Hei!
Mulla on ollut ongelmia ruoan kanssa, joka tuli esiin taas tänään. Söin siis perunalaatikkoa ja kalapuikkoja ja join alkoholitonta lonkeroa. En osaa sanoa, mutta kun nousin pöydästä, niin kurkkuun nousi limaa ja sitten tulikin kaikki ulos wc-pyttyyn. Tätä on sattunut aikaisemminkin...mistään taudista ei ole kyse. En tiedä onko tämä nyt sitten stressiä. Olin vanhempieni luona nyt keskiviikosta lauantaihin ja siellä ei ollut minkäänlaisia ongelmia ruokailujen suhteen. Voiko siis syynä olla hiilihapot tai sitten bulimia? En ole siis työntänyt sormia kurkkuun ruokailujen jälkeen. Joinakin päivinä tosin mietin ruokaa ja syömisiä liikaa...voiko tämä vaikuttaa? Tosin mietin myös, että onko kehoni nyt niin täynnä limaa ja sokeria, jonka pastillit yms. sokeriset herkut ovat aiheuttaneet, että lima ei löydä muuta tietä ulos kehostani? Reaktio tulee yleensä silloin, kun nousen ruokapöydästä ylös ja menen niistämään nenää...mutta koska sieraimet ovat liian tukossa, niin kaikki tulee ulos suun kautta. Oksentaessa myös nenästä valuu limaa. Pitäisikö varata aika lääkäriin?
Ongelmia ruoan kanssa
4
168
Vastaukset
- erwterydtfyguhj
Oliskohan tuo sun mättämä roskaruoka sulle vähemmän sopivaa... esimerkiksi kalapuikot, nehän tehdään kaikenmaailman kalatehtaiden jätteistä... jopa lattialta kerätyistä...
- Mahakuntoon
Tuota minäkin ajattelisin.
Kokeileppa syödä aivan pikkiriikinen annos; lusikallinen perunasosetta ja puolikas kalapuikkoa( ellei ole täyttä kalaa).
Vesi vanhin voitehista, se on ruokajuomana prempi kun mitkään makeutetut ja kemikalioilla maustetut juomat.
Joka toinen päivä voit jäättä kaiken iltasyómisen pois, vain yrttiteetä ja vettä. Sallisit siten tilaisuuden vatsasi rauhoittua.
Oireesi kuulostavat vatsahappojen ylituotannolta ja liian paljolta syömiseltä. Heippa! Mä eilen mietin samaa, että onko mun maha nyt sitten ns. hälytystilassa tuon roskaruoan takia eli se ei enää pysty sulattamaan teollisesti tuotettua ruokaa? Vanhempien luona siis ei tullut mitään valmisruokia syötyä. Menen nyt torstaina käymään sairaanhoitajan luona, jospa sieltä saisi lähetteen sitten ravitsemusterapeutille...
Yksi asia tuli tässä mieleen, että kyseessä voi olla myös vatsahappojen liikaeritys, johon ovat syynä sokeri sekä hiilihappoiset juomat. Tänään en ole juonut muuta kuin vettä ja yskä sekä yökkäilyt ovat pysyneet poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602