Terävämpi muisti, lujempi vastustuskyky ja nuorekkaammat kasvot? Kyllä, seksi sen tekee.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000004997560.html
Tiede: 10 hyvää syytä harrastaa seksiä joka päivä
46
230
Vastaukset
Juuh, mutta tuskin sillä on väliä masturboiko esim. itse vai käyttääkö toista ihmistä apuna masturboinnissaan.. Noh, jokainen tyylillään ja tyyli on vapaa, kunhan kaikki tietää missä mennään ja on sinut toimiensa kanssa kaikinpuolin.. ;P
Aito parisuhde seksi on sitten enemmän tai vähemmän eri asia.. ;P"Kolme kertaa viikossa voi tarkoittaa 7 500 kilokalorin kulutusta vuodessa. Se vastaa yli 100 kilometrin juoksemista. "
7500 kcal on n. 1 läskikilo. Yleensäkin seksin kalorinkulutusta liioitellaan, aika harva puskee menemään sellaisissa akrobatiaa vaativissa asennoissa, että suuret lihakset ovat jatkuvasti aktivoituina :)- m-i-e-s
Harva puskee menemään. =P
Itse aiheeseen, tuo kyllä selittää, miksi mitään ei voi unohtaa, miksi on paremmin säilynyt kuin nuoremmat ja miksi niin harvoin on ollut kipeä.
Nuuskikselle vielä, kyllä vastustuskykyyn tarvitsee vieraan elimistön eritteitä. =D (omat eritteet on luonnollinen juttu, eikä aiheuta haittaa omalle vastustuskyvylle.) m-i-e-s kirjoitti:
Harva puskee menemään. =P
Itse aiheeseen, tuo kyllä selittää, miksi mitään ei voi unohtaa, miksi on paremmin säilynyt kuin nuoremmat ja miksi niin harvoin on ollut kipeä.
Nuuskikselle vielä, kyllä vastustuskykyyn tarvitsee vieraan elimistön eritteitä. =D (omat eritteet on luonnollinen juttu, eikä aiheuta haittaa omalle vastustuskyvylle.)"miksi on paremmin säilynyt kuin nuoremmat ja miksi niin harvoin on ollut kipeä."
Geenit, ElämänTapa ja koettelemukset.. Miksi kysyt näin helppoja kysymyksiä?.. ;D
"Nuuskikselle vielä, kyllä vastustuskykyyn tarvitsee vieraan elimistön eritteitä."
Kyllä sitä vastustus kykyä saa varmasti enemmän kaikista muista jutuista, kuin mahdollisista SukupuoliTaudeista jne.. ;D
Seksiä joka ikinen päivä? Uskon, että se olisi terveellistä ja sitä paitsi hauskaa (se oli unohtunut listalta), mutta harvapa ihan joka päivä ehtii siihen puuhaan syventyä. Harrastaisin kyllä seksiä, vaikka se olisi kuinka epäterveellistä ja täysin hyödytöntä - tuskin olen ainoa :)
Sitten vielä listataan ne 10 hyvää syytä olla harrastamatta. Onnistuu varmaan helposti täällä listaus. ;)
- 121212121212
En muista että yksikään palstalainen olisi koskaan ollut päivittäistä seksin harrastamista vastaan.
...parisuhteessa, joka muuten onkin helpoin tapa järjestää seksiä päivittäin.
Vastustus liittyy 100% irtosuhteiluun ja panosuhteiluun. :)) Vitsi, tää on hyvä! Tähän voisin palata myöhemmin, jos viitseliäisyyttä riittää, mutta nyt pitää jalkautua kentälle.
121212121212 kirjoitti:
En muista että yksikään palstalainen olisi koskaan ollut päivittäistä seksin harrastamista vastaan.
...parisuhteessa, joka muuten onkin helpoin tapa järjestää seksiä päivittäin.
Vastustus liittyy 100% irtosuhteiluun ja panosuhteiluun.No paina nyt muistiin tämä. Minä olen päivittäistä seksin harrastamista vastaan. Parisuhteessakin. :)
- 121212121212
zönggö kirjoitti:
No paina nyt muistiin tämä. Minä olen päivittäistä seksin harrastamista vastaan. Parisuhteessakin. :)
No korjataan että palstamies.
Naisilla olikin ne elämänvaiheet joissa nuorempana sekstaillaan ja vanhempana keskitytään taloremonttiin. - 121212121212
exex-atn kirjoitti:
:)) Vitsi, tää on hyvä! Tähän voisin palata myöhemmin, jos viitseliäisyyttä riittää, mutta nyt pitää jalkautua kentälle.
Älä ammu niitä jotka heiluttavat valkoista lippua.
Tuo on totta. En muista että täällä olisi valitettu naisista jotka haluavat harrastaa miehensä kanssa seksiä, lähinnä niistä jotka eivät halua. Tai siitäkään että vaikkapa yhdessä pitkässä suhteessa ollut nainen olisi harrastanut liian paljon seksiä.
Palstamiehet vastustavat irtosuhteita ja panosuhteita. 121212121212 kirjoitti:
No korjataan että palstamies.
Naisilla olikin ne elämänvaiheet joissa nuorempana sekstaillaan ja vanhempana keskitytään taloremonttiin.Ei oo mulla ollut noita vaiheita. Mun eka taloremontti alkoi jo 21-vuotiaana kun aloin remppaamaan omaa omakotitaloani. :)
Ei siinä ollut paljon aikaa munien perässä juosta. Eikä halujakaan. Sekin jota vakkarinani pidin ja jonka kanssa olin taloon asettumassa, päätti juosta pillujen perässä ja jättää mut haaveilemaan perheonnesta. :)121212121212 kirjoitti:
Älä ammu niitä jotka heiluttavat valkoista lippua.
Tuo on totta. En muista että täällä olisi valitettu naisista jotka haluavat harrastaa miehensä kanssa seksiä, lähinnä niistä jotka eivät halua. Tai siitäkään että vaikkapa yhdessä pitkässä suhteessa ollut nainen olisi harrastanut liian paljon seksiä.
Palstamiehet vastustavat irtosuhteita ja panosuhteita.Niin minäkin vastustan, mutta vain omalla kohdallani. Muut saa panna ja irtoilla miten paljon tahtoo. Tietty, itelleni en ehkä semmosta ottais mutta kuitenkin. :)
zönggö kirjoitti:
Ei oo mulla ollut noita vaiheita. Mun eka taloremontti alkoi jo 21-vuotiaana kun aloin remppaamaan omaa omakotitaloani. :)
Ei siinä ollut paljon aikaa munien perässä juosta. Eikä halujakaan. Sekin jota vakkarinani pidin ja jonka kanssa olin taloon asettumassa, päätti juosta pillujen perässä ja jättää mut haaveilemaan perheonnesta. :)Mut niinkun olen sanonut, niin miesten kun naistenkin pitäis ettiä kaltaisiaan eikä keskittyä niihin, joista ei semmoista löydy. Niin miehet kuin naisetkin tekevät jatkuvasti samoja virheitä ja valitsee väärin, koska joku mies tai nainen leikkii hetken mukana ja sitten tekee oharit. Juuri kun piti olla tosissaan.
Minusta ongelma on yhteinen, niin miehille kuin naisillekin. Kukin leikkii parhaiten kaltaisiensa kanssa. Sen kun vaan tietäs ja osaisi varoa ennen, kun polttaa siipensä.
Mä en usko, että kumpikaan sukupuoli olis niin homogeeninen että kaikki toistaisi kaikki samat virheet ja eläisi saman kaavan mukaan. Ei kaikki miehet, eikä kaikki naisetkaan etene samojen kaavojen kautta elämässään. Silti kaikki pettyy joskus. Ihan kaikki.
Jos kerran miehet ovat tyhmiä ja erehtyvät väärään seuraan, tulevat huijatuiksi. Miksei naiset yhtä hyvin? Ongelma se on sitten, jos siitä jatkuvasta erehtymisestä ei pääse eroon.zönggö kirjoitti:
Mut niinkun olen sanonut, niin miesten kun naistenkin pitäis ettiä kaltaisiaan eikä keskittyä niihin, joista ei semmoista löydy. Niin miehet kuin naisetkin tekevät jatkuvasti samoja virheitä ja valitsee väärin, koska joku mies tai nainen leikkii hetken mukana ja sitten tekee oharit. Juuri kun piti olla tosissaan.
Minusta ongelma on yhteinen, niin miehille kuin naisillekin. Kukin leikkii parhaiten kaltaisiensa kanssa. Sen kun vaan tietäs ja osaisi varoa ennen, kun polttaa siipensä.
Mä en usko, että kumpikaan sukupuoli olis niin homogeeninen että kaikki toistaisi kaikki samat virheet ja eläisi saman kaavan mukaan. Ei kaikki miehet, eikä kaikki naisetkaan etene samojen kaavojen kautta elämässään. Silti kaikki pettyy joskus. Ihan kaikki.
Jos kerran miehet ovat tyhmiä ja erehtyvät väärään seuraan, tulevat huijatuiksi. Miksei naiset yhtä hyvin? Ongelma se on sitten, jos siitä jatkuvasta erehtymisestä ei pääse eroon."Ongelma se on sitten, jos siitä jatkuvasta erehtymisestä ei pääse eroon."
Osalla ei ole edes kyse siitä.. Kyllä kyse on ihan jostain muusta, jos ei viimeistään muutaman kerran jälkeen ole oppinut ja ottanut opikseen.. Yksi tarpeeksi paha kerta luulisi jo riittävän ainakin OppisKykyisille, joilla ei ole muista syistä kyse, kuin vain siitä, että ei ole ollut tarpeeksi Viisas näissä asioissa, jotka tähän asiaan liittyvät.. ;Pzönggö kirjoitti:
No paina nyt muistiin tämä. Minä olen päivittäistä seksin harrastamista vastaan. Parisuhteessakin. :)
Noh, Hyvä olisi kuitenkin osoittaa läheisyyttä ja läsnäoloa muilla keinoin päivittäin.. Ainakin jotkut näin toimivat ja haluaisivat näin toimittavan.. ;P
Mut juu, tiedän että Sulla taitaa olla kans näin.. ;Pzönggö kirjoitti:
Mut niinkun olen sanonut, niin miesten kun naistenkin pitäis ettiä kaltaisiaan eikä keskittyä niihin, joista ei semmoista löydy. Niin miehet kuin naisetkin tekevät jatkuvasti samoja virheitä ja valitsee väärin, koska joku mies tai nainen leikkii hetken mukana ja sitten tekee oharit. Juuri kun piti olla tosissaan.
Jos kerran miehet ovat tyhmiä ja erehtyvät väärään seuraan, tulevat huijatuiksi. Miksei naiset yhtä hyvin? Ongelma se on sitten, jos siitä jatkuvasta erehtymisestä ei pääse eroon."Minusta ongelma on yhteinen, niin miehille kuin naisillekin. Kukin leikkii parhaiten kaltaisiensa kanssa. Sen kun vaan tietäs ja osaisi varoa ennen, kun polttaa siipensä."
Täysin samaa mieltä, vaikka Moni nainen ja mies ei olekaan.. Usein kyse on enemmän tai vähemmän laskelmoinnista ja/tai muista Kylmemmistä asioista.. ;P
"Mä en usko, että kumpikaan sukupuoli olis niin homogeeninen että kaikki toistaisi kaikki samat virheet ja eläisi saman kaavan mukaan. Ei kaikki miehet, eikä kaikki naisetkaan etene samojen kaavojen kautta elämässään. Silti kaikki pettyy joskus. Ihan kaikki."
Samaa mieltä suurimmaksi osaksi.. Ihan kaikki ei pety, mutta se on aika Olematon osa ihmisistä... Joillakin voi käydä ja käy SuurenSuuri Onni näissäkin asioissa.. Täydestä Sydämmestä Onnea kaikille Täydellisen Utopian kohdanneille.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Noh, Hyvä olisi kuitenkin osoittaa läheisyyttä ja läsnäoloa muilla keinoin päivittäin.. Ainakin jotkut näin toimivat ja haluaisivat näin toimittavan.. ;P
Mut juu, tiedän että Sulla taitaa olla kans näin.. ;PTottakai. Halaaminen, suukot, kiinnostuminen toisen kuulumisista, puheet ja teot jotka informoi toiselle, että olet tärkeä ja välitän sinusta. Mulle on aina ollut ensisijaisen tärkeätä, että ihminen jonka kanssa seurustelen tai jaan elämäni kokee olevansa mulle tärkeä ja se speciaali. Joka on mun sydämeni tärkein mies.
Se on jotenkin semmoinen asia mistä jaksan huolehtia, vaikka kaikesta muusta en jaksaisikaan aina. Seksi ei aina vaan nappaa, mutta se ei kuitenkaan tarkoita etteikö se mies olisi silti maailmani tärkein ihminen (lasten lisäksi). Mutta siis myös ennen lapsia. :)
Luulen, että jos missä niin tuossa asiassa olen kyllä aika hyvä. Siis selväksi tekemisessä, että välitän ja paljon. :)
Siihen ainakin olen aina paljon panostanut. Minusta se vaan on tärkeää, jos nyt ei tarvitse ihan överiksi mennä siinäkään asiassa. Palvoo ruusunterälehtien kera aamuin illoin. ;)zönggö kirjoitti:
Jos kerran miehet ovat tyhmiä ja erehtyvät väärään seuraan, tulevat huijatuiksi. Miksei naiset yhtä hyvin? Ongelma se on sitten, jos siitä jatkuvasta erehtymisestä ei pääse eroon.Pettyy aina johonkin, ihan kaikki. Se ei välttämättä liity parisuhteisiin, mutta moneen muuhun asiaan ja joskus itseensäkin. :)
NuuskaMuikkune kirjoitti:
"Ongelma se on sitten, jos siitä jatkuvasta erehtymisestä ei pääse eroon."
