Eli haluisin karata kotoa ainakin yhdeksi yöksi ja pelästyttää äidin. Mun sisarukset riitelee ja ku pelkään että kohta sattuu ja sitte ku yritän sitä rauhottaa, ne suuttuu vielä enemmän ja sitten lopuksi äiti tulee siihen ja syyttää mua.
Oon siis 13v ja mulla ei oikein oo ketää kaveriikaa (oon yksinäinen :(). Eli siis miten karkaisin ja mihin??
Miten karkaan kotoa??
5
282
Vastaukset
- eikannata
Älä karkaa, kysy mummolta jos sinne pääsee vähäksi aikaa.
Karkureissut ei ole viisaita ja sellasen aikana voi käydä huonosti. Ota yhteyttä.
- Pakoeiolevastaus
Tiedätkö 13-vuotias että vielä aikuisenakin tulee sellaisia hetkiä elämässä, että tekee mieli hävitä, poistua maisemasta, lähteä lätkimään, painua maan alle tai mennä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.
Jos on oikeasti aikuiseksi kasvanut, ei kuitenkaan tee niin, koska siitä koituisi huolta, harmia ja muuta ikävää lähimmille ihmisille. Siksi jäädään ja koetetaan selvitä muunlaisilla konsteilla. Sinäkin löydät sellaisia, jos käyt ajattelemaan tilannettasi joltain muulta kantilta kuin että haluat "karata ja pelästyttää äidin".
Jos äidille tai muulle perheenjäsenelle ei voi puhua, voisiko esim. koulukuraattorille tai jollekin muulle ulkopuoliselle aikuiselle ja ehkä myös ammattilaiselle? Apu saattaa olla lähempänä kuin osaat kuvitellakaan kun käyt selvittämään asiaa. Joten anna vain mielikuvituksesi karkailla. Oletteko koskaan karanneet kotoa?
Miten kävi?- Anonyymi
Ei kannata karata kotoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303888
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631324Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671135Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841