rehnin vaimosta kun katsoin iltalehdestä kuvat tai videon niin ei minusta siinä mitään pahaa ollut komeat tisut ja isot kyllä niitä mielellään katseli myönnettävä on kauniit tissit
en ymmärrä kohua
15
82
Vastaukset
Niin. Tämä puku on taas sitä sarjaa, jota on aivan pakko jäädä tuijottamaan, kun näyttää tuo yläosa uhmaavan melkeinpä fysiikan lakeja. Mutta en mää nyt tiedä onko tuossa muuta katselemisen arvoista sitten oikeastaan, ainakaan näin naisnäkökulmasta
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/ministerin-vaimon-kaula-aukko-varasti-katseet-vain-ruusukemaiset-totterot-rintojen-peittona/6201328- Ikis..M
Mitä niistä puvuista oli kuvia lehdessä niin aika surkeita & mauttomia kolttuja kaikilla, Jennillä oli ihan ok mitä telkkarista näin mutta muut ihan huonoja. Suomalaisnaisilla ei taida olla jurikaan tyylitajua.
Täysin epäsopiva asu kyseiseen tilasuuteen minun mielestäni, varsinkin kun kyseessä vielä vanhempi naishenkilö.
- juhla.kuin.juhla
PikkuLikka kirjoitti:
Täysin epäsopiva asu kyseiseen tilasuuteen minun mielestäni, varsinkin kun kyseessä vielä vanhempi naishenkilö.
ei minusta videolla puku näkyi paremmin niin asun leikkaukset ja saumat huippu asu ja toiseksi mitä erikoista tilaisuudessa sitten oli niin tavalliset juhlat jonka yhteiskunta maksoi ja juhlijat ei kauneimmasta päästä niin ihmisiä siellä vaan oli
Ikis..M kirjoitti:
Mitä niistä puvuista oli kuvia lehdessä niin aika surkeita & mauttomia kolttuja kaikilla, Jennillä oli ihan ok mitä telkkarista näin mutta muut ihan huonoja. Suomalaisnaisilla ei taida olla jurikaan tyylitajua.
Mut Jenni onkin Jenni.. eipä siltä varmaan muuta voi odottaakaan.. ;P
Mä en tosin jaksanut seurata niitä kemuja.. ;P- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Siis tuolla on kuvia "pukuloistosta", vaaleanpunainen unelma kyllä yliveto:
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2326090
Jos mulla olis nainen ja meidät kutsuttaisiin linnaan tasan olisi nätimpi puku kuin kellään noista naisista, jos ei nainen osaisi valita minä valitsisin enkä voisi huonommin valita kuin nuo. juhla.kuin.juhla kirjoitti:
ei minusta videolla puku näkyi paremmin niin asun leikkaukset ja saumat huippu asu ja toiseksi mitä erikoista tilaisuudessa sitten oli niin tavalliset juhlat jonka yhteiskunta maksoi ja juhlijat ei kauneimmasta päästä niin ihmisiä siellä vaan oli
Olen eri mieltä. Pukeutumiseen pätee tietty etiketti, minkälainen pukeutuminen on mihinkin tilaisuuteen sopivaa ja minkä ikäiselle. Itsenäisyyspäivän vastaanotto on kuitenkin luonteeltaan arvokas juhla, johon ei ole sopivaa saapua liian paljastavassa asussa.. ja pätee myös nuorempiinkin. Osoittaa arvostelukyvyn puutetta ja noloa huomiohakuisuutta jos ei tätä ymmärrä.
- ilmais.bileet.ne.oli
PikkuLikka kirjoitti:
Olen eri mieltä. Pukeutumiseen pätee tietty etiketti, minkälainen pukeutuminen on mihinkin tilaisuuteen sopivaa ja minkä ikäiselle. Itsenäisyyspäivän vastaanotto on kuitenkin luonteeltaan arvokas juhla, johon ei ole sopivaa saapua liian paljastavassa asussa.. ja pätee myös nuorempiinkin. Osoittaa arvostelukyvyn puutetta ja noloa huomiohakuisuutta jos ei tätä ymmärrä.
