Surkeita nuo suurten viulukonserttojen finaalit. Beethoven, Brahms,Sibelius. Harvoista maaliin menee Mendelssohn.
Suuret finaalit
Malmkillersgatan
1
143
Vastaukset
- RoopeErkki
Brahms-fani en ole, ja on totta että Beethovenin viulukonserton finaali on tylsä. Mutta Sibeliuksesta ei voi olla samaa mieltä, koska se viulukonsertto on aivan erityinen alusta loppuun, parempia viulukonserttoja on korkeintaan kaksi.
Mendelssohnista olen painokkaasti samaa mieltä. Hänen viulukonserttonsa henki kaiken kaikkiaan ilahduttaa minua, puhumattakaan nuoruuden jousioktetosta. Mendelssohn ylipäätään oli enemmän hyvän maun mies kuin Beethoven, joka oli toki suurempi säveltäjä, mutta erehtyi ja eksyi useammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694821KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1893786- 1883501
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783209Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502939- 251984
- 241941
- 1811774
- 301686
- 431385