Olen kuukauden ajan tuntenut miehen, olemme nähneet 6 kertaa (suurin osa minun ehdottamis tapaamisia), viimeisin näistä kerroista oli yökylä reissu baarin jälkeen. Mies laittoi seuraavana päivänä tästä yökyläilystä viestiä ja pahoitteli pahaa oloaan (lähdin siis aamulla heti melkein herättyäni pois koska mies kohteli todella kylmästi). Olin varma ettei miehestä kuulu enään, hän vaikutti että oli saanut mitä halusi. Vastasin miehen viesteihin vähän vaisusti ja tylysti. Tästä on nyt siis 2päivää. Ei ole kuulunut enää mitään. MUTTA olen niin ihastunut, mistä tiedän että oliko tämä nyt tässä?? Haluaisin kertoa tunteistani mutta pelkään että hän pitää minua säälittävänä takertujana, mutta en haluaisi "luovuttaa" mitä teen? Laitanko miehelle viestiä koska hän on kokoajan mielessäni vai odotanko että hän laittaa (ja voi olla ettei koskaan laita)..? (Miehellä ikää siis 32v)
Yksipuoliset tunteet?
5
244
Vastaukset
- Bokkee1
Perus mies, sai mitä halusi eikä kiinnosta sen jälkeen
- mietistätänyt
Nytpä sulla on aikaa miettiä, kannattaako heti ekalla yökyläkeikalla sänkyyn mennä. Sai mitä halusi ja se siitä.
- Marttatuulia
No hänellä varmaan oli kova darra. Laittoi kuitenkin sinulle viestiä. Laita viesti ja kysy suoraan asiaa. Mulla oli just vähän samanlainen tapaus. Taisi käyttää hyväkseen ja kyseli sitten vielä että koskas me seuraavan kerran tavataan. En halunnut tavata, koska pläträs vähän liikaa alkoholin kanssa. Ikävä jäi, mutta nyt on jo unohtunut. Uutta matoo koukkuun tyttö !
- Jguytgtjjgrk
Tajutkaa nyt naiset että jos mies ei ota yhteyttä, niin hän ei ole kiinnostunut. Yksinkertaista.
- Kokemuksenkurkkuääni
Ole huoleti, ehkä sinullekin vielä käyttöä joku yö jos kukaan muu ei huoli:) Kyllä naiset ovat hölmöjä:):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408