Host perhettä vailla

eppp

Hei!

Olen 20-vuotias positiivisella elämän asenteella ja menevällä luonteella varustettu nuori.
Valmistuin Tampereella keväällä 2015 lähihoitajaksi, hyvin paperein. Olen erikoistunut Sairaanhoito – ja huolenpitoon.

Minulla on monenlaista kokemusta hoitoalan työstä. Lasten hoidossa etenkin: olen ollut metsätähden kotihoidolla töíssä. Työhöni kuului sairaiden lasten hoitaminen heidän kotonaan. Olen myös hoitanut sukulaistyttöjäni ja päiväkodissa isompia lapsi joukkoja. Minulla on myös yksi vuotias kummityttö. Hänen kanssaan touhuan ja vietän paljon aikaa.

Tällä hetkellä työskentelen sairaalassa. mutta koska sopimukseni loppuu vuoden lopussa. Olen alkanut harkitsemaan aupairiksi lähtemistä..
Olen innokas oppimaan uutta ja saamaan erilaista työkokemusta.
Ihmisten kanssa tehtävä työ ja heidän auttamisensa on minulle tärkeää.
Olen matkustellut paljon, ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Kielitaidollani olen pärjännyt ulkomailla,joten uskon sen riittävän myös työelämässä.
Asun yksin, joten minulle on tuttua ruuan laitto ja kodinhoito.
Haluaisinkin nyt siis tutustua erilaisiin kulttuureihin ja saada lisää työkokemusta.
Jos kiinnostaa laitathan viestiä ja kerron lisää itsestäni!

(Minulta löytyy hygieniapassi, ensiapu- ja ajokortti.)

Jos kiinnostuit laita viestiä spostiini, niin kerron lisää itsestäni : [email protected]

3

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyypekki

Hei. Laitoin sinulle sähköpostia, voin olla, että minut luettiin roskapostiksi :) Olisi kiva kuulla sinusta enemmän.

• tsemppiä

Onko sulla jo joku tietty maa mielessä? Hyvin tietoja eri maiden käytönnöistä löytyy ainakin sivuilta www.connectaupair.world, sieltä voi myös löytää isäntäperheen melkein mistä päin maailmaa tahansa.

• KatiMarggraf

Etsitään Au Pairia Saksan pohjoisosaan Garding-nimiseen kaupunkiin!
        Oletko reipas, tunnollinen ja lapsia rakastava nuori jolla on ajokortti ja mahdollisesti jopa Saksan alkeet hallussa? Haluatko tulla perheeseemme Au Pairiksi mahdollisimman pian ainakin syyskuun koppuun saakka - ehkä jopa pidemmäksikin aikaa? Lapsemme ovat Niko 5v. ja Lisa 3v. Lapset ovat päivisin tarhassa, joten työaikasi alkaa noin klo 14. Tarha on heinä-elokuussa 3 1/2 viikkoa kiinni ja silloin lapset ovat tietenkin myös aamupäivsin kanssasi. Minulla on usein iltapäivisin vapaata mutta koska meillä on myös neljä loma-asuntoa, apu on aina tarpeen. Viikonloput ovat melkein aina vapaita. Pohjanmeren leveille hiekkarannoille on 10 km, Hampuriin menee noin puolitoista tuntia ja Tanskaan noin tunti. Kaupunkimme on melko pieni, mutta meren läheisyys tarjoaa monia harrastusmahdollisuuksia (Kite-Buggy, Kite-Surfing, WindSurfing, Strandsegeln....). Ratsastushalli on kolmen minuutin kävelymatkan päässä. Urheilumahdollisuuksia on jalkapallo, käsipallo, Iron Power, Zumba, ym. Käytössäsi on auto joten pääset liikkumaan. Haluaisimme lapsillemme kaverin, joka puhuu Suomea, leikkii heidän kanssaan, laulaa lastenlauluja, hulluttelee lasten kanssa ja on osa meidän perhettä.
        Jos kiinnostaa, ota yhteyttä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      5248
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3553
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2467
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      248
      1513
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      83
      1275
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      136
      1125
    Aihe