Miten yritätte lähestyä naisia?

Mietinpäsvaan

Miten te sitten yritätte lähestyä ja iskeä naisia, te jotka valitatte ettei koskaan tärppää? Mistä asioista puhutte jne?

Vaikea nimittäin kuvitella, että jos on ihan normaalit sosiaaliset taidot, niin ettei koskaan pystyisi tutustumaan uusiin ihmisiin niin, että joskus edes joku saattaisi huomata, miten kivoja ja kiinnostavia tyyppejä olette sen tavallisen ulkokuoren alla.

22

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crux

Ihan sama millaista lähestymistä yrittää kun pitäisi olla ennestään tuttu. Kuka nyt tuntemattomaan mieheen haluaisi tutustua.

• Mietinpäsvaan

Eikä tutuissa tai puolitutuissa ole ollut kiinnostavia naisia?

No, se on kyllä totta että usein tuntemattomaan ei niin vaan tutustu. Itse olen kaikki kiinnostavat ihmiset löytänyt joko työn, harrastusten, kavereiden tai muiden verkostojen kautta. Esim. baarissa on aika hankala tutustua kehenkään.

• crux
        Mietinpäsvaan kirjoitti:

No, se on kyllä totta että usein tuntemattomaan ei niin vaan tutustu. Itse olen kaikki kiinnostavat ihmiset löytänyt joko työn, harrastusten, kavereiden tai muiden verkostojen kautta. Esim. baarissa on aika hankala tutustua kehenkään.

Ei kai se naisten kiinnostavuudesta ole kiinni vaan siitä että ei ole ketään vapaata naista edes tiedossa. Muutenkin vähän tökkii tämä nykyinen sisäpiirimeininki. Joskus viime vuosituhannen puolella pystyi vielä baarissakin tutustumaan naisiin, mutta sitten alkoi tämä sisäänpäin kääntyminen ja se jatkuu edelleen.

• nettielämä
        Mietinpäsvaan kirjoitti:

En ole koskaan löytänyt lähipiiristäni kiinnostavia naisia. Kaikki ovat joko varattuja tai sitten eivät ole vain tyyppiäni. Kaikki suhteet olen löytänyt netin tai Tinderin kautta. Yhden kerran olen ollut suhteessa bileissä tapaamani tytön kanssa, mutta hän on poikkeus.

Olen aika introvertti ja uusiin ihmisiin tutustuminen äkkiseltään on jollakin tavalla ahdistavaa. Netin välityksellä voi hieman tutustua ihmisen sisimpään niin se tapaaminenkaan ei ole niin paha juttu sitten.

• Mietinpäsvaan
        nettielämä kirjoitti:

En ole koskaan löytänyt lähipiiristäni kiinnostavia naisia. Kaikki ovat joko varattuja tai sitten eivät ole vain tyyppiäni. Kaikki suhteet olen löytänyt netin tai Tinderin kautta. Yhden kerran olen ollut suhteessa bileissä tapaamani tytön kanssa, mutta hän on poikkeus.

Olen aika introvertti ja uusiin ihmisiin tutustuminen äkkiseltään on jollakin tavalla ahdistavaa. Netin välityksellä voi hieman tutustua ihmisen sisimpään niin se tapaaminenkaan ei ole niin paha juttu sitten.

"Eivät vain ole tyyppiäni" - niin, tämä on ymmärrettävää. Voisiko olla niin, että monen palstalla valittavan miehen kohdalla käy juuri niin, että he lähestyvät "vääriä" naisia, siis siinä mielessä vääriä että eivät vaan ole sen naisen tyyppiä? Ja jos on kyse tuntemattomasta ihmisestä, ei se nainen voi mitenkään tietää, jos jotain yhdistäviä tekijöitä olisikin - ja jos toinen ei vaan vedä miestyyppinä puoleensa, niin minkäs teet. (Eikä se tarkoita sitä, että kaikkien miestyyppi on joku kaksimetrinen rahamies kallis puku päällä. Minä esim. en sellaisista lähtökohtaisesti kiinnostu ollenkaan.)

Ja ihan samalla lailla nainenkin voi olla introvertti tai ujo, jolloin tuntemattomiin ihmisiin tutustuminen voi tuntua vaikealta ja jopa ahdistavalta. Se voi olla yksi syy, miksi baarissa johonkin random mieheen tutustuminen ei vaan kiinnosta.

• bdhtdhj
        Mietinpäsvaan kirjoitti:

"Eivät vain ole tyyppiäni" - niin, tämä on ymmärrettävää. Voisiko olla niin, että monen palstalla valittavan miehen kohdalla käy juuri niin, että he lähestyvät "vääriä" naisia, siis siinä mielessä vääriä että eivät vaan ole sen naisen tyyppiä? Ja jos on kyse tuntemattomasta ihmisestä, ei se nainen voi mitenkään tietää, jos jotain yhdistäviä tekijöitä olisikin - ja jos toinen ei vaan vedä miestyyppinä puoleensa, niin minkäs teet. (Eikä se tarkoita sitä, että kaikkien miestyyppi on joku kaksimetrinen rahamies kallis puku päällä. Minä esim. en sellaisista lähtökohtaisesti kiinnostu ollenkaan.)

Ja ihan samalla lailla nainenkin voi olla introvertti tai ujo, jolloin tuntemattomiin ihmisiin tutustuminen voi tuntua vaikealta ja jopa ahdistavalta. Se voi olla yksi syy, miksi baarissa johonkin random mieheen tutustuminen ei vaan kiinnosta.

Varmaan monet lähestyvät vääriä naisia, koska oikeita heille ei vain ole. Tai siis tarkemmin, nämä miehet eivät ole oikeita yhdellekään naiselle. Kutsutaan myös ilmaisulla "Joku sais susta tosi hyvän miehen."

Tyyppi - taso ... semantiikkaa. Toiset miehet ne onkin useimpien naisten tyyppiä ja tällainen mies baarissa ei olekaan epäkiinnostava random vaan jännittävä uusi tuttavuus.

• Tekniikkasukeltaja

Itse olen samoilla linjoilla. Ihmiset normaalisti pyrkivät kanssakäymiseen. Mikään ei ole luonnollisempaa, kuin siihen tai sellaiseen vievä vietti.

• Tekniikkasukeltaja

Kanssakäynti suhteuttaa ja jäsentää olemuksia.

• Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

Kanssakäynti suhteuttaa ja jäsentää olemuksia.

Naisten lähestymisessä on hyvä muistaa, että he eivät ole miehiä. Naista ei taputella selkään eikä tätä lääpitä ilman lupaa.

Itse en lähesty naisia siksi, että he saattavat purra ja kynsiä, sähistä. Kaiken lisäksi he kotkottavat lähes poikkeuksetta laumoissa, tai ainakin pareittain. Tämä johtuu käsittääkseni siitä että naiset eivät tunne oloaan kotoisaksi, jos siitä ei voi kenellekään kommentoida.

Outoa porukkaa.

Kandee tehdä niin että vain venaa jonkun tulevan jotain kiehnäämään.

(Reps)

• Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

Naisten lähestymisessä on hyvä muistaa, että he eivät ole miehiä. Naista ei taputella selkään eikä tätä lääpitä ilman lupaa.

Itse en lähesty naisia siksi, että he saattavat purra ja kynsiä, sähistä. Kaiken lisäksi he kotkottavat lähes poikkeuksetta laumoissa, tai ainakin pareittain. Tämä johtuu käsittääkseni siitä että naiset eivät tunne oloaan kotoisaksi, jos siitä ei voi kenellekään kommentoida.

Outoa porukkaa.

Kandee tehdä niin että vain venaa jonkun tulevan jotain kiehnäämään.

