Eli tuo vaatisi
10 vuoden aikana joka viikko keskimäärin 2 yhdyntää
20 vuoden aikana joka viikko keskimäärin 1 yhdyntä
5 vuoden aikana viikoittain keskimäärin 4 yhdyntää
Tunnetustihan vanhoilla pareilla yhdyntätaajuus laskee paljonkin, joten 1000 kertaa voi olla haamuraja johon ei ihan helposti pääse?
Onko joku saavuttanut 1000 yhdyntäkertaa?
49
551
Vastaukset
- mies28-v
Arvioni mukaan 100-150 yhdyntää
- uiuiuiuiuiuiuiuiu
Piti miettiä onko kysyjä tosissaan, mutta ilmeisesti on. Toi määrä tulee varmaan jokaiselle ihmiselle ennemmin tai myöhemmin vastaan. Parisuhteessa ollaan hyvinkin aktiivisia ainakin alkuvuosina- vuosikymmeninä. Voi itseasiassa tulla hyvinkin pian täyteen toi.
- Aviomies38
Olen yhtynyt naisen kanssa 2 kertaa viikossa viimeisen 8 vuoden aikana. Joskus alkuaikoina kertoja oli 4 viikossa.
Jos tämä avaus olisi parisuhdepalstalla niin kaikki räjähtäisivät nauramaan kuten minä, mutta sinkkupalstalla tämä 1000 yhdyntäkertaa voi tuntua haamurajalta.
Exän kanssa laskettiin joskus että meillä täyttyi tuhat ensimmäistä yhdyntää kolmessa vuodessa.- Ikis..M
Tuostapa tulikin mieleen että olisipa mainio juttu jos joka höyläskerralla lähtisi meisselistä vaikkapa 0,1mm veks, alkaisi sun kaltaisilta panomiehiltäkin vauhti hiipumaan aika piankin ja ätmeillekin tulisi tilaa markkinoille. Naistennaurattajaveijarit vähän harkitsisi kannattaako sitä ihan aina panna kun paikka tulee -> naiset pysyisi puhtaampina ja siveämpinä pidempään. Hitto että jumala on tyhmä, ehdottomasti ise olisin tuommoisen ominaisuudeen mieheen laittanut.
Ikis..M kirjoitti:
Tuostapa tulikin mieleen että olisipa mainio juttu jos joka höyläskerralla lähtisi meisselistä vaikkapa 0,1mm veks, alkaisi sun kaltaisilta panomiehiltäkin vauhti hiipumaan aika piankin ja ätmeillekin tulisi tilaa markkinoille. Naistennaurattajaveijarit vähän harkitsisi kannattaako sitä ihan aina panna kun paikka tulee -> naiset pysyisi puhtaampina ja siveämpinä pidempään. Hitto että jumala on tyhmä, ehdottomasti ise olisin tuommoisen ominaisuudeen mieheen laittanut.
Meisselissä vain nahka parkkiintuu.
- KaikkiNaiset
Kevyesti
- Aikatylsää
Veikkaan, että niiden miesten kerrat jäävät vähäisiksi, jotka laskevat nimenomaan yhdyntöjä. Vaikuttaa siltä, että miellätte seksin yhdynnäksi tai ainakin seksikäsitys on todella yhdyntäkeskeinen. Ja se taas ei lupaa kovin suurta menestystä rakkaus- ja seksielämässä.
Lasketteko muuten samaksi vai eri yhdynnäksi, jos saman seksikerran aikana penetraatioseksiä on kahteen eri otteeseen? Entä lasketteko yhdynnäksi, jos tyydytätte naista sormilla myös g-pisteestä, mutta ei peniksellä?- Aikatylsää
Pertti-setä kirjoitti:
Pitäiskö sun selvittää mitä tarkoittaa yhdyntä?
Mitä se sinun mielestäsi tarkoittaa?
Aikatylsää kirjoitti:
Mitä se sinun mielestäsi tarkoittaa?
Yhdyntä
Yhdynnän biologinen tarkoitus on siittiösolujen saattaminen munasolun yhteyteen, minkä tulisi johtaa hedelmöitymiseen. Yhdyntä aloitetaan yleensä esileikillä. Tällaisen hyväilyn ja hellän seksuaalisen leikittelyn avulla herätellään kumppanin tunteita ja halua sukupuoliseen kanssakäymiseen. Ei ole olemassa mitään sääntöä tai ainoata oikeaa tapaa, miten yhdyntä suoritetaan. Yleisin yhdyntätapa on sellainen asento, jossa nainen makaa selällään ja mies käy makuulle kasvotusten hänen päälleen. Nainen ja mies ohjaavat jäykistyneen siittimen kostuneeseen emättimeen, jonka jälkeen lantioiden aaltomaiset liikkeet saavat aikaan siittimen edestakaisen liikkumisen emättimessä. Sukupuolielinten hankaava kosketus, vartalon liikkeet ja ihokontakti sekä käsin ja huulin tapahtuva samanaikainen hyväily lisäävät seksuaalista kiihottumisastetta vähitellen.
Yhdynnän vaiheet
Yhdyntään kuuluu yleensä seuraavaa:
Esileikki, jonka aikana seksikumppanit virittäytyvät seksuaalisesti ja viestittävät toisilleen halun seksuaalisesta kanssakäymisestä.Hyväily, suutelu ja kiihottuminen, jolloin tunne-elämä latautuu seksuaaliseroottisesti ja sukupuolielimet täyttyvät verellä, johtaen pojalla erektioon ja tytöllä emättimen kostumiseen.Sukupuolielinten keskinäinen kosketus, joka johtaa lopulta penetraatioon eli siittimen tunkeutumiseen emättimeen.Yhdyntäliikkeet syntyvät lantion ja vartalon rytmikkäistä lihassupistuksista, jotka voimistuvat ja nopeutuvat seksuaalisen kiihottumisen lisääntyessä. Sydämen syke ja hengitys nopeutuvat. Seksuaalinen kiihotus voi jäädä pitemmäksi aikaa tasannevaiheeseen, jossa seksuaalisen nautinnon määrä pysyy tasaisen vakiona. Tasannevaihe voi kestää muutamasta minuutista kymmeniin minuutteihin.Laukeamisvaiheessa lantionpohjan lihakset alkavat supistella rytmikkäästi ja sukupuolielimistä leviää kuumalta tuntuva aaltomainen mielihyvän tunne ylitse koko kehon. Tämä on orgasmi. Sen aikana miehellä tapahtuu yleensä siemensyöksy. Kasvoille ja ylävartalon iholle leviää myös ns. seksuaalinen puna.Rentoutuminen tapahtuu orgasmin jälkeen, jolloin väsymyksen tunne valtaa koko kehon ja aktiivinen lihastoimintaa lakkaa. Joskus voi hetkeksi jopa nukahtaakin. Pulssi laskee ja hengitys hidastuu normaaliksi. Kumppanit hyväilevät vielä toisiaan ja nauttivat yhdessäolosta.Sukupuolielimet ja mieluiten koko keho on syytä pestä, koska ihon hiki ja sukupuolielinten eritteet alkavat tuoksua epämiellyttävän vahvasti. Peseytymisestä voi tehdä myös hauskan jälkileikin.- Aikatylsää
Pertti-setä kirjoitti:
Yhdyntä
Yhdynnän biologinen tarkoitus on siittiösolujen saattaminen munasolun yhteyteen, minkä tulisi johtaa hedelmöitymiseen. Yhdyntä aloitetaan yleensä esileikillä. Tällaisen hyväilyn ja hellän seksuaalisen leikittelyn avulla herätellään kumppanin tunteita ja halua sukupuoliseen kanssakäymiseen. Ei ole olemassa mitään sääntöä tai ainoata oikeaa tapaa, miten yhdyntä suoritetaan. Yleisin yhdyntätapa on sellainen asento, jossa nainen makaa selällään ja mies käy makuulle kasvotusten hänen päälleen. Nainen ja mies ohjaavat jäykistyneen siittimen kostuneeseen emättimeen, jonka jälkeen lantioiden aaltomaiset liikkeet saavat aikaan siittimen edestakaisen liikkumisen emättimessä. Sukupuolielinten hankaava kosketus, vartalon liikkeet ja ihokontakti sekä käsin ja huulin tapahtuva samanaikainen hyväily lisäävät seksuaalista kiihottumisastetta vähitellen.
Yhdynnän vaiheet
Yhdyntään kuuluu yleensä seuraavaa:
Esileikki, jonka aikana seksikumppanit virittäytyvät seksuaalisesti ja viestittävät toisilleen halun seksuaalisesta kanssakäymisestä.Hyväily, suutelu ja kiihottuminen, jolloin tunne-elämä latautuu seksuaaliseroottisesti ja sukupuolielimet täyttyvät verellä, johtaen pojalla erektioon ja tytöllä emättimen kostumiseen.Sukupuolielinten keskinäinen kosketus, joka johtaa lopulta penetraatioon eli siittimen tunkeutumiseen emättimeen.Yhdyntäliikkeet syntyvät lantion ja vartalon rytmikkäistä lihassupistuksista, jotka voimistuvat ja nopeutuvat seksuaalisen kiihottumisen lisääntyessä. Sydämen syke ja hengitys nopeutuvat. Seksuaalinen kiihotus voi jäädä pitemmäksi aikaa tasannevaiheeseen, jossa seksuaalisen nautinnon määrä pysyy tasaisen vakiona. Tasannevaihe voi kestää muutamasta minuutista kymmeniin minuutteihin.Laukeamisvaiheessa lantionpohjan lihakset alkavat supistella rytmikkäästi ja sukupuolielimistä leviää kuumalta tuntuva aaltomainen mielihyvän tunne ylitse koko kehon. Tämä on orgasmi. Sen aikana miehellä tapahtuu yleensä siemensyöksy. Kasvoille ja ylävartalon iholle leviää myös ns. seksuaalinen puna.Rentoutuminen tapahtuu orgasmin jälkeen, jolloin väsymyksen tunne valtaa koko kehon ja aktiivinen lihastoimintaa lakkaa. Joskus voi hetkeksi jopa nukahtaakin. Pulssi laskee ja hengitys hidastuu normaaliksi. Kumppanit hyväilevät vielä toisiaan ja nauttivat yhdessäolosta.Sukupuolielimet ja mieluiten koko keho on syytä pestä, koska ihon hiki ja sukupuolielinten eritteet alkavat tuoksua epämiellyttävän vahvasti. Peseytymisestä voi tehdä myös hauskan jälkileikin.Tässä lainauksessa on tosi paljon asiavirheitä ja epätarkkuuksia. Vaikuttaa vähän vanhanaikaiselta määritelmältä.
Ensinnäkin tuossa jo virheellisesti nähdään yhdyntä pääasiallisena seksin harrastamisen muotona ja kaikki muu vain siihen valmistelevana, ja lisäksi tässä oletetaan seksin loppuvan yhdyntään, vaikka niin ei tarvitse olla. Yhdynnän tarkoitus ei tarvitse olla hedelmöittäminen, joten siittiöiden ei tarvitse päästä munasolun lähelle ollenkaan - joko ne voivat jäädä kondomiin tai sitten miehen laukeaminen voi tapahtua jotenkin muuten, esim. suuseksin seurauksena tms. Tuossa tekstissä sukupuolinen kanssakäyminen nähdään yhdynnän synonyyminä, mikä on paha asiavirhe - miksi muka muut seksin muodot tai se, mitä tässä kutsutaan vähättelevästi "esileikiksi" ei olisi sukupuolsta kanssakäymistä. Sehän menee niin, että halu sukupuoliseen kanssakäymiseen pitää olla jo ENNEN kuin mainittuihin ryhdytään.
Tekstissä myös oletetaan, että heteroseksi sisältää aina yhdynnän penis-in-vagina-tyyliin (tekstissä sanotaan: "Sukupuolielinten keskinäinen kosketus, joka johtaa lopulta penetraatioon" - miten niin johtaa lopulta? ei välttämättä.)
Mutta oli kuinka tahansa, niin yhdyntäkeskeinen seksikäsitys ja yhdynnän näkeminen seksin synonyyminä tarkoittaa yleensä aika huonoa seksiä. Aikatylsää kirjoitti:
Tässä lainauksessa on tosi paljon asiavirheitä ja epätarkkuuksia. Vaikuttaa vähän vanhanaikaiselta määritelmältä.
