Ihastus samalla luokalla!! Help

Tyttötäältärovaniemeltä

Moii eli oon 7 luokalla ja siis oon ihastunut meidän yhteen luokkalaiseen poikaan. Se vilkuilee tosi useesti mua käytävillä ja tunneillakin se on saattanut jäädä kiinni minun tuijottelusta. Ei olla kuitenkaan puhuttu paljoa ja muutenkin tosi kiusallista. Poika ei ole ollut innokas snäppäilemään kanssani ja usein ingnooraa mun snäpit. Tykkääköhän poika musta?

Mun paras kaveri on myöskin ihastunut samaan poikaan ja heillä on snäpissä streekitkin. He kylläkin laittavat vain snäppejä gn ja gm.. mutta jos poika olisi kiinnostunut kaveristani hän ei kuitenkaan koulussa näytä sitä. Onkohan poika kiinnostunut kaveristani?

Meillä oli pari viikkoa sittem paritanssit ja kaverini sitten pääsi tanssimaan pojan kanssa vähän. Kaveri hehkutti jälkeenpäin kuinka ihanaa se oli ollu. Minun kuitenkin tanssiessa pojan kanssa poika meni rytmissä sekaisin yhdessä vaiheessa ja meinasi unohtaa koko tanssin. Seurailin sitten sivusta että oliko se vain ollut sattumaa, mutta muiden kanssa tanssiessa poika tanssi täydellisesti. Olenkohan kuvitellut kaiken itse ja se on ollutkin vain tuuria?

Tuohon kaveri juttuun vielä lisäisin että voikohan olla mahdollista että poika yrittää tehdä minut mustasukkaiseksi sen avulla. Olen nimittäin huomannut joskus pojan puhuvan joidenkin tyttöjen kanssa ja sitten vilkuilevan minuun päin. Itsekkin olen kerran alentunut tuohon. Puhuin vain sen parhaam kaverini kanssa eräästä pojasta ja seuraavan tunnin poika oli todella masentuneen ja surullisen näkönen eikä niin iloinen ja aktiivinen niinkuin useimmilla tunneilla. Poika myös usein tykkää venytellä ja esitellä lihaksiaan jos satun istumaan hänen takanaan tai sitten sekin on vain tuuria...

Mitä mieltä olette? Tykkääkö poika minusta? Pitäisikö alkaa snäppäilemään sen kanssa taas pitkästä aikaa uudestaan?

2

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttötäältärovaniemeltä

Ja unohdin sanoa mutta kyselkää lisäkysymyksi jos tarvitsee :)

• Anonyymi

Mulla on sama juttu mut oon 6LK
      Ihastukseni tuijottaa ja lähentelee haluu tulla puhuun ja nii mut sit siihen ihastunu vielä rinnakkais luokalta mitä mä teen

Tykkää se susta joo oon aika myöhässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      228
      3935
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      138
      1404
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      126
      925
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      890
    8. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      747
    9. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      726
    10. Mara&Esko gaalassa jälleen

Onkohan expariskunta taas tulossa yhdessä punaiselle matolle etuilemaan?? Heillähän on omasta mielestään oikeus, ovat He
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      697
    Aihe