Minkä pituinen mies on mielestäsi lyhyt?

MielipiteitäAsiaan

Onko alle 175 cm mies mielestäsi lyhyt, vai meneekö se raja ennemmin alle 170 cm:ssä? Keskipituus on ilmeisesti sen 178 cm. Olis kiva kuulla mielipiteitä.

80

3410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runkatkaa_kääpiöt

Alle 190-senttinen on lyhyt eikä ansaitse pillua. Paitsi tietysti jos on ulkomaalainen, silloin on automaattisesti oikeutettu pilluun ilman pituusrajoja.

• Suomalaisten miesten naiset ovat jo pakolaisten aktiivisessa käytössä.

• MielipiteitäAsiaan

Osasin odottaakkin hieman tälläistä vastausta.

• DontSpeculate

Liian lyhyt mihin? No pillua saa ihan muilla mitoilla.

• Alle 190-senttinen.

• Tyttövaaa

Alle 170 cm mun mielestä...

• Alle 180 cm.

• LetsGoChamp

Olet itse 175-180cm?

• LetsGoChamp kirjoitti:

Olet itse 175-180cm?

En ole.

• LetsGoChamp
        ouitty kirjoitti:

En ole.

Miten on sitten mahdollista että mies jota joudut tuijottelemaan niska kenossa ylöspäin on lyhyt?

• LetsGoChamp kirjoitti:

Miten on sitten mahdollista että mies jota joudut tuijottelemaan niska kenossa ylöspäin on lyhyt?

Taidat itse olla alle 180 cm?

• LetsGoChamp
        ouitty kirjoitti:

Taidat itse olla alle 180 cm?

Siinä ja siinä.

Kuulostaa vain kummalliselta että mies on keskipituinen ja sinä olet mieheen verrattuna pätkä, mutta silti mies on silmissäsi lyhyt.

• LetsGoChamp kirjoitti:

Siinä ja siinä.

Kuulostaa vain kummalliselta että mies on keskipituinen ja sinä olet mieheen verrattuna pätkä, mutta silti mies on silmissäsi lyhyt.

No onhan se minun vieressä ja minuun verrattuna pitkä. Mutta kaikkien komeiden ja pitkien miesten rinnalla joku päälle 170 näyttää lyhyeltä. :) Minulla sattuu olemaan mieltymys pitkiin, vaikka itse pätkä olenkin.

• naisetsamanlaiset
        ouitty kirjoitti:

No onhan se minun vieressä ja minuun verrattuna pitkä. Mutta kaikkien komeiden ja pitkien miesten rinnalla joku päälle 170 näyttää lyhyeltä. :) Minulla sattuu olemaan mieltymys pitkiin, vaikka itse pätkä olenkin.

Tuo ei taida varsinaisesti olla mikään harvinainen mieltymys, vaan käytännössä kaikkien naisten mieltymys.

• naisetsamanlaiset kirjoitti:

Tuo ei taida varsinaisesti olla mikään harvinainen mieltymys, vaan käytännössä kaikkien naisten mieltymys.

Niin :)

• 121212121212
        ouitty kirjoitti:

Etkös sinä ollut se palstanainen joka kirjoitti jossain ketjussa vakiomantran että "voisi hyvin seurustella lyhyen miehen kanssa"?

Aika ehdottomalta pituusfetissiltä vaikuttaa kyllä. Ja kuten naisetsamanlaiset oikein huomautti, klooniarmeijan jäsenten mieltymykset harvemmin poikkeavat muista.

• 121212121212 kirjoitti:

Etkös sinä ollut se palstanainen joka kirjoitti jossain ketjussa vakiomantran että "voisi hyvin seurustella lyhyen miehen kanssa"?

Aika ehdottomalta pituusfetissiltä vaikuttaa kyllä. Ja kuten naisetsamanlaiset oikein huomautti, klooniarmeijan jäsenten mieltymykset harvemmin poikkeavat muista.

Onko tässä nyt joku ongelma?

• 121212121212
        ouitty kirjoitti:

Onko tässä nyt joku ongelma?

Valehteleminen on harvemmin pidetty luonteenpiirre.

Olisi kunnioitettavampaa tunnustaa rehellisesti olevasi äärimmäisen pinnallinen nainen jolle miehessä tärkeintä on pituus, ja vasta ykköskriteerin täytyttyä aletaan tutkimaan niitä muita ominaisuuksia.

Valehteleminen on harvemmin pidetty luonteenpiirre.

Olisi kunnioitettavampaa tunnustaa rehellisesti olevasi äärimmäisen pinnallinen nainen jolle miehessä tärkeintä on pituus, ja vasta ykköskriteerin täytyttyä aletaan tutkimaan niitä muita ominaisuuksia.

Ei se ole valehtelua. Minulla on sellainen aavistus, että voisin varsin hyvin seurustella lyhyenkin miehen kanssa. Se ei ole, hyvä 121212, valehtelua. Totuuden tietenkin tietäisimme vasta, jos tulisi mahdollisuus seurustella lyhyen kanssa. Silloin näkisi miten asia oikeasti on. :)

Onpa pinnallista, jos ainoa miestä koskeva ulkonäkömieltymys minulla on pituus.

• 121212121212
        ouitty kirjoitti:

Ei se ole valehtelua. Minulla on sellainen aavistus, että voisin varsin hyvin seurustella lyhyenkin miehen kanssa. Se ei ole, hyvä 121212, valehtelua. Totuuden tietenkin tietäisimme vasta, jos tulisi mahdollisuus seurustella lyhyen kanssa. Silloin näkisi miten asia oikeasti on. :)

Onpa pinnallista, jos ainoa miestä koskeva ulkonäkömieltymys minulla on pituus.

Ja lyhyt mieshän oli...179cm?

Tuo on vähän kuin minä sanoisin että voisin pian kolmekymppisenä seurustella vanhan naisen kanssa. Eli semmoinen 22-23v kävisi oikein hyvin jos vain näyttäisi riittävän nuorekkaalta ja kemiat natsaisi.

Ja lyhyt mieshän oli...179cm?

Tuo on vähän kuin minä sanoisin että voisin pian kolmekymppisenä seurustella vanhan naisen kanssa. Eli semmoinen 22-23v kävisi oikein hyvin jos vain näyttäisi riittävän nuorekkaalta ja kemiat natsaisi.

Kunhan heitin jonkun rajan, kun sellainen oli annettava. Viisi senttiä sinne tänne, ihan sama. Jos oikeasti lyhyestä puhutaan niin ehkä se menee sitten alle 170 cm. Lähinnä vastasin tuo ihannepituus mielessä.

• nihhhhhhhhhhhh

Riippuu minkä aikakauden ihmisistä puhutaan. 165-170 cm taisi olla miesten keskipituus 100 vuotta sitten Suomessakin. Jos keskipituus jatkaa lineaarisesti kasvuaan tulevaisuuteen, on 180-senttinen mieskin muutaman kymmenen vuoden päästä jo nysäksi laskettava.

• Old_school_man

Kysymys kuuluu sumeaan logiikkaan, jos esim. 175 cm pitkä mies nykyajan Suomessa ei ole lyhyt, niin ei 174 cm mikään kääpiö ole ainakaan verrattuna senttiä pidempään mieheen. Toinen isoisäni syntyi jo 1800-luvulla ja nuorena miehenä hän näytti aikalaismiehiinsä verrattuna valokuvissa jopa pitkältä, kun oli 174 cm. Tai ehkä samoihin kuviin sattumalta osui suht lyhyitä miehiä.

180 cm pituista miestä harva vakavasti pitää lyhyenä nykyajan Suomessa, vaikka kyseinen pituus on osalle naisista liian vähän ihannemiehen suhteen.

• 347777999666

Jos mies on kevytrakenteista hoikkaa tyyppiä niin 180cm mittaisena 70kg tai vähän altakin painavana se näyttää jo selvästi pitkältä hujopilta. Keskiraskasrakenteinen 180cm mies jotain 80kg painavana on jo melkoisen roteva äijän jässikkä joskaan se ei niin pitkältä vielä näytä.

• lisääkiloja
        347777999666 kirjoitti:

Jos mies on kevytrakenteista hoikkaa tyyppiä niin 180cm mittaisena 70kg tai vähän altakin painavana se näyttää jo selvästi pitkältä hujopilta. Keskiraskasrakenteinen 180cm mies jotain 80kg painavana on jo melkoisen roteva äijän jässikkä joskaan se ei niin pitkältä vielä näytä.

Nojaa, olen itse 187cm / 89kg, mutta olen silti aika hoikkarakenteinen. Lihaksia löytyy, mutta ei minua kuitenkaan voisi kutsua rotevaksi. Jos olisin 187 / 99kg niin sitten olisin jo aika roteva (tai läski) tyyppi.

• 1122255566666666666
        lisääkiloja kirjoitti:

Nojaa, olen itse 187cm / 89kg, mutta olen silti aika hoikkarakenteinen. Lihaksia löytyy, mutta ei minua kuitenkaan voisi kutsua rotevaksi. Jos olisin 187 / 99kg niin sitten olisin jo aika roteva (tai läski) tyyppi.

En tarkoittanut rotevalla mitään läskityyppä, no vähän voi niitäkin olla mutta ei mitään ylipainoja. Tarkoitan että raameiltaan keskiraskasrakenteinen(mikä on siis vähän eri bodi-rakenne kuin ihan kevyt rakenne) mies joka on 180cm ja painaa jotain 80kg tai vähän sen yli on jo aika rotevamies. Ei tällainen mies kadulla kävellessään esim. herätä paljon potentiaalisten ryöstäjien mielenkiintoa.

• erikaliiberit
        1122255566666666666 kirjoitti:

En tarkoittanut rotevalla mitään läskityyppä, no vähän voi niitäkin olla mutta ei mitään ylipainoja. Tarkoitan että raameiltaan keskiraskasrakenteinen(mikä on siis vähän eri bodi-rakenne kuin ihan kevyt rakenne) mies joka on 180cm ja painaa jotain 80kg tai vähän sen yli on jo aika rotevamies. Ei tällainen mies kadulla kävellessään esim. herätä paljon potentiaalisten ryöstäjien mielenkiintoa.

Hakoteillä olet. Mieheni 180cm ja painoa noin 74kg. MIssään tapauksessa ei ole suuri mistään suunnasta, ei hujoppi, eikä roteva "äijän jässikkä". Näyttää lähinnä Alexander Stubbilta, eli balettitanssijalta. Ei ole suurta nähnytkään.
        Aikaisempi mies oli 186cm, ja tuntui normaali pituiselta. Mies, joka sykähdytti olemuksellaan oli 195cm. Itse olen himpun alle 170cm.
        Ja alle 180cm mies näyttää mielestäni lyhyeltä, jos sillä mitään merkitystä on. Alle 175cm huomattavan lyhyeltä ja 170cm seurassa tulee vaivaantunut olo.

• LetsGoChamp
        erikaliiberit kirjoitti:

Hakoteillä olet. Mieheni 180cm ja painoa noin 74kg. MIssään tapauksessa ei ole suuri mistään suunnasta, ei hujoppi, eikä roteva "äijän jässikkä". Näyttää lähinnä Alexander Stubbilta, eli balettitanssijalta. Ei ole suurta nähnytkään.
        Aikaisempi mies oli 186cm, ja tuntui normaali pituiselta. Mies, joka sykähdytti olemuksellaan oli 195cm. Itse olen himpun alle 170cm.
        Ja alle 180cm mies näyttää mielestäni lyhyeltä, jos sillä mitään merkitystä on. Alle 175cm huomattavan lyhyeltä ja 170cm seurassa tulee vaivaantunut olo.

"Ja alle 180cm mies näyttää mielestäni lyhyeltä, jos sillä mitään merkitystä on. Alle 175cm huomattavan lyhyeltä ja 170cm seurassa tulee vaivaantunut olo."

Mistä tämä mahtaisi johtua?

Häpeätkö itseäsi?

• sejollekommentoit
        LetsGoChamp kirjoitti:

"Ja alle 180cm mies näyttää mielestäni lyhyeltä, jos sillä mitään merkitystä on. Alle 175cm huomattavan lyhyeltä ja 170cm seurassa tulee vaivaantunut olo."

Mistä tämä mahtaisi johtua?

Häpeätkö itseäsi?

Meni yli. Kysyttiin mielipidettä ja sen, kun sanoin pitäisi hävetä - vai kuinka? En häpeä. Ihan täysin mielipide ja mieltymys kysymys. Kohdallani näin, toinen ajattelee toisin.

• LetsGoChamp
        sejollekommentoit kirjoitti:

Meni yli. Kysyttiin mielipidettä ja sen, kun sanoin pitäisi hävetä - vai kuinka? En häpeä. Ihan täysin mielipide ja mieltymys kysymys. Kohdallani näin, toinen ajattelee toisin.

"tulee vaivaantunut olo"

Miksi tulee vaivaantunut olo?

Ei mieltymysten takia tule vaivaantunut olo, kaikki ei vain miellytä yhtä paljon.

Vaivaantunut olo tulee kun häpeää jotain.

Häpeätkö siis lyhyitä miehiä vain sitä että heidän rinnallaan näytät goljattinaiselta?

• sesamatyyppi
        LetsGoChamp kirjoitti:

"tulee vaivaantunut olo"

Miksi tulee vaivaantunut olo?

Ei mieltymysten takia tule vaivaantunut olo, kaikki ei vain miellytä yhtä paljon.

Vaivaantunut olo tulee kun häpeää jotain.