Ensinnäkin tuossa jo virheellisesti nähdään yhdyntä pääasiallisena seksin harrastamisen muotona ja kaikki muu vain siihen valmistelevana, ja lisäksi tässä oletetaan seksin loppuvan yhdyntään, vaikka niin ei tarvitse olla. Yhdynnän tarkoitus ei tarvitse olla hedelmöittäminen, joten siittiöiden ei tarvitse päästä munasolun lähelle ollenkaan - joko ne voivat jäädä kondomiin tai sitten miehen laukeaminen voi tapahtua jotenkin muuten, esim. suuseksin seurauksena tms. Tuossa tekstissä sukupuolinen kanssakäyminen nähdään yhdynnän synonyyminä, mikä on paha asiavirhe - miksi muka muut seksin muodot tai se, mitä tässä kutsutaan vähättelevästi "esileikiksi" ei olisi sukupuolsta kanssakäymistä. Sehän menee niin, että halu sukupuoliseen kanssakäymiseen pitää olla jo ENNEN kuin mainittuihin ryhdytään.
Tekstissä myös oletetaan, että heteroseksi sisältää aina yhdynnän penis-in-vagina-tyyliin (tekstissä sanotaan: "Sukupuolielinten keskinäinen kosketus, joka johtaa lopulta penetraatioon" - miten niin johtaa lopulta? ei välttämättä.)
Mutta oli kuinka tahansa, niin yhdyntäkeskeinen seksikäsitys ja yhdynnän näkeminen seksin synonyyminä tarkoittaa yleensä aika huonoa seksiä."Mutta oli kuinka tahansa, niin yhdyntäkeskeinen seksikäsitys ja yhdynnän näkeminen seksin synonyyminä tarkoittaa yleensä aika huonoa seksiä."
Vain sinä olet sekoittanut keskusteluun seksin, muutoin keskustelu on käsitellyt yhdyntää.
Jos olet nainen ja pantavan näköinen, niin olen valmis ottamaan sulta seksuaaliopetusta makuukammarissa jos kiinnostaa.- Aikatylsää
Pertti-setä kirjoitti:
"Mutta oli kuinka tahansa, niin yhdyntäkeskeinen seksikäsitys ja yhdynnän näkeminen seksin synonyyminä tarkoittaa yleensä aika huonoa seksiä."
Vain sinä olet sekoittanut keskusteluun seksin, muutoin keskustelu on käsitellyt yhdyntää.
Jos olet nainen ja pantavan näköinen, niin olen valmis ottamaan sulta seksuaaliopetusta makuukammarissa jos kiinnostaa.Tuossa sun linkkaamassa tekstissä nimenomaan nähtiin yhdyntä seksin pääasiallisena toimintana. Ja mitä koko aloitukseen tulee, niin voihan toki niitä yhdyntäkertoja laskeskella huvikseen muutenkin, mutta vähän haiskahti siltä, että sitä tarkoitettiin seksin synonyyminä. No, jos tulkitsin väärin niin hyvä toki niin.
Mutta edelleen kiinnostaisi, lasketaanko tässä ketjussa samaksi vai eri yhdynnäksi saman seksikerran aikana tapahtuvat yhdynnät.
Ja olen nainen, joo. Mutta sori, en oikein ole tällä hetkellä kiinnostunut miehistä ja heteroseksistä ;) Aikatylsää kirjoitti:
Tuossa sun linkkaamassa tekstissä nimenomaan nähtiin yhdyntä seksin pääasiallisena toimintana. Ja mitä koko aloitukseen tulee, niin voihan toki niitä yhdyntäkertoja laskeskella huvikseen muutenkin, mutta vähän haiskahti siltä, että sitä tarkoitettiin seksin synonyyminä. No, jos tulkitsin väärin niin hyvä toki niin.
Mutta edelleen kiinnostaisi, lasketaanko tässä ketjussa samaksi vai eri yhdynnäksi saman seksikerran aikana tapahtuvat yhdynnät.
Ja olen nainen, joo. Mutta sori, en oikein ole tällä hetkellä kiinnostunut miehistä ja heteroseksistä ;)Tää homma menee saivarteluksi, joten viisainta lopettaa vänkääminen.
Jos sua kiinnostaa perehtyä käytännön tasolla siihen mistä tiedät yhdynnän päättyneen ja uuden alkaneen, niin vinkkaa mulle tällä palstalla niin voidaan yhdessä katsoa askelmerkit.
Voit ottaa lisäksesi toisenkin naisen mukaan niin touhu on sullekin nautinnollisempaa.
