Miten yritätte lähestyä naisia?

Mietinpäsvaan

Miten te sitten yritätte lähestyä ja iskeä naisia, te jotka valitatte ettei koskaan tärppää? Mistä asioista puhutte jne?

Vaikea nimittäin kuvitella, että jos on ihan normaalit sosiaaliset taidot, niin ettei koskaan pystyisi tutustumaan uusiin ihmisiin niin, että joskus edes joku saattaisi huomata, miten kivoja ja kiinnostavia tyyppejä olette sen tavallisen ulkokuoren alla.

22

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crux

      Ihan sama millaista lähestymistä yrittää kun pitäisi olla ennestään tuttu. Kuka nyt tuntemattomaan mieheen haluaisi tutustua.

      • Mietinpäsvaan

        Eikä tutuissa tai puolitutuissa ole ollut kiinnostavia naisia?

        No, se on kyllä totta että usein tuntemattomaan ei niin vaan tutustu. Itse olen kaikki kiinnostavat ihmiset löytänyt joko työn, harrastusten, kavereiden tai muiden verkostojen kautta. Esim. baarissa on aika hankala tutustua kehenkään.


      • crux
        Mietinpäsvaan kirjoitti:

        Eikä tutuissa tai puolitutuissa ole ollut kiinnostavia naisia?

        No, se on kyllä totta että usein tuntemattomaan ei niin vaan tutustu. Itse olen kaikki kiinnostavat ihmiset löytänyt joko työn, harrastusten, kavereiden tai muiden verkostojen kautta. Esim. baarissa on aika hankala tutustua kehenkään.

        Ei kai se naisten kiinnostavuudesta ole kiinni vaan siitä että ei ole ketään vapaata naista edes tiedossa. Muutenkin vähän tökkii tämä nykyinen sisäpiirimeininki. Joskus viime vuosituhannen puolella pystyi vielä baarissakin tutustumaan naisiin, mutta sitten alkoi tämä sisäänpäin kääntyminen ja se jatkuu edelleen.


      • nettielämä
        Mietinpäsvaan kirjoitti:

        Eikä tutuissa tai puolitutuissa ole ollut kiinnostavia naisia?

        No, se on kyllä totta että usein tuntemattomaan ei niin vaan tutustu. Itse olen kaikki kiinnostavat ihmiset löytänyt joko työn, harrastusten, kavereiden tai muiden verkostojen kautta. Esim. baarissa on aika hankala tutustua kehenkään.

        En ole koskaan löytänyt lähipiiristäni kiinnostavia naisia. Kaikki ovat joko varattuja tai sitten eivät ole vain tyyppiäni. Kaikki suhteet olen löytänyt netin tai Tinderin kautta. Yhden kerran olen ollut suhteessa bileissä tapaamani tytön kanssa, mutta hän on poikkeus.

        Olen aika introvertti ja uusiin ihmisiin tutustuminen äkkiseltään on jollakin tavalla ahdistavaa. Netin välityksellä voi hieman tutustua ihmisen sisimpään niin se tapaaminenkaan ei ole niin paha juttu sitten.


      • Mietinpäsvaan
        nettielämä kirjoitti:

        En ole koskaan löytänyt lähipiiristäni kiinnostavia naisia. Kaikki ovat joko varattuja tai sitten eivät ole vain tyyppiäni. Kaikki suhteet olen löytänyt netin tai Tinderin kautta. Yhden kerran olen ollut suhteessa bileissä tapaamani tytön kanssa, mutta hän on poikkeus.

        Olen aika introvertti ja uusiin ihmisiin tutustuminen äkkiseltään on jollakin tavalla ahdistavaa. Netin välityksellä voi hieman tutustua ihmisen sisimpään niin se tapaaminenkaan ei ole niin paha juttu sitten.

        "Eivät vain ole tyyppiäni" - niin, tämä on ymmärrettävää. Voisiko olla niin, että monen palstalla valittavan miehen kohdalla käy juuri niin, että he lähestyvät "vääriä" naisia, siis siinä mielessä vääriä että eivät vaan ole sen naisen tyyppiä? Ja jos on kyse tuntemattomasta ihmisestä, ei se nainen voi mitenkään tietää, jos jotain yhdistäviä tekijöitä olisikin - ja jos toinen ei vaan vedä miestyyppinä puoleensa, niin minkäs teet. (Eikä se tarkoita sitä, että kaikkien miestyyppi on joku kaksimetrinen rahamies kallis puku päällä. Minä esim. en sellaisista lähtökohtaisesti kiinnostu ollenkaan.)

        Ja ihan samalla lailla nainenkin voi olla introvertti tai ujo, jolloin tuntemattomiin ihmisiin tutustuminen voi tuntua vaikealta ja jopa ahdistavalta. Se voi olla yksi syy, miksi baarissa johonkin random mieheen tutustuminen ei vaan kiinnosta.


      • bdhtdhj
        Mietinpäsvaan kirjoitti:

        "Eivät vain ole tyyppiäni" - niin, tämä on ymmärrettävää. Voisiko olla niin, että monen palstalla valittavan miehen kohdalla käy juuri niin, että he lähestyvät "vääriä" naisia, siis siinä mielessä vääriä että eivät vaan ole sen naisen tyyppiä? Ja jos on kyse tuntemattomasta ihmisestä, ei se nainen voi mitenkään tietää, jos jotain yhdistäviä tekijöitä olisikin - ja jos toinen ei vaan vedä miestyyppinä puoleensa, niin minkäs teet. (Eikä se tarkoita sitä, että kaikkien miestyyppi on joku kaksimetrinen rahamies kallis puku päällä. Minä esim. en sellaisista lähtökohtaisesti kiinnostu ollenkaan.)

        Ja ihan samalla lailla nainenkin voi olla introvertti tai ujo, jolloin tuntemattomiin ihmisiin tutustuminen voi tuntua vaikealta ja jopa ahdistavalta. Se voi olla yksi syy, miksi baarissa johonkin random mieheen tutustuminen ei vaan kiinnosta.

        Varmaan monet lähestyvät vääriä naisia, koska oikeita heille ei vain ole. Tai siis tarkemmin, nämä miehet eivät ole oikeita yhdellekään naiselle. Kutsutaan myös ilmaisulla "Joku sais susta tosi hyvän miehen."

        Tyyppi - taso ... semantiikkaa. Toiset miehet ne onkin useimpien naisten tyyppiä ja tällainen mies baarissa ei olekaan epäkiinnostava random vaan jännittävä uusi tuttavuus.


    • Tekniikkasukeltaja

      Itse olen samoilla linjoilla. Ihmiset normaalisti pyrkivät kanssakäymiseen. Mikään ei ole luonnollisempaa, kuin siihen tai sellaiseen vievä vietti.

      • Tekniikkasukeltaja

        Kanssakäynti suhteuttaa ja jäsentää olemuksia.


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Kanssakäynti suhteuttaa ja jäsentää olemuksia.

        Naisten lähestymisessä on hyvä muistaa, että he eivät ole miehiä. Naista ei taputella selkään eikä tätä lääpitä ilman lupaa.

        Itse en lähesty naisia siksi, että he saattavat purra ja kynsiä, sähistä. Kaiken lisäksi he kotkottavat lähes poikkeuksetta laumoissa, tai ainakin pareittain. Tämä johtuu käsittääkseni siitä että naiset eivät tunne oloaan kotoisaksi, jos siitä ei voi kenellekään kommentoida.

        Outoa porukkaa.

        Kandee tehdä niin että vain venaa jonkun tulevan jotain kiehnäämään.

        (Reps)


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Naisten lähestymisessä on hyvä muistaa, että he eivät ole miehiä. Naista ei taputella selkään eikä tätä lääpitä ilman lupaa.

        Itse en lähesty naisia siksi, että he saattavat purra ja kynsiä, sähistä. Kaiken lisäksi he kotkottavat lähes poikkeuksetta laumoissa, tai ainakin pareittain. Tämä johtuu käsittääkseni siitä että naiset eivät tunne oloaan kotoisaksi, jos siitä ei voi kenellekään kommentoida.

        Outoa porukkaa.

        Kandee tehdä niin että vain venaa jonkun tulevan jotain kiehnäämään.

        (Reps)

        Lisäksi on mainittava, että vaikka saanti olisi hieman "vaisua", niin se toimii pomminvarmasti.

        (Naurua)


    • annapillua

      Baareissa kierrän kaikki naiset ja sanon annatkos pillua, ja lähetään nussimaan. Yhen kerran sain.

    • kaisanoasaa

      Koska olen tavattoman ujo enkä muuten uskalla lähteä murjustani ulos, vedän pään täyteen ja sitten lähden naista pokkaamaan. Menen reilusti naisen luo ja huudan että "anna huara pillua saatana!". Pyrin myös lääppimään naisia, puristelemaan tissejä ja persettä ja ujuttamaan kättä jalkojen väliin.

      Jostain syystä en ole koskaan saanut muuta kuin turpiin, en tiedä mistä johtuu.

      • viinamies

        Teen ihan samalla tavalla :D


      • kaisanoasaa
        viinamies kirjoitti:

        Teen ihan samalla tavalla :D

        Oletko saanut pillua lähestymiltäsi naisilta?


    • jphph

      Paikantamalla kohde ja lähestymällä kävellen häntä.

    • herrasmiehenä

      silleen keskisormi ojennettuna ja kysyen voinko auttaa.

    • kokenutmies-

      On erilaisia tapoja lähestyä naista. Usein esittelen itseni naiselle ja kysyn saanko istua siihen pöytään esim jossain tapahtumassa, festareilla anniskelu alueella on helppo tutustua naisiin kun pöydissä ei ole tilaa ja sitten yksi paikka löytyy naisen vierestä ja kysyn sitten lupaa istua siihen. Kerran bussissa edessä istui nuori tyttö ja sitten kurkkasin sen penkin yli ja sanoin moi tytölle että haluaako istua viereeni juttelemaan. Tyttö suostui heti ja kysyi että myynkö sille yhden lonkun koska join sellaista ja sitten vaan annoin sille lonkun. Loppu 6 tuntia bussissa menikin nopeesti jutellessa sen tytön kanssa ja illalla jo panin sitä tyttöä. Pitää olla rohkea ja mennä sinne missä on naisia.

      • JossainMuualla

        Jepjep.


    • suoraanasiaanvain

      Mä yleensä meen naisen pöytään ja kysyn tosi nätisti että "annatko kaunis neiti minulle pillua?", toistaiseksi tämä taktiikka ei ole toiminut

    • Sinkkumies---

      Olen pari kertaa kysynyt suoraan tytöltä että naidaanko. Olin ällistynyt kun tyttö sanoi joo. Kerran baarissa tyttö kysyi että mitä teen baarissa ja sanoin että haen seksiseuraa, tyttö sanoi että lähdetäänkö heti, katsoin sitä 5 sekuntia ja otin kädestä kiinni ja sanoin että lähdetään. Suora toiminta on paras tapa saada

    • Tänävuonna olen laittanut pari avausviestiä tinderissä. Netissä ei ole löytynyt ketään kiinnostavaa, kenen kriteereihin sovin.
      Kaikki tutut naiset ovat varattuja, väärästä ikäluokasta tai eivät ole kiinnostuneita. Puolitutuista (esim. treenikaverit) kukaan ei ole näyttänyt kiinnostuksen merkkejä. Ilman niitä kiinnostuksen merkkejä en ketään livenä yritä.

    • 1228

      Harvoin tulee mitään juteltua, koska en keksi kelvollisia puheenaiheita. Silloin kun puhun, se on yleensä joko tarpeellista asiaa tai jotain niin tylsää small talkia, että antaisin itsellenikin pakit. Mielekkäät puheenaiheet ovat sellaisia, ettei niitä voi tuntemattomalle heittää.

      Varsinaisia iskuyrityksiä en tee, koska se olisi turhaa ja tyhmää, kun muutenkin näkee, ettei nainen ole kiinnostunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe