Lihottaako Opamox...

rela.us

...30mg, jos noita nappaa kaksi yöksi?

12

6696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllänäinon

Opamox-rauhoittava ei lihota!!
      Toki se voi lisätä ruokahalua ja ainakin kun itse käytin niin muistan että ruokahalu kasvoi mutta jos pidät itse ruokahalun kurissa niin ei lihota.

Jotkut masennuslääkkeet lihottavat,,,, opamox ei ole masennuslääke.

• re.lax

Onko Opamox ns. ahistuslääke? Uskaltaako sitä ottaa muulloin kuin vain yöksi?

• näinsekylläon

Opamox poistaa ahdistusta, googleta lääke niin saat tietoa.
        Itse käytin sitä kun tarve vaati, eikä se ollut yö.

Voithan puolittaa tabletin ja otat niin näet kuinka vaikuttaa.

• Jäpäjää
        re.lax kirjoitti:

Onko Opamox ns. ahistuslääke? Uskaltaako sitä ottaa muulloin kuin vain yöksi?

No jos sinulle ei ole sitä kerrottu lääkärin toimesta, niin sitten sitä ei varmaan ole sinulle määrätty siihen vaivaan? Miksi pitää napsia nappeja vastoin ohjeistuksia? Kohta sitten ollaankin bentsokoukussa, kun jokaiseen negatiiviseen tunteeseen vedetään nappia.

• re.lax

Älä ala viisastelemaan!

Vastaa kysymykseen tai vaikene!

• Oopperalaulaja90

Riippuvuus linkittyy siihen kellonaikaan mihin otat. Jos otat puolikkaan joka aamu niin kohta sun on pakko saada se puolikas joka aamu tai menee työkyky. Se ei tosin ole ongelma niin kauan kuin pillereitä määrätään. Lopettaessa kannattaa tunnustaa että riippuvuus tuli. Se on odotettavissa ja sitten tehdään vieroitusohjelma että otat pienempiä annoksia viikoittain.

• oopiumisti

Kyllä se niin kauan sujuu, kun muistaa syödä vihanneksia ja ajatella positiivisesti, mm. voikukkapeltoja ja sen semmoisia.

• hiiohei

kysy joltain vihervasurilta ne ovat alan miehiä kertoon

• pampom

Ei ole lihottanut. Olen normaalipainoinen ja käyttänyt bentsoja (nyt opamox mm.) yli 20- v.
      Nukahtamislääkkeistä saatan saada ahmimiskohtauksia, jos en menekään nukkumaan, tulee vaikka puhelinsoitto, valveudun, kiihdyn ja siirryn jääkaapille, otan uuden nukahtamislääkkeen jne. Koitan välttää tätä ja pääsääntöisesti otan lääkkeen vasta, kun olen sängyssä valmiina nukkumaan.
      Mutta, en ole lihonut ja olen muutenkin fyysisesti hyväkuntoinen aktiivikuntoilija niin kauan, kun lääkettä on riittävästi. Vieroitusoireet vievät huonoon kuntoon ja sitten menee fyysinenkin toimintakyky.

• Anonyymi

Kyllä lihottaa,aiheuttaa ruokahalua!

• Anonyymi

Väsyttävät!

• Anonyymi

Lihottaa jo 30mg.Kokemusta on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27