Voiko joululahjaks miehelle ostaa voileipägrillin?

että.silleen

Siis olisiko poikamiehelle käyttöä sellaisella härpäkkeellä?
Kahvipöydässä tuli puheeksi ett porukkamme naiset haluaa ostaa "talonmies Juntuselle" yhteisesti joululahjan.

Kesällä ostimme synttärilahjaksi porukalla kunnollisen paistinpannun... ja mikro hänellä on. Ja nyt naiset harkitsevat sitä voileipägrilliä... jos lämpimiä voileipiä haluaa saahan ne tehtyä paistinpannullakin.

Moniko palstan miehistä käyttäisi tai käyttää voileipägrilliä?
Olisiko teillä jotain muuta ehdotusta mitä voisimme hankkia joululahjaksi hänelle, ainakin 14 flikoista osallistuu kuulemma lahjaan 4-5 euroa per muija.

Näyttää ukko olevan suosiossa...no ihan mukava heppu hän on ja jää taloon vuoden vaihteenkin jälkeen, jos niin itse haluaa. Tekee töitä aina nurisematta ja uskoisin hänen jaksavan jo kokopäiväisestikin, pitää kysäistä asiasta häneltä.

21

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-i-e-s

      Voi ostaa ja riippuu ihan siitä poikamiehestä onko hänellä käyttöä sellaisella härpäkkeellä. Kannattaa ehdottomasti jutella niiden työntekijöiden kanssa, tuleeko heille jotain ideoita asian suhteen, hiukan vaikea näin bittiavaruudesta profiloida Jantusen syvimpiä himoja ja haluja. =)

      Lahjakortti tai herkkukori voi olla mukava vaihtoehto, herkkukori on parempi itse tehdä ja valita mahdollisesti Jantusta miellyttäviä vaihtoehtoja. Lahjakortilla saa itse valita, herkkukori on monipuolinen ja ehkä mieluisampi sisällöstä riippuen.

      • Jeps, Siinähän se Paras vastaus täydellisen täydennettynä olikin.. Ainakin Mun mielestä.. ;P


    • mieluisampilahja

      Kukaan mitään voileipägrilliä halua...

      Asetutte kaikki selkä mieheen päin riviin, housut kinttuihin, pyllistys ja sanotte että laittele sinne minne tykkäät. Sen jälkeen toivottelette hyvät joulut ja uudetvuodet.

      • No jopas sattui!

        Itellä sama lahjaidea.


    • Tahvo52

      No kyllä minä ehkä mieluummin haluaisin hedelmäkorin johon olisi lisätty vaikkapa paketti hyvää kahvia ja kiva joulukortti. Eipä lahjojen hinnalla ole merkitystä, tulee vaan vähän nolo olo jos on hirveän kallis.

    • Ikis..M

      Tjoo, voileipägrilli...mullapa on kun joskus jostain alesta otin ja sitten alkuinnostuksen jälkeen se oli kaapissa pari vuotta ja nyt sitten parisen viikkoa sitten käyttelin pihvien tekemiseen, siihen toimi ihan hyvin. Vähän on semmoinen vehje että luultavasti jää vähälle käytölle niin jos kokkailuun liittyvää niin vähän riippuen henkilöstä, itse ihan mielellään voisin ottaa tuommoisen härpäkkeen kun tuo rahakin näyttäisi riittävän:

      http://www.gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/keittion-pienkoneet/CROCKP201001/crock-pot-haudutuspata

      Mutta jos Juntunen ei olekaan kovin innostunut kokkaamisesta niin sitten tämä olisi varma valinta, ei varmaan narise:

      https://www.alko.fi/tuotteet/001041/

      Niitä juusto- ja herkkukorejahan on nyt kaupat pullollaan, enpä tiedä innostuisinko itse hirveästi.

      Onkohan lukumiehiä ja lukeeko tabletilta? sitten voisi toimiä tämä:

      https://kirja.elisa.fi/lahjakortti

      Tietysti kivijalkakirjakauppakin käy, tai videovuokraamon lahjakortti:

      http://www.presentcard.fi/voucher/154/makuuni-lahjakortti

      Tai sitten ihan oikeisiin eläviin kuviin, sarjalippu tain jos jotain muuta ostaa ja yksittäisen voi laittaa lisäksi jos rahaa jää yli:

      http://www.finnkino.fi/tickets/buy_vouchers/giftvoucher

      • Ikis..M

        Niin joo vielä, kun sulta ne leipomus hommat onnistuu niin herkkukorina kyllä kaupallista viritystä paljon paremmