en ymmärrä kohua

kyllä.niitä.katselee

rehnin vaimosta kun katsoin iltalehdestä kuvat tai videon niin ei minusta siinä mitään pahaa ollut komeat tisut ja isot kyllä niitä mielellään katseli myönnettävä on kauniit tissit

15

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ikis..M

        Mitä niistä puvuista oli kuvia lehdessä niin aika surkeita & mauttomia kolttuja kaikilla, Jennillä oli ihan ok mitä telkkarista näin mutta muut ihan huonoja. Suomalaisnaisilla ei taida olla jurikaan tyylitajua.


      • Täysin epäsopiva asu kyseiseen tilasuuteen minun mielestäni, varsinkin kun kyseessä vielä vanhempi naishenkilö.


      • juhla.kuin.juhla
        PikkuLikka kirjoitti:

        Täysin epäsopiva asu kyseiseen tilasuuteen minun mielestäni, varsinkin kun kyseessä vielä vanhempi naishenkilö.

        ei minusta videolla puku näkyi paremmin niin asun leikkaukset ja saumat huippu asu ja toiseksi mitä erikoista tilaisuudessa sitten oli niin tavalliset juhlat jonka yhteiskunta maksoi ja juhlijat ei kauneimmasta päästä niin ihmisiä siellä vaan oli


      • Ikis..M kirjoitti:

        Mitä niistä puvuista oli kuvia lehdessä niin aika surkeita & mauttomia kolttuja kaikilla, Jennillä oli ihan ok mitä telkkarista näin mutta muut ihan huonoja. Suomalaisnaisilla ei taida olla jurikaan tyylitajua.

        Mut Jenni onkin Jenni.. eipä siltä varmaan muuta voi odottaakaan.. ;P

        Mä en tosin jaksanut seurata niitä kemuja.. ;P


      • Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Täysin epäsopiva asu kyseiseen tilasuuteen minun mielestäni, varsinkin kun kyseessä vielä vanhempi naishenkilö.

        Siis tuolla on kuvia "pukuloistosta", vaaleanpunainen unelma kyllä yliveto:

        http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2326090

        Jos mulla olis nainen ja meidät kutsuttaisiin linnaan tasan olisi nätimpi puku kuin kellään noista naisista, jos ei nainen osaisi valita minä valitsisin enkä voisi huonommin valita kuin nuo.


      • juhla.kuin.juhla kirjoitti:

        ei minusta videolla puku näkyi paremmin niin asun leikkaukset ja saumat huippu asu ja toiseksi mitä erikoista tilaisuudessa sitten oli niin tavalliset juhlat jonka yhteiskunta maksoi ja juhlijat ei kauneimmasta päästä niin ihmisiä siellä vaan oli

        Olen eri mieltä. Pukeutumiseen pätee tietty etiketti, minkälainen pukeutuminen on mihinkin tilaisuuteen sopivaa ja minkä ikäiselle. Itsenäisyyspäivän vastaanotto on kuitenkin luonteeltaan arvokas juhla, johon ei ole sopivaa saapua liian paljastavassa asussa.. ja pätee myös nuorempiinkin. Osoittaa arvostelukyvyn puutetta ja noloa huomiohakuisuutta jos ei tätä ymmärrä.


      • ilmais.bileet.ne.oli
        PikkuLikka kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Pukeutumiseen pätee tietty etiketti, minkälainen pukeutuminen on mihinkin tilaisuuteen sopivaa ja minkä ikäiselle. Itsenäisyyspäivän vastaanotto on kuitenkin luonteeltaan arvokas juhla, johon ei ole sopivaa saapua liian paljastavassa asussa.. ja pätee myös nuorempiinkin. Osoittaa arvostelukyvyn puutetta ja noloa huomiohakuisuutta jos ei tätä ymmärrä.

        no minun silmääni mekko oli kaunis no ompelija oli pistänyt kyllä osaamisensa peliin näitkö niitä helman ja alushameen yhteen sopivuutta mikä taide teos ja ei se ole yhtään sen arvokkaampi juhla kuin esim pikkulikan synttärit mutta uskoisin että pikkulikka olisi kaunein ja toiseksi hyvä ettei mekon helmoja ollu pilattu pitsihelmoilla musta mekko sopii juhlaan kuin juhlaan


      • Ikis..M kirjoitti:

        Siis tuolla on kuvia "pukuloistosta", vaaleanpunainen unelma kyllä yliveto:

        http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2326090

        Jos mulla olis nainen ja meidät kutsuttaisiin linnaan tasan olisi nätimpi puku kuin kellään noista naisista, jos ei nainen osaisi valita minä valitsisin enkä voisi huonommin valita kuin nuo.

        No niin, voi sentään.. Aina ei natsaa. :/


      • ilmais.bileet.ne.oli kirjoitti:

        no minun silmääni mekko oli kaunis no ompelija oli pistänyt kyllä osaamisensa peliin näitkö niitä helman ja alushameen yhteen sopivuutta mikä taide teos ja ei se ole yhtään sen arvokkaampi juhla kuin esim pikkulikan synttärit mutta uskoisin että pikkulikka olisi kaunein ja toiseksi hyvä ettei mekon helmoja ollu pilattu pitsihelmoilla musta mekko sopii juhlaan kuin juhlaan

        Äläs nyt ala vittuilemaan.. vaikka oletkin hauska. :D


      • eihyväksyttävää

        Minusta tuo ei ole asiallista pukeutumista tuollaiseen tilaisuuteen.


      • vau.se.kangas.laatu
        PikkuLikka kirjoitti:

        Äläs nyt ala vittuilemaan.. vaikka oletkin hauska. :D

        näitkö mekon selkäleikkauksen mistä tekijä oivalsikin mikä innovaatio siinä oli jotain omaa ja sekoitusta italialais-brasiliais keisarinnan barokki tyyliä niin ompelija nousi taideteos luomuksellaan yhdeksi maailman parhaista vaattureista niin tämä ompelija lähtee pian milanoon new yorkiin suunnittelijaksi kyllä mekko oli täydellinen no mitä vikaa näit mekossa kauneimmassa


      • vau.se.kangas.laatu kirjoitti:

        näitkö mekon selkäleikkauksen mistä tekijä oivalsikin mikä innovaatio siinä oli jotain omaa ja sekoitusta italialais-brasiliais keisarinnan barokki tyyliä niin ompelija nousi taideteos luomuksellaan yhdeksi maailman parhaista vaattureista niin tämä ompelija lähtee pian milanoon new yorkiin suunnittelijaksi kyllä mekko oli täydellinen no mitä vikaa näit mekossa kauneimmassa

        Ei siinä varsinaisesti muuta vikaa olekaan kuin törkeä yläosa. Se on vain kerta kaikkiaan liian syvään uurrettu (paljastaa jo ylävatsaa) ja "tötteröt" ovat sijoittuneet omituisesti liian kauaksi toisistaan.


      • silkki.kukan.kangasta
        PikkuLikka kirjoitti:

        Ei siinä varsinaisesti muuta vikaa olekaan kuin törkeä yläosa. Se on vain kerta kaikkiaan liian syvään uurrettu (paljastaa jo ylävatsaa) ja "tötteröt" ovat sijoittuneet omituisesti liian kauaksi toisistaan.

        en huomannut katsoa sitä ollenkaan katsoin stellaria81 aloituksesta no siinä oli otettu vaikutteita itävallan ja espanjatyylin rokokoo ajasta silloin ylimystön naiset käytti tuon tyylistä mekkoa niin sopii naiselle jolla on täytettä etu osaan niin mitä isommat tötteröt niin aina paremmin sopii kyllä itsekkin huomaat kun katsot mekko uudestaan niin ei se kovin pahalta näytäkkään ja eikö mitä enemmän mekkoa katselee sitä paremmalta se aina näyttää tiesitkö se on italialaisen ompelija mestarin mauritz gicordin luomus breussin tyyliä kunnioittaen ps tiesitkö sen alla kuuluu aina käyttää alushametta se on wanhan ajan aatelisnaisten mekko niin sinä taisit katsella jotain muuta kuin mekkoa


    • "kyllä.niitä.katselee"

      ei.niitä.katsele

      Gravitaatio on julma tosiasia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe