Ihastus samalla luokalla!! Help

Tyttötäältärovaniemeltä

Moii eli oon 7 luokalla ja siis oon ihastunut meidän yhteen luokkalaiseen poikaan. Se vilkuilee tosi useesti mua käytävillä ja tunneillakin se on saattanut jäädä kiinni minun tuijottelusta. Ei olla kuitenkaan puhuttu paljoa ja muutenkin tosi kiusallista. Poika ei ole ollut innokas snäppäilemään kanssani ja usein ingnooraa mun snäpit. Tykkääköhän poika musta?

Mun paras kaveri on myöskin ihastunut samaan poikaan ja heillä on snäpissä streekitkin. He kylläkin laittavat vain snäppejä gn ja gm.. mutta jos poika olisi kiinnostunut kaveristani hän ei kuitenkaan koulussa näytä sitä. Onkohan poika kiinnostunut kaveristani?

Meillä oli pari viikkoa sittem paritanssit ja kaverini sitten pääsi tanssimaan pojan kanssa vähän. Kaveri hehkutti jälkeenpäin kuinka ihanaa se oli ollu. Minun kuitenkin tanssiessa pojan kanssa poika meni rytmissä sekaisin yhdessä vaiheessa ja meinasi unohtaa koko tanssin. Seurailin sitten sivusta että oliko se vain ollut sattumaa, mutta muiden kanssa tanssiessa poika tanssi täydellisesti. Olenkohan kuvitellut kaiken itse ja se on ollutkin vain tuuria?

Tuohon kaveri juttuun vielä lisäisin että voikohan olla mahdollista että poika yrittää tehdä minut mustasukkaiseksi sen avulla. Olen nimittäin huomannut joskus pojan puhuvan joidenkin tyttöjen kanssa ja sitten vilkuilevan minuun päin. Itsekkin olen kerran alentunut tuohon. Puhuin vain sen parhaam kaverini kanssa eräästä pojasta ja seuraavan tunnin poika oli todella masentuneen ja surullisen näkönen eikä niin iloinen ja aktiivinen niinkuin useimmilla tunneilla. Poika myös usein tykkää venytellä ja esitellä lihaksiaan jos satun istumaan hänen takanaan tai sitten sekin on vain tuuria...

Mitä mieltä olette? Tykkääkö poika minusta? Pitäisikö alkaa snäppäilemään sen kanssa taas pitkästä aikaa uudestaan?

2

1133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttötäältärovaniemeltä

Ja unohdin sanoa mutta kyselkää lisäkysymyksi jos tarvitsee :)

• Anonyymi

Mulla on sama juttu mut oon 6LK
      Ihastukseni tuijottaa ja lähentelee haluu tulla puhuun ja nii mut sit siihen ihastunu vielä rinnakkais luokalta mitä mä teen

Tykkää se susta joo oon aika myöhässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      106
      4865
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      423
      1539
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1114
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1098
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      15
      1014
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      968
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    Aihe