Helppoo ku heinänteko

ratkaistunäin

Kysyt vaan joltain mieheltä et hei, onko sulla rahaa elättää mut ja mun lapset? Jos vastaa et on niin iske kiinni heti ja jos vastaa et ei, lähe lätkimään ennen kuin se mies kihlaa sut.

5

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EdesUnissa

Tämä aloitus sai minut hyvälle tuulelle. Miksipä tosiaankaan tehdä asiasta liian vaikeata...

• 1315

Minä olen etsinyt koko elämäni aloituksen kaltaista naista. Mutta ei vain ole osunut kohdalle. Kyllä minä elätän. Jos vain nainen lapsia laittaa. Talous on kunnossa useammallekkin.

• sänkynukkumiseen

Siinähän se ongelma onkin, kun ei ne lapsentekoyrityksestkään enää kiinnosta. Mieluummin köyhä ja yksin.

• Tiedätkylläkuka

En etsi rahaa vaan hyvää luotettavaa miestä elämääni.

• minävain6609

Minä etsin miestä joka olisi turvallinen ja työteliäs ja huomioisi lapseni jotka ovat vkl kanssani. Viikot oltaisiin kahdestaan ja hän tekisi lumitöitä ym. Ja minä kokkaisin ja siivoisin. Mies pilkkoisi polttopuita ja lämmitettäisiin yhdessä saunaa ja oltaisiin vaan rennosti. Hänellä saisi olla toki lapsiakin. Ja saisi olla myös omia menoja koska en halua mitään parisuhdevankilaa. Kesällä veneiltäisiin ja hän voisi kalastella kalat soppaan☺ että tämmöstä mietin..ei helposti kyllä löydy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7716
    2. 108
      5901
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5157
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4526
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2957
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2908
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2036
    Aihe