Häpeätkö siis lyhyitä miehiä vain sitä että heidän rinnallaan näytät goljattinaiselta?

Kaipaat asian syvempää analysointia. Tunteet tulevat jostain, en ole nähnyt tarvetta alkaa perehtyä niihin enempää.
        Ehkä vaivaantunut olo tulee lyhyen miehen seurassa silloin, jos oletetaan asiassa olevan tai siihen tulevan muita tunteita, kuin ventovierasta esim posteljoonia kohtaan tulee. En näe lyhyttä miestä miehekkäänä, kiehtovana tai haluttavana.
        Kiva kaveri ja hyvä ihminen varmasti on, mutta ei itselleni potentiaalinen kiinnostuksen kohde.
        Se miltä itse näytän jonkun toisen seurassa ei herätä minussa mitään ajatuksia tai mielenkiintoa.

• Old_school_man
        lisääkiloja kirjoitti:

Menee ohi otsikosta, mutta 187/89 mitoilla mies ei ole mikään hoikkarakenteinen. Miespuolinen serkkuni on 187/75. Hänestä voi sanoa että on hoikka. Nykyaikana ihmisten painoindeksi on huomattavasti korkeampi kuin 50 vuotta sitten, joten nykyään normaalivartaloista miestä monesti pidetään hoikkana. Mutta sikäli olet ihan oikeassa, että samoilla mitoilla ihmisten rasvaprosenteissa voi olla suuria eroja.

Riippuu myös osin iästä, että pitääkö naiset miestä vantterana vai normaalina. Jos oletetaan että mies ei ole kovin plösö, niin 180/80 ja 20-v miestä samanikäiset naiset voivat pitää vantterana. Mutta kun iän myötä aikuisilla yleensä tulee painoa lisää, niin 30-40-v naiset pitänee 180/80 30-40-v miestä mitoiltaan normaalina ja joku jopa hoikkana, vaikka mikään hoikka ei olekaan kyseessä.

• Anonyymi
        erikaliiberit kirjoitti:

Mie oon 183cm pitkä ja olen nakellut monta 190 cm pituisia painissa ilman mitään ongelmia. Sitä mitä pitempi sitä korkeemmalta tippuu :D Helppo ottaa jaloista kiinni ja kampata maahan, sepä se pitkien hujoppien ongelma onki. Yleensä nää pitkät tyypit on paljon kevyt rakenteisempiakin kuu nää keskipituset. Lyhyemmillä on helpompi lihoa esim jos käy salilla ja bulkkaa niin se paino kertyy kehoon nopeammin eli se lihas myöskin lyhkäsemmillä on hitaampi aineenvaihdunta joka helpottaa kasvattamaan lihasmassaa ja näillä pitkillä se nopea jolloin heidän on hankala kasvattaa lihasmassaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie oon 183cm pitkä ja olen nakellut monta 190 cm pituisia painissa ilman mitään ongelmia. Sitä mitä pitempi sitä korkeemmalta tippuu :D Helppo ottaa jaloista kiinni ja kampata maahan, sepä se pitkien hujoppien ongelma onki. Yleensä nää pitkät tyypit on paljon kevyt rakenteisempiakin kuu nää keskipituset. Lyhyemmillä on helpompi lihoa esim jos käy salilla ja bulkkaa niin se paino kertyy kehoon nopeammin eli se lihas myöskin lyhkäsemmillä on hitaampi aineenvaihdunta joka helpottaa kasvattamaan lihasmassaa ja näillä pitkillä se nopea jolloin heidän on hankala kasvattaa lihasmassaa

Henkinen kasvu on sinulta loppunut 13v ikäisenä ja jäänyt sille tasolle.

• sopivankokoinennainen

Minua paljon pitemmät ihmiset ovat pitkiä, minua paljon lyhyemmät ovat lyhyitä ja suunnilleen minun kokoiseni ovat hienosti kohtuullisen kokoisia. Yleensä ihmiset ovat sopivan pituisia, mutta joidenkin sopivan pituisten kanssa jutellessa silti niska väsyy.

• Anonyymi

minulle käy pitkäkin nainen kunhan on rahaa ja hyvä pillu

• riip.mistkatsoo

Kaikki itseään lyhyemmät ovat lyhyitä.

• silvet1412

Nyky naiset vaativat 190cm miestä, vaikka itse ovat alle 165cm kääpiöitä.

• ownwfrjne

Kaveri oli myös 173cm ja naiset kyllä kartteli vaikka kuinka yritteliäs ja pätevä kaveri noin muuten ja kovasti tahtoi jo perhettäkin perustaa.

• vanhajaväsynytmiekkonen
        ownwfrjne kirjoitti:

Kaveri oli myös 173cm ja naiset kyllä kartteli vaikka kuinka yritteliäs ja pätevä kaveri noin muuten ja kovasti tahtoi jo perhettäkin perustaa.

Ei nuoret naiset enää perheitä halua perustaa. :/ Valitettavasti. Se kun olisi paljon helpompaa parikymppisenä, niin kuin ennenkin. Ja sitten sen jälkeen ne omat menot ja urat järjestykseen. Miettikää nyt? Nelikymppisenä olisi muksut lähteneet pesästä, ja itte voisi vetää cokctailia palmun alla kaikki lomat ja viettää vaikka rouvan kanssa orgioita aamusta iltaan, ilman että joku muksu nyhtää punttia.

• sopivankokoinennainen
        ownwfrjne kirjoitti:

Eikö se enää ole?

• Anonyymi
        vanhajaväsynytmiekkonen kirjoitti:

Ei nuoret naiset enää perheitä halua perustaa. :/ Valitettavasti. Se kun olisi paljon helpompaa parikymppisenä, niin kuin ennenkin. Ja sitten sen jälkeen ne omat menot ja urat järjestykseen. Miettikää nyt? Nelikymppisenä olisi muksut lähteneet pesästä, ja itte voisi vetää cokctailia palmun alla kaikki lomat ja viettää vaikka rouvan kanssa orgioita aamusta iltaan, ilman että joku muksu nyhtää punttia.

Niin, nykyään jo vaaditaan enemmän koulutustakin kuin ennen ja parikymppiset vielä opiskelee jos koulu ei ole jäänyt peruskouluun, ei siinä mitään perhettä silloin vielä perusteta. Ensin opiskelut ja sitten vasta perhe kun on muuten saanut elämän jo uran alkuun. Naiselle tekee myös hallaa jos on vasta päässyt koulutustaan vastaavaan työhön ja heti kohta on jäämässä äitiyslomalle. Kannattaa olla töissä ainakin pari-kolme vuotta ensin. Esim. peruskoulu + lukio + ammattikorkeakoulu niin on jo n. 22 vuotta takana ja siihen vielä työuran alku ennenkuin kannattaa lapsia alkaa lykkäämään.
        Työelämään pääsykään ei nykyään ole yhtä helppoa kuin ennen kun vaaditaan kaikenmaaliman osaamiskortteja ja pätevyyksiä. Kouluttamattoman on hyvin vaikea työllistyä mihinkään ja kukaan nuori nainen tuskin nykyään haluaa elää miehen elätettävänä pelkästään perheenäitinä ja nuorista parikymppisistä miehistäkään tuskin on elättäjäksi joten sen parikymppisen naisen pitäisi silloin ottaa paljon vanhempi mies jolla työura jo kunnossa ja varaa perheen perustamiseen.

• alle189

Mitä kyselet, kun ennenkään et ole saanut mieleistäsi vastausta.
      <189 on lyhyt.

• Riippuu mihin vertaa. Lyhyys ei ole negatiivinen ominaisuus, joten onko sillä edes väliä missä se lyhyyden raja menee?

• Persjalka

"Lyhyys ei ole negatiivinen ominaisuus"
        Mikä se sitten on? Positiivinen ominaisuus?

• Persjalka kirjoitti:

"Lyhyys ei ole negatiivinen ominaisuus"
        Mikä se sitten on? Positiivinen ominaisuus?

Neutraali.

Onko vaaleatukkaisuus tai punatukkaisuus sun mielestä jaoteltavissa negatiiviseen ja positiiviseen? Makuasioita toki, mutta tuo on mun mielipiteeni.

• 121212121212

Totta kai lyhyys on negatiivinen ominaisuus.

Pituus on halutumpi ominaisuus pariutumisessa, ja pitkä mies mielletään älykkäämmäksi ja luotettavammaksi. Lisäksi pitkällä miehellä on yleensä matalampi ääni, joka myös mielletään todisteeksi älystä ja luotettavuudesta. Ei ole sattumaa että niin suuri osa johtajista on pitkiä.

• TotuusSattuu
        121212121212 kirjoitti:

Pituus on halutumpi ominaisuus pariutumisessa, ja pitkä mies mielletään älykkäämmäksi ja luotettavammaksi. Lisäksi pitkällä miehellä on yleensä matalampi ääni, joka myös mielletään todisteeksi älystä ja luotettavuudesta. Ei ole sattumaa että niin suuri osa johtajista on pitkiä.