(Reps)

Lisäksi on mainittava, että vaikka saanti olisi hieman "vaisua", niin se toimii pomminvarmasti.

(Naurua)

• annapillua

Baareissa kierrän kaikki naiset ja sanon annatkos pillua, ja lähetään nussimaan. Yhen kerran sain.

• kaisanoasaa

Koska olen tavattoman ujo enkä muuten uskalla lähteä murjustani ulos, vedän pään täyteen ja sitten lähden naista pokkaamaan. Menen reilusti naisen luo ja huudan että "anna huara pillua saatana!". Pyrin myös lääppimään naisia, puristelemaan tissejä ja persettä ja ujuttamaan kättä jalkojen väliin.

Jostain syystä en ole koskaan saanut muuta kuin turpiin, en tiedä mistä johtuu.

• viinamies

Teen ihan samalla tavalla :D

• kaisanoasaa
        viinamies kirjoitti:

Teen ihan samalla tavalla :D

Oletko saanut pillua lähestymiltäsi naisilta?

• jphph

Paikantamalla kohde ja lähestymällä kävellen häntä.

• herrasmiehenä

silleen keskisormi ojennettuna ja kysyen voinko auttaa.

• kokenutmies-

On erilaisia tapoja lähestyä naista. Usein esittelen itseni naiselle ja kysyn saanko istua siihen pöytään esim jossain tapahtumassa, festareilla anniskelu alueella on helppo tutustua naisiin kun pöydissä ei ole tilaa ja sitten yksi paikka löytyy naisen vierestä ja kysyn sitten lupaa istua siihen. Kerran bussissa edessä istui nuori tyttö ja sitten kurkkasin sen penkin yli ja sanoin moi tytölle että haluaako istua viereeni juttelemaan. Tyttö suostui heti ja kysyi että myynkö sille yhden lonkun koska join sellaista ja sitten vaan annoin sille lonkun. Loppu 6 tuntia bussissa menikin nopeesti jutellessa sen tytön kanssa ja illalla jo panin sitä tyttöä. Pitää olla rohkea ja mennä sinne missä on naisia.

• JossainMuualla

Jepjep.

• suoraanasiaanvain

Mä yleensä meen naisen pöytään ja kysyn tosi nätisti että "annatko kaunis neiti minulle pillua?", toistaiseksi tämä taktiikka ei ole toiminut

• Sinkkumies---

Olen pari kertaa kysynyt suoraan tytöltä että naidaanko. Olin ällistynyt kun tyttö sanoi joo. Kerran baarissa tyttö kysyi että mitä teen baarissa ja sanoin että haen seksiseuraa, tyttö sanoi että lähdetäänkö heti, katsoin sitä 5 sekuntia ja otin kädestä kiinni ja sanoin että lähdetään. Suora toiminta on paras tapa saada

• Tänävuonna olen laittanut pari avausviestiä tinderissä. Netissä ei ole löytynyt ketään kiinnostavaa, kenen kriteereihin sovin.
      Kaikki tutut naiset ovat varattuja, väärästä ikäluokasta tai eivät ole kiinnostuneita. Puolitutuista (esim. treenikaverit) kukaan ei ole näyttänyt kiinnostuksen merkkejä. Ilman niitä kiinnostuksen merkkejä en ketään livenä yritä.

• 1228

Harvoin tulee mitään juteltua, koska en keksi kelvollisia puheenaiheita. Silloin kun puhun, se on yleensä joko tarpeellista asiaa tai jotain niin tylsää small talkia, että antaisin itsellenikin pakit. Mielekkäät puheenaiheet ovat sellaisia, ettei niitä voi tuntemattomalle heittää.

Varsinaisia iskuyrityksiä en tee, koska se olisi turhaa ja tyhmää, kun muutenkin näkee, ettei nainen ole kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3914
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2594
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2228
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1829
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe