En halua enää suomalaista naista

mies35_v

Olen 35 vuotias suomalainen mies, enkä ole ollut suomalaisen naisen kanssa vuoden 2009 jälkeen. Venäläiset ja thaimaalaiset naiset ovat naisellisia. Suomalaisen naisen kanssa tuntuisi ihan samalta kuin naapurin Ranen kanssa homosuhde. Suomalaiset naiset ovat hyvin maskuliinisia ja karskeja jo puheissaankin. En voi kuvitella enää koskaan seurustelevani tai harrastavani seksiä suomalaisen naisen kanssa. En itse asiassa halua edes koskettaa heitä tai auttaa vaikka ovea aukaisemalla. Suomalaiset naiset ovat minulle näkymättömiä nahjuksia. En pidä myöskään suomalaisten naisten ihonväristä, joka on aivan vaalea. Itse olen mustatukkainen, enkä todellakaan pidä vaaleista suominaisista

58

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1720

      Sulla virtaa sitten jotain etnoverta suonissassi, jos kerran niin mustatukkainen olet.
      Tekorusketusko niistä tapaamistasi venäläisnaisista on ihonväriltään suomalaista tummempia tehnyt?

      • Kyllähän meitä pikkaisen tummempia suomimiehiäkin on, ei siihen mitään etnoverta tarvii.

        Kukaan ole koskaan epäillyt minua matkamuistoksi koska en ole niin tumma, mutta kun vierelläni makaa täysin vaaleaihoinen suominainen niin onhan ihoni siihen verrattuna tumma.


      • 1720
        Pertti-setä kirjoitti:

        Kyllähän meitä pikkaisen tummempia suomimiehiäkin on, ei siihen mitään etnoverta tarvii.

        Kukaan ole koskaan epäillyt minua matkamuistoksi koska en ole niin tumma, mutta kun vierelläni makaa täysin vaaleaihoinen suominainen niin onhan ihoni siihen verrattuna tumma.

        No eivät ne arabitkaan kovin suuresti meistä poikkea. Iranilaisissakin on paljon sinisilmäisiä ihmisiä.
        Mustaa tukkaa ei kuitenkaan suomalaisilla ole, vaikka tumma olisikin. Mustaan tarvitaan etnoverta.

        ps. Oletko satavarma, ettei esi-isissäsi ole yhtään etnoa?


      • 1720 kirjoitti:

        No eivät ne arabitkaan kovin suuresti meistä poikkea. Iranilaisissakin on paljon sinisilmäisiä ihmisiä.
        Mustaa tukkaa ei kuitenkaan suomalaisilla ole, vaikka tumma olisikin. Mustaan tarvitaan etnoverta.

        ps. Oletko satavarma, ettei esi-isissäsi ole yhtään etnoa?

        En minä voi mistään olla varma, mutta tietääkseni ei.

        Eikä mulla ole mustaa tukkaa vaan tummanruskea ja silmät on ruskeat. Lapsena mun hiukset oli vaaleat mutta murrosiässä ne tummuivat.


      • 1720
        Pertti-setä kirjoitti:

        En minä voi mistään olla varma, mutta tietääkseni ei.

        Eikä mulla ole mustaa tukkaa vaan tummanruskea ja silmät on ruskeat. Lapsena mun hiukset oli vaaleat mutta murrosiässä ne tummuivat.

        En mä väittänytkään, että sulla olis musta tukka.
        Aloittaja sillä mustalla tukallaan kehuskeli, ja edelleen olen sitä mieltä, että hänessä sitten täytyy virrata etnoverta.


      • 1720 kirjoitti:

        En mä väittänytkään, että sulla olis musta tukka.
        Aloittaja sillä mustalla tukallaan kehuskeli, ja edelleen olen sitä mieltä, että hänessä sitten täytyy virrata etnoverta.

        Tuli just mieleeni harmaapäinen mutsini jonka hiukset alkoivat harmaantumaan jo neljänkymmenen vuoden iässä. Hänellä oli nuorena korpinmustat hiukset.


      • 1720
        Pertti-setä kirjoitti:

        Tuli just mieleeni harmaapäinen mutsini jonka hiukset alkoivat harmaantumaan jo neljänkymmenen vuoden iässä. Hänellä oli nuorena korpinmustat hiukset.

        Tuo viittais kyllä vahvasti etnoperimään.


      • 1720 kirjoitti:

        Tuo viittais kyllä vahvasti etnoperimään.

        Joo, muistan nyt mun ex-vaimoni kertoneen mulle keskustelleensa äitini kanssa suvustaan ja äitini oli avautunut exälleni siitä että hänen äitinsä suvussa väitettiin olevan romaniverta. Minä en itse ole jutellut äitini kanssa aiheesta.


      • Pertti-setä kirjoitti:

        Joo, muistan nyt mun ex-vaimoni kertoneen mulle keskustelleensa äitini kanssa suvustaan ja äitini oli avautunut exälleni siitä että hänen äitinsä suvussa väitettiin olevan romaniverta. Minä en itse ole jutellut äitini kanssa aiheesta.

        Äitini suvusta, ei exän.


    • Tee niinkuin rumat suomiämmät kun ei saada riittävän tasokasta suomalaista miestä, hae kumppani viidakosta.

      • thaimaaseen

        Eiku Thaimaasta!
        Taikkuneidot on ihan omaa luokkaa.


      • thaimaaseen kirjoitti:

        Eiku Thaimaasta!
        Taikkuneidot on ihan omaa luokkaa.

        On nättejä ja on mulla heistäkin hyviä muistoja. Oon vähän rasisti, kyllä mulle pitää olla suomalainen nainen.


    • Ne ovat kyllä aika inhottavia. Vitutti kulkea taas pitkästä aikaa Hesan keskustassa, siellä oli käytettyjä suomilorttoja joka kulmalla.

      • 1221

        Voi voi, eikö etsimääsi venakkoa löytynytkään?


      • 1221 kirjoitti:

        Voi voi, eikö etsimääsi venakkoa löytynytkään?

        En kylläkään puhunut prostituoiduista, mutta en yhtään ihmettele, jos sinulle tulee suomalaisista naisista puhuttaessa ensimmäisenä huorat mieleen.


      • 1221
        HC-ätmel kirjoitti:

        En kylläkään puhunut prostituoiduista, mutta en yhtään ihmettele, jos sinulle tulee suomalaisista naisista puhuttaessa ensimmäisenä huorat mieleen.

        Ei ne kaikki venakotkaan prostuja ole. Hesassa sitä kansallisuutta asustelee melko paljon melko paljon.


      • 1221 kirjoitti:

        Ei ne kaikki venakotkaan prostuja ole. Hesassa sitä kansallisuutta asustelee melko paljon melko paljon.

        Mistä ja minkä takia minä olisin juuri niitä sitten "etsinyt"?


      • 1221
        HC-ätmel kirjoitti:

        Mistä ja minkä takia minä olisin juuri niitä sitten "etsinyt"?

        Itse varmaan tiedät.


    • KylläOletOikeassa

      I salute you Brother! Täyttä asiaa!

    • Onnionjoson

      Kaikissa kulttuureissa on omat vikansa. Jos jotain on niin se on jostain toisesta pois.
      Venäläisnainen on parhaimmillaan hyvä rakastaja, hyvä vaimo, hyvä ystävä, hyvä vähän kaikessa. Peukutan kyllä heidän puolesta. Suominaisella taas on jotain yhteistä meidän itsemme kanssa joka voi olla hyvä juttu tai sitten ei. Venäläisnaisissa on enemmän hajontaa kuin suominaisessa. Venäläinen ruletti kai kertoo jotain.
      Jos valitset suomalaisen tiedät jo etukäteen mitä saat, ei mitään yllättävää. Johtuuko hyvästä koulutuksesta, samanalaisesta kasvatuksesta vai liian hyvistä oloista tai suppeista piireistä. Tai sitten kaikista yhteensä.
      Suomalaisen on vaikea hyväksyä erilaista vaikka sitä tämä maa tarvitsisi. Erilaisuuden hyväksyminen toisi enemmän, mutta totutusta turvallisuuden tunteesta pitäisi luopua.
      Teemme jotain hyvinkin oikein, mutta olisi paljon opittavaa myös muilta.
      Ei ole olemassa täydellistä suhdetta, on olemassa vain kompromisseja mihin voi sitten ihastua.
      Omat ajatukseni on sopineet parhaiten yhteen venäläisnaisen kanssa. Suomalaisnaiseen olen pettynyt paljon useammin, että ihastuminen heihin tuntuu melko mahdottomalle ajatukselle. Poikkeuksia toki varmaan on, muttei ei minun kohdalle ole sattunut. En ole koskaan ollut suomalaista vastaan, mutta yhteensopivuus heidän kanssaan on ollut alaarvoista.
      Eikö kaikkien pitäisi etsiä se itselle sopiva riippumatta siitä asutaanko samassa maassa vai ei. Tuomitsematta ketään muita samalla.
      Se että kykeneekö näkemään tulevassa tulevat seuraukset valinnoista, on kai yhtä utopistista kuin usan seuraavan presidentin valitsajamiesten pään sisällön ymmärtäminen.

