Host perhettä vailla

eppp

Hei!

Olen 20-vuotias positiivisella elämän asenteella ja menevällä luonteella varustettu nuori.
Valmistuin Tampereella keväällä 2015 lähihoitajaksi, hyvin paperein. Olen erikoistunut Sairaanhoito – ja huolenpitoon.

Minulla on monenlaista kokemusta hoitoalan työstä. Lasten hoidossa etenkin: olen ollut metsätähden kotihoidolla töíssä. Työhöni kuului sairaiden lasten hoitaminen heidän kotonaan. Olen myös hoitanut sukulaistyttöjäni ja päiväkodissa isompia lapsi joukkoja. Minulla on myös yksi vuotias kummityttö. Hänen kanssaan touhuan ja vietän paljon aikaa.

Tällä hetkellä työskentelen sairaalassa. mutta koska sopimukseni loppuu vuoden lopussa. Olen alkanut harkitsemaan aupairiksi lähtemistä..
Olen innokas oppimaan uutta ja saamaan erilaista työkokemusta.
Ihmisten kanssa tehtävä työ ja heidän auttamisensa on minulle tärkeää.
Olen matkustellut paljon, ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Kielitaidollani olen pärjännyt ulkomailla,joten uskon sen riittävän myös työelämässä.
Asun yksin, joten minulle on tuttua ruuan laitto ja kodinhoito.
Haluaisinkin nyt siis tutustua erilaisiin kulttuureihin ja saada lisää työkokemusta.
Jos kiinnostaa laitathan viestiä ja kerron lisää itsestäni!

(Minulta löytyy hygieniapassi, ensiapu- ja ajokortti.)

Jos kiinnostuit laita viestiä spostiini, niin kerron lisää itsestäni : [email protected]

3

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyypekki

      Hei. Laitoin sinulle sähköpostia, voin olla, että minut luettiin roskapostiksi :) Olisi kiva kuulla sinusta enemmän.

    • tsemppiä

      Onko sulla jo joku tietty maa mielessä? Hyvin tietoja eri maiden käytönnöistä löytyy ainakin sivuilta www.connectaupair.world, sieltä voi myös löytää isäntäperheen melkein mistä päin maailmaa tahansa.

      • KatiMarggraf

        Etsitään Au Pairia Saksan pohjoisosaan Garding-nimiseen kaupunkiin!
        Oletko reipas, tunnollinen ja lapsia rakastava nuori jolla on ajokortti ja mahdollisesti jopa Saksan alkeet hallussa? Haluatko tulla perheeseemme Au Pairiksi mahdollisimman pian ainakin syyskuun koppuun saakka - ehkä jopa pidemmäksikin aikaa? Lapsemme ovat Niko 5v. ja Lisa 3v. Lapset ovat päivisin tarhassa, joten työaikasi alkaa noin klo 14. Tarha on heinä-elokuussa 3 1/2 viikkoa kiinni ja silloin lapset ovat tietenkin myös aamupäivsin kanssasi. Minulla on usein iltapäivisin vapaata mutta koska meillä on myös neljä loma-asuntoa, apu on aina tarpeen. Viikonloput ovat melkein aina vapaita. Pohjanmeren leveille hiekkarannoille on 10 km, Hampuriin menee noin puolitoista tuntia ja Tanskaan noin tunti. Kaupunkimme on melko pieni, mutta meren läheisyys tarjoaa monia harrastusmahdollisuuksia (Kite-Buggy, Kite-Surfing, WindSurfing, Strandsegeln....). Ratsastushalli on kolmen minuutin kävelymatkan päässä. Urheilumahdollisuuksia on jalkapallo, käsipallo, Iron Power, Zumba, ym. Käytössäsi on auto joten pääset liikkumaan. Haluaisimme lapsillemme kaverin, joka puhuu Suomea, leikkii heidän kanssaan, laulaa lastenlauluja, hulluttelee lasten kanssa ja on osa meidän perhettä.
        Jos kiinnostaa, ota yhteyttä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe