Jos vastassa onkin erinäköinen mies

huijaus16

Olet törmännyt tähän: treffeille kinuava mies, laittaa kuvan. Tapaamme. Nykyinen habitus ei vastaa kuvaa, koska kuva oli vanha. Voisiko siitä vaan kääntyä kannoilleen ja sanoa, että tämä on nyt tässä.

10

155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baibaivaan

      Kyllä ! Mulla kävi niin että näin kivan näköisen miehen profiilin ja pyysin tapaamista. Mies halusi tavata ja sovimmekin jo alustavasti paikan. Ukko alkoi sitten selittämään että kyllä mut siitä kuvasta jotenkin vielä tunnistaa, vaikka tukan väri on nyt muuttunut. Niin, naamahan ei muutu kahdessakymmessä vuodessa miehillä lainkaan. Tukka vaan muuttaa väriä tai lähtee veks kokonaan. Enkä Mä sitä, varmasti olisi ollut erittäin sharmikas harmaahapsi, ja olisin tykännyt ihan juuri sellaisena kuin on, mutta sehän on petkuttamista ihan ensimetreillä. Ei ollut mun juttu. Skippasin koko profiilin.

    • Ihanerimies

      Oletko törmännyt tähän. Treffeille kinuava nainen kirjoittaa profiilissaan vaikka mitä mukavaa. Sitten tavataan ja nainen osoittautuukin ihan eri ihmiseksi kuin itsensä ensin esitteli. Voiko sitten sanoa että mukavat jatkot sulle, mutta ei nappaa, koho ei edes värähdä?

    • 41v-sinkkumies

      Ei naisetkaan kuvaansa ihan joka kuukausi vaihda.

    • pelisilmää

      Aika usein olen törmännyt naisiin treffipalstoilla ja Tinderissä missä ilmiselvästi yritetään peitellä omaa lihavuuttaan erilaisilla kuvakulmilla ja joskus myös käyttämällä vanhoja kuvia joissa ollaan hoikempia. Onneksi tuollaiset tapaukset on aika helppo tunnistaa.

    • On itselleni sattunut ainakin kerran niin, että nainen oli varmaan ainakin 50 kiloa painavampi kuin mitä kuvistaan olisi voinut päätellä. Yllätysyllätys se juttu ei jatkunut ensimmäisiä treffejä pidemmälle. Nykyään en ole kiinnostunut profiilista, jos ei henkilöstä ole nähtävillä sellaista kuvakavalkaadia, josta *selvästi* näkyy 1) kasvot useista eri kuvakulmista, sekä 2) kehotyyppi. Nämä on tietenkin myös itselläni selvästi näkyvissä. Enkä nyt tarkoita mitään alastonkuvia, vaan naisilla esimerkiksi bikinit, uimapuku, salitrikoot, kireät farkut ja toppi tai pikkumusta mekko paljastavat ihan tarpeeksi. Hyvä nyrkkisääntö on, että jos naisella on pelkästään vahvasti ylävinkkelistä otettuja kasvokuvia profiilissaan (tinderissä tai netissä), hän yrittää tällä peitellä lihavuuttaan. Sama juttu jos kroppaa ei näy missään kuvassa - luonnostaan hoikat tai treenatut esittelevät nimittäin yleensä melko auliisti kroppaansa kuvissa. Enkä nyt tarkoita, että kaikkien pitäisi olla ns mallinmitoissa, mutta jos kuvamateriaali on rehellistä, voi sieltä itse kukin valita sitten sen omaan makuunsa parhaiten sopivia kumppaniehdokkaita. Sulhas- tai morsianehdokkaiden hämääminen jollain epäselvillä tai tarkoituksellisen harhaanjohtavilla kuvilla ei ole kovin kauaskantoista toimintaa.

    • vaatteetPäällä

      koko vartalo näkyvissä niin kuin lavatansseissa, retkellä !!

    • 17plus3

      Laitan itse aina vähintään yhden selkeän kasvokuvan sekä yhden kuvan missä näkee millainen kroppa minulla on. Ei tule sitten yllätyksiä toiselle ja mielestäni on ihan reilua, jos nainen tekee samalla tavalla. En ymmärrä mitä järkeä on huijata tuollaisessa asiassa, kun se totuus tulee julki viimeistään siinä vaiheessa, kun tapaa toisen livenä.

    • painukaasinne

      ihan sama kokemus kun ap:llä. kuvat ovat feikkejä pääosin. ja jos asut perämetässä ( ei pääkaupunkiseudulla), niin samat jellonat jahtaa aamusta iltaan. just sellaiset jotka eivät livessä ketään saa. helppo testata kun laittaa pari profiilia koneeseen, sama saatanan jahti alkaa lipevin sanoin tai suoraan pillua pyytämällä. oksettavaa porukkaa.

    • yksinäinen.mies

      Naiset voisi kirjoittaa profiilinsa että miehen pitää laittaa uusi kuva jotta nainen vois sitten päättää onko mies riittävän komea

    • Palstan.Rumin.Mies

      Jaa a mitä vastauksia sää tuohon odotat? Sääliä ja voivottelua vai? Itsestäni oli aina alle vuoden vanhat kuvat treffiprofiilissa kun siellä aikaani vietin. Eipä treffeille ollut kysyntää siltikään. Mutta minkäs te pinnallisuudellenne mahdatte.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe