Host perhettä vailla

eppp

Hei!

Olen 20-vuotias positiivisella elämän asenteella ja menevällä luonteella varustettu nuori.
Valmistuin Tampereella keväällä 2015 lähihoitajaksi, hyvin paperein. Olen erikoistunut Sairaanhoito – ja huolenpitoon.

Minulla on monenlaista kokemusta hoitoalan työstä. Lasten hoidossa etenkin: olen ollut metsätähden kotihoidolla töíssä. Työhöni kuului sairaiden lasten hoitaminen heidän kotonaan. Olen myös hoitanut sukulaistyttöjäni ja päiväkodissa isompia lapsi joukkoja. Minulla on myös yksi vuotias kummityttö. Hänen kanssaan touhuan ja vietän paljon aikaa.

Tällä hetkellä työskentelen sairaalassa. mutta koska sopimukseni loppuu vuoden lopussa. Olen alkanut harkitsemaan aupairiksi lähtemistä..
Olen innokas oppimaan uutta ja saamaan erilaista työkokemusta.
Ihmisten kanssa tehtävä työ ja heidän auttamisensa on minulle tärkeää.
Olen matkustellut paljon, ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Kielitaidollani olen pärjännyt ulkomailla,joten uskon sen riittävän myös työelämässä.
Asun yksin, joten minulle on tuttua ruuan laitto ja kodinhoito.
Haluaisinkin nyt siis tutustua erilaisiin kulttuureihin ja saada lisää työkokemusta.
Jos kiinnostaa laitathan viestiä ja kerron lisää itsestäni!

(Minulta löytyy hygieniapassi, ensiapu- ja ajokortti.)

Jos kiinnostuit laita viestiä spostiini, niin kerron lisää itsestäni : [email protected]

3

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyypekki

Hei. Laitoin sinulle sähköpostia, voin olla, että minut luettiin roskapostiksi :) Olisi kiva kuulla sinusta enemmän.

• tsemppiä

Onko sulla jo joku tietty maa mielessä? Hyvin tietoja eri maiden käytönnöistä löytyy ainakin sivuilta www.connectaupair.world, sieltä voi myös löytää isäntäperheen melkein mistä päin maailmaa tahansa.

• KatiMarggraf

Etsitään Au Pairia Saksan pohjoisosaan Garding-nimiseen kaupunkiin!
        Oletko reipas, tunnollinen ja lapsia rakastava nuori jolla on ajokortti ja mahdollisesti jopa Saksan alkeet hallussa? Haluatko tulla perheeseemme Au Pairiksi mahdollisimman pian ainakin syyskuun koppuun saakka - ehkä jopa pidemmäksikin aikaa? Lapsemme ovat Niko 5v. ja Lisa 3v. Lapset ovat päivisin tarhassa, joten työaikasi alkaa noin klo 14. Tarha on heinä-elokuussa 3 1/2 viikkoa kiinni ja silloin lapset ovat tietenkin myös aamupäivsin kanssasi. Minulla on usein iltapäivisin vapaata mutta koska meillä on myös neljä loma-asuntoa, apu on aina tarpeen. Viikonloput ovat melkein aina vapaita. Pohjanmeren leveille hiekkarannoille on 10 km, Hampuriin menee noin puolitoista tuntia ja Tanskaan noin tunti. Kaupunkimme on melko pieni, mutta meren läheisyys tarjoaa monia harrastusmahdollisuuksia (Kite-Buggy, Kite-Surfing, WindSurfing, Strandsegeln....). Ratsastushalli on kolmen minuutin kävelymatkan päässä. Urheilumahdollisuuksia on jalkapallo, käsipallo, Iron Power, Zumba, ym. Käytössäsi on auto joten pääset liikkumaan. Haluaisimme lapsillemme kaverin, joka puhuu Suomea, leikkii heidän kanssaan, laulaa lastenlauluja, hulluttelee lasten kanssa ja on osa meidän perhettä.
        Jos kiinnostaa, ota yhteyttä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1672
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1165
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      117
      1157
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      963
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      864
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      193
      796
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      746
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      743
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      689
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe