Moi! Olen menossa ensi kesänä au pairiksi USA:aan, ja ajattelin, että olisi mukavaa, jos löytyisi etukäteen ihmisiä, ketkä ovat myös menossa samaan aikaan Yhdysvaltoihin :) Joten ilmoittadu jos olet menossa!
Au pairit 2017 USA
aupair98
3
214
Vastaukset
- fiftystates
Tajuatko kuinka isoon maahan olet menossa? Mainitse nyt edes osavaltio. :D
- aupair95
Munkin pitäis olla lähössä kesällä aupairiks jenkkeihin! Perhettä ei vielä, mutta eiköhän mut matchata ennen kesää/toukokuuta. Joko sulla on perhe? Ja minkä järjestön kautta meet?
- Aupair1998
Hei! Oon tässä jo jutellut 10 eri perheen kanssa,ja tällä hetkellä juttelen perheen kanssa, jonka kanssa asiat näyttää luistavan hyvin! Suunniteltu lähtö ois kesä-heinäkuussa :) Minne päin oot lähössä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901