Kyllä naisella saa olla ainakin 20 kumppania
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/joko-nainen-saa-saada-seksikumppanien-maara-kiinnostaa-edelleen-ihmisia/6208840
Montako seksikumppania naisella saa olla?
99
674
Vastaukset
- riittaoj
Korkeintaan 10 yhtä aikaa
- naikkis
Miehellä ei saa olla kuin kaksi korkeintaan.
- mukku
Samaan aikaan voi olla kaksikin, muuten ei väliä.
Korkeintaan 1 ja sitäkään ei saa käyttää liian ahnaasti.
- Ikis..M
"Psykologian professori Daniel Jones kuitenkin havaitsi 400 henkeä käsittäneessä tutkimuksessaan, että naiset antoivat seksihistorian helpommin "anteeksi", jos mies halusi jättää irtosuhteet menneeseen ja aloittaa uuden, vakaan elämän. Miehillä oli suurempia vaikeuksia unohtaa naisten seksihistoria."
Naiset on kyllä vähän hölmöjä tuossa(kin) asiassa. - Kiltti-ja-kunnollinen
Nainen ei saa ajatella muita kun jännämiehiä.
Mun mielestä mitä enemmän on erillaisia PanoSuhteisiin verrattavia Virityksiä ollut, niin sitä epätodennäköisempää on Yksilön kyky Sitoutua Pitkään MonoGamiseen Parisuhteeseen.. ;P
Noihin PanoSuhde virityksiin kuuluu ainakin Irtsarit, FWB jne., mutta kannattaa myös huomioda niiden lisäksi myös muut suhteet, varsinkin jos suhteet ovat yleensä olleet lyhyitä IhastusKauden kestäviä.. Siis ainakin silloin, jos on Luotettava ElämänKumppani kiikarissa.. Toivottavaa toki on, että silloin on itsekin sitä 120% varmuudella.. ;P
Toki kumppani voi olla "luotettava" syystä tai toisesta olosuhteiden "pakosta", mutta se ei ole sama asia, kuin oikea Luotettavuus jne.. ;D- IsoKirjanRulez
Taidat olla lisäksi lihavakin ja muutoinkin ruma?
Se ettei sinua kukaan sellainen viitsi panna jota itse haluaisit, kertoo sinusta ja visuaalisesti haastavasta ulkonäöstäsi sekä luonteestasi. IsoKirjanRulez kirjoitti:
Taidat olla lisäksi lihavakin ja muutoinkin ruma?
Se ettei sinua kukaan sellainen viitsi panna jota itse haluaisit, kertoo sinusta ja visuaalisesti haastavasta ulkonäöstäsi sekä luonteestasi.Noh, Voithan sä olettaa mitä haluat.. Ja olen mies.. Haastava luonne voi olla, jos se on sitä, että PanoSuhteilut ei ole mun juttu ja Janoan jotain Aidompaa&Parempaa.. ;P
Ei ole ylipainoa, enkä ole uskis, eikä merkit viittaa väitteisiisi.. Joten, Sorry olen Valitettavan Pahoillani Puolestasi, kun meni noin pahasti Lepikkoon.. ;P
Olikos Sulla jotain Muuta(kin) Kitisemistä?.. ;D- Mutkatsuoriksi
"mutta kannattaa myös huomioda niiden lisäksi myös muut suhteet, varsinkin jos suhteet ovat yleensä olleet lyhyitä IhastusKauden kestäviä.."
Kuulehan, kun sieltä miehen näkövinkkelistä puolueettomasti katselet, niin muista sekin, että nainen ei ole aina yksin jättäjä, pettäjä ja sitoutumiskyvytön paremman etsijä. Huono valitsemaan voi toki olla, mutta aina tapailu ei pääty niin kuin toivoo, vaikka kuinka pitkään suhteeseen pyrkisi. Både och.
Mutta jos tämänkin perusteella tuomitaan, niin asia tällä selvä. Mutkatsuoriksi kirjoitti:
"mutta kannattaa myös huomioda niiden lisäksi myös muut suhteet, varsinkin jos suhteet ovat yleensä olleet lyhyitä IhastusKauden kestäviä.."
Kuulehan, kun sieltä miehen näkövinkkelistä puolueettomasti katselet, niin muista sekin, että nainen ei ole aina yksin jättäjä, pettäjä ja sitoutumiskyvytön paremman etsijä. Huono valitsemaan voi toki olla, mutta aina tapailu ei pääty niin kuin toivoo, vaikka kuinka pitkään suhteeseen pyrkisi. Både och.
Mutta jos tämänkin perusteella tuomitaan, niin asia tällä selvä.Puolueeton Pyrin aina olemaan, niin hyvin kuin vai voi.. Ja Mun jutut koskee pääsääntöisesti Aina Molempia Sukupuolia YhtäLailla.. Eli sillä mentaliteetilla, että kumpikaan Sukupuoli ei ole parempi toistaan ja VastinPareja löytyy molemmista Sukupuolista YhtäLailla.. Vaikka sitten tietenkin joissakin asioissa tietyt asiat voivat näyttäytyä ja ilmetä eri tavalla.. ;P
Tekstiä joutuis vain näpyttelemään ihan hemmetin paljon enemmän, jos aina kaikki itsestään selvyydet kirjoittaisi joka ainoaan kommenttiin.. Mulla kun tuppaa ne muutenkin olemaan välillä liiankin pitkiä, just sen takia, kun tulee lähdettyä taivuttelemaan RautaLankaa liian usein ja liian paljon.. Siltä ainakin välillä itsestänikin tuntuu.. ;P
Ihan asiaa ja ItsestäänSelvyyksiä kirjoitit.. ;P
Monta kumppania miehellä pitää olla että kelpaa naiselle?
- Babee
1-10 riippuen iästä.
- dfghjgfj
Siinä vaiheessa kun "nainen saa saada", ei miehiä enää kiinnosta vakituinen pariutuminen vaan näillä on jotain mielekkäämpää tekemistä elämässään. (tietäis vaan mitä)
- Gfsw23322
Ei yhtää miestä josta en pidä/vihaan. Semmoinen on turha
Ihan just niin monta kuin on ollut halua. Parisuhteessa sitten sopimuksen mukaan, mutta mun mielestäni vain yksi kerrallaan.
Kyl niitä saa olla.
Rehellisesti nyt, eli onks kenelläkään kumpanin valintakriteeriksi tärkein se, että ei olisi ennen kenellekä muulle kelvannut?! En usko.
Sama sitten toisinpäin, jos parkymppisella ei oo puhelinluettelon verran kumppaneita ollut, so what.
Jokainen tekee oman valintaansa ja se on jokaisen omaansa asia. Pääasia on se, että itse tietää miksi näin ja pystyy elämään näiden valintojen ja seurausten kanssa.- Tekniikkasukeltaja
Olennainen kyky ihmisessä on uudistuminen. Alamme jatkuvasti jotain uutta täysin tyhjältä pöydältä.
Ei siinä sen kummempaa.
(Reps)- Tekniikkasukeltaja
Tämän ymmärtämiseksi pöydälle ei voi tuoda mitään, koska parisuhteessa ei ole vielä tapahtunut juuri mitään.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Tämän ymmärtämiseksi pöydälle ei voi tuoda mitään, koska parisuhteessa ei ole vielä tapahtunut juuri mitään.
(Hihitystä)Se, kuinka ihminen kouppaa eteen ilmestyneet asiat, on monen jutun mittari.
Niin se vain on.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Se, kuinka ihminen kouppaa eteen ilmestyneet asiat, on monen jutun mittari.
Niin se vain on.
(Reps)Eli alkuasetelma on tyhjä. Sitten siinä on kaksi ihmistä ja jonkinlainen hyminä taustalla.
Välittömästi tämän jälkeen alkaa helvetillinen totuusmylly jauhaa elämän öikku papuja. Siinä ei ole valheelle tilaa, mutta heikkoudelle on.
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Eli alkuasetelma on tyhjä. Sitten siinä on kaksi ihmistä ja jonkinlainen hyminä taustalla.
Välittömästi tämän jälkeen alkaa helvetillinen totuusmylly jauhaa elämän öikku papuja. Siinä ei ole valheelle tilaa, mutta heikkoudelle on.
(Naurua)Öikkupapu on varmaan pikkupapu.
(Reps)
- Fewfmklsdfmklsdmkl
Asiassa totuus on se että seksikumppanien määrä ei ole numeron muodossa millään tavalla merkitsevä.
Kyse on siitä miten tuo vaihtuva seksikumppanuus ja siihen rutinoituminen muuttaa naisen sosiaalista käytöstä, odotuksia, luonnetta ja psyykettä. Yksinkertaiset miehet ajattelevat että nainen menee fyysisesti pilalle - näinhän ei välttämättä käy (poislukien seksin kautta leviävät sairaudet jotka nekään eivät mitenkään kevyttä kauraa ole) - vaan kyse on henkisestä pilallemenemisestä.
Kun nainen on rutinoitunut satunnaisseksin harrastaja - hän alkaa asettaa odotuksia miehille sen mallin mukaan mikä on noiden satunnaisten seksisuhteiden luontikaava. Tuollainen nainen odottaa väistämättä myös romanttisesti kiinnostavalta mieheltä "panomiesotteita" koska se on se mitä hän on tähänkin saakka saanut. Panosuhteita harrastanut nainen muuttuu suhteidenluomisessaan passiiviseksi koska häntä on paapottu suhdeseksuaalisella tasolla koko elämänsä (tätä tehdään pillupalkalla). Koska seksuaalisesti menestyvät miehet käyttävät joko erittäin korkeatasoista seksuaalista, sosiaalista, statuksellista ja/tai ulkonäöllistä etuaan niin naiset myös yliarvioivat oman tasonsa herkästi - ainoa mitä heillä olikin oli se pimppi jota jännämies halusi päästä kairaamaan, mutta ihmisen psyyke suojelee itseä ja tämän takia panosuhteita harrastaville naisille muodostuukin valheellinen kuva että he ovat jotenkin erityisen haluttuja tai hienoja ihmisiä koska heitä kohdellaan muutama hetki erityisen hyvin ja he saavat käydä tyydyttämässä "upean miehen".
Panoja harrastavan naisen sosiaalinen käytös muuttuu dramaattisesti. Hän alkaa elämään rooleja - koska sitä satunnaisseksi-skenen pyörittäminen käytännössä on. Satunnaisseksi-naisen rooli, satunnaisseksi-miehen rooli. Nämä naiset siis astuvat aina kokemusten myötä kauemmas todellisesta itsestä - ja odottavat myös kumppaniensa tekevän niin koska sillä tavalla seksuaalisesti on aikaisemminkin palkittu. Nämä naiset elävät siis dissosiaatiivisessä tilassa itseensä ja toisten oikeisiin luonteisiin nähden - haluamatta kohdata todellista ihmistä itsessään tai toisissa.
Monet seksuaalisesti aktiiviset naiset myöhemmin alkavat katua tätä ja pyrkivät palaamaan kohti jonkinlaista järkevää käytöstä, mutta tässä vaiheessa mukaan on jo tarttunut kaikki se aneemisuus tuosta villistä elämänvaiheesta - tuollainen nainen on aikuistunut ja orientoitunut merkityksettömissä ihmiskohtaamisissa ja suhtautuu miehiin ja itseensä hyödykkeenä, hänen toleranssissa todelliselle ihmisyydelle on todennäköisesti erittäin alhainen ja ulkokultainen "Juoksut on juostu" ajatusmaailma makaa kuitenkin loppupelissä holtittoman kulttuurillisen seksikaruselli-elämäntavan ja siihen liittyvien odotus/palkkiojärjestelmien/tapakulttuurin päällä jossa asiat tapahtuvat ventovieraiden kesken orgasmipalkkioperustaisesti ja sosiaalinen kanssakäyminen ja toisen ihmisen kohtaaminen on pintapuolista ja näennäistä.
