Bil i miljonklassen stals och slaktades
http://www.hd.se/2016-12-03/bil-i-miljonklassen-stals-och-slaktades?ref=yfp
MB GLE Coupe AMG vietiin ilman avaimia
2
239
Vastaukset 2
- mers-ddddd
Suomessa vakuutus ei varmaan korvaisi, vaan yhtiö vetoaisi siihen että nykyautoja ei voi käynnistää ilman avaimia, jolloin kyse on omistajan huolimattomuudesta. Pitäisi löytyä sopivan rikollismielinen tyyppi joka demoaisi vakuutuspaskolle miten homma onnistuu.
Rekisteritiedot auton omistajista pitäisi olla salaisia. Onnistuuko Suomessa tilata trafilta vaikka kaikkien Suomen samanlaisten kalliiden Mersujen omistajatiedot esiintymällä esim. firmoina, joilla on myynnissä vaikka lisävarusteita ko. autoon?
Aika typerä juttu oli viedä autosta vain muutama osa. Ehkä varkailla ei ollut aikaa eikä paikkaa Ruotsissa purkamiseen. Taitoja on ollut vain käynnistyksen esto purkamiseen, ja tämä tieto voi olla peräisin Mersun korjaamosta tai maahantuojalta, ehkä tietoja löytyy myös netistä. - 56hyj7y5555555
Helppo homma, kuorma-auto ja nosturi. Ei tarvitse osata hakkeroida ajonestoja ja on toiseksi vielä
todella nopea keino viedä se auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851216
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455