      • 613

        Sanopa tuo niille palstalaisille, jotka haluaisivat tappaa ulkomaalaismiehen valinneet suomalaisnaiset.


      • Eipämahamitään
        613 kirjoitti:

        Sanopa tuo niille palstalaisille, jotka haluaisivat tappaa ulkomaalaismiehen valinneet suomalaisnaiset.

        Ei ole tarvetta sanoa. Miehillä ja naisilla on eri säännöt.


      • 613
        Eipämahamitään kirjoitti:

        Ei ole tarvetta sanoa. Miehillä ja naisilla on eri säännöt.

        Niinkö luulet oikeusistuimissa toimittavan?


      • Onnionjoson
        613 kirjoitti:

        Sanopa tuo niille palstalaisille, jotka haluaisivat tappaa ulkomaalaismiehen valinneet suomalaisnaiset.

        Niin on monenlaista kulkijaa jotkut kulkee tiellä, jotkut ojassa mutta kaikkea ei pysty kontrolloimaan.
        Jos viha on niin syvällä ettei sanotuksi saa, niin kai sitten on veitseen tarttuva, mutta seuraukset tulisi sitten myös kestää.
        Itselläni ei ole kuitenkaan minkäänlaista mieltymystä vihata suomalaista naista sen vuoksi että hän on valinnut ulkomaalaisen miehen. En minä ainakaan ole mikään sanomaan kuka tulee onnelliseksi kenestäkin. Hyvä jos ovat onnensa löytäneet kaikki ei siihen pysty.
        Jotenkuten tiedän vaan mistä itse viehätyn, se riittäköön minulle.
        En kannata palstalaista jolla vippaa jo sen verran päästä ettei pysty normaaleja ajatuksia muodostamaan ja tähän sarjaan kuuluu myös palstalainen joka haluaa tappaa naisen joka haluaa vain tulla onnelliseksi.


    • suomalainen.nainen

      Luultavasti menetys ei ole kovin suuri.

      • 115

        En minäkään usko, että olisi.


      • Hävetkää_____

        Juuri tällaisia haista ite kommentteja palstanaisilla on pelkästään.


    • vihatipunen

      Meillä on töissä venäläissyntyisiä naisia, eikä niillä ole mitenkään tummempi iho.

      • 1720

        No eihän niillä, ilman tekorusketusta olekaan.


      • Luonnollisesti-

        Joo mutta venäläiset on keskimäärin hieman ruskeampia kun suomalaiset.


      • vihatipunen
        Luonnollisesti- kirjoitti:

        Joo mutta venäläiset on keskimäärin hieman ruskeampia kun suomalaiset.

        Se kai riippuu siitä, mistäpäin Venäjää on. Se kun on iso maa.


      • Old_school_man
        vihatipunen kirjoitti:

        Se kai riippuu siitä, mistäpäin Venäjää on. Se kun on iso maa.

        Ei venäläisten keskiarvo riipu siitä, että mistä mistä päin Venäjää on kotoisin.


      • Minulla on ruskeat silmät, sekä ruskeat silmät. Minua on sanottu saamelaisen näköiseksi. Eikä tietääkseni suvussani ole saamelaisverta.


    • utomlands

      Ulkomaille siis, hittoako sä täällä homehdut.
      Ulkomaalaisiin baareihin ja yökerhoihin mars!
      Sieltä se loppuelämän onni takuulla löytyy.
      Tasokkaita naisia jotka eivät jahtaa vain rahaa ja statusta ja pituutta ja komeutta!

      Matkalaukkua pakkaamaan hops hops!

      • lähejomeneen

        Komppaan! :D
        Maapallolla on muitakin valtioita ku tää suaaami. Vaihtoehtoja siis on.


