Luulin aluksi että naiseni on hyvin järkevä nainen mutta nyt on paljastunut sellainen idioottimaisuus aas (1)maisuus. Häntä ei kiinnosta mikään muu kun pieni muna ja sen haukkuminen, odotetaan vaan kun saan kertoa viranomaisille niin saadaan ne isot k* viranomaiset hoitelemaan tämän hullun mielenterveys kuntoon, niin osaa arvostamaan näitä pieniäkin jatkossa.
nainenidiootti
2
206
Vastaukset
- IsorintainenNaine
Kukaan ei voi mitään luonnollisille fyysisille ominaisuuksilleen mitään. Miehellä voi olla keskivertoa isompi tai pienempi sukuelin, naisella kiinteät tai roikkuvat rinnat, eriparia olevat isot tai lerpahtavat häpyhuulet jne. Vaikka olisin miten pettynyt ihmiseen, niin mieleenkään ei tulisi arvioida toisen erogeenisiä alueita alentavasti. Se on noloa ja kuin isku vyön alle. Ala-arvoista mitätöidä toisen sukuelimiä tms. Koska toimivassa seksisuhteessa niiden koko/muoto on toisarvoista.
- Suhteessaonainakaksi
Luulen näin, että teidän suhteen ongelmat ovat ihan muualla kuin pippelissäsi, jota naisesi käyttää vain lyömäaseena suhteessanne. Teitä on kaksi syyllistä suhteessa ja kannattaa miettiä asioita myös omalta kannalta, että onko itsekin tehnyt jotain väärin tai kohdellut toista huonosti, jos toinen on alkanut käyttäytymään noinkin ala-arvoisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754361
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺714191Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433609Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163193Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382840En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142582Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102394IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm271546Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571312Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli801117