En ole vielä tavannut eläintä, joka olisi näyttänyt keskisormea.
Eläimet ovat siis jotain erilaista kuin ihmiset. Raamattua lukemalla arvoitus ratkeaa. Jumala loi ihmiset omaksi kuvakseen, kun taas eläimet luotiin kukin olosuhteisiinsa sopiviksi. Suunnittelu tässä kohtaa on ollut hyvin monimutkaista ja tarkkaa, sillä eläimet ovat myös tarkoin toisiinsa sopivia niin, että luonnon herkkä tasapaino säilyy. Saalistajat eivät lopu saalistajilta, jotka taas eivät jää kokonaan ilman saalista.
Ihmisen ja eläimen välinen ero on todellinen
12
84
Vastaukset
- K.Uutio
Vain ihmisellä on kyky olla halutessaan julma. Äläkä yritä inistä syntiinlankeemuksesta, koska Jumala kaiken luojana loi myös kaiken syntiinlankeemuksen johtaneen.
- nbbnbnbn
Jos seuraat eläimiä tarkemmin huomaat heidän toimivan tismalleen samalla periaatteella kuin ihminen.
En selitä asiaa tarkemmin sillä koet itse herätyksen kun itse tajuat tämän omista havainnoistasi.- gfgfgd
Miksi sitten pidämme niitä vähempiarvoisina? Joulukinkkuakin moni jo odottelee. Sian mielenmaisema taitaa loppupeleissä olla aika erilainen, kuin ihmisen.
"En ole vielä tavannut eläintä, joka olisi näyttänyt keskisormea."
http://metro.co.uk/2016/04/07/we-present-the-most-badass-monkey-you-will-ever-meet-5802463/- oppikaa.totuus
No niin, kiitos tästä. Nyt olen nähnyt eläimen, joka näyttää keskisormea, olettaen että tuossa ei ole photoshopattu kovin paljon.
Sinä tietysti piiloviestinä tarkoitit tuon sormetuksen minulle. oppikaa.totuus kirjoitti:
No niin, kiitos tästä. Nyt olen nähnyt eläimen, joka näyttää keskisormea, olettaen että tuossa ei ole photoshopattu kovin paljon.
Sinä tietysti piiloviestinä tarkoitit tuon sormetuksen minulle.Tässä vielä lisää jos epäilet :)
http://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2015/07/gorilla-middle-finger-bob-pitchford-bristol-zoo-1.jpg
Kyllä ihminen on hyvin trooppinen eläin. Tai subtrooppinen.
- sopeumaa
Vaaleaihoiset ovat lauhkean ilmaston vähemmän lauhkeita asukkaita..
- pizzamiestenmies
sopeumaa kirjoitti:
Vaaleaihoiset ovat lauhkean ilmaston vähemmän lauhkeita asukkaita..
tummaihoiset on trooppisen ilmaston vähemmän lauhkeita asukkaita..
- sopeumaa
pizzamiestenmies kirjoitti:
tummaihoiset on trooppisen ilmaston vähemmän lauhkeita asukkaita..
Etkö lainkaan pelkää, että meistä kahdesta sinua voitaisiin pitää rasistina?
- ProfNaavankierto
Eläin ei näytä keskisormea, koska sillä ei ole kyseiselle toiminnalle merkitystä. Silti eläinkunnissa on vastaavia elekieliä. Ihminen ja eläin on väittämästäsi huolimatta ihan samankaltaisia elehtijöitä. Ero syntyy siitä, että meillä on kehittyneemmät aivot ja osataan käyttää kehittyneesti hengitysilman virtausta ja suun sekä nielun onteloita. Ts. osaamme kommunikoida monimutkaisilla äänteillä, joille on luotu erilaisia merkityksiä. Ihminen/eläin on käytännössä harhaoppi, joka johdattelee meidät uskomaan, että me olemme eri asia kuin eläimet. Meillä ja eläimillä on paljon yhteistä. Kaiva googlella eri eläinten kuvia. Huomaat että meillä kaikilla on paljon yhtäläisyyksiä... kaikilla on symmetrinen rakenne, kaksi tai neljä jalkaa, kaksi kättä, kaksi silmää, kaksi korvaa, suu, hampaat, kieli, kyky kävellä, kyky käyttää ääntä jne. ja lisäksi meillä on yhteistä, hengityselimet, sydän, verenkierto, ruuansulatus, munuaiset, maksa, peräaukko, penis/vagina jne. ja me kaikki ollaan rakennuttu täsmälleen samasta materiasta. Mutta silti ihminen on eri näköinen kuin karhu tai hirvi, mutta niin on eri näköisiä myös ankka ja vesinokkaeläin, vaikka niillä on myös samankaltaisuus. Nokka. Kehitys on tuonut ihmiseloon myös lieveilmiöitä, kuten tyhmyyden ja tietämättömyyden aiheuttaman virheellisen kommunikointikyvyn harjoittamisen.
- ProfNaavankierto
http://cdn.acidcow.com/pics/20101115/animals_showing_22.jpg
fingeriä sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297053Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 452380
- 1032300
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560- 951558
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3921359