Hänlähtipois

Yksinainenvaan

Tapasin miehen netissä 2014 ja hän asui eripaikkakunalla .rupesimme tapailemaan vaikka matkaa oli yli 300km maaliskuussa 2014 .hän kävi lomilla kun pääsi työnsä kesälomalla minun luona säännöllisesti ja minä olin hänen luona. Alkuun kaikki oli ihanaa sitten ajateltiin että muutetaan yhteen ja muutimme 2016 yhteen sitten kaikki muuttui .yht äkkiä olin kuntouksessa ja kun tulin hän oli löytänyt toisen. riitoja oli ja kaikki vaan luisui pois yht äkkiä hän sanoi että se on loppu .sitten hän taas rakasti kuulemma .ja uskoin ,annoin anteeksi ja hän sanoi että ei rakasta sitä naistia vaikka hällekin seppiti että rakastaa .muuttui ihan omituisesti kaikki taas nyt lähti taas omille menoilleen en tiedä minne .???kummallista miten sitä luule että tuntee toisen vaikka kaikki merkit oli olemassa että selailee aina jotain viestitteli tälle naiselle kokoajan .on niin vaikeaa olla ja ahistaa miksi miksi kävi näin rakastin todella paljon häntä .nyt olen yksin ja ,onneton 😣

8

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuoritai

      kerro miehen ikää ja paikkakunta?

      • Sekameteli12

        53vTurusta ja asuu nyt jyväskylässä


    • Eiuskonettimitenkään

      Netissä ei oikestaan saa ketään, vaan huijareita, sitä sieltä saa jokainen

    • eienäänetistä

      kokemusta netistä ei onnistunut mullakaan

    • jumitupa

      Vähän epävakaalta mieheltä vaikuttaa, hakee yhtä sieltä ja toista täältä. Kurjaa että siinä sitten jonkun sydän särkyy kun mies ei pysty sitoutumaan eikä tiedä mitä tekis, olisko ton kanssa vai tämän. Ei ainakaan kovin suurelta rakkaudelta nyt tämä vaikuta.

    • Yksinainenvaan

      Niin ja kaiken muun lisäksi se lurjus viellä soittelee mulle ja kyselee mitä kuuluu ja toivottelee hyvää uutta vuotta .kaikki huonekalut meni multa .kun minä tähän hullunmyllyyn uskoin lähdin.ja jotain tavaroita en saa pois ei suotu tuomaan vaatteitani lasteni valokuvia ym astioitani .olen siis pikkurahoistani hommannut huonekalut tähän asuntoon missä nyt asun .no minkä minä voi että on niin asiat oma mielenterveys kärsii kun ajatellee tätä asiaa.toivon että löytyy joskus kiva rehellinen mies joka arvostaa mua ,auttaa ja kuuntelee ja ei petä koska suhde perustuu luottamukseen .olen ihan kelponainen koti lähellä sydäntä ja osaan laittaa hyvää ruokaa .

    • jaksaamistaaa

      voi harmi, onneton tapaus ja varmasti olet vielläkin surullinen.
      voimia sinulle, jotkut miehet on sikoja

    • katullasaa

      nettimaailma on p...a, montakin kokemusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe