...30mg, jos noita nappaa kaksi yöksi?
Lihottaako Opamox...
11
5761
Vastaukset
- kyllänäinon
Opamox-rauhoittava ei lihota!!
Toki se voi lisätä ruokahalua ja ainakin kun itse käytin niin muistan että ruokahalu kasvoi mutta jos pidät itse ruokahalun kurissa niin ei lihota.
Jotkut masennuslääkkeet lihottavat,,,, opamox ei ole masennuslääke.- re.lax
Onko Opamox ns. ahistuslääke? Uskaltaako sitä ottaa muulloin kuin vain yöksi?
- näinsekylläon
Opamox poistaa ahdistusta, googleta lääke niin saat tietoa.
Itse käytin sitä kun tarve vaati, eikä se ollut yö.
Voithan puolittaa tabletin ja otat niin näet kuinka vaikuttaa. - Jäpäjää
re.lax kirjoitti:
Onko Opamox ns. ahistuslääke? Uskaltaako sitä ottaa muulloin kuin vain yöksi?
No jos sinulle ei ole sitä kerrottu lääkärin toimesta, niin sitten sitä ei varmaan ole sinulle määrätty siihen vaivaan? Miksi pitää napsia nappeja vastoin ohjeistuksia? Kohta sitten ollaankin bentsokoukussa, kun jokaiseen negatiiviseen tunteeseen vedetään nappia.
- re.lax
Älä ala viisastelemaan!
Vastaa kysymykseen tai vaikene!
- Oopperalaulaja90
Riippuvuus linkittyy siihen kellonaikaan mihin otat. Jos otat puolikkaan joka aamu niin kohta sun on pakko saada se puolikas joka aamu tai menee työkyky. Se ei tosin ole ongelma niin kauan kuin pillereitä määrätään. Lopettaessa kannattaa tunnustaa että riippuvuus tuli. Se on odotettavissa ja sitten tehdään vieroitusohjelma että otat pienempiä annoksia viikoittain.
- oopiumisti
Kyllä se niin kauan sujuu, kun muistaa syödä vihanneksia ja ajatella positiivisesti, mm. voikukkapeltoja ja sen semmoisia.
- hiiohei
kysy joltain vihervasurilta ne ovat alan miehiä kertoon
- pampom
Ei ole lihottanut. Olen normaalipainoinen ja käyttänyt bentsoja (nyt opamox mm.) yli 20- v.
Nukahtamislääkkeistä saatan saada ahmimiskohtauksia, jos en menekään nukkumaan, tulee vaikka puhelinsoitto, valveudun, kiihdyn ja siirryn jääkaapille, otan uuden nukahtamislääkkeen jne. Koitan välttää tätä ja pääsääntöisesti otan lääkkeen vasta, kun olen sängyssä valmiina nukkumaan.
Mutta, en ole lihonut ja olen muutenkin fyysisesti hyväkuntoinen aktiivikuntoilija niin kauan, kun lääkettä on riittävästi. Vieroitusoireet vievät huonoon kuntoon ja sitten menee fyysinenkin toimintakyky. - Anonyymi
Kyllä lihottaa,aiheuttaa ruokahalua!
- Anonyymi
Väsyttävät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086