ja auttaa naista autoon, avaa oven, auttaa kakin päälle, siivoo ja kantaa ulkona jos on lunta.
Naisen ei tarvi käydä töissä vaanhän keskittyy omaan itseensä ja kauneuteen ja mies passa. Se on unelmien mies, mut miehet on niin laiskoja että passauttaa itseensä.
Mies tekee kaiken kodissa ja anoppilassa, käy töissä ja valmistaa ruokaa pesee pyykit ja silittää. hOitaa lapset ja eläimet ja pesee ikkunat ja lattian. Kutoo matot ja ompelee vaatteita ja verhoja. Laulaa ja soittaa ja maksaa laskut ja ostelee kaikkea itä nainen haluaa.
Semmonen joka maksaa kaikki ravintolalaskut
reipasmiesollapitää
4
224
Vastaukset
- kjuio
Ootko niin läski tai huonokuntoinen että pitää autoon auttaa etkä muutenkaan jaksa tehdä mitään.
- Kakkosenjonkatiedän
Niin se ukkoni tekee kakkosensa kanssa. Maksaa pitää palveluksesta" antaahan sille koko rahan edestä.
- KaikkiTeen
Jaaaa.....
Minulla on rahaa ja omaisuutta, ettei tarvi töihin vaivautua.
Kokkoaan, leivon, siivoan ja teen kaikki kotityöt, kun yksinään ne on vaan tehtävä.
Kokkaamisesta ja leipomisesta on yli 30 vuoden kokemus.
Mitä kummaa nyt tuossa on, sehän on normaalia, että mies tekee huushollityöt. - Realisti-X
Oikea alan ammattilainen tulee halvemmaksi. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191247- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481181- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979