Osalla ei ole edes kyse siitä.. Kyllä kyse on ihan jostain muusta, jos ei viimeistään muutaman kerran jälkeen ole oppinut ja ottanut opikseen.. Yksi tarpeeksi paha kerta luulisi jo riittävän ainakin OppisKykyisille, joilla ei ole muista syistä kyse, kuin vain siitä, että ei ole ollut tarpeeksi Viisas näissä asioissa, jotka tähän asiaan liittyvät.. ;PJeps. :)
Tuli mieleeni eräs kappale näistä jutuista. Cat Stevens...
https://www.youtube.com/watch?v=aBccr-aLu4I
Nyt kotiaskareisiin taas. :Dzönggö kirjoitti:
Pettyy aina johonkin, ihan kaikki. Se ei välttämättä liity parisuhteisiin, mutta moneen muuhun asiaan ja joskus itseensäkin. :)
"Se ei välttämättä liity parisuhteisiin, mutta moneen muuhun asiaan ja joskus itseensäkin."
Noh, tää onkin sitten taas Ihan Toinen Juttu tässä Tarinassa.. Mut tässäkin jutussa on paljon vivahteita, jolloin tämän(kin) asian määrittäminen on aika vaikeaa, koska erillaiset Yksilöt näkevät monasti asian eri tavalla.. Ja pitää myös huomioida millaiset "pettymykset" lasketaan mukaan ja mitä ei lasketa.. ;P
Mut joo, ainakin pikkuisia pettymyksiä kaikkein Onnekkaimmatkin kokevat.. ;Pzönggö kirjoitti:
Jeps. :)
Tuli mieleeni eräs kappale näistä jutuista. Cat Stevens...
https://www.youtube.com/watch?v=aBccr-aLu4I
Nyt kotiaskareisiin taas. :DMitäs halusit tuolla kertoa, jos saan tiedustella Arvon Rouvalta?.. ;P
Mietin koko iltapäivän. Lyhyt lista.
1. Jos ei jostain syystä haluta. Tämä sisältää vaikkapa sairauden, väärän kumppanin, väärät fiilikset..
2. Seksiin saa kummasti lisävirettä, kun siitä pitää taukoa. Siitä tulee hyvin pian alkuvuosien kiihkon jälkeen tavallista, tylsää, rutiinia. Välillä pitää herätellä fiiliksiä uudelleen.
En keksi muita _hyviä_ syitä.exex-atn kirjoitti:
1. Jos ei jostain syystä haluta. Tämä sisältää vaikkapa sairauden, väärän kumppanin, väärät fiilikset..
2. Seksiin saa kummasti lisävirettä, kun siitä pitää taukoa. Siitä tulee hyvin pian alkuvuosien kiihkon jälkeen tavallista, tylsää, rutiinia. Välillä pitää herätellä fiiliksiä uudelleen.
En keksi muita _hyviä_ syitä.Keksit sentään jotain, mulla pää lyö tyhjää tässä kohtaa.
Pertti-setä kirjoitti:
Keksit sentään jotain, mulla pää lyö tyhjää tässä kohtaa.
Kaikkea muutakin tuli mieleen, mutta en sitten hyväksynyt niitä hyviksi syiksi, vaan huonoiksi syiksi.
Mun mielestäni bakteerien ja virusten pelko on huono syy. Paitsi jos oikeasti on pöpökammoinen ja tarvitsee lähikontaktiin kokokumipuvun ja desinfiointiaineet. Sitten on varmaan parempi vältellä ihmisiä muutenkin.
No sitten tietysti epäsopivat ihmissuhteet, mutta en minä ole mikään jumala jolla olisi oikeutta kieltää tai arvostella toisten tilanteita, koska en niistä oikeasti mitään tiedä. Joten tilanteiden mukaan noikin, koska mikään ei ole niin mustavalkoista.
Tuo huvittamattomuuskin on aika huono syy, koska parisuhteessa kumpikin joutuu välillä joustamaan tuosta. Ei ne halukaudet aina osu yksiin.
Mitähän vielä..exex-atn kirjoitti:
Kaikkea muutakin tuli mieleen, mutta en sitten hyväksynyt niitä hyviksi syiksi, vaan huonoiksi syiksi.
Mun mielestäni bakteerien ja virusten pelko on huono syy. Paitsi jos oikeasti on pöpökammoinen ja tarvitsee lähikontaktiin kokokumipuvun ja desinfiointiaineet. Sitten on varmaan parempi vältellä ihmisiä muutenkin.
No sitten tietysti epäsopivat ihmissuhteet, mutta en minä ole mikään jumala jolla olisi oikeutta kieltää tai arvostella toisten tilanteita, koska en niistä oikeasti mitään tiedä. Joten tilanteiden mukaan noikin, koska mikään ei ole niin mustavalkoista.
Tuo huvittamattomuuskin on aika huono syy, koska parisuhteessa kumpikin joutuu välillä joustamaan tuosta. Ei ne halukaudet aina osu yksiin.
Mitähän vielä..Mä oon miettiny pääni puhki, mutta ei ole niin helppo tehtävä.
Huvittamattomuus on ok jos ei kumpaakaan kiinnosta...
Sitten on tietenkin jos ei ole yksityisyyttä, jos on pelkona että muut häiriintyy. Mutta sekin vain tilapäinen hidaste...Pertti-setä kirjoitti:
Mä oon miettiny pääni puhki, mutta ei ole niin helppo tehtävä.
Huvittamattomuus on ok jos ei kumpaakaan kiinnosta...
Sitten on tietenkin jos ei ole yksityisyyttä, jos on pelkona että muut häiriintyy. Mutta sekin vain tilapäinen hidaste...Toi yksityisyys oli hyvä syy! Mutta tosiaan tilapäinen hidaste, mielikuvitus kun on siinä kohtaa huipussaan :)
exex-atn kirjoitti:
Toi yksityisyys oli hyvä syy! Mutta tosiaan tilapäinen hidaste, mielikuvitus kun on siinä kohtaa huipussaan :)
Näinhän se vähän on, sanotaan että hätä keinot keksii...
Yleensä noissa kohden on vähän kovempi lataus...ja suurempi nautinto.
Mutta nyt vähän ajatus harhautuu väärille urille, piti miettiä miksi ei...NuuskaMuikkune kirjoitti:
Mitäs halusit tuolla kertoa, jos saan tiedustella Arvon Rouvalta?.. ;P
En mitään. Tuli vaan mieleeni, suhteista kun jauhetaan. :)
exex-atn kirjoitti:
En keksi muita _hyviä_ syitä.Nämähän ovat juuri niitä syitä, todennäköisiä ja todellisia syitä. Miksi ei halua joka päivä seksiä harrastaa. Hyviä mainitsit. :)
Liian väsyneenä, liian paljon kuormitettuna jollain mikä vie fiiliksiä, sairaana, väärä kumppani. Ja lisään vielä, vaikka se tuohon oletettavasti jo sisältyikin (väärät fiilikset), että jos seksi ei ole molemmille tyydyttävää. Tai seksin tarve samanmoinen. Toinen tulee vähemmällä toimeen ja enempi olis liikaa jne. Libido on aika oleellinen syy.
Rutiininomaisuuskin, kyllä. Lähinnä se, että jotain pitäis suorittaa, vaikkei olisi tarvettakaan. Seksirutiinit sinällään ei huonoiksi muutu ajansaatossakaan, ehkä jopa on hyviä olla olemassa(tekniset rutiinit). Jos ne johtaa siihen lopputulokseen, että molemmat nauttii. Mutta se fiilis on se mikä monesti on hukassa liian kuormittavan arjen pyörteissä. Se kumppani voi olla vaikka kuinka seksikäs joka kerta, kun häneen päin katsookin muttei vaan jaksa kun jäädä kainaloon köllöttelemään. Silmä silti nauttii siitä mitä näkee. :)
Ehkä sitä juuri siltä rakkaalta ja tutulta ihmiseltä uskalta jo odottaa, ettei mun tässä ole enää mikään pakko suorittaa, kun en nyt jaksa. On lupa olla kuin kotonaan eli huilata rennosti vieressä vaikka, kimpussa puuskuttamisen sijaan. Eli siinä tulee kai se tuttu verkkarit farkkujen sijaan ilmiö. Halutaan olla joskus ilman mitään odotuksia ja nauttia vaan olemisesta toisen seurassa. Tiedetään, että toinen on haluttu ja haluttua seuraa, vaikkei aina olisikaan seksiä mukana. :)
Ja tuleehan siinä pitkässä parisuhteessa tietoiseksi tästä, että vaikkei tuo olekaan aina mun kalsarinpuntissa kiinni, se kuitenkin välittää minusta ja rakastaa mua. Semmonen yhteisymmärrys siitä tunteen laadusta ja suhteen lujuudesta kuitenkin on tiedossa. :)exex-atn kirjoitti:
Mitähän vielä..Tuokin juu, huvittamattomuus...ei aina pidä kieltäytyä kun ei huvita. Jos ei aina suostuakaan kun ei huvita, varsinkaan jos päivittäin pitäis tehdä jotain mikä ei huvita voisi ajaa suhteen tilaan, ei huvita tämäkään. :D
Mutta joo. Joustaakin tarvii osata ja tehdä joskus asioita mitkä ei juuri silloin huvita, mutta kumppani tarvii sinua silti. :)
- flowersreally
Ai eikö seksi itsessään riitä enää?
- Pillujen-asiantuntija
Kuka keksii 10 hyvää syytä olla harrastamatta seksiä suomalaisen naisen kanssa. Runkkaus ja pornon katsominen lievittää stressiä myös.
- Ikis..M
Tämä on helppo:
1. Terveys säilyy
2. Kunnia säilyy
3. Ei tule morkkista
4. Nainen ei ala ahdistelemaan uusintojen toivossa
5. Et joudu isäksi vastoin tahtoasi
6. Et ala kuvittelemaan mistään vakavammasta
7. Et ole pitkän jonon viimeisin
8. Stressi lievittyy
9. Nukut paremmin
10. Elämäsi lyhenee, ei tarvitse kitua niin pitkään - erika-täti
Ikis..M kirjoitti:
Tämä on helppo:
1. Terveys säilyy
2. Kunnia säilyy
3. Ei tule morkkista
4. Nainen ei ala ahdistelemaan uusintojen toivossa
5. Et joudu isäksi vastoin tahtoasi
6. Et ala kuvittelemaan mistään vakavammasta
7. Et ole pitkän jonon viimeisin
8. Stressi lievittyy
9. Nukut paremmin
10. Elämäsi lyhenee, ei tarvitse kitua niin pitkäänHahahhah :D
En nyt voi olla naputtelematta..kun exex mainitsi ylempänä pöpötkin, hheheh...
TERVEYS EI VÄLTTÄMÄTTÄ SÄILY. Ahkera ja kiivas runkkari voi kuolla omien toimiensa vuoksi. Riippuu runkkarista.
Jotkut kuolevat sooloseksissä, kun tykkäävät harrastaa jotain kuristamista hekuman hetkellä. Näitä kuolemantapauksia, joissa on vehkeet kädessä ovenkahvasta riippuen kuoltu hekuman hetkellä, on maailmassa vuosittain paljon.
Katselin vähän toisenlaisen dokkarin Alfred Kinseystä. Hän oli paitsi sadomasokistinen homo, myös pedofiili. Homopederasti erityisesti. Ja äärettömän innokas runkkari.
Joka tapauksessa, hänellä oli erikoisia tempauksia. SM-osastolla hän mm. päätti käsityöhetken huumassaan ympärileikata itsensä ilman puudutusta. Ja näinpä hän sitten teki, silpaisi esinahasta siivun pois. Mutta ei vielä siihen kuollut, ja orkku oli ilmeisesti ihana.
Sitten hän kerran, suuri draamakuningas oli, sai päähänsä nousta tuolille seisomaan ja sitoa kattopalkista narun kivespussiensa ympäri. Ja tietenkin huippukohta oli se, kun hän hyppäsi tuolilta alas lattialle. Ei kuollut vielä siihenkään, mutta mahtoi kirpaista kivasti.
Edellä kuvatut tilanteet ovat vain esimerkkejä tuon SM-miehen touhuista.
Loppujen lopuksi hän kuoli pitkälle edenneeseen balaniittiin eli terskatulehdukseen.
Aikamoinen saavutus korkeastikoulutetulta mieheltä, kun penisilliinikin oli jo keksitty!
Kyllä ihan käsitöistäkin voi saada pöpöjä. Jopa tappavia.
Tietysti pieni mahdollisuus on olemassa, että jotain pöpöä on voinut tulla hänen heppiinsä myös pikkupoikien anuksista. Mutta se on aika epätodennäköistä, koska käsittääkseni hänelle ei enää tuossa vaiheessa ollut tutkimusmateriaalia kovin usein tarjolla instituutissaan. - Ikis..M
erika-täti kirjoitti:
Hahahhah :D
En nyt voi olla naputtelematta..kun exex mainitsi ylempänä pöpötkin, hheheh...
TERVEYS EI VÄLTTÄMÄTTÄ SÄILY. Ahkera ja kiivas runkkari voi kuolla omien toimiensa vuoksi. Riippuu runkkarista.
Jotkut kuolevat sooloseksissä, kun tykkäävät harrastaa jotain kuristamista hekuman hetkellä. Näitä kuolemantapauksia, joissa on vehkeet kädessä ovenkahvasta riippuen kuoltu hekuman hetkellä, on maailmassa vuosittain paljon.
Katselin vähän toisenlaisen dokkarin Alfred Kinseystä. Hän oli paitsi sadomasokistinen homo, myös pedofiili. Homopederasti erityisesti. Ja äärettömän innokas runkkari.
Joka tapauksessa, hänellä oli erikoisia tempauksia. SM-osastolla hän mm. päätti käsityöhetken huumassaan ympärileikata itsensä ilman puudutusta. Ja näinpä hän sitten teki, silpaisi esinahasta siivun pois. Mutta ei vielä siihen kuollut, ja orkku oli ilmeisesti ihana.
Sitten hän kerran, suuri draamakuningas oli, sai päähänsä nousta tuolille seisomaan ja sitoa kattopalkista narun kivespussiensa ympäri. Ja tietenkin huippukohta oli se, kun hän hyppäsi tuolilta alas lattialle. Ei kuollut vielä siihenkään, mutta mahtoi kirpaista kivasti.
Edellä kuvatut tilanteet ovat vain esimerkkejä tuon SM-miehen touhuista.
Loppujen lopuksi hän kuoli pitkälle edenneeseen balaniittiin eli terskatulehdukseen.
Aikamoinen saavutus korkeastikoulutetulta mieheltä, kun penisilliinikin oli jo keksitty!
Kyllä ihan käsitöistäkin voi saada pöpöjä. Jopa tappavia.
Tietysti pieni mahdollisuus on olemassa, että jotain pöpöä on voinut tulla hänen heppiinsä myös pikkupoikien anuksista. Mutta se on aika epätodennäköistä, koska käsittääkseni hänelle ei enää tuossa vaiheessa ollut tutkimusmateriaalia kovin usein tarjolla instituutissaan.Nyt kyllä takertuu erika-täti lillukanvarsiin varsinkin kun tuossa kuvailemassasi tapauksessa kuitenkin jonkin sortin pornoaddikti kyseessä mitä vaivaa ei tietenkään normaalilla kiltillä & kunnollisella miehellä ole. Mitä tulee noihin käsitöistä saatuihin pöpöihin niin kyllä kai me molemmat tiedetään että kahden välisissä jutuissa niitä pöpöjä kuitenkin liikkuu paljon enemmän enkä minä ainakaan muista koska olisi raportoitu esim. hiv-tartunnan saamisesta omin käsin, jos se niin leviäisi koko maailma olisi varmaan kuollut jo aikoja sitten.
- erika-täti
Ikis..M kirjoitti:
Nyt kyllä takertuu erika-täti lillukanvarsiin varsinkin kun tuossa kuvailemassasi tapauksessa kuitenkin jonkin sortin pornoaddikti kyseessä mitä vaivaa ei tietenkään normaalilla kiltillä & kunnollisella miehellä ole. Mitä tulee noihin käsitöistä saatuihin pöpöihin niin kyllä kai me molemmat tiedetään että kahden välisissä jutuissa niitä pöpöjä kuitenkin liikkuu paljon enemmän enkä minä ainakaan muista koska olisi raportoitu esim. hiv-tartunnan saamisesta omin käsin, jos se niin leviäisi koko maailma olisi varmaan kuollut jo aikoja sitten.
Toin tapauksen ääriesimerkkinä esiin.
Minä en kyllä jaa lainkaan käsitystäsi pöpöistä.
Kaksi tavallista ihmistä voi harrastaa keskenään "paljon puhtaampaa" seksiä, kuin joku pornoon addiktoitunut, tietokonetta näpelöivä käsityöläinen. Puhtaammalla tarkoitan sitä, että molemmilla osapuolilla on normaali bakteerikanta, jos perushygienia on kunnossa.
Käsissä on ylipäänsä ottaen paljon kaikenlaista pöpökantaa paljon, jopa pestyissä käsissä. Se on normaalia.
Mietipä kuinka paljon pöpöjä on jollain himorukkarilla kätösissään, varsinkin jos sellainen siinä touhujensa lomassa hipelöi puhelintaan tai tietokonettaan...? Laitteet ovat likaisia, oikeasti. Kondomihan siihen väliin tarvittaisiin. Siis näppikseen/näyttöön.
Kinsey siirsi ihan omilla käsillään rittävän määrän pahaa bakteerikantaa omaan terskaansa, ja kuoli oman turhamaisuutensa tähden (ei kehdannut hakea apua). Mikä oli sille pedolle ihan oikein. - Ikis..M
erika-täti kirjoitti:
Toin tapauksen ääriesimerkkinä esiin.
Minä en kyllä jaa lainkaan käsitystäsi pöpöistä.
Kaksi tavallista ihmistä voi harrastaa keskenään "paljon puhtaampaa" seksiä, kuin joku pornoon addiktoitunut, tietokonetta näpelöivä käsityöläinen. Puhtaammalla tarkoitan sitä, että molemmilla osapuolilla on normaali bakteerikanta, jos perushygienia on kunnossa.
Käsissä on ylipäänsä ottaen paljon kaikenlaista pöpökantaa paljon, jopa pestyissä käsissä. Se on normaalia.
Mietipä kuinka paljon pöpöjä on jollain himorukkarilla kätösissään, varsinkin jos sellainen siinä touhujensa lomassa hipelöi puhelintaan tai tietokonettaan...? Laitteet ovat likaisia, oikeasti. Kondomihan siihen väliin tarvittaisiin. Siis näppikseen/näyttöön.
Kinsey siirsi ihan omilla käsillään rittävän määrän pahaa bakteerikantaa omaan terskaansa, ja kuoli oman turhamaisuutensa tähden (ei kehdannut hakea apua). Mikä oli sille pedolle ihan oikein.Joo joo voi toki, siksihän juuri neitsyt- tai ainakin kohtuudellä käytetty nainen on niin haluttu kun se on puhdas myös fyysisesti henkisen puhtauden lisäksi ja sitähän eivät epämääräiset käytetyt naiset halua hyväksyä vaikka asia on ilmiselvä.
En mieti, ihan tarpeeksi muutenkin arveluttaa kauppojen hedelmäosastoilla niin kieltäydyn miettimästä tuollaisia :D - erika-täti
Ikis..M kirjoitti:
Joo joo voi toki, siksihän juuri neitsyt- tai ainakin kohtuudellä käytetty nainen on niin haluttu kun se on puhdas myös fyysisesti henkisen puhtauden lisäksi ja sitähän eivät epämääräiset käytetyt naiset halua hyväksyä vaikka asia on ilmiselvä.
En mieti, ihan tarpeeksi muutenkin arveluttaa kauppojen hedelmäosastoilla niin kieltäydyn miettimästä tuollaisia :DMitä pitäisi siis ihmisten oppia?
Pestään ne kädet ennen käsitöitä. Pestään ne kädet myös käsitöiden jälkeen, ja pestään myös käsitöissä käytetyt työkalut. Pestään kädet aina kun käydään vessassa. Pestää kädet aina kun tullaan kotiin julkisilta paikoilta. Pestään kädet myös ennen ruokailua. Aina.
Tuo mitä sanoit kauppojen hedelmäosastoista, käy mielessäni aina kaupassa asioidessani...espanjalainen tomaatti, poiminut 3 euron tuntipalkalla joku tyyppi, jonka kansalaisuus on tunnettu heikosta seksuaalisesta itsekontrollista. Tai usein toistuvasta "seksuaalisesta hätätilasta"....onneksi suurin osa vaarallisimmista pöpöistä kuolee matkalla...pesemättä ei kannata syödä kuitenkaan... Hahahhahah :D
- happamiasano
Kuule aloittaja, VEDÄ KÄTEEN. D:<
- SeksiHyväSelitysOntuu
Tuolla Iltasanomien artikkelilla on yhtä paljon tekemistä tieteen kanssa kuin sialla satelliitin lentoon. Seksi on kyllä kannatettavaa aina ja kaikissa olomuodoissa, mutta turhaan siihen on pseudotiedettä sotkea.
- PaskaTiedeArtikkeli
Veikkaanpa, että kaikki tuo ei selity yksinomaan seksillä vaan myös läheisyydellä, kumppanuudella, keskustelulla, luottamuksella, hyvällä itsetunnolla ja rentoutuneisuudella joka seuraa siitä kun on se gultzibubbeli viekussa etc. etc.
Totta. Toisen ihmisen läheisyys ja kosketus toimii varmaan samoin. Seksin määritelmäkin on vähän hutera, ei se aina tarkoita yhdyntää.
- Aamuvirkkuolio
exex-atn kirjoitti:
Totta. Toisen ihmisen läheisyys ja kosketus toimii varmaan samoin. Seksin määritelmäkin on vähän hutera, ei se aina tarkoita yhdyntää.
No drug alike kuin toimiva ja kokonaisvaltaisesti tarpeisiin vastaava intohimoinen ja turvallinen parisuhde. Ja sitä silti sanotaan että drugs are bad :D
- jokapäiväsyyt
Yksi hyvä syy naiselle on ylivoimainen kaikkiin muihin verrattuna –sperman terveysvaikutukset.
Mies ei voi saada mitään vastaavaa naiselta. Hyvät syyt on miehen omaa tuotantoa.
Mun nainen haluaa seksiä 2-3 kertaa päivässä, sen seuraukset näkyy ja niin on hyvä.- erika-täti
No tästä tuli mieleeni eräs luontodokumentti, ja mahdollinen syy sperma-asiaan.
Mutta ette halua kuitenkaan kuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261790
- 1171300
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401120- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56972- 130940
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245923Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58789Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179760