Olen saanut kuulla, että nainen, jota en ole koskaan tavannut ja josta tiedän vain etunimen, haluaisi tutustua minuun. Hän asuu 700 km päässä kaupungista jossa minä asun, Oulussa. Pääkaupunkiseudulta voi tietenkin lentää Ouluun tapaamisiin, mutta onko tosiaan niin, että jotkut pitävät normaalina aloittaa suhde noin suuren välimatkan kanssa?
Onko normaalia, että pari asuu kaukana toisistaan?
9
307
Vastaukset
- kokeileniinnäet
On normaalia, miksei olisi. Mene käymään ja tutustu, sittenhän sen näkee. Ei nykypäivänä välimatka ole mikään este ellei ole täysin rahaton ettei voi matkustaa koskaan. Enkä sano, että joka viikko tarvisi eden alussa nähdä.
- Peli-säännöt
Kiitos kehotuksesta! Mutta on outoa, ettei tarvetta olisi suhteen alussa nähdä usein. Minusta se on juuri päin vastoin, eli alussa kun vielä tutustutaan, olisi syytä tavata usein (pari kertaa viikossa), jos mahdollista. Tämä olisi välimatka huomioon ottaen hyvin hankalaa.
Rahaton en ole, mutta matkustamiseen kuluu joka tapauksessa rahaa ja jos suhde välimatkan vuoksi kuitenkin hyytyy, sen rahan olisi voinut käyttää hyödyllisemmin vaikka muiden kanssa tutustumiseen tai omiin menoihin.
Outoa.
- oppeliini1
Sinä tiedät naisesta vain etunimen? Hän tietää vain sinun etunimen ja tietää että sinä olet insinoori, taiteilija, pastori ... mikä tahaansa ammattilainen ja hän haluaisi tutustua sinuun?
Delettaa (poista) tuo ihminen ajatuksistasi, ellei hän todella ole jotain (viesteissään) niin ainutlaatuisen mielenkiintoista että hänen tapaamisesna olisi ajan arvoista.
Kuulehan mies, eiko Oulun seudulla ole ketään naista joka voisi viehättää sinua - naista joka olisi paljon konkreettisempi?Etko voisi käyttää energiaasi heidän etsimiseen?- Peli-säännöt
Kyllä hän tietää tuttavien kautta minusta koko nimen, ammatin, asuinpaikan, kuka ties tulot ja varat jne. Tuttaviltani olen kuullut hänestä.
>Kuulehan mies, eiko Oulun seudulla ole ketään naista joka voisi viehättää sinua - naista joka olisi paljon konkreettisempi?Etko voisi käyttää energiaasi heidän etsimiseen?
Miksi käyttäisin aikani oululaisten naisten etsimiseen? Kyllä täällä etelässä on viehättäviä naisia ihan tarpeeksi. Nytkin treffit tiedossa! ;)
- en_osta_tätä
Miksi joku joka ei ole ikinä edes nähnyt sinua livenä olisi niin kiinnostunut sinusta niin paljon, että tuosta noin vaan aloittaisi kanssasi "suhteen"?
Onhan tämä naine voinut jollekin sinun tutun tutulle jossain kaverikuvassa sinut nähtyään tai kapakassa, että ton kanssa voisi olla, mutta ei se tarkoita sitä, että nainen haluaa sun kanssa suhdetta. Luultavasti siinä kävisi niin, että kun tämä nainen näkisi sinut livenä ja olisi kanssasi tunnin tai kaksi hän toteaisi, että kiitos mutta ei kiitos!
Sun juttusi, miten tämä nainen tietää sun tulot, varat, ammatit sun muut, vähän niin kuin nainen olisi sun rahojen perässä, antaa aihetta epäillä että sinä olet aika sekopää.- Peli-säännöt
Ööh... En ole puhunut siitä, että hän haluaisi suhdetta. Siis kuulin, että hän haluaa tutustua minuun, josta voi päätellä, että ainakin treffit olisi ehkä tiedossa. Miksi toisiaan hän mitään muuta haluaisi? En usko.
Hän on puhunut minut pitkään tunteneiden ihmisten kanssa ja ilmeisesti siitä syystä saanut positiivisen kuvan. Mutta mielestäni on outoa, jos yrittäisimme tutustua enemmän, koska välimatka on niin pitkä, että emme voisi kumminkaan tavata usein. Parhammillaan voisimme ehkä kaivata toisiamme, koska emme näkisi toisiamme riittävän usein ja lopputulos olisi ennalta selvä: "kiitos, mutta ei kiitos."
Minä sekopää? OK. Enhän voi tietää ennen kuin tutustuisin, minkä perässä hän on.
- nimimerkkikokemustaon
Ei ole normaalia ja se suhde loppuu 3 vuoden jälkeen.
- pessimistieipety
Sinun suhteet loppuu jo ennen alkua tuolla asenteella onneksi niin, ei kukaan ole sinusta kiinnostunut ikinä tyydy siihen.
- nauretaansinulle
Etkös tiedä, että miehellä on vaki nainen koko ajan kotona ! Sinä senkun tulet vain juopottelee tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3582431Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162365Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 72891
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4674