Ihminen on kokemustensa summa ja kohtelee ympäristöään kokemustensa kautta muodostuneella ajatusmaailmalla. Miksi siis pitäisi olettaa että toistuvasti tiettyä kaavaa toistanut nainen - joka selvästikin pitää kaavasta - lopettaisi kaavansa toistamisen tai "poisoppisi" sen jotenkin maagisesti? Ennemminkin minusta tuntuu että nainen antaisi kaavan olla totuus elämässään, ja tekisi vain "kokeiluja" johonkin muuhun - ja ongelmien tullessa palaisi takaisin kaavan toteuttamiseen. Tällä tarkoitan että tuollainen nainen ehkä jaksaisi vakavaa suhdetta niin kauan kuin se on kivaa, mutta kun ei ole enää kivaa niin koska aikaisemminkaan ei ole tarvinnut diilata ihmisten kanssa - vaan vaihtaa vaan petikumppania - niin tuo käytösmalli erittäin luultavasti iskisi päälle välittömästi. Ensimmäinen parisuhde-alamäki ja Pano-Pirjo ryntää vetään kännin ja nussimaan vieraan kanssa, koska se on hänen elämänsä "onnistumisen kaava" ollut aina.- Fkmmklsdmklfsd
Niin. Onhan se suorastaan posketon ajatus että ihminen on kokemustensa summa ja kokemustensa kautta muotoonsa muovaama. Onneksi historiansa ja ajatusmaailmansa voi noin vain vaihtaa aivan kuten käsiveskan kuosin.
- Tekniikkasukeltaja
Fkmmklsdmklfsd kirjoitti:
Niin. Onhan se suorastaan posketon ajatus että ihminen on kokemustensa summa ja kokemustensa kautta muotoonsa muovaama. Onneksi historiansa ja ajatusmaailmansa voi noin vain vaihtaa aivan kuten käsiveskan kuosin.
Itse en tietenkään näin väitä, vaan esittelen yksinkertaisen alkutilanteen.
Ei tätä ole minusta kovin vaikeaa.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Itse en tietenkään näin väitä, vaan esittelen yksinkertaisen alkutilanteen.
Ei tätä ole minusta kovin vaikeaa.
(Reps)... ymmärtää.
(Hihitystä) - Dreamgirl27
Onpas katkeraa mieheltä tai ehkä olet petetty. Mutta asiaan. Itse olen harrastanu panosuhteita, koska se sopi silloiseen elämänvaiheeseeni. En ole arvioinut tasoani silti väärin, sillä nykyään olen kihloissa saman tasoisen ehkä jopa parempi tasoisen miehen kanssa ja odotamme lasta. Suhteessa tulee vastoinkäymisiä välillä niinkun elämässä kuuluukin, mutta ei tulis mieleenkään pettää ja lähteä. Ei ikinä.
Mitä tästä opimme? Ei kannata yleistää ja osa paljon seksiä harrastaneista naisista toimii toisin, mutta suurin osa kumminkin muuttuu ja kasvaa. Pystyy perustamaan perheen ja saa hyvän parisuhteen jopa sen unelmien miehensä kanssa. - Taastätä
Joopajoo. Siinä taas hyvä esimerkki kirjoituksesta jonka on tehnyt mies joka on niin varma omassa päässän kehitetystä, rankasti yksinkertaistetusta teoriastaan, että esittää sen jonkinlaisena faktana. Valitettavast teoria kaatuu siihen, että hyvin harva ihminen on oikeasti täysin samanlainen kuin se teoriassa esitetty, stereotypinen Pano-Pirjo, vaikka teorian esittäjä varmasti mielellään lokeroikin suuren määrän naisia Pano-Pirjoiksi.
- Dreamgirl27
Dreamgirl27 kirjoitti:
Onpas katkeraa mieheltä tai ehkä olet petetty. Mutta asiaan. Itse olen harrastanu panosuhteita, koska se sopi silloiseen elämänvaiheeseeni. En ole arvioinut tasoani silti väärin, sillä nykyään olen kihloissa saman tasoisen ehkä jopa parempi tasoisen miehen kanssa ja odotamme lasta. Suhteessa tulee vastoinkäymisiä välillä niinkun elämässä kuuluukin, mutta ei tulis mieleenkään pettää ja lähteä. Ei ikinä.
Mitä tästä opimme? Ei kannata yleistää ja osa paljon seksiä harrastaneista naisista toimii toisin, mutta suurin osa kumminkin muuttuu ja kasvaa. Pystyy perustamaan perheen ja saa hyvän parisuhteen jopa sen unelmien miehensä kanssa.Tarkoitan siis saman tasoisen tai paremmankin miehen kanssa kihloissa, millaisia miehiä minulla oli seksisuhteiden aikana.
- Fwejkfnsdfjksdfsdf
Dreamgirl27 - huomasin että käytit juuri miestäsi kahdessakin eri viestissä osoittamaan erinomaisuuttasi sensijaan että olisit käyttänyt sinulla lähtökohtaisesti oleva OMAA arvoasi.
Tässähän voisi vetää sellaisen johtpäätöksen että mies on sinulle status-hyödyke jonka esittelet mielummin kuin itsesi - joka loogisesti johtuu sitten siitä ettet itsekään koe että sinulla olisi mitään arvoa joten sinun tarttee sitten "pukeutua äijääsi"? - enolelaskenut
Mjäh. Sulla on vaan ihan liikaa aikaa ja energiaa. Ei se nainen nussimalla rikki mene. Ja jos alkaa tuntua siltä, niin deittaile täyspäisiä mimmejä, tai kattele itte tovi peiliin, että onko kaikki muumit laaksossa?
Eihän se paneskelu naiselle mikään meriitti ole, mutta eipä tuo haittaakkaan. Jos siitä on tykännyt. Miehenkin kohdalla iso luku ei sinänsä ole mikään meriitti, mutta yleensä vain astetta taitavammat/komeammat kaverit pääsevät isoihin lukuihin. Eli missä lie syy / seuraus. - Dreamgirl27
Fwejkfnsdfjksdfsdf kirjoitti:
Dreamgirl27 - huomasin että käytit juuri miestäsi kahdessakin eri viestissä osoittamaan erinomaisuuttasi sensijaan että olisit käyttänyt sinulla lähtökohtaisesti oleva OMAA arvoasi.
Tässähän voisi vetää sellaisen johtpäätöksen että mies on sinulle status-hyödyke jonka esittelet mielummin kuin itsesi - joka loogisesti johtuu sitten siitä ettet itsekään koe että sinulla olisi mitään arvoa joten sinun tarttee sitten "pukeutua äijääsi"?Minulla on paljonkin arvoa, itseni kuin muiden silmissä, tosin en välitä mitä muut meistä tai musta ovat mieltä. Mieheni on minulle hyvin rakas ja olen onnekas että olen saanut itselleni juuri hänet; fiksun, mukavan, hyvännäköisen ja muuta. Pointtini oli vain kumota tuo väitteesi, että naiset kuvittelevat tasonsa
Väärin. - Fjkenfjksdnfjksdjk
Dreamgirl27 kirjoitti:
Minulla on paljonkin arvoa, itseni kuin muiden silmissä, tosin en välitä mitä muut meistä tai musta ovat mieltä. Mieheni on minulle hyvin rakas ja olen onnekas että olen saanut itselleni juuri hänet; fiksun, mukavan, hyvännäköisen ja muuta. Pointtini oli vain kumota tuo väitteesi, että naiset kuvittelevat tasonsa
Väärin.Jos saisit elää elämäsi käänteisessä järjestyksessä - eli ensin tapaisit tän miehen jonka kanssa alat suhteeseen - ja sitten erota ja unohtaa hänet pannaksesi satunnaissuhteissa.
Tekisitkö niin; onko elämäsi ollut kokonaan elämisen arvoinen sellaisena kuin se on tapahtunut - sen elementit olleet hyvät ja kokemisen arvoiset suhteessa toisiinsa? - Dreamgirl27
Fjkenfjksdnfjksdjk kirjoitti:
Jos saisit elää elämäsi käänteisessä järjestyksessä - eli ensin tapaisit tän miehen jonka kanssa alat suhteeseen - ja sitten erota ja unohtaa hänet pannaksesi satunnaissuhteissa.
Tekisitkö niin; onko elämäsi ollut kokonaan elämisen arvoinen sellaisena kuin se on tapahtunut - sen elementit olleet hyvät ja kokemisen arvoiset suhteessa toisiinsa?En minä mitään kadu:) onneksi ihmiset muuttuu ja kasvaa, todennäköisesti en olisi enää niin lapsellinen mitä joskus olin suhteen jälkeen. Mutta nyt eletään näin ja olen tyytyväinen.
- KLFmwelkfklsdfmkld
Itse näen lapset keskeneräisinä olentoina joita leimaa potentiaali - ja julmettu typeryys. Tällöin siis ainakin minun kannaltani se että vetoat "lapsellisuuteesi" on auki kirjoitettuna "Olin tyhmä ja nussin ympäriinsä".
Minäkään en sinänsä kadu mitään mitä olen tehnyt, vaikka oikeastaan aika montaa juttua kannattaisi. Minun kielenkäytössäni tätä ilmiötä kutsutaan paatumukseksi ja sekään ei välttämättä hyvä asia ole. - Dreamgirl27
KLFmwelkfklsdfmkld kirjoitti:
Itse näen lapset keskeneräisinä olentoina joita leimaa potentiaali - ja julmettu typeryys. Tällöin siis ainakin minun kannaltani se että vetoat "lapsellisuuteesi" on auki kirjoitettuna "Olin tyhmä ja nussin ympäriinsä".
Minäkään en sinänsä kadu mitään mitä olen tehnyt, vaikka oikeastaan aika montaa juttua kannattaisi. Minun kielenkäytössäni tätä ilmiötä kutsutaan paatumukseksi ja sekään ei välttämättä hyvä asia ole.Voit tulkita sen miten haluat:) Itse en elä mennessä vaan tulevassa.
- Dreamgirl27
Dreamgirl27 kirjoitti:
Voit tulkita sen miten haluat:) Itse en elä mennessä vaan tulevassa.
Ja tässä hetkessä. Odotan innolla mitä vauva-arki on:)
- Fjkwefjksdndjks
Järjetöntä huolestuneisuutta, jatkuvaa riittämättömyydentunnetta ja silmäpussit joilla voit lentää kuuhun.
Mitäpäs odotit? - Dreamgirl27
Fjkwefjksdndjks kirjoitti:
Järjetöntä huolestuneisuutta, jatkuvaa riittämättömyydentunnetta ja silmäpussit joilla voit lentää kuuhun.
Mitäpäs odotit?Miksi tuntisin riittämättömyyden tunnetta tai huolestuneisuutta? Olen miehelleni hyvä sellaisena kuin olen:) ja silmäpussit kuuluvat siihen.
kyllä sinäkin sen oikean naisen joskus vielä löydät ettet ole niin katkera juttuinesi ja näät asiat vähän positiivisemmassa valossa. Eli kaikki Ihmiset ja elämäntilanteet yhden kaaavan alle? Ei tule ikinää pitätämään paikkaan!
Mitenkö saisi ajatuksen perille, että kaikki, ihan jokainen ihminen on yksilö, jokainen ihan omaassa tilaanteessa ja tekee valintoja josta on ennen kaikkea vastuussa oman ittensä edessä.
Kaikki muut voivat suksia vaikka kuuhun. Kenenkää muun mielipidet, teoriat, isot ja suuret ajatukset eivät tee ketään onnelliseksi. Tämä polku ja valinnat on tehtävä ja kuljettava jokaisen itte.Dreamgirl27 kirjoitti:
Ja tässä hetkessä. Odotan innolla mitä vauva-arki on:)
Hmmm.. Oli mukava lukea tarinaasi.. Noudattaa aika hyvin tiettyä Kaavaa, mutta toki toivon, ettei Kaava toteudu kokonaisuudessaan.. Mulla on tosin vahvat epäilykseni tästä.. ;P
Tosin voithan sinä olla harvoja poikkkeuksia Kaavassa ja onnistut yhtenä poikkeuksena todistamaan sen, että Kaavastakin voi poiketa.. ;P- Dreamgirl27
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Hmmm.. Oli mukava lukea tarinaasi.. Noudattaa aika hyvin tiettyä Kaavaa, mutta toki toivon, ettei Kaava toteudu kokonaisuudessaan.. Mulla on tosin vahvat epäilykseni tästä.. ;P
Tosin voithan sinä olla harvoja poikkkeuksia Kaavassa ja onnistut yhtenä poikkeuksena todistamaan sen, että Kaavastakin voi poiketa.. ;PEikös yleensä ihmiset perusta perheen kun ovat rakastuneita :D
- Niiskuneitin
Dreamgirl27 kirjoitti:
Eikös yleensä ihmiset perusta perheen kun ovat rakastuneita :D
Anna olla tollasten. Tällä palstalla näkyy olevan monta katkeraa ja suhteissaan epäonnistunutta miestä kun pitää heti maalailla piruja seinille. Yleistävät asioita joista heillä ei ole hajuakaan.
Niiskuneitin kirjoitti:
Anna olla tollasten. Tällä palstalla näkyy olevan monta katkeraa ja suhteissaan epäonnistunutta miestä kun pitää heti maalailla piruja seinille. Yleistävät asioita joista heillä ei ole hajuakaan.
Kortit (Kaava) Kertoo Kohtalomme, Onnemme ja Ahdinkomme.. HyvinHyvin Usein, mutta ei toki ihan aina.. Harvoja poikkeus tapauksia EHKÄ löytyy.. ;D
https://www.youtube.com/watch?v=Z7-wN3Ege9w- Dreamgirl27
Kortit (Kaava) Kertoo Kohtalomme, Onnemme ja Ahdinkomme.. HyvinHyvin Usein, mutta ei toki ihan aina.. Harvoja poikkeus tapauksia EHKÄ löytyy.. ;D
https://www.youtube.com/watch?v=Z7-wN3Ege9wSulla on näköjään ihan omat kaavat eikä ne kuuluisat muumit laaksossa tai inkkarit kanootissa :D
Mutta sallittakoon se vanhoille poikamiehille. - 121212121212
exex-atn kirjoitti:
No hoh-hoijaa...
"Olen harrastanut irtosuhteita ja panosuhteita vuosikausia, mutta nyt olen muuttunut ja haluaisin vakiintua".
Täysin uskottavaa, hoh-hoijaa nuo ätmien teoriat että muka historia kertoisi tulevaisuudesta, jokainen ihminen on erilainen ja ihmiset muuttuvat.
"Olen ollut naiseton vuosikausia, mutta nyt olen muuttunut..."
VMP, hoh-hoijaa nuo ätmien jutut. Kyllä tällainen ihminen on muovautunut kokemustensa myötä sellaiseksi kuin on eikä ikinä muutu. - 121212121212
Dreamgirl27 kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Ei kannata yleistää ja osa paljon seksiä harrastaneista naisista toimii toisin, mutta suurin osa kumminkin muuttuu ja kasvaa. Pystyy perustamaan perheen ja saa hyvän parisuhteen jopa sen unelmien miehensä kanssa.Otetaanpa faktoja.
- avioliitoista n. puolet päättyy eroon
- mitä enemmän naisella on ollut seksikumppaneita, sitä suurempi eron todennäköisyys ja sitä pienempi onnellisen liiton todennäköisyys
- n. 100% avioliitoista on alussa onnellisia, n. 100% naisista kertoo tuossa vaiheessa saman kuin sinäkin (rakkaus säilyy, liitto kestää)
Et ole edes saanut lasta vielä, stressaavat ruuhkavuodet ovat edessä, ulkonäkösi ei ole vielä romahtanut, mahdollisesti pari-kolme vuotta kestävä rakkauden hormonimyrsky on vielä valloillaan, jne.
On vähän liian aikaista käyttää itseäsi todistuskappaleena, eikö vain? Dreamgirl27 kirjoitti:
Sulla on näköjään ihan omat kaavat eikä ne kuuluisat muumit laaksossa tai inkkarit kanootissa :D
Mutta sallittakoon se vanhoille poikamiehille.Voithan sä uskotella Musta mitä haluat.. Ei se HäpäisyYritys totuutta muuksi muuta.. ;D
Niin kuin sanoin.. Sä olet Kaavan keskiössä ja Ainoastaan Sä voit todistaa, että Kaavassa on poikkeus ainakin jollain tasolla.. Ja mähän Just toivon, että näin on, eli mitä useamman kohdalla Kaava pettää, niin sitä Parempi se on KaikinPuolin ainakin minun mielestäni.. ;P
Minä pyrin koko ajan etsimään ja havannoimaan poikkeuksia Kaavaan, mutta enemmän löytyy sitä tukevaa informaatiota.. Taidankin mennä YöElämään taas "pitkästä" aikaa katsomaan, kun parisuhteissa olijat ovat lähteneet "tuulettumaan" naisten tai miesten kesken.. ;D
Ihmetystä ja KuNmastusta herättävää toimintaa pääsääntöisesti Aina.. ;D- Dreamgirl27
121212121212 kirjoitti:
Otetaanpa faktoja.
- avioliitoista n. puolet päättyy eroon
- mitä enemmän naisella on ollut seksikumppaneita, sitä suurempi eron todennäköisyys ja sitä pienempi onnellisen liiton todennäköisyys
- n. 100% avioliitoista on alussa onnellisia, n. 100% naisista kertoo tuossa vaiheessa saman kuin sinäkin (rakkaus säilyy, liitto kestää)
Et ole edes saanut lasta vielä, stressaavat ruuhkavuodet ovat edessä, ulkonäkösi ei ole vielä romahtanut, mahdollisesti pari-kolme vuotta kestävä rakkauden hormonimyrsky on vielä valloillaan, jne.
On vähän liian aikaista käyttää itseäsi todistuskappaleena, eikö vain?Perustatko eron syyn siihen, että ulkonäkö repsahtaa? Oletpa pinnallinen:D ja sitä en usko sillä liikunta on elämäntapani. Aina ollut vaikka oli kaksi työtä ja opiskelut. Lapsi ei oikeuta laiskuuteen, päin vastoin.
Mieheni oli aikoinaan myös aika menevä, valitsi sitten kuintenkin minut. Suhteet ovat monen asian summa eikä niin kaavamaisia kuin te täällä väitätte. - Dreamgirl27
Voithan sä uskotella Musta mitä haluat.. Ei se HäpäisyYritys totuutta muuksi muuta.. ;D
Niin kuin sanoin.. Sä olet Kaavan keskiössä ja Ainoastaan Sä voit todistaa, että Kaavassa on poikkeus ainakin jollain tasolla.. Ja mähän Just toivon, että näin on, eli mitä useamman kohdalla Kaava pettää, niin sitä Parempi se on KaikinPuolin ainakin minun mielestäni.. ;P
Minä pyrin koko ajan etsimään ja havannoimaan poikkeuksia Kaavaan, mutta enemmän löytyy sitä tukevaa informaatiota.. Taidankin mennä YöElämään taas "pitkästä" aikaa katsomaan, kun parisuhteissa olijat ovat lähteneet "tuulettumaan" naisten tai miesten kesken.. ;D
Ihmetystä ja KuNmastusta herättävää toimintaa pääsääntöisesti Aina.. ;DJos itsen ole uskoton ja petät kumppaniasi, suurin osa ei toimi niin, vaikka kuinka yrität etsiä sille oikeutusta.
Dreamgirl27 kirjoitti:
Jos itsen ole uskoton ja petät kumppaniasi, suurin osa ei toimi niin, vaikka kuinka yrität etsiä sille oikeutusta.
Hah.. Sama Häpäisy yritys jatkuu.. ;D
Metsään menee kokoajan.. Äläs nyt Projisoi omia juttujas muhun.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
Metsään menee kokoajan.. Äläs nyt Projisoi omia juttujas muhun.. ;DBtw. Sut on Ätsky bongattu taas peukuttelemasta.. ;D
- Dreamgirl27
Metsään menee kokoajan.. Äläs nyt Projisoi omia juttujas muhun.. ;DJos se joku tässä pettää se ois mies :D eli en. Mutta koska sitäkään ei käy jos se musta on kiinni, koska olen kaikinpuolin miehelleni unelmavaimo.
- Dreamgirl27
Dreamgirl27 kirjoitti:
Jos se joku tässä pettää se ois mies :D eli en. Mutta koska sitäkään ei käy jos se musta on kiinni, koska olen kaikinpuolin miehelleni unelmavaimo.
Mikä ätsky? Oon ihan eka kertaa tällä palstalla:D
- 121212121212
Dreamgirl27 kirjoitti:
Perustatko eron syyn siihen, että ulkonäkö repsahtaa? Oletpa pinnallinen:D ja sitä en usko sillä liikunta on elämäntapani. Aina ollut vaikka oli kaksi työtä ja opiskelut. Lapsi ei oikeuta laiskuuteen, päin vastoin.
Mieheni oli aikoinaan myös aika menevä, valitsi sitten kuintenkin minut. Suhteet ovat monen asian summa eikä niin kaavamaisia kuin te täällä väitätte.Liikunta hidastaa ulkonäön repsahtamista.
Mutta kuten tietänet, keskivertomiehen silmissä n. 18-25v nainen on aina parhaimman näköinen (oikeammin 17-22v...mutta timmissä kunnossa oleva 25v menee samaan sarjaan). Dreamgirl37 ei tule olemaan lähellekään samalla tasolla ulkonäöllisesti kuin Dreamgirl27.
Toivoa sopii ettei miehesi ole yhtä pinnallinen kuin sinä.
"Mieheni oli aikoinaan myös aika menevä, valitsi sitten kuintenkin minut."
Se haluaako miehesti taas lisää menoa joskus myöhemmin, jää nähtäväksi.
Kuten sanoin, mitään päätelmiä liittonne onnistumisesta ei voi vielä tehdä. Olette siinä vaiheessa jossa enemmistö vaikuttaisi onnistuvan vaikka päällään seisten, haasteet tulevat myöhemmin. - Dreamgirl27
121212121212 kirjoitti:
Liikunta hidastaa ulkonäön repsahtamista.
Mutta kuten tietänet, keskivertomiehen silmissä n. 18-25v nainen on aina parhaimman näköinen (oikeammin 17-22v...mutta timmissä kunnossa oleva 25v menee samaan sarjaan). Dreamgirl37 ei tule olemaan lähellekään samalla tasolla ulkonäöllisesti kuin Dreamgirl27.
Kuten sanoin, mitään päätelmiä liittonne onnistumisesta ei voi vielä tehdä. Olette siinä vaiheessa jossa enemmistö vaikuttaisi onnistuvan vaikka päällään seisten, haasteet tulevat myöhemmin.Eiköhän se mies jos minua oikeesti rakastaa, huväksy mut sellasena kun olen. Liikunnallisena läpi elämän. Enkä itse ole pinnallinen, vaikka tykkään pitää huolta itsestäni ja ulkonäöstä, mieheni myös. Harrastamme yhdessä mm. Salilla treenaamista jne. Kaikkea liikuntaan yhdessä ja joskus erikseen.
- Dreamgirl27
Dreamgirl27 kirjoitti:
Eiköhän se mies jos minua oikeesti rakastaa, huväksy mut sellasena kun olen. Liikunnallisena läpi elämän. Enkä itse ole pinnallinen, vaikka tykkään pitää huolta itsestäni ja ulkonäöstä, mieheni myös. Harrastamme yhdessä mm. Salilla treenaamista jne. Kaikkea liikuntaan yhdessä ja joskus erikseen.
Mieheni ihastui minussa vähän muuhunkin kun ulkonäköön:) fiksuun, mukavaan naiseen joka on hyvää seuraan ja jonka kanssa jakaa samat arvot.
- Dreamgirl27
121212121212 kirjoitti:
Liikunta hidastaa ulkonäön repsahtamista.
Kuten sanoin, mitään päätelmiä liittonne onnistumisesta ei voi vielä tehdä. Olette siinä vaiheessa jossa enemmistö vaikuttaisi onnistuvan vaikka päällään seisten, haasteet tulevat myöhemmin.Tämä vaan osittaa sen, että ren täällä haette vaan sitä ulkonäköä naiselta ja sit kun hän on vanhempi dumppaatte heti, ei ihme että ei naiset kiinnostu!
Dreamgirl27 kirjoitti:
Jos se joku tässä pettää se ois mies :D eli en. Mutta koska sitäkään ei käy jos se musta on kiinni, koska olen kaikinpuolin miehelleni unelmavaimo.
En minä ole puhunut vain ja ainoastaan pettämisestä, enkä varsinkaan siinä muodossa, jossa se perinteisesti käsitetään.. Vaan laajemmasta kuvasta ja kaavasta mitä tulee näihin suhteilu ja suhde asioihin.. ;P
Mut, niin kuin sanoin.. Toivon koko Sydämeni Pohjasta, että Te kaksi olette poikkeus kaavassa.. Paljon onnea ja iloisia hetkiä Teille Molemmille.. ;P- 121212121212
Dreamgirl27 kirjoitti:
Tämä vaan osittaa sen, että ren täällä haette vaan sitä ulkonäköä naiselta ja sit kun hän on vanhempi dumppaatte heti, ei ihme että ei naiset kiinnostu!
Tähän keskusteluun voidaan palata 10-15 vuoden kuluttua kun tiedetään toimiko liittonne vai ei.
- Dreamgirl27
121212121212 kirjoitti:
Tähän keskusteluun voidaan palata 10-15 vuoden kuluttua kun tiedetään toimiko liittonne vai ei.
Totta ja miks ei toimisi:)
- Dreamgirl27
121212121212 kirjoitti:
Hyvää jatkoa sulle ja tolle Muumilaakson asukkaalle, kun muutatte asenteita niin eiköhän teillekin se onni suoda. Ei kannata olla noin negatiivinen ja kaavoihin uskova, tsemppiä!
- merkitviittaasiihen
121212121212 kirjoitti:
Uskoisin että ollaan astialla jo paljon aiemmin :D
- Dreamgirl27
merkitviittaasiihen kirjoitti:
Uskoisin että ollaan astialla jo paljon aiemmin :D
Hohhoijaa teitä ikisinkkuja, katkeraa, niin katkeraa:) Täällä toisten onni on toisille kauhean vaikea sulattaa, mutta menestystä naisten kanssa!
Dreamgirl27 kirjoitti:
Hohhoijaa teitä ikisinkkuja, katkeraa, niin katkeraa:) Täällä toisten onni on toisille kauhean vaikea sulattaa, mutta menestystä naisten kanssa!
Fakta on että todennäköisesti teille se ero tulee viimeistään lapsiperhehelvetin käydessä miehelle liian kuluttavaksi. Se että olet lutkaillut nuorena ympäriinsä saa miehesi inhoamaan sinua ja itseään vielä enemmän. Se sinetöi tulevaisuutesi velkaisessa neukkukuutiossa yhteiskunnan tukien varassa elävänä white trash -kurppana.
- Dreamgirl27
ex-atn kirjoitti:
Fakta on että todennäköisesti teille se ero tulee viimeistään lapsiperhehelvetin käydessä miehelle liian kuluttavaksi. Se että olet lutkaillut nuorena ympäriinsä saa miehesi inhoamaan sinua ja itseään vielä enemmän. Se sinetöi tulevaisuutesi velkaisessa neukkukuutiossa yhteiskunnan tukien varassa elävänä white trash -kurppana.
Se on vain sinun mielipiteesi:) miestäni ei menneisyyteni häiritsee eikä mua hänen. Onnea sinulle miehen etsintään vaikka tod. Olet itsekin mies:)
- menneisyyseiunohdu
Dreamgirl27 kirjoitti:
Se on vain sinun mielipiteesi:) miestäni ei menneisyyteni häiritsee eikä mua hänen. Onnea sinulle miehen etsintään vaikka tod. Olet itsekin mies:)
"miestäni ei menneisyyteni häiritsee"
Uskottele itsellesi ihan rauhassa mitä haluat. Kyllä mies sen takaraivossaan aina tietää ja tuntee että tuotakin likaista lorttoa on lukemattomat jännämiespaskat ennen nussinut. - Dreamgirl27
menneisyyseiunohdu kirjoitti:
"miestäni ei menneisyyteni häiritsee"
Uskottele itsellesi ihan rauhassa mitä haluat. Kyllä mies sen takaraivossaan aina tietää ja tuntee että tuotakin likaista lorttoa on lukemattomat jännämiespaskat ennen nussinut.En jaksa tapella tästä kun ette meidän tilannetta tunne tai meitä:) odotan innolla kuin mieheni tämän lapsen syntymää. Olemme olleet jo 3 vuotta yhdessä ja neljäs vuosi alkaa, kyllä tässä on tapeltu ja sovittu eikä erosta ole ollu ikinä puhettakaan. Mieheni luottaa muhun ja Mä häneen, te itse voitte olla mitä mieltä olette:) hyvää joulun odotusta ja parempaa onnea ensi vuonna ikisinkuille täällä!
- DNA-testi.olis.tarpeen
Dreamgirl27 kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Ei kannata yleistää ja osa paljon seksiä harrastaneista naisista toimii toisin, mutta suurin osa kumminkin muuttuu ja kasvaa. Pystyy perustamaan perheen ja saa hyvän parisuhteen jopa sen unelmien miehensä kanssa."odotamme lasta"
Meinaatko nimetä lapsen jonkun sinua nussimassa käyneen jännämiehen mukaan?
Ja oletko varma että nykyinen mies on lapsen isä? Ja onko mies varma siitä... tuskin on. - Dreamgirl27
DNA-testi.olis.tarpeen kirjoitti:
"odotamme lasta"
Meinaatko nimetä lapsen jonkun sinua nussimassa käyneen jännämiehen mukaan?
Ja oletko varma että nykyinen mies on lapsen isä? Ja onko mies varma siitä... tuskin on.Olipa asiaton kommentti, mutta sitä voi katkeralta ikisinkulta odottaakin. Lapsi on tietenkin mieheni. Kummallakaan ei ole ollu muita tapailuvaiheesta lähtien.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Dreamgirl27 kirjoitti:
Mieheni ihastui minussa vähän muuhunkin kun ulkonäköön:) fiksuun, mukavaan naiseen joka on hyvää seuraan ja jonka kanssa jakaa samat arvot.
Miehesi on varmaan jännä. Naiset ei halua fiksua mukavaa miestä.
- hyväluonne
Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:
Miehesi on varmaan jännä. Naiset ei halua fiksua mukavaa miestä.
Päinvastoin naiset haluaa mukavan, fiksun miehen, ei kilttiä ja kunnollista=jotain muuta kuin fiksu ja mukava.
- oma.asia
Saahan niitä seksikumppaneita olla. Ei sitä laissa ole kielletty. Eikä sitä muutenkaan kukaan toinen voi päättää kuinka monen kanssa ihminen saa vällyjen väliin hypätä.
Silti ihmettelen, miten ihmiselle eivät yhden käden sormet riitä kumppanien lukumäärän laskemiseen.- Tekniikkasukeltaja
Tähän on nähdäkseni kaksi vaihtoehtoa.
Vaihtoehto A pitää sisällään joko korkean iän tai tapahtuma-alttiuden.
Vaihtoehto B:ssä jampalta puuttuu sormia.
(Naurua)
- enolealaskenut
Onhan se totta, että naisten syyt harrastaa irtoseksiä on vähän kummallisia. Kun monet sanovat, etteivät oikein osaa nauttia seksistä vieraan kanssa ja monesti nämä fuck buddyvirityksetkin näyttäisivät olevan sellaisia, että nainen roikkuu jossain "sitoutumiskammoisessa" pelimiehessä... :D Miksi sitten naida ollenkaan, kun runkkaaminen tuntuisi mukavammalta? Itsensä halutuksi tunteminen on vähän hassua yhdenyön jutuissa. Eiköhän jokainen nainen tiedä, että kyllä iso-osa miehistä panee jos nainen antaa? Myös sellaisistakin joilla on varaa valita...
Mutta joo. Saa sitä ihmiset naida.. Koskaan en ole määriä tiedustellut, mutta ehkä jotain 30 ylimenevää, pitäisin kolmekymppisten kohdalla vähän kummallisena. Tai no mikäs siinä, mutta itse ainakin paneskelukumppaneihini sen verran olen kiinnittänyt huomiota, että pääasiassa ihan mukavia tyttöjä ovat olleet. Ja olisi omituista, ettei olisi matkan varrella silloin tullut vastaan sellaista, jonka kanssa olisi pysähdytty naimaan pitemmäksi aikaa vain kahden kesken oikein tunteella (lue parisuhde) Ei kai sillä ole mitään väliä, kunhan on asiansa kanssa sinut ja tietää että kumppanitkin ovat.
- naisella
Naisella ja miehellä saa olla niin minta seksikumppania kuin haluaa kunhan ei aiheuta vahinkoa muille.
Kuinka moni luulee, että hänellä on oikeus määrätä naisen seksikumppanien lukumäärä?- 99999991
Mistä määräämisoikeudesta sä siellä oikein paasaat? Kuka sellaista peräänkuuluttaa?
- 18plus7
Jos on vaikka 30-vuotias nainen joka on seurustellut 15-vuotiaasta niin joku 2-5 on ihan normaali määrä mielestäni, mutta sitten kun menee kaksinumeroisessa luvussa niin sitten alkaa olemaan jo aika lutka.
- NäinseSuunnilleenOn
Miehen mulkku on kuin avain. Semmoinen avain mikä sopii kaikkiin lukkoihin on helvetin hyvä, mutta semmoinen lukko mihin sopii kaikki avaimet on melko turha.
- eiolenäin
Sellainen avain joutaa romun sekaan, kulunut paska, jolla ei saa yhtään lukkoa auki enää.
- NäinSeSuunnilleenOn
eiolenäin kirjoitti:
Sellainen avain joutaa romun sekaan, kulunut paska, jolla ei saa yhtään lukkoa auki enää.
Etkö ole kuullut, että meihin miehiin ei tartu ikääntyminen, eikä kuluminen niin kuin naisiin.
Just tasan niin monta kuin on ollut.
- Munaotus
Naisella saa olla niin monta kun nainen haluaa. Kukaan ei voi määräillä toista monenko kanssa nussii.
- Naisasialooser1
Nainen, jolla on yli 2 seksikumppania, pitäisi keittää elävältä.
- Munaotus
Hyppää pataan ja keitä itsesi elävältä. Olet kuitenkin poikuus mies joten naiset ei menetä mitään.
Omalla naisella pienempi määrä on parempi kuin suuri määrä. Muilla naisilla voi olla vaikka 16000, tai ei nyt ehkä ihan kaikilla muilla
0-5 on hyvä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273703- 412519
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412431Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82235- 181665
- 381659
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461603Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2911398- 1351389
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461348