvat ennemmin tai myöhemmin.. Tavalla tai toisella.. ;D


    • Röitä

      Katsomosta kattoin Mielensäpahoittaja vilmin.

      Öitä, ja klopit pitää sitten kädet peiton päällä eikä hiplata sitä pikkunakkia.

      • sioille.helmiä

        Sipsukka ja Jässe ovat tällä viikolla hoitaneet sen mielensä pahoittamisen paremmin kuin kukaan vuosiin... :D


      • Luuleks Et ollaan Jossain Intis?.. Et sä tuollaisia määräyksiä voi Siviileille antaa.. ;P

        Intissä tosin oli välillä "Hiljaisuus" huutoon yhdistetty KaikenMaailman LisäVitsejä.. Jos sen hetkinen päivystäjä sattui olemaan Vitsailu Tuulella.. Tosin yhden jonka muistan, niin siinä käsittiin toimimaan ihan toisin.. Ensimmäinen kerta sai aikaan jonkun asteen Röhötyksen tuvassa.. ;D

        "Kompaniassa Hiljaisuus.. Ja vain yksinäisen taistelijan käsi käy...".. ;D


    • Kiltti-ja-Kunnollinen
      • sioille.helmiä

        Mä en ole oikeastaan koskaan tajunnut sitä viehätystä apikseen. Minusta se on paska bändi.

        Mut Teharit oli joskus oikeastikin aivan saatanan hieno suomenkielinen rokkibändi... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=J8hDtkMEWJY


    • Mä olen hereillä. Kunhan selailen suomi24-palstaa, vaikka väsyttää.

    • eimullamuuta-

      Olen hereillä. Katsoin just snookeria jossa sullivan voitti fun 6-5 freimein. Huikee matsi jossa sullivan oli jo häviämässä mutta fu löi helpon . Siis todella huikee matsi

    • mies_86__

      Itsekin vielä toistaiseksi hereillä... vastoin omaa tahtoani.

    • Mä oon tottakai täällä ja luonnollisesti kännissä. Koitan viihdyttää täällä olevalla paskalla itseäni sekä digiboksiin tallennetuilla ohjelmilla.

    • sikoille.helmiä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe