Lihottaako Opamox...

rela.us

...30mg, jos noita nappaa kaksi yöksi?

12

6547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllänäinon

Opamox-rauhoittava ei lihota!!
      Toki se voi lisätä ruokahalua ja ainakin kun itse käytin niin muistan että ruokahalu kasvoi mutta jos pidät itse ruokahalun kurissa niin ei lihota.

Jotkut masennuslääkkeet lihottavat,,,, opamox ei ole masennuslääke.

• re.lax

Onko Opamox ns. ahistuslääke? Uskaltaako sitä ottaa muulloin kuin vain yöksi?

• näinsekylläon

Opamox poistaa ahdistusta, googleta lääke niin saat tietoa.
        Itse käytin sitä kun tarve vaati, eikä se ollut yö.

Voithan puolittaa tabletin ja otat niin näet kuinka vaikuttaa.

• Jäpäjää
        re.lax kirjoitti:

Onko Opamox ns. ahistuslääke? Uskaltaako sitä ottaa muulloin kuin vain yöksi?

No jos sinulle ei ole sitä kerrottu lääkärin toimesta, niin sitten sitä ei varmaan ole sinulle määrätty siihen vaivaan? Miksi pitää napsia nappeja vastoin ohjeistuksia? Kohta sitten ollaankin bentsokoukussa, kun jokaiseen negatiiviseen tunteeseen vedetään nappia.

• re.lax

Älä ala viisastelemaan!

Vastaa kysymykseen tai vaikene!

• Oopperalaulaja90

Riippuvuus linkittyy siihen kellonaikaan mihin otat. Jos otat puolikkaan joka aamu niin kohta sun on pakko saada se puolikas joka aamu tai menee työkyky. Se ei tosin ole ongelma niin kauan kuin pillereitä määrätään. Lopettaessa kannattaa tunnustaa että riippuvuus tuli. Se on odotettavissa ja sitten tehdään vieroitusohjelma että otat pienempiä annoksia viikoittain.

• oopiumisti

Kyllä se niin kauan sujuu, kun muistaa syödä vihanneksia ja ajatella positiivisesti, mm. voikukkapeltoja ja sen semmoisia.

• hiiohei

kysy joltain vihervasurilta ne ovat alan miehiä kertoon

• pampom

Ei ole lihottanut. Olen normaalipainoinen ja käyttänyt bentsoja (nyt opamox mm.) yli 20- v.
      Nukahtamislääkkeistä saatan saada ahmimiskohtauksia, jos en menekään nukkumaan, tulee vaikka puhelinsoitto, valveudun, kiihdyn ja siirryn jääkaapille, otan uuden nukahtamislääkkeen jne. Koitan välttää tätä ja pääsääntöisesti otan lääkkeen vasta, kun olen sängyssä valmiina nukkumaan.
      Mutta, en ole lihonut ja olen muutenkin fyysisesti hyväkuntoinen aktiivikuntoilija niin kauan, kun lääkettä on riittävästi. Vieroitusoireet vievät huonoon kuntoon ja sitten menee fyysinenkin toimintakyky.

• Anonyymi

Kyllä lihottaa,aiheuttaa ruokahalua!

• Anonyymi

Väsyttävät!

• Anonyymi

Lihottaa jo 30mg.Kokemusta on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen