99 miljoonaa vuotta vanha
http://www.findance.com/uutiset/31865/meripihkan-sisalta-loytyi-hyvin-sailynyt-dinosauruksen-hanta-vahvistus-tutkijoiden-arvioille
Dinon häntä ennen raamatullista luomista
7
100
Vastaukset 7
- Tarkkaväännös
Sananl.8:22. Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua. Biblia (1776). Minä olen ollut Herran oma hänen teidensä alussa: ennenkuin mitään tehty oli, olin minä.
- HirvittävätEvokit
Jumala loi fossiilit evokkien uskon koettelemiseksi. Ja kuinka helposti särkyväksi se onkaan osoittautunut. Eivät usko selvää Jumalan Sanaa vaan kieltävät sen heikkouksissaan vaikka hyvin tietävätkin siten tuomitsevansa itsensä ja läheisensä ikuiseen kadotukseen. Varsinaisia uskottomia ihmispetoja moiset.
- Fiksu_Kreationisti2
Evokkifantasiat eivät kuulu palstan aihepiiriin.
Ilmoitettu poistoon.
- Panteisti
Kuvatodiste
http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/201612092200038324_ul.shtml - Fiksu_Kreationsiti2
Evo-valehtelijoille muistutukseksi, että tämä ei suinkaan tarkoita, että kaikilla dinoilla olisi ollut karvat. Esim. Triceratops/T-rex lienevät hyviä esimerkkejä ns. "krokotiilimaisista" dinokeista.
- Fiksu_Kreationisti2
Evo-valehtelijat eivät kuulu palstan aihepiiriin.
Ilmoitettu kirjoitus poistoon ja ilmiannettu kirjoittajan ip-osoite ylläpidolle huonosti onnistuneen nikkivarkauden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.902795Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442323Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391123- 36981
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153849Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58690Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi76652 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk42593- 36561
- 21555