"Ei ole sattumaa että niin suuri osa johtajista on pitkiä."

Kuten Hjallis ja Bernie Ecclestone... joilla on vielä muutenkin kurja menestys naismaailmassa.

Täällä taas tyttöilemässä >:(

Minä kirjoittelen omista ajatuksistani, etkä sinä voi mun mieltymyksiäni muuttaa. Miksi sun pitää aina ajatella noin negatiivisesti?

Sun pitäisi oivaltaa, että naiset ovat ihania! Niin kauan kun naiset on sun ajatuksissasi noin vastenmielisiä, ei sulla varmastikaan onnista naisten kanssa.

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Täällä taas tyttöilemässä >:(

Minä kirjoittelen omista ajatuksistani, etkä sinä voi mun mieltymyksiäni muuttaa. Miksi sun pitää aina ajatella noin negatiivisesti?

Sun pitäisi oivaltaa, että naiset ovat ihania! Niin kauan kun naiset on sun ajatuksissasi noin vastenmielisiä, ei sulla varmastikaan onnista naisten kanssa.

Naiset ovat pääasiassa kivikaudelle jumittuneita, primitiivisesti ajattelevia laumasieluja jotka samaan aikaan leikivät miesten veroista mutta haluavat alistua heitä vahvemmalle ja vahvemmalle miehelle jota he voivat nöyrästi katsella ylöspäin.

Vain harvaa naista voi kunnioittaa, saati pitää ihanana. Ja usein on niin että ihana nainenkin silti haluaa mieheltä voimaa ja röyhkeyttä.

• ahop
        121212121212 kirjoitti:

Naiset ovat pääasiassa kivikaudelle jumittuneita, primitiivisesti ajattelevia laumasieluja jotka samaan aikaan leikivät miesten veroista mutta haluavat alistua heitä vahvemmalle ja vahvemmalle miehelle jota he voivat nöyrästi katsella ylöspäin.

Vain harvaa naista voi kunnioittaa, saati pitää ihanana. Ja usein on niin että ihana nainenkin silti haluaa mieheltä voimaa ja röyhkeyttä.

Röyhkeys on yksi epämiellyttävimmistä piirteistä miehessä.

• ahop kirjoitti:

Röyhkeys on yksi epämiellyttävimmistä piirteistä miehessä.

Naiset siis tykkäävät kun miehellä on epämiellyttäviä piirteitä? Röyhkeät miehet saavat yleensä paljon pillua.

• ahop
        super-atm kirjoitti:

Naiset siis tykkäävät kun miehellä on epämiellyttäviä piirteitä? Röyhkeät miehet saavat yleensä paljon pillua.

Röyhkeät saavat ehkä siksi, että uskaltavat tehdä niitä aloitteita, tuskin siksi, että röyhkeys miellyttäisi. Tuskin se todellinen inhottava röyhkeys naiselle lirkuteltaessa vielä esiin tulee.

• ahop kirjoitti:

Röyhkeät saavat ehkä siksi, että uskaltavat tehdä niitä aloitteita, tuskin siksi, että röyhkeys miellyttäisi. Tuskin se todellinen inhottava röyhkeys naiselle lirkuteltaessa vielä esiin tulee.

Asiaan vaikuttaa myös röyhkeän miehen pituus ja ulkonäkö. Jos komea mies on röyhkeä, niin se on naisesta ihanaa. Jos ruma mies on röyhkeä, niin silloin mies on sika.

• ahop
        super-atm kirjoitti:

Asiaan vaikuttaa myös röyhkeän miehen pituus ja ulkonäkö. Jos komea mies on röyhkeä, niin se on naisesta ihanaa. Jos ruma mies on röyhkeä, niin silloin mies on sika.

Komeus ihastuttaa ja komeiden ja kauniiden ihmisten luonteenpiirteitä arvioidaan aina paremmiksi kuin ne ovatkaan. Hyvä ulkonäkö tasoittaa ihmisen tietä, se on ihan selvää.
        Röyhkeyden voi kuitenkin naista piirittäessä myös naamioida kiinnostavaksi ja hauskaksi ominaisuudeksi (miehellä on munaa). Röyhkeyttä se kuitenkin on ja hölmö haksahtaa siihen, sillä jonakin päivänä röyhkeä on kiukkuinen ja hän käyttäytyy silloinkin röyhkeästi.

• Nnnainennnnnn

Kaikki alle 183cm miehet on lyhyitä. Sen saa tietysti anteeksi jollei kerro sitä. Voisin mennä esim 179cm pitkän miehen kanssa naimisiin jollei pituus paljastuisi missään vaiheessa tai hän huijaisi olevansa 183cm.

