Moii eli oon 7 luokalla ja siis oon ihastunut meidän yhteen luokkalaiseen poikaan. Se vilkuilee tosi useesti mua käytävillä ja tunneillakin se on saattanut jäädä kiinni minun tuijottelusta. Ei olla kuitenkaan puhuttu paljoa ja muutenkin tosi kiusallista. Poika ei ole ollut innokas snäppäilemään kanssani ja usein ingnooraa mun snäpit. Tykkääköhän poika musta?
Mun paras kaveri on myöskin ihastunut samaan poikaan ja heillä on snäpissä streekitkin. He kylläkin laittavat vain snäppejä gn ja gm.. mutta jos poika olisi kiinnostunut kaveristani hän ei kuitenkaan koulussa näytä sitä. Onkohan poika kiinnostunut kaveristani?
Meillä oli pari viikkoa sittem paritanssit ja kaverini sitten pääsi tanssimaan pojan kanssa vähän. Kaveri hehkutti jälkeenpäin kuinka ihanaa se oli ollu. Minun kuitenkin tanssiessa pojan kanssa poika meni rytmissä sekaisin yhdessä vaiheessa ja meinasi unohtaa koko tanssin. Seurailin sitten sivusta että oliko se vain ollut sattumaa, mutta muiden kanssa tanssiessa poika tanssi täydellisesti. Olenkohan kuvitellut kaiken itse ja se on ollutkin vain tuuria?
Tuohon kaveri juttuun vielä lisäisin että voikohan olla mahdollista että poika yrittää tehdä minut mustasukkaiseksi sen avulla. Olen nimittäin huomannut joskus pojan puhuvan joidenkin tyttöjen kanssa ja sitten vilkuilevan minuun päin. Itsekkin olen kerran alentunut tuohon. Puhuin vain sen parhaam kaverini kanssa eräästä pojasta ja seuraavan tunnin poika oli todella masentuneen ja surullisen näkönen eikä niin iloinen ja aktiivinen niinkuin useimmilla tunneilla. Poika myös usein tykkää venytellä ja esitellä lihaksiaan jos satun istumaan hänen takanaan tai sitten sekin on vain tuuria...
Mitä mieltä olette? Tykkääkö poika minusta? Pitäisikö alkaa snäppäilemään sen kanssa taas pitkästä aikaa uudestaan?
Ihastus samalla luokalla!! Help
Tyttötäältärovaniemeltä
2
1041
Vastaukset
- Tyttötäältärovaniemeltä
Ja unohdin sanoa mutta kyselkää lisäkysymyksi jos tarvitsee :)
- Anonyymi
Mulla on sama juttu mut oon 6LK
Ihastukseni tuijottaa ja lähentelee haluu tulla puhuun ja nii mut sit siihen ihastunu vielä rinnakkais luokalta mitä mä teen
Tykkää se susta joo oon aika myöhässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793