mustasukkainen, aggressiivinen, kusipää?

nurkkaanajettu

Aloitin kamppailulajin harrastuksen muutama vuosi sitten, siellä oli ohjaajana mies johon ihastuin, ja luulen tunteen olleen molemminpuolinen. Mukava, kiltti. Sitten sain selville miehen seurustelevan, joten kaikki jäi siihen ja kärsin niitä sydänsuruja vuoden, en koskaan kertonut tunteistani. Varmasti se jonkun verran näkyi ja oli kai miehelle kiva itsetuntobuusti tietää että olisi vientiä edelleen.

Nyt, kun olen vihdoin alkanut päästä yli mies on alkanut olla todella vittumainen minua kohtaan jos minulla synkkaa jonkun muun treenikaverin kanssa. Viimeksikin, kun harjoiteltiin itsepuolustusta (tuntuma oli siis tarkoitus pitää kevyenä) ja olin parina tällaisen miehen kanssa tämä entinen ihastukseni sanoi parilleni, että tämän pitää käyttää kunnolla voimaa. Ei parini sitä kuitenkaan tehnyt. Tuota on tapahtunut useammin kuin kerran, ja pelkästään minun kohdallani, ikäänkuin hän toivoisi muiden vahingoittavan minua. Sitten taas, jos minulle sattuu sellainen pari, joka käyttää enemmän voimaa, mies tuleekin opastamaan että tee kevyemmin ja ottaa minut kohteeksi ja tekee tekniikat erittäin kevyesti. En tiedä onko tämä joku vitun sairas tapa näyttää että asiat olisi hyvin hänen kanssaan.

Viime aikoina hän on itsekin osoittanut välillä pieniä väkivaltaisia eleitä minua kohtaan, jotka jää vaivaamaan, mutta joiden ei voi oikein todistaa olevan mitään. En usko että kukaan uskoisi minua jos ottaisin asian puheeksi. Esim. yhtenä päivänä alkulämmöissä pelasimme jalkapalloa, hän tönäisi minut maahan nauraen, ilkeä hymy hänen naamallaan pelotti minua.

Selvästikin minulla kävi tuuri ettei meistä koskaan tullut paria, eikä meidän välillä mitään ystävyyttä ole, tämä on vain sitä että hän näkee minut oman hyvinvointinsa välineenä.

Onko kenelläkään kokemusta miten tämän tilanteen voisi hoitaa? Suoraan sanottuna minua pelottaa tämä tilanne. Varsinkin kun mies auktoriteettiasemassa.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpäminäkyllä

      Ihan lonkalta heitän, että tämä on nyt aivan pääsi sisäistä pulinaa. Annat asioille merkityksiä, joita ei ole olemassakaan. Lähepä nyt sinne treeneihin ihan avoimin mielin, sinä treenaat siellä ja ohjaaja antaa ohjeita teille, jotta oppisitte paremmin. Tuskin se ihan paska ohjaaja on, vuosia olet sen tunneillakin käynyt.

    • outotyyppi

      Tottakai sitä harmittaa kunet enää surekaan hänen peräänsä... Sinuna vaihtaisin opetuspaikkaa.

    • Joillain tapana ottaa o joku silmätikukseen, ny hää on sä. Vaiha pleisii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9576
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1960
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      30
      1810
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1736
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1252
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      45
      1156
    Aihe