Kyllä me ollaan varmasti tuplattu kun vasta alkanut tää vauhti himmaamaan, kai olen rutistanut ukon pussit hyvin exra-kuivaksi.😍
- FeelLikaPoornStaaar
Voi Kuule, varmasti enemmänkin.... mene naimisiin, mieluummin nymfomaanin kanssa x))))
- Eero_ATM-Soturi
Pekka Siitoin saavutti 800 yhdyntää eri naisten kanssa 10 vuoden aikana.
- pekkapuhuipaljonpaskaa
Niinhän tuo väitti, mutta kun Pekka puhui, oli vastuu kuulijalla
- m-i-e-s
Pitääkö laittaa samppanjat virtaamaan, onko tuo joku meriitti jonka vuoksi torilla tavataan? 10k:n vielä ymmärtäisi, mutta että tonni? Ennen täysi-ikää monilla on jo tonni kasassa. Neljännesvuosisadassa sinulla on tuo meriitti rikottu jo yli 10 kertaa.
Löytyihän tuolta oikein myötähäpeä vastauskin, en tiedä itkeäkö vaiko nauraa.
Parempi jos mieleen tulisi katsoa ladattua haulikkoa kuin miettiä meisseleitä. =DOlen pitänyt itseäni kokeneena miehenä, mutta luulen että 10k jää multa saavuttamatta.
Suhteen alkuaikoina seksimaratonit kuuluvat kuvioon, tulee päiviä kun touhutaan peiton alla koko päivä ja elimet on illalla vereslihalla, mutta ajan myötä touhu rauhoittuu.
10k panoa veisi yhden panon päivätahdilla yli 27 vuotta, ja jos panisi "vain" joka toinen päivä niin se veisi lähes 55 vuotta. Vakisuhteessa tuo alkaisi maistumaan jo puulta, ja kukaan normipertti ei voi edes haaveilla noin paljosta irtoseksistä.
5k on mahdollisuuksien rajoissa, mutta sekin on jumalaton määrä vittua. Se on minun tavoitteeni, mutta siihen on vielä vartti matkaa.- m-i-e-s
Pertti-setä kirjoitti:
Olen pitänyt itseäni kokeneena miehenä, mutta luulen että 10k jää multa saavuttamatta.
Suhteen alkuaikoina seksimaratonit kuuluvat kuvioon, tulee päiviä kun touhutaan peiton alla koko päivä ja elimet on illalla vereslihalla, mutta ajan myötä touhu rauhoittuu.
10k panoa veisi yhden panon päivätahdilla yli 27 vuotta, ja jos panisi "vain" joka toinen päivä niin se veisi lähes 55 vuotta. Vakisuhteessa tuo alkaisi maistumaan jo puulta, ja kukaan normipertti ei voi edes haaveilla noin paljosta irtoseksistä.
5k on mahdollisuuksien rajoissa, mutta sekin on jumalaton määrä vittua. Se on minun tavoitteeni, mutta siihen on vielä vartti matkaa.Minkä nuorena aloittaa, niin vanhana taitaa (tai unohtaa). Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja panet menemään, eli menet panemaan. =)
Joku joskus täällä ilmoitti, ettei hänellä ole rauhoittunut, päinvastoin. Itsellä onneksi on rauhoittunut ja ennen jos seisoi 24/7 ja oli heti valmis uusintaan, niin nykyään haluaa sen tunnin virkistystauon tai sitten toimitaan pelkästään tyydytysvälineenä (eli ollaan käyttöhyödyke ja lihakimpale). Tonnin "tehopisteet" kerätään jo "tulokaskaudella" teini-iässä (kahteen otteeseen), ei niitä ennätyksiä ja putkia enää rikota, sydän siinä pysähtyisi.
Halpana loppukevennyksenä voi olla makuhuoneen Wayne Gretzky, miksi laittaa sisään kerran viikossa, jos sen voi tehdä neljästi saman illan aikana. =P
Varmasti kaikki on laittanut teininä menemään yli 10 kertaa viikko.
- outo-kysely
Kyllä helposti menee rikki minulla ja miehelläni. Yli 20 vuotta oltu yhdessä ja keskimäärin 1-3 krt viikossa yhdynnässä koko tuon ajan. Miksi muka se vähenisi ajan myötä? Ei meillä ainakaan, pikemminkin päinvastoin. Ainoastaan vauva-aikoina oli ähän hiljaisempaa, kerran viikossa, kun piti jossain välissä yrittää nukkuakin.
- panomies30
Olen pannut elämäni aikana kolme kertaa. Tämä tapahtui vuonna 2010
Voi ei... :))
Luultavasti tuo 1000 on mennyt aika monelta nuorelta rikki jo parissa vuodessa parisuhteen alkuaikoina.- haamu.raja
Vastaajien mukaan 1000 yhdyntäkertaa tulee "kaikilla ihmisillä" täyteen alta aikayksikön. Suurinpiirtein koko ajan on siis meneillään intohimoinen paneminen vähän siellä sun täällä.
Todella hyvin tuo asia pidetään arkielämässä piilossa!
Ei sitä tällainen introvertti kerrostalossa asuva sinkku mies aavista ollenkaan, että ympärillä velloo tuollainen määrä seksiä ja yhdyntää.
Ja sitten vielä haukutaan palstan sinkkuja siitä että aina on vain seksi mielessä.- 47v-varattu-nainen
Eihän se varatuilla ihmisillä mielessä juuri olekaan, kun sitä on saatavilla. Eihän syömiset ja vessassa käynnitkään ole, jos niissä ei ole puutosta tai muuta häikkää. Jos saisin seksiä harvemmin kuin kerran viikossa, alkaisin tosin sitä miettiäkin.
- mitäs-kummaa-tässä
Jos ihmiset asuvat yhdessä, eivätkä ole vielä 70(tai 80, riippuu ihmisistä) täyttäneitä, heillä on yleensä seksielämä. Jos ei ole, ero tulee ennen pitkää, todennäköisesti.
"Ei sitä tällainen introvertti kerrostalossa asuva sinkku mies aavista ollenkaan, että ympärillä velloo tuollainen määrä seksiä ja yhdyntää. "
Joo. Mä olen myös kuullut myös esim. kerrostalorapuista, joissa asuu lähes pelkästään eri ikäisiä naisia ja joissa ei juuri koskaan käy miehiä. Ja jos käy, niin tiedetään kyllä millä asialla. Jo postinkantaja käydessään kiksauttaa aina kahdesti.
Integroipa noista käppyröistä milloin 1000 kertaa keskim. tulee täyteen:
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001117050.html
Eka tuhat tulee naisilla täyteen ennen 35v ikävuotta ja miehillä vähän sen jälkeen. Noin 15 vuotta tuhanteen menee keskiarvotahdilla.Luulen että harva nuori pari panee kahden panon viikkotahtia, oikeampi arvio lienee kahden panon päivätahti suhteen alussa.
Ajan myötä tahti hiipuu mutta vielä vuoden tai parinkin päästä se voi hyvinkin olla pano päivässä.- ei.ummarra
En ymmärrä ollenkaan. Oma vähäinen kokemus naisista on että aika seksikielteisiä ovat.
ei.ummarra kirjoitti:
En ymmärrä ollenkaan. Oma vähäinen kokemus naisista on että aika seksikielteisiä ovat.
Samaa mieltä. Semmoinen vanha sanonta myös on, että "ei poikamies tiedä, miten vähällä seksillä ukkomies joutuu pärjäämään". Todeksi havaittu.
- ihanhomona
Ei taida Jarilla perse kestää. Laskin että 850krt 2vuoden aikana tullut jyystettyä. Nytkin on peräpukamat pullahtanut ulos ja hirveesti tekisi mieli työntää siitin Jarin reikään. Pitäisikö vaihtaa nuorempaan kundiin jolla olisi vielä perse kunnossa.
- koettuon
Olin kymmeniä vuosia parisuhteessa ja kyllä niitä kertoja oli 2000 tuhannen paikkeilla yhteensä. Kun tunteet hävisivät loppui seksikin.
Mulla on vahva epäilys, että jos suhde alkaa ilman suurta alkuhuumaa niin arki ei koita niin ankeana. Jotkut sitten taas on sitä mieltä, että huuma on välttämättömyys.
scrg kirjoitti:
Mulla on vahva epäilys, että jos suhde alkaa ilman suurta alkuhuumaa niin arki ei koita niin ankeana. Jotkut sitten taas on sitä mieltä, että huuma on välttämättömyys.
Minä luulen että jos ei ole alkuhuumaa, niin seksuaalinen kiinnostus on alkujaankin laimeampaa.