no minun silmääni mekko oli kaunis no ompelija oli pistänyt kyllä osaamisensa peliin näitkö niitä helman ja alushameen yhteen sopivuutta mikä taide teos ja ei se ole yhtään sen arvokkaampi juhla kuin esim pikkulikan synttärit mutta uskoisin että pikkulikka olisi kaunein ja toiseksi hyvä ettei mekon helmoja ollu pilattu pitsihelmoilla musta mekko sopii juhlaan kuin juhlaan
Ikis..M kirjoitti:
Siis tuolla on kuvia "pukuloistosta", vaaleanpunainen unelma kyllä yliveto:
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2326090
Jos mulla olis nainen ja meidät kutsuttaisiin linnaan tasan olisi nätimpi puku kuin kellään noista naisista, jos ei nainen osaisi valita minä valitsisin enkä voisi huonommin valita kuin nuo.No niin, voi sentään.. Aina ei natsaa. :/
ilmais.bileet.ne.oli kirjoitti:
no minun silmääni mekko oli kaunis no ompelija oli pistänyt kyllä osaamisensa peliin näitkö niitä helman ja alushameen yhteen sopivuutta mikä taide teos ja ei se ole yhtään sen arvokkaampi juhla kuin esim pikkulikan synttärit mutta uskoisin että pikkulikka olisi kaunein ja toiseksi hyvä ettei mekon helmoja ollu pilattu pitsihelmoilla musta mekko sopii juhlaan kuin juhlaan
Äläs nyt ala vittuilemaan.. vaikka oletkin hauska. :D
- eihyväksyttävää
Minusta tuo ei ole asiallista pukeutumista tuollaiseen tilaisuuteen.
- vau.se.kangas.laatu
PikkuLikka kirjoitti:
Äläs nyt ala vittuilemaan.. vaikka oletkin hauska. :D
näitkö mekon selkäleikkauksen mistä tekijä oivalsikin mikä innovaatio siinä oli jotain omaa ja sekoitusta italialais-brasiliais keisarinnan barokki tyyliä niin ompelija nousi taideteos luomuksellaan yhdeksi maailman parhaista vaattureista niin tämä ompelija lähtee pian milanoon new yorkiin suunnittelijaksi kyllä mekko oli täydellinen no mitä vikaa näit mekossa kauneimmassa
vau.se.kangas.laatu kirjoitti:
näitkö mekon selkäleikkauksen mistä tekijä oivalsikin mikä innovaatio siinä oli jotain omaa ja sekoitusta italialais-brasiliais keisarinnan barokki tyyliä niin ompelija nousi taideteos luomuksellaan yhdeksi maailman parhaista vaattureista niin tämä ompelija lähtee pian milanoon new yorkiin suunnittelijaksi kyllä mekko oli täydellinen no mitä vikaa näit mekossa kauneimmassa
Ei siinä varsinaisesti muuta vikaa olekaan kuin törkeä yläosa. Se on vain kerta kaikkiaan liian syvään uurrettu (paljastaa jo ylävatsaa) ja "tötteröt" ovat sijoittuneet omituisesti liian kauaksi toisistaan.
- silkki.kukan.kangasta
PikkuLikka kirjoitti:
Ei siinä varsinaisesti muuta vikaa olekaan kuin törkeä yläosa. Se on vain kerta kaikkiaan liian syvään uurrettu (paljastaa jo ylävatsaa) ja "tötteröt" ovat sijoittuneet omituisesti liian kauaksi toisistaan.
en huomannut katsoa sitä ollenkaan katsoin stellaria81 aloituksesta no siinä oli otettu vaikutteita itävallan ja espanjatyylin rokokoo ajasta silloin ylimystön naiset käytti tuon tyylistä mekkoa niin sopii naiselle jolla on täytettä etu osaan niin mitä isommat tötteröt niin aina paremmin sopii kyllä itsekkin huomaat kun katsot mekko uudestaan niin ei se kovin pahalta näytäkkään ja eikö mitä enemmän mekkoa katselee sitä paremmalta se aina näyttää tiesitkö se on italialaisen ompelija mestarin mauritz gicordin luomus breussin tyyliä kunnioittaen ps tiesitkö sen alla kuuluu aina käyttää alushametta se on wanhan ajan aatelisnaisten mekko niin sinä taisit katsella jotain muuta kuin mekkoa
"kyllä.niitä.katselee"
ei.niitä.katsele
Gravitaatio on julma tosiasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817