Apua sheivaukseen

tyttöpulassa

Apuaa auttakaa. Sheivasin elämäni ensimmäisen kerran tossa pari päivää sitten. Siis kaikki karvat ja nyt iho täynnä punasia pilkkuja. Mitä pitää käyttää et niitä tuu.

Kaveri sano et kannattaa ostaa jotain venus höylii koska ne on laadukkaita ja käyttää jotain geelei? Onko tää totta.

Ja miten saan pidettyy siististi posliinina sit joskus kesällä ettei punasia pilkkuja tuu..

Ja jos jotain parempia sheivausmenetelmiä niin kertokaa pliis

3

313

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhdistettava_hyvin

Puhtaus ennen ja jälkeen on tärkeintä. Sheivausalue pitää pestä hyvin ettei iholle jää bakteereita ja sheivauksen jälkeen käsitellä mieluiten jollain desinfioivalla puhdistusaineella. Silti pieniä punaisia pilkkuja voi jäädä karvatuppien kohdalle ainakin alkuun ennen kuin iho tottuu "väkivaltaan". Sheivauksen apuna tulisi käyttää jotain liukastavaa tuotetta. Miehet käyttää partaa ajessaan partavaahtoa, mutta naisillekin on oma tuotteensa sheivausta varten. Tällöin terä luistaa iholla paremmin eikä iho vaurioidu herkästi.

Jos on tullut punaisia pilkkuja, ne pitäisi kadota alle vuorokaudessa. Jos näkyy pidempään, voidaan olettaa karvatuppien tulehtuneen.

• Puhdistettava_hyvin

Niin ja vielä "paremmasta" sheivausmenetelmästä. Iholle hellempi on lady-shaveri, koska kone ei leikkaa ihon pintaa pitkin. Sänki vaan kasvaa hieman nopeammin kun "siementä" jää.

Puhut posliinista ja eka kerrasta. Lähipäivinä saatkin sitten uuden kokemuksen kun muutaman millin pituinen sänki alkaa pistellä kiusallisesti.

• itelki_tuli

Auttaisi jos kertoisit, että millaisia nämä pilkut olivat, oliko verisiä vai "normaaleja", jos verisiä, niin sheivasit huonosti eli paremmat geelit ja höylät käyttöön heti, jos ei ollut verisiä, niin johtuu luultavasti tuosta kun sheivasit vasta ekan kerran, ne yleensä jää karvojen jäljiltä mutta pitäisi lähteä jos alat sheivaamaan säännöllisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1366
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1003
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      546
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe