Heitänpä teille vikiseville miehille kysymyksen: hankitteko yleensä jotain, mikä ei edes jollain tasolla oikeasti kiinnostaisi eli antaisi syyn hankkimiselleen? Sama pätee parisuhteisiin: miksi ottaa joku, joka ei sytytä tai joka ei oikeasti aiheuta sellaista tunnetta, että haluat hänet? Itse olin nuorena, noin 18-vuotiaana suorastaan naurettavan epätoivoinen ja mulle olisi kelvannut oikeasti ihan kuka tahansa kaksilahkeinen (liian vanhoja lukuunottamatta). Mutta nykyisin elän seuraavan säännön mukaan: turha edes yrittää suhdetta sellaisen kanssa, joka ei oikeasti nappaa. Olen ollut sen takia jo vuosikausia sinkkuna (ja kenties olisin ollut myös ilman tuota periaatetta, koska mua ei ole vuosiin lähestynyt sitten minkäänlainen, nappaava tai ei-nappaavakaan mies...), mutta parempi sitten yksin kuin väärässä seurassa.
Miksi ottaa jotain, jota ei halua?
33
151
Vastaukset
Sulla on Just oikea periaate.. Mulla on Sama.. Parempi yksin, kuin väärässä suhteessa vääränlaisen yksilön kanssa.. ;P
- Muistakaa
OLETTE MOLEMMAT HUORIA !!!!!!!!!
- crux
Aika teoreettinen kysymys. Jos ei ketään saa niin onko sillä mitään väliä kenet olisi valmis ottamaan?
- palstailija
scrg kirjoitti:
Kannattaa teoreettisesti olla valmis ottamaan juuri sen kenet saa, eikä ketä tahansa muuta.
Mitä vähemmän kysyntää, sen tärkeämpi on nähdä jotain erityistä niissä harvoissa, jotka on kiinnostunut (jos meinaa jonkun löytää). Tietysti asia on usein juuri toisinpäin.
- vastauksen
Se on tuo seksi pitkänpäälle tylsää yksin. Vikisevä mies saattaisi opastettuna olla mukavaa vaihtelua.
Mistä tietää että joku ei oikeasti nappaa, jos ei edes anna tilaisuutta tutustua.
Olen useamman vuoden käyttänyt Mizunon Wave Rider -sarjan juoksukenkiä, mutta hetken mielijohteesta ostin Adidaksen Supernova glide -sarjan kengät ja nehän olivatkin huomattavasti sopivammat mun jaloille.- flowersreally
Mizunon kengät on mun mielestä ihan yliarvostettuja.
- Ainaeivoi
"Mistä tietää että joku ei oikeasti nappaa, jos ei edes anna tilaisuutta tutustua.
Olen useamman vuoden käyttänyt Mizunon Wave Rider -sarjan juoksukenkiä, mutta hetken mielijohteesta ostin Adidaksen Supernova glide -sarjan kengät ja nehän olivatkin huomattavasti sopivammat mun jaloille."
Jos mietin ihmisiä, kenen kanssa olen ihan vaan ystävystynyt, niin kyllä sitä on yleensä ensimmäisen tapaamisen aikana jo tullut sellainen olo, että toinen vaikuttaa kivalta ja sellaiselta, että on samalla aaltopituudella, ja että meillä on jotain yhdistävää. Ei ystävystyminenkään ole sellaista, että ensin kahvitellaan vaivautuneena viikkokausia kunnes jostain mystisestä syystä tullaan ystäviksi.
Sama pätee näissä pariutumiskuvioissa. Jotta kiinnostaisi alkaa tutustua toisen kanssa sillä ajatuksella, että "katsotaan tulisiko tästä jotain", niin täytyyhän siinä toisessa olla edes JOTAIN kiinnostavaa tai kiehtovaa - joko se, että synkkaa ja toisen kanssa on mukava jutella, tai että toisen persoonassa on jotain, mikä herättää halun tietää lisää tai sitten vaan se että toisen karisma vetää puoleensa tai syntyy keskinäistä kemiaa, vaikka sitten aluksi fyysistäkin. Mutta JOTAIN on oltava. Muuten ei vaan synny sellaista tunnetta, että haluaisi lähteä tutustumaan jonkun kenties täysin tuntemattoman kanssa.
Vai oletko muka itse sellainen, että voisit lähte parisuhdemielessä tutustumaan ihan kenen tahansa kanssa?
Kyllähän siinä niinkin käy, että varmasti jokunen potentiaalinen kaveri tai kumppani saattaa mennä ohi, mutta olisi niin puuduttavaa lähteä tutustumaan vaikka sataan epäkiinnostavaan ihmiseen vain löytääkseen yhden mahdollisesti kiinnostavan - joten mieluummin sitä sitten keskittyy niihin, joista saa jo ekalla tapaamiskerralla jotain irti. Ainaeivoi kirjoitti:
"Mistä tietää että joku ei oikeasti nappaa, jos ei edes anna tilaisuutta tutustua.
Olen useamman vuoden käyttänyt Mizunon Wave Rider -sarjan juoksukenkiä, mutta hetken mielijohteesta ostin Adidaksen Supernova glide -sarjan kengät ja nehän olivatkin huomattavasti sopivammat mun jaloille."
Jos mietin ihmisiä, kenen kanssa olen ihan vaan ystävystynyt, niin kyllä sitä on yleensä ensimmäisen tapaamisen aikana jo tullut sellainen olo, että toinen vaikuttaa kivalta ja sellaiselta, että on samalla aaltopituudella, ja että meillä on jotain yhdistävää. Ei ystävystyminenkään ole sellaista, että ensin kahvitellaan vaivautuneena viikkokausia kunnes jostain mystisestä syystä tullaan ystäviksi.
Sama pätee näissä pariutumiskuvioissa. Jotta kiinnostaisi alkaa tutustua toisen kanssa sillä ajatuksella, että "katsotaan tulisiko tästä jotain", niin täytyyhän siinä toisessa olla edes JOTAIN kiinnostavaa tai kiehtovaa - joko se, että synkkaa ja toisen kanssa on mukava jutella, tai että toisen persoonassa on jotain, mikä herättää halun tietää lisää tai sitten vaan se että toisen karisma vetää puoleensa tai syntyy keskinäistä kemiaa, vaikka sitten aluksi fyysistäkin. Mutta JOTAIN on oltava. Muuten ei vaan synny sellaista tunnetta, että haluaisi lähteä tutustumaan jonkun kenties täysin tuntemattoman kanssa.
Vai oletko muka itse sellainen, että voisit lähte parisuhdemielessä tutustumaan ihan kenen tahansa kanssa?
Kyllähän siinä niinkin käy, että varmasti jokunen potentiaalinen kaveri tai kumppani saattaa mennä ohi, mutta olisi niin puuduttavaa lähteä tutustumaan vaikka sataan epäkiinnostavaan ihmiseen vain löytääkseen yhden mahdollisesti kiinnostavan - joten mieluummin sitä sitten keskittyy niihin, joista saa jo ekalla tapaamiskerralla jotain irti.Olen useamman kerran ihastunut naiseen, kenen kanssa en alkuun tuntenut yhtään mitään tai pidin jopa epämiellyttävänä.
Mun kohdalla kaikki tutustumiset on alkuun vaivautuneita, jos alkoholi ei ole apuna.- Ainaeivoi
wlfwd kirjoitti:
Olen useamman kerran ihastunut naiseen, kenen kanssa en alkuun tuntenut yhtään mitään tai pidin jopa epämiellyttävänä.
Mun kohdalla kaikki tutustumiset on alkuun vaivautuneita, jos alkoholi ei ole apuna.Kuinka pitkään jaksaisit käydä treffeillä naisen kanssa, jota pitäisit oikeastaan epämiellyttävänä? Jos kyse on ennestään tuntemattomasta. Eri asia toki, jos on vaikka joku työkaveri, josta ei aluksi pidä, mutta myöhemmin tyypistä paljastuukin kiinostavia puolia ja huomaa sittenkin pitävänsä tästä - mutta sehän on eri asia.
Jos on sellainen olo, että toinen ei kiinnosta ollenkaan, niin kyllähän se vähän pakkopullalta tuntuu, jos yrittää väen vängällä tutustua ja viettää aikaa yhdessä, jos mitään yhdistävää ei kerran tunnu olevan. Ainaeivoi kirjoitti:
Kuinka pitkään jaksaisit käydä treffeillä naisen kanssa, jota pitäisit oikeastaan epämiellyttävänä? Jos kyse on ennestään tuntemattomasta. Eri asia toki, jos on vaikka joku työkaveri, josta ei aluksi pidä, mutta myöhemmin tyypistä paljastuukin kiinostavia puolia ja huomaa sittenkin pitävänsä tästä - mutta sehän on eri asia.
Jos on sellainen olo, että toinen ei kiinnosta ollenkaan, niin kyllähän se vähän pakkopullalta tuntuu, jos yrittää väen vängällä tutustua ja viettää aikaa yhdessä, jos mitään yhdistävää ei kerran tunnu olevan.Nuo tapaukset tosiaan olleet jotain pidempiä tuttavuuksia.
3 treffit ollut maksimi, mitä olen jaksanut etsiä kiinnostuksen heräämistä/keskustelun luistamista. Ekalla tapaamisella voi jännittää niin paljon ettei hommasta tule mitään. Yleensäkin olen valmis tapaamaan, vaikkei esim. kirjoitellessa juttu täysin vakuuttaisikaan.
3 treffit on myös maksimi täydellisen naisen kanssa.
"Miksi ottaa jotain, jota ei halua? "
No ei minkään takia.
Mutta naisten on turha sitten vanhemmalla iällä valittaa sinkkuutta, sitä ette kelpaa enää juuri kenellekään verrattuna nuoruusvuosiin, ei isäehdokasta perustamaan perhettä, ei saa juurikaan enää miehiltä ihailua ja huomiota, yksinäistä vanhuutta kissan ja dildon kanssa yms.
Tiettyyn ikään asti naisten on kiva harrastaa irtoseksiä, viettää kavereiden kanssa aikaa ja toistaa mantraa: "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa". Eli naiset ovat mielummin yksin jos eivät löydä itsään tasokkaampaa miestä, kun oman tasoinen ei kelpaa.- nuorinainen1988-
"ei isäehdokasta perustamaan perhettä"
En halua perhettä, joten tuon asian suhteen minulla ei ole mikään kiire.
"Tiettyyn ikään asti naisten on kiva harrastaa irtoseksiä"
En myöskään harrasta irtoseksiä, koska se ei vaan sovi mulle. nuorinainen1988- kirjoitti:
"ei isäehdokasta perustamaan perhettä"
En halua perhettä, joten tuon asian suhteen minulla ei ole mikään kiire.
"Tiettyyn ikään asti naisten on kiva harrastaa irtoseksiä"
En myöskään harrasta irtoseksiä, koska se ei vaan sovi mulle.Et halua nyt perhettä, mutta moni nainen havahtuu haluamaan perhettä siinä vaiheessa kun lasten teko alkaa olla heille mahdotonta tai vähintään vaikeaa.
"En myöskään harrasta irtoseksiä, koska se ei vaan sovi mulle."
Ja kaikki varmasti uskoo. Yleensä naiset kertovat että heillä on ollut 3 seksikumppania eivätkä nekään olleet mitään 1 yön juttuja.- nuorinainen1988-
super-atm kirjoitti:
Et halua nyt perhettä, mutta moni nainen havahtuu haluamaan perhettä siinä vaiheessa kun lasten teko alkaa olla heille mahdotonta tai vähintään vaikeaa.
"En myöskään harrasta irtoseksiä, koska se ei vaan sovi mulle."
Ja kaikki varmasti uskoo. Yleensä naiset kertovat että heillä on ollut 3 seksikumppania eivätkä nekään olleet mitään 1 yön juttuja."Ja kaikki varmasti uskoo."
Netissä voisin kyllä näin anonyymillä palstalla kertoa, jos irtosuhteita harrastaisin. Täällä kun siitä ei ole mitään haittaa. En vain tykkää siitä tunteesta joka irtosuhteiden jälkeen tulee. Itselläni on niitä siis ollut pari, ja se morkkis niiden jälkeen on ollut niin ankara etten todellakaan halua kokea sitä enää ikinä.
- Ikis..M
"miksi ottaa joku, joka ei sytytä tai joka ei oikeasti aiheuta sellaista tunnetta, että haluat hänet?" Tuollahan sitä on mmenty ja ikisinkkuna pysytty :)
- munkku
"Tuollahan sitä on mmenty ja ikisinkkuna pysytty"
taitaa koskea ikisinkkua erityisesti, korjaa jos olen väärässä
- siseeksi
syitä on monia jos ei nappaa. kuten monta suhdetta kaikkiin pettynyt tai nuoduuden rakas petti liikaa suhteita jo nuodena kaikki jo koettu yksi ylitse muiden sitä ei saanut niin muut ei tunnu miltään tai yksinkertaisesti oikea on viellä tulematta elämään ja pitkä suhde takana eron jälkeen takki tyhjä jaksaako aloittaa taas kaiken alusta uuden ihmisen kanssa .
- Kiltti-ja-kunnollinen
Miksi nainen ottaa turpaan jännämieheltä.
- nuorinainen1988-
En minä tiedä, kun en ole koskaan ottanut turpaan yhdeltäkään mieheltä, niin kiltiltä kuin "pahikseltakaan".
- 184
Kyllä silloin tällöin tulee hommattua. Viimeksi taisin hommata Vallilan verhot vaikka sisustus ei kyllä ole vähään aikaan kiinnostanut. No ne vaihdettuani huomasin että nehän sopii hyvin ja innostuin ja ostin samaa sarjaa maton.
Aikanaan hommasin salikortin vaikka asia ei yhtään kiinnostanut ja nyt on siellä kuljettu vuosia.
Joskus olen ostanut joitakin työkaluja kun halvalla olen saanut; jos vaikka joskus tarvii.
Parisuhteissa ollaan onneksi päästy jo sen verran tasa-arvoiseen tilanteeseen että enää ei kumppania valita tai hankita vaan sen pitää olla yhteinen päätös. Siinä mielessä en oikein osaa näitä kahta asiaa rinnastaa. - iyyggdewwww
Naisille se ettei räjähdä pöksyt jalasta tarkoittaa että mies on väärä, kun taas miehille usein riittää se että saa. Nykypäivänä aina kuulee naisten puolusteluita nirsoilulleen, perinteisenä juurikin tuo "ei kiinnosta = huono".
- 1473
Lyhyt vastaus: en.
Vastaavasti toivoisin, että naiset eivät ottaisi sellaista miestä, jota ei ole mitään syytä ottaa, eli esim. komeaa jännämiestä, vaan ottaisivat haluttavan eli hyvän miehen, eli kiltin, kunnollisen, älykkään jne. - SinutItsensäKanssa
Naisilla tuntuu olevan helkkarin valikoiva mieli, lisäksi tyytymättömyys itseen ja siihen mitä on saavutettu. Nämä pitää ottaa huomioon. Ite en seurustele koska : Ei ole mitään annettavaa. Lisäksi pärjään hyvin itsekseni. Seurustellessa joutu jatkuvasti lohduttaan, olemaan tukena, pitämään huolta , pitämään huolta mitä sanoo, mitä tekee ja niin edelleen.... turhaa! =)
- Tekniikkasukeltaja
Mistä olet saanut sellaisen käsityksen, että vikisen? En minä ole mikään kylpylelu.
(Hihitystä)- Tekniikkasukeltaja
Lemmikkien leluhyllyllä kyllä riemastuin röhkivästä kumiporsaasta.
Oli siinä kanssa-asiakkailla naurussa pitelemistä.
(Reps)
- exmartta
Kannattaa odottaa, että se oikeasti haluttava ja sytyttävä osuu kohdalle. Tunne on sanoinkuvaamaton. Kohdalleni on osunut kolme ainutlaatuista miestä. On syytä varautua myös eroon...
- päiväntrollausta
Monille naisille tuntuu olevan vaikeaa hahmottaa, mitä he haluavat. Odottelevat vaan persiillään prinssirohkeaa, joka veisi jalat alta. Siinä voi vaan käydä niin, että se prinssirohkea ei välttämättä otakkaan koppia, koska näkee jonkun kivemman ja sen jälkeen ollaan naamallaan.
Kukin saa olla onnellinen ihan itsekseenkin, ja pakko ei ole pariutua. Mutta kyllä nykymarkkinoilla naisen vastuu on melko korostunut. Eli jos mikään ei käy, ja mikään ei toimi. Niin syy voi usein olla peilissä. Niin miehillä kuin naisillakin. Mutta miehillä monesti löytyy enemmän joustoa tuon asian suhteen. - Palstan.Rumin.Mies
"Miksi ottaa jotain, jota ei halua?"
Helppo vastaus naisille joilla kysyntää on aina joten on myöskin vara valita eli sanoa tuo avaus lause ääneen. Ajatteleppa rumaa miestä joille naisen saaminen on koko elämän haastavin asia. Ei välttämättä ole edes siinä yhden käden sormissa ne mahdollisuudet elämässä saada naista joten ruman miehen olisi valittava sellainenkin nainen jota ei haluaisi jos sellainen ylipäätään näyttäisi vihreää valoa. Ajattele nyt jos ruma mies missaisi tuon mahdollisuuden se on todennäköisesti se elämän viimeinen mahku. Joten kysymyksesi on täysin yksipuolinen. Jos sulla on miljoona euroa tilillä merkitseekö sulle mitään että saat satasen lisää? Jos taas ei ole latin latia niin se että saat jostain satasen on aivan helvetin hyvä onnenpotku. Jokainen voi verrata kysymystäsi sillä silmällä kuinka paljon on rahkeita tai ei ole.Raha on Materiaa Ihminen taas on Elävä, tunteva ja ajatteleva "Sielullinen" Yksilö.. ;P
Ne ketkä ajattelevat ihmisen olenvan "esine", "kulutushyödyke" tjmv, niin silloin "ymmärrän" tuon logiikan, mutta erillaisille se on Outoa logiikkaa.. ;P- 3098
Ajatellaanpa vanhenevaa naista, jolla kysyntää ei palstatotuuksien mukaan ole enää juuri ollenkaan. Tällainenkin nainen valitsee mieluummin yksinolon kuin ottaa sen ainoan tarjokkaan, jos se ainoa tarjokas ei miellytä.
Jos ryhtyy suhteeseen ihmisen kanssa, jota ei oikeasti halua, vain siksi, että olisi joku rinnalla, tuloksena on se, että kaksi aiemmin yksinäistä ihmistä ovat sen jälkeen edelleen yksinäisiä, mutta nyt myös onnettomia. - Palstan.Rumin.Mies
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Raha on Materiaa Ihminen taas on Elävä, tunteva ja ajatteleva "Sielullinen" Yksilö.. ;P
Ne ketkä ajattelevat ihmisen olenvan "esine", "kulutushyödyke" tjmv, niin silloin "ymmärrän" tuon logiikan, mutta erillaisille se on Outoa logiikkaa.. ;PVastaavan vertauksen voit keksiä miljoonista ideoista ihan muustakin yhteydestä kuin rahasta joten turhaan tartut esimerkin ideologiaan vaan päästäksesi pois itse aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703