Mä panin mun exää alkuaikoina aina kun se oli yhtään mahdollista, parhaana päivänä 7 kertaa. Paikat oli kyllä lopussa jo hellänä...vielä meidän viimeisimpinä seksuaalisesti aktiivisina hetkinämme ennen eroa tuo nainen sai mut edelleen nauttimaan kuin lähes 20 vuotta aiemmin.
Meidän liitto ei kaatunut seksiin ja haluttomuuteen, se puoli pelasi niinä hetkinä kun liitto muuten toimi.
- Aino1999
Reilussa kolmessa vuodessa tuo maaginen lukema tuli itselläni täyteen. Kun 16-vuotiaana aloitin yhdynnät, niin nyt viikko sitten oli "juhlapano". Päiväkirjoista oli helppo laskea. 35 eri partneria, joista viimeiset 900 yhdyntää saman miehen kanssa.
- Parisuhdemies-
Kylläolen saavuttanut. Nuorena seurustelin 10 vuoden suhde oli ja seksiä harrastimme usein. Olen jo yli 40 vuotias kuitenkin että on varmaan 1500 yhdyntä kertaa.
- miljonpillu.chocha
Kun 16vuotiaana hankin uuden taskukalenterin en enää pitäny kirjaa
wanhassa kalenterissa oli jo toista sataa eri tyttöä
Jostain luin tiedonj onka mukaan keskim. mies erittä spermaa
ikänsä aikana kolme litraa
yx höppänä nainen väitti, ett ihmisellä on rajattu määrä panokertoja
ja pihtasi, ett wanhankin riittää vielä panokertoja
Lie saanut ideansa naisen rajatusta munakorista
https://www.youtube.com/watch?v=Qoa-gg2vgzA- pupujussi.chocha
Saman naisen kanssa 2x päivässä yöt niin paljon, kuin ehtii tiäysti;)
mut oikeesti Venezuela Punta Cardon 16vuotiaana jouluaattona 12 eri ilotypyä
Siäl on flikat tosi hottixsia--tosson ehkäpä joku niistä
https://badoo.com/es/contactos/venezuela/falcon/punta-cardon/girls/page-396/
- Normaalimies--
Noin 40 yhdyntää
- AinaPuutteessa
Höh. Tuo olisi tullut täyteen tällä nykyisellä aika harvalla sinkkutahdillakin. Mutta kun olen ollut parisuhteissa 17v niin, niin. En kyllä olisi kauaa pysynyt suhteissa joissa 17x52=884 viikkoa olisi ollut alle 1000 kertaa yhdyntöjä. No viimeisessä tahti olikin harva, yksi syy loppuun. Aika moni saa tuon määrän 3-4vuodessa.
- Eimullamuuta-
10 vuotta olen ollut nykyisen tyttöystäväni kanssa ja yhdynnät vuodessa 100-150 kertaa joten tuhat on tullut täyteen. Sitä ennenkin seurustelin 2 naisen kanssa.
- pibaanpebaanjasuuhun
noin 1100 on tämän hetkinen luku...
- ÄtmiLooseri
"Nainen ja mies ohjaavat jäykistyneen siittimen kostuneeseen emättimeen, jonka jälkeen lantioiden aaltomaiset liikkeet saavat aikaan siittimen edestakaisen liikkumisen emättimessä. Sukupuolielinten hankaava kosketus, vartalon liikkeet ja ihokontakti sekä käsin ja huulin tapahtuva samanaikainen hyväily lisäävät seksuaalista kiihottumisastetta vähitellen."
Ah, hah, hah, hah, haaa....
Tuo menee ätmin käsityskyvyn yläpuolelle "lantion aaltomaiset liikeet, huulin tapahtuva hyväily...
Ei se ole mikään kumma, jos ätmi jää yksin, tuohan on liian vaikeaa ja pelottava kokemus ätmille.
Eikö asia hoidu paljon yksinkertaisemmin, kuten että nainen makaa sängyssä, kuin lahna ja mies työntää torrakkonsa naisen pillun sisään ja alkaa muljuttamaan torrakkoaan naisen pillussa, kunnes laukeaa ja sen jälkeen mies vetää torrakkonsa ulos ja pyyhkii liiat smegmat wc paperiin.
Entäs sit, jos nainen tulee päälle, jotkut miehet haluaa, et nainen tulee päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436