Vain jotain panojuttuja, pillujuttuja ja ätmijuttuja. Eikö kukaan osaa enää jutella normaaleista asioista?
Palstalla ei ole hyviä keskusteluita
24
114
Vastaukset
Ei tämäkään avaus kiinnosta, samaa paskaa...
- Nnnnnainennnnn
No kiinnosti kuitenkin vastata.
Nnnnnainennnnn kirjoitti:
No kiinnosti kuitenkin vastata.
Jonkun oli pakko heittää tuo kiusaksi...
Sä oot saanut ihailijoita palstalla kun sulle tehdään aloituksia ja sun nikillä kommentoidaan.
Niin, niitä kiinnostavia avauksia saa ihan itsekin tehdä.
Vähän sama ku chateissä ärsyttävimmät "keskustelijat" on niitä, joilla ei ole muuta sanottavaa, ku et muilla on typerät keskustelut.- tosiasioidenkertoja
Miehiä ei kiinnosta small talk-lässytys tavallisesta arjesta.
Jos sinulla on tarjota kiinnostavia aiheita, ole hyvä ja avaa uusi ketju.- ennestääntuttu
sitähän voi jutella eläimistä, maapallon tuhoutumisesta tai sairauksista
- tosiasioidenkertoja
ennestääntuttu kirjoitti:
sitähän voi jutella eläimistä, maapallon tuhoutumisesta tai sairauksista
No ala juttelemaan sitten.
Keksi hyvä aloitus äläkä odota että miehet keksii sun puolesta.
Eiks ole normaali tapaus, että ainoastaan raflavat ja karrikoidut mielipiteet ja kommentit ja saavat vastajksia ja muuthautautuvat uusiin keskustelun avauksiin?
- Tekniikkasukeltaja
Mjoo
Oikeastaa keskustelupalsta ei - nimestään huolimatta ole keskustelupalsta, vaan kirjoituspalsta.
Viimeisin hyödyllinen keskustelu kohdalleni osui vittuunnuttuani banaanikärpäsiin. Poikkeuksena ongelmassa, en vilkaissut Googleen.
Sitten on ollut aika hiljaista keskustelun saralla,sillä olen tyytynyt peilaamaan elämääni kirjoittamisen kautta. En sellaisena kuin haluaisin sen olevan, vaan sellaisena kuin sen koen.
Keskustelun kohtalo on hieman surullusempi.
(Hihitystä)- Tekniikkasukeltaja
Voihan olla niin että nettikeskustelut kuolevat omaan typeryyteensä ja kaltaisieni erikoisyksilöiden viitoittama introspektiivinen ia yksisuuntainen ote saa jalansijaa.
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Voihan olla niin että nettikeskustelut kuolevat omaan typeryyteensä ja kaltaisieni erikoisyksilöiden viitoittama introspektiivinen ia yksisuuntainen ote saa jalansijaa.
(Naurua)Eli pääpiirteittäin kysymys on lopputuloksen kannalta siinä, että miniatyyriset näkemykset minuuteen täyttävät verkon.
Keskustelu on sammunut.
(Reps)
Tässä on hyvä keskustelu..
Suomen Thaimaan suurlähetystön päällikkö on Satu Suikkari..
Ihan selvä taiteilijanimi.- Tekniikkasukeltaja
Löi hetken tyhjää, sillä mulla pyöri suikkalakki päässä.
(Hihitystä)
Mutta ei tuo Hämiksellä asusteleva Mustanaamiokaan ole kovin kaukana huumorista.
(Reps)
- Punapäällenijokamuisto
Ei niin kun näin rumaksi meni nämä vittuilut. Turha se on kieltää sössimme asiamme alusta lähtien. Täällä on hyvä jatkaa. Kiinnijäämisen pelkoa ei ole. Ja varsinkin kun toisen sanomiset ja tekemiset ei kohtaa. Kysyttäessä kertoilee ihan muita toista eikä kykene totta puhumaan.
Ole se keskustelu, jonka haluat nähdä palstalla.
- runkwisti.munankantaja
Naiset ei ole kovin hyviä keskustelijoita. Eikä naiset halua rumien miesten kanssa keskustella.
- Näinsemeneee
Onneksi näin teksitmuodossa ja kuvattomana voi antaa sen sisäisen kauneutensa loistaa.
- Pillujen-asiantuntija
Pillusta puhutaan ja pillun puutteesta. Sekä naiset ja miehet mietii joka päivä että mistä saisi seuraavan panonsa.
Minä olen vähän samaa mieltä. Viime päivinä olen kaivannut jotakin muutakin tuollaisia aiheita. Pituudesta oli (on) kylläkin ihan mielenkiintoista keskustelua. Samoin Nuuskamuikkusesta tai NuuskaMuikkune:sta. Jotain täällä oli, mutta itsekin kaipasin vähän piristystä. Keksin tänään aiheen "suklaa ja suhteet":
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14613633/mita-suklaata-rakastat#comment-87726671
Valitettavasti tuonne ei ole tullut tänään juuri vastauksia. YRITTÄKÄÄ LUODA MYÖS ITSE UUSIA AIHEITA NIIN VÄHITELLEN PALSTA VOISI PARANTUA! Yrittämällä palsta paranee! :)"YRITTÄKÄÄ LUODA MYÖS ITSE UUSIA AIHEITA NIIN VÄHITELLEN PALSTA VOISI PARANTUA! Yrittämällä palsta paranee!"
Jeps, eikä sillä ole väliä vaikka sielläkin osa keskustelee siitä asiasta mistä ketjun aloittaja haluaa, ja osa sitten mistä itse haluaa.. Silloin kuitenkin on luotu enemmän mahdollisuuksia keskittyä niihin asioihin mistä itse kukin haluaisi keskustella.. ;P
"Keksin tänään aiheen "suklaa ja suhteet":
Valitettavasti tuonne ei ole tullut tänään juuri vastauksia."
Olisit laittanut sen SinkkuPalstan alle, niin se olisi tällöin tuonut taas uuden erillaisen aiheen SinkutPalstalle.. Jos siis haluaisit erillaisia aloituksia tälle Palstalle.. ;P
En itse ainakaan käy missaan muissa Palstoilla tai keskustelu sivuilla, kuin täällä.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
"YRITTÄKÄÄ LUODA MYÖS ITSE UUSIA AIHEITA NIIN VÄHITELLEN PALSTA VOISI PARANTUA! Yrittämällä palsta paranee!"
Jeps, eikä sillä ole väliä vaikka sielläkin osa keskustelee siitä asiasta mistä ketjun aloittaja haluaa, ja osa sitten mistä itse haluaa.. Silloin kuitenkin on luotu enemmän mahdollisuuksia keskittyä niihin asioihin mistä itse kukin haluaisi keskustella.. ;P
"Keksin tänään aiheen "suklaa ja suhteet":
Valitettavasti tuonne ei ole tullut tänään juuri vastauksia."
Olisit laittanut sen SinkkuPalstan alle, niin se olisi tällöin tuonut taas uuden erillaisen aiheen SinkutPalstalle.. Jos siis haluaisit erillaisia aloituksia tälle Palstalle.. ;P
En itse ainakaan käy missaan muissa Palstoilla tai keskustelu sivuilla, kuin täällä.. ;PNo sinä loit hyvän UUden aihEEN. Minä vastasin siihen. Valitettavasti nyt pitää lopettaa ja lähteä kohta kaverin kanssa ravintolaan syömään. Tarjoan hänelle, kun lupasin itsenäisyyspäiväksi aterian ravintolassa. Nyt lupaus pitää lunastaa! :)
Kiitos neuvoista. Minä käyn kaikilla "Suhteet" palstoilla jonkseenkin. Missä sattuu vain olemaan jotakin mielenkiintoista. Ehkä kolmannen aloitukseni pistän sitten Sinkut alle. :)
- Pillujen-asiantuntija
Kiinnostais tietää milloin naiset harrasti seksiä viimeksi?
- jokurajatyhmyydelläkin
No just niin... :)
Täällä kuitenkin 95% porukasta on näitä "nuoria eläkeläisiä".. Palstaa ei siis yksinkertaisesti VOI saada koskaan paremmaksi, vaikka mitä tekisi.
Itse siirryin ajat sitten muualle -korkeintaan 5min käyn harvakseltaan lukemassa.
Suosittelen samaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366