    • Eipä se ole minulta mitenkään pois, jos joku mies tykkää muunmaalaisista. Olen iloinen, jos toinen ylipäänsä jostain löytää ihmisen, jota voi sanoa rakastavansa. Hyvä vaan, jos mies osaa suunnistaa sinne mistä sen rakkautensa löytää. Eikä jää aloilleen murehtimaan. :)

      • Suomalaiset naiset on niin juntteja, juoppoja, laiskoja möhömahoja..

        Meikä 10-vuotiaana rakastu ulkomaalaisiin ja sen jälkeen en oo suomalaista ees kattonu.

        :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Suomalaiset naiset on niin juntteja, juoppoja, laiskoja möhömahoja..

        Meikä 10-vuotiaana rakastu ulkomaalaisiin ja sen jälkeen en oo suomalaista ees kattonu.

        :D

        Nyt minä pikkasen epäilen. :D


      • zönggö kirjoitti:

        Nyt minä pikkasen epäilen. :D

        Avioliitto ulkomaalaisen kanssa tekisi minusta kiinnostavan ihmisen..

        :D Saatan väännellen ja käännellen lainata eräiden reportaasien tekstejä.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Avioliitto ulkomaalaisen kanssa tekisi minusta kiinnostavan ihmisen..

        :D Saatan väännellen ja käännellen lainata eräiden reportaasien tekstejä.

        Heh, kyllä mä sen arvasin. Tai päättelin, että näin teet. :)

        Siksi mä laitoinkin, että minä pikkasen epäilen. ;)


      • zönggö kirjoitti:

        Heh, kyllä mä sen arvasin. Tai päättelin, että näin teet. :)

        Siksi mä laitoinkin, että minä pikkasen epäilen. ;)

        Kuulastavat aika siipirikkosen linnun kirjoittamilta jutuilta.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kuulastavat aika siipirikkosen linnun kirjoittamilta jutuilta.

        Tuli yksi biisi mieleen tuosta siipirikkoisesta.

        Yötä valvoo, toinen siipi maassa
        Yötä valvoo, miettii miksi onni välttelee
        Sanoin maalaa tunteet paperille
        Sanoin maalaa jotain johon kaipais vastauksen

        Kysymyksen tään toivois jonkun löytävän

        kertosäe:
        Hei, onko muita meitä, maailmaan eksyneitä
        Täällä päällä kylmän maan, siipirikkoina
        Hei, onko muita meitä, pudonneita enkeleitä
        Täällä yksin odottaa toista kaltaistaan, nyt siipirikko vaan

        Muistot piirtyy, yksinäisen mieleen
        Muistot piirtyy, hymyn väreen kasvoillensa luo
        Vielä luottaa, että onni kääntyy
        Siihen luottaa, että jostain löytää vastauksen

        Kysymyksen tään tietää jonkun löytävän


        https://www.youtube.com/watch?v=PxRdb3zY5Y8


      • zönggö kirjoitti:

        Tuli yksi biisi mieleen tuosta siipirikkoisesta.

        Yötä valvoo, toinen siipi maassa
        Yötä valvoo, miettii miksi onni välttelee
        Sanoin maalaa tunteet paperille
        Sanoin maalaa jotain johon kaipais vastauksen

        Kysymyksen tään toivois jonkun löytävän

        kertosäe:
        Hei, onko muita meitä, maailmaan eksyneitä
        Täällä päällä kylmän maan, siipirikkoina
        Hei, onko muita meitä, pudonneita enkeleitä
        Täällä yksin odottaa toista kaltaistaan, nyt siipirikko vaan

        Muistot piirtyy, yksinäisen mieleen
        Muistot piirtyy, hymyn väreen kasvoillensa luo
        Vielä luottaa, että onni kääntyy
        Siihen luottaa, että jostain löytää vastauksen

        Kysymyksen tään tietää jonkun löytävän


        https://www.youtube.com/watch?v=PxRdb3zY5Y8

        Hyvä biisi autossa kuunneltavaksi.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Hyvä biisi autossa kuunneltavaksi.

        Joo, sitten alakulossaan tekee pienen "ohjausvirheen"...pam.


      • zönggö kirjoitti:

        Joo, sitten alakulossaan tekee pienen "ohjausvirheen"...pam.

        Alakuloinen musiikki kuuluu paikalliseen kulttuuriin. :D


    • vapaus.valita

      En ihan ymmärrä tällaisia aloituksia, sillä ehän kukaan pakota olemaan suomalaisen naisen kanssa. Se kyllä kertoo jonkinlaisesta katkeruudesta, että ei edes ovea viitsi ihmiselle aukaista. Kyllä minä naisena aukaisen oven miehelle, jos satun olemaan sellaisessa kohdassa, että siitä on toiselle apua tai ihan vain iloa. Ei huomaavaisuus ole mitenkään minulta pois.
      Kertoo myös jotain ihmisen luonteesta, että kanssakulkijoita luonnehtii näkymättömiksi nahjuksiksi. Silloin ei anna toiselle samanlaista ihmisarvoa, kuin mitä kokee itsellään olevan. Toisten olemassaolon tunnustaminen ja sen tunnustaminen, että tällä on oikeus hyvään kohteluun on ihan peruskauraa.

    • hyi.mitä.naisia.sanovat

      ei niitä halua moni muukaan nyt kuullut monelta arabilta 10-45v että haluavat ruotsiin tai muualle kuin suomeen ja moni palaa takaisin kotimaahansa ja sanoo ei olemattomampia naisia ole kuin suominaiset tarjoavat pyytävät ja anoavat heitä oikein tyrkyttää itseään miehille ja sanovat ei arabi nainen ole huono nainen vaan kunnon naisia eurooppalainen nainen tarjoo itseään eritoten suominainen kristin usko on kuulemma paha kun naisetkin tarjoo itseään

      • 811

        Sehän on vain positiivinen asia, jos ne jonnekin muualle lähtevät! Mieluiten tietenkin sinne, mistä ovat tulleetkin.


    • markku-eno

      Kuule ulkomaan naiset ne vasta nirsoja on! Suomipoika on niille täysvieras olento kun se ei osaa edes puhua kunnolla.

      Naiset eivät ymmärrä mykkyyttä tietäkää se.

      • Meneppä Markku-eno käymään ulkomailla niin huomaat että asia on juuri päinvastoin. Minä asuin nuorempana tovin Luxenburgissa eikä mulla ollut puutetta piparista, daamit tuli itse tekemään tuttavuutta.


      • IhmiskauppaProstituutio

        Joo huorat :)) kun on rahaa niin susta tulee rahadildo x))


      • IhmiskauppaProstituutio kirjoitti:

        Joo huorat :)) kun on rahaa niin susta tulee rahadildo x))

        Nämä naiset ei ollu huoria, huora ottaa rahan palveluksistaan.


    • hahahhahahahahahhaah

      Ei voi muuta kuin nauraa näille hörhöille, niin provolle kuin provosoituville.Hahahahhahahahha

      • 3098

        Sitä varten ihmiset täällä ovat, että haluavat ei suinkaan keskustella, vaan väitellä. Onko aloitus provo vai ei, sillä ei ole mitään väliä kenellekään.


    • Ikis..M

      "Suomalaisen naisen kanssa tuntuisi ihan samalta kuin naapurin Ranen kanssa homosuhde. Suomalaiset naiset ovat hyvin maskuliinisia ja karskeja jo puheissaankin. En voi kuvitella enää koskaan seurustelevani tai harrastavani seksiä suomalaisen naisen kanssa. En itse asiassa halua edes koskettaa heitä tai auttaa vaikka ovea aukaisemalla."

      Tuohan kuulostaa ihan siltä kuin feministit olisi voittaneet :D

      http://suomenkuvalehti.fi/wp-content/uploads/2015/07/saara.särmä14-11-630x400.jpg

    • Old_school_man

      Itse suosin suomalaisnaisia.

    • joko.on.lippu.taskussa

      Laivat ja junat lähtee ja lentokoneet lentää pois Suomesta joka päivä, mitä vielä odotat?
      Hölmö istuu ja valittaa kun vois olla aktiivinen ja häipyä paremmille metästysmaille!

    • Razorbladekndy39

      Niinkun oma suklaan värinen palmutukka kaveri sanoo: "Tykkään valkosista paljon, mutta en kestä häntä viikkoa pidempään". Kun Suomeen ilmestyi, hänelle valkosen naisen kanssa pano oli kaukasta unelmaa, nyt se vahvasti valittaa kuinka helposti suomimaijat antaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7264
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2204
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1449
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      113
      1162
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      885
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe