Mitä itsenäisyys teille merkitsee?
Saa selittää sanoin, musiikki- ja kuvalinkeillä.
http://www.intermin.fi/download/51901_suomen_lippu.jpg?03de3700e89ad188
Hyvää Itsenäisyyspäivää.
9
52
Vastaukset
Ihme vouhotusta, Stalin mm. sanoi ettei edes halunnut Suomea osaksi Venäjää.
http://bit.ly/2hbD0Lx
https://youtu.be/nk7NX2fWWsw- yesssrunoilija
Tänä iltana ei tule pakkeja.
https://www.youtube.com/watch?v=2csrtTBc1RY&list=RDF_4Kut9WkT8&index=40 - näin.nyky-Suomessa
Leipäjono Hakaniemessä. Sadat ihmiset odottivat ruokapusseja.
"tämä on monelle ihmiselle ihan jokapäiväistä" Heikki Hursti (IL 6.12.-16)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201612062200036749_uu.shtml- Ei_kutsua_linnaan
.
"Hurstille ei kutsua linnaan" näin nykypäivä Suomessa
har!11
. Ei_kutsua_linnaan kirjoitti:
.
"Hurstille ei kutsua linnaan" näin nykypäivä Suomessa
har!11
.Kutsu linnan juhliin rikkoisi Hurstin omien juhlajärjestelyiden etikettiä, ja aivan varmasti Hurstit ovat saaneet presidentinkansliasta vähintäänkin puhelun, joka itsenäisyyspäivänä toimiessaan tässä tärkeäksi kokemassaan työssä.
Kiitos samoin.
Vaikka joka vuosi sama biisi, silti se aina herkistää ja lämmittää sydäntä. ❤️
~ Jean Sibelius - Finlandia ~
https://www.youtube.com/watch?v=F5zg_af9b8c- uskonuskon
uskon että pieret paljon ja haistelet niitä ;)
- linkkejä-----
.
https://www.youtube.com/watch?v=3eXwxRYtrKw
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t42.1790-29/15402622_1040281216100254_3254049553401249792_n.mp4?efg=eyJybHIiOjE1MDAsInJsYSI6NDA5NiwidmVuY29kZV90YWciOiJ2M180MjZfY3JmXzIzX21haW5fMy4wX3NkIn0=&rl=1500&vabr=679&oh=0a0a20dd469e37d299b7c7fb10c8e2c0&oe=58474196
" Perussuomalaisten nuorisojärjestön puheenjohtaja Sebastian Tynkkynen osallistuu 612-soihtukulkueeseen. Paikalla on poliisin mukaan kolmisentuhatta osallistujaa. "
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201612062200036781_uu.shtml
har!1
. Kipale tää myös sopii maahan tähän. Taaksepäin ku kelaa hissaa
Anna Kokkonen - Kultainen maa
https://www.youtube.com/watch?v=z1cRLwXfs2Y
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437