Ongelmia ruoan kanssa

Hei!

Mulla on ollut ongelmia ruoan kanssa, joka tuli esiin taas tänään. Söin siis perunalaatikkoa ja kalapuikkoja ja join alkoholitonta lonkeroa. En osaa sanoa, mutta kun nousin pöydästä, niin kurkkuun nousi limaa ja sitten tulikin kaikki ulos wc-pyttyyn. Tätä on sattunut aikaisemminkin...mistään taudista ei ole kyse. En tiedä onko tämä nyt sitten stressiä. Olin vanhempieni luona nyt keskiviikosta lauantaihin ja siellä ei ollut minkäänlaisia ongelmia ruokailujen suhteen. Voiko siis syynä olla hiilihapot tai sitten bulimia? En ole siis työntänyt sormia kurkkuun ruokailujen jälkeen. Joinakin päivinä tosin mietin ruokaa ja syömisiä liikaa...voiko tämä vaikuttaa? Tosin mietin myös, että onko kehoni nyt niin täynnä limaa ja sokeria, jonka pastillit yms. sokeriset herkut ovat aiheuttaneet, että lima ei löydä muuta tietä ulos kehostani? Reaktio tulee yleensä silloin, kun nousen ruokapöydästä ylös ja menen niistämään nenää...mutta koska sieraimet ovat liian tukossa, niin kaikki tulee ulos suun kautta. Oksentaessa myös nenästä valuu limaa. Pitäisikö varata aika lääkäriin?

4

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erwterydtfyguhj

Oliskohan tuo sun mättämä roskaruoka sulle vähemmän sopivaa... esimerkiksi kalapuikot, nehän tehdään kaikenmaailman kalatehtaiden jätteistä... jopa lattialta kerätyistä...

• Mahakuntoon

Tuota minäkin ajattelisin.
      Kokeileppa syödä aivan pikkiriikinen annos; lusikallinen perunasosetta ja puolikas kalapuikkoa( ellei ole täyttä kalaa).
      Vesi vanhin voitehista, se on ruokajuomana prempi kun mitkään makeutetut ja kemikalioilla maustetut juomat.
      Joka toinen päivä voit jäättä kaiken iltasyómisen pois, vain yrttiteetä ja vettä. Sallisit siten tilaisuuden vatsasi rauhoittua.

Oireesi kuulostavat vatsahappojen ylituotannolta ja liian paljolta syömiseltä.

• Heippa! Mä eilen mietin samaa, että onko mun maha nyt sitten ns. hälytystilassa tuon roskaruoan takia eli se ei enää pysty sulattamaan teollisesti tuotettua ruokaa? Vanhempien luona siis ei tullut mitään valmisruokia syötyä. Menen nyt torstaina käymään sairaanhoitajan luona, jospa sieltä saisi lähetteen sitten ravitsemusterapeutille...

• Yksi asia tuli tässä mieleen, että kyseessä voi olla myös vatsahappojen liikaeritys, johon ovat syynä sokeri sekä hiilihappoiset juomat. Tänään en ole juonut muuta kuin vettä ja yskä sekä yökkäilyt ovat pysyneet poissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      55
      1737
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      18
      1696
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1413
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1396
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      307
      1347
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1302
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      995
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      968
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      945
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      864
    Aihe