Kuten palstalla on useaan otteeseen mainittu, lyhyiden miesten suurin ongelma on heidän päänsä sisällä. Ihan niinkuin pienimunaisen ongelma ei ole kulli vaan se, mitä hänen ajatuksensa siitä on.

• Old_school_man

Itse kun puolestani vanhan koulukunnan miehenä pidän tärkeämpänä, että miten asiat ovat, enkä sitä mille ne näyttävät tai luulen niiden olevan.

Mikä on syy ja seuraus? Kai sitä ns. lyhyitä miehiä alkaa ottamaan pannuun, jos kokee käytännössä että heillä ei käy flaksi, kun pitemmillä miehillä käy flaksi, vaikka itsetunto ei lähtökohtaisesti olisikaan huono. Suhteessa ollessa lyhyttä miestä ei oma lyhyys luonnollisesti niin paljoa haittaa.

• 121212121212

"Kaikki alle 183cm miehet on lyhyitä. Sen saa tietysti anteeksi jollei kerro sitä. Voisin mennä esim 179cm pitkän miehen kanssa naimisiin jollei pituus paljastuisi missään vaiheessa tai hän huijaisi olevansa 183cm."

"Kuten palstalla on useaan otteeseen mainittu, lyhyiden miesten suurin ongelma on heidän päänsä sisällä."

Tämä oli kaikessa satiirisuudessaan yksi vuoden 2016 parhaita kirjoituksia.

• miehenhavaintoja

Treffipalstojen naisten trendinä näyttäisi olevan n. 170cm alaraja. Mitä profiileja katsoo. Tää tietenkin on vähän optimistinen oletus jos siihen luottaa, koska olen huomannut, että jos mies ei ole vähintään 10cm pitempi mitä nainen, niin häntä pidetään helposti lyhyempänä kuin nainen. Vaikka hän ei sitä olisikaan. Jotenkin sitä logiikkaa on perusteltu muun muassa korkokengillä.

Ja jos mimmi sattuu olemaan hieman päälle sen 170cm, niin jotkut sellaiset tekee asiasta hirmuisen numeron, kun on hieman keskimääräistä pidempiä. Ne oikeasti pitkät 180-190cm mimmit taas eivät halua enempää pituuttaan korostaa jostain syystä.

Omasta mielestäni sellainen 170cm on kanssa aika hyvä lyhyen määritelmä miehellä. Siitä alaspäin olevia pidän lyhyinä, kuten olen itsekkin. Ihan normaaleina siis, mutta lyhyinä. Ei mitään erikoista siinä, että ihmiset nyt on eri mittaisia ja kokoisia.

• kassi-Arvo

Sellainen mies on mielestäni lyhyt, jolla on pussit silmien alla.

How do you feel?

• Ainamukana_

Tykkään lyhyistä pygmimiehistä. Niitä on kiva pitää repussa.

• 175 cm mies on keskipituinen, 3 cm ei ole merkittävä poikkeama jos mainittu 178 cm on miesten keskipituus.. alle 170 cm alkaa olla lyhyt, mutta asioitten pituus on myös verrannollinen mihin niitä verrataan ja keneltä kysytään.

• tosiasioidenkertoja

Mainitsit olevasi 157cm.

Sinuun verrattuna alle 170cm mies on pitkä.

Vai paukkuuko palstatotuudet (pitkä nainen haluaa pitkän miehen kun on itsekin pitkä ja lyhyt nainen kun hän nyt vain sattuu tykkäämään pitkistä)?

• tosiasioidenkertoja kirjoitti:

Mainitsit olevasi 157cm.

Sinuun verrattuna alle 170cm mies on pitkä.

Vai paukkuuko palstatotuudet (pitkä nainen haluaa pitkän miehen kun on itsekin pitkä ja lyhyt nainen kun hän nyt vain sattuu tykkäämään pitkistä)?

Niin, kuten sanoin, riippuu mihin vertaa. Keskipituuteen verrattuna 170 cm mies alkaa olla lyhyt, mutta lyhyeen naiseen, kuten vaikkapa minuun, verrattuna pitkä.

• sdfgsdf

Pitkästyttää tämmöset turhat kyselyt

• WhatIsMyAge

Silti piti kommentoida.

• naistenkäsityspituudesta

Pitkä mies: yli 185cm
      Tavallisen pituinen mies: 180-185cm
      Lyhyt mies: alle 180cm
      Huomattavan lyhyt mies: alle 175cm

Tavallisen pituinen nainen: 120-165cm
      Pitkä nainen: 166cm
      Huomattavan pitkä nainen: yli 166cm

Tavallisen pituinen nainen haluaa tavallisen pituisen miehen ja pitkä nainen pitkän miehen, onhan hän itsekin pitkä.

• meisselisedä

olipa kerran alle 170 sm suomalainen mies. saunaillassa kävi ilmi että hän oli oikeastikin alle 170 sm. nyt kävi ilmi että ikää oli kertynyt. nyt hän näkikin että tarkemmin ajateltuan enään eliniästä 3% kokemusta jäljellä (jos yli 60 v). nyt hän päätti että kaikki mitä hän oli nähnyt ja kuullut piti kostaa (97%). etupäässä helsinkiläisille (sis. espoo vantaa, käytännössä uusimaa). siispä toimeen

• Anonyymi

Suora vastaus kysymykseen, 175 cm mies ei ole lyhyt.

• Anonyymi

Kuinka pitkään arkkuun loppu sijoitetaan 175 senttinen vainaja.

• Anonyymi

Tärkeämpää, mitä päässä on, kuin millä korkeudella, se on. Kääpiökasvuisuus tai yli 2 m, ovat poikkeuksia.

• Anonyymi

Alle 170 cm mies on lyhyt.

• 175cm-170cm eivät ole lyhyitä.

• Anonyymi

Minu lyhyempi mies on jo melkoisen lyhyt. Mutta ei hänkään ole liian lyhyt, jollei sitä pituuseroa ala olla yli kymmenen senttiä mun edukseni.

• Aletheias

Pituus on niin subjektiivinen käsite. Jollekin 170cm on lyhyt, toiselle 185cm on jo hurjan pitkä. Pituusvaikutelma riippuu paljon myös ihmisen kehonrakenteesta. 180cm lihaksikas mies vaikuttaa paljon pidemmältä kuin todella hoikka 180cm mies. Eli vaikka pituus itsessään onkin absoluuttinen mitya, tulkitsee ympäröivä maailma tätä mittaa monesta näkökulmasta.

Itse olen naiseksi pitkä, joten minulle 185cm mies on vasta keskipituinen, vaikka keskimittaan verrattuna 185cm määritelläänkin jo pitkäksi. Minulle vasta yli 190cm miehet tuntuvat pitkiltä. Kumppanin valinnassa tällä ei kuitenkaan ole juurikaan merkitystä, kunhan miestä ei haittaa kävellä rinnallani, jos minulla on 10cm korot.

• Anonyymi

Korot sopivat kaikenmittaisille naisille. Niillähän korostetaan peppua eikä pituutta. :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Korot sopivat kaikenmittaisille naisille. Niillähän korostetaan peppua eikä pituutta. :)

-keinovaginamies-

Niin minunkin mielestäni korot sopivat kaikille, jotka niitä haluavat käyttää. 😊 Pepun korostamisen lisäksi korot vain sopivat joihinkin asuihin paremmin ja tuovat niihin oikeanlaista särmää. Sinänsä olen kyllä iloinen, että tennarit ovat nykyään ihan toimistokelpoiset kengät, koska enemmän nykyään viihdyn tennareissa 😄

• Anonyymi

Itse olen 165 ja minulle pituudeltaan sopiva mies on korkeintaan 180, pitemmät on jo liian pitkiä. Korkokenkiä en käytä niin senkään takia ei miehen pidä olla tuon pitempi.

• Anonyymi

Nuoremmat ikäluokat tahtovat kyllä olla pidempiä, joten keskiarvo heillä on lähellä 181 cm. Jos mies on keskipitkä eli 177-181 cm hän ei ole lyhyt. Jos mies on 175 senttimetriä niin ei sekään ole lyhyt vaan keskiarvon alapuolella ylettyen keskipitkää noin kulmakarvojen yläreunalle. Itse pidän lyhyinä miehinä niitä jotka ovat keskipitkien naisten kokoisia (163-167 cm) ja heitä lyhyempiä. Mutta voi kyllä sanoa että alle 175 cm pitkä mies on tavallaan lyhyehkö.

• Anonyymi

No ... keskipituutta lyhyempi on tietysti lyhyt ja sitä pidempi on pitkä. Lyödään sitten siihen keskelle vaikka 10 cm:n pätkä, jolloin on keskipituinen. Eli siis, jos se keskipituus on tuon 178 senttiä, niin noin ajateltuna 173-183 senttinen olisi keskipituinen, alle 173 senttinen lyhyt ja yli 183 senttinen pitkä. Sitä en tiedä mitä ihmeen väliä tällä asialla on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1585
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1247
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      174
      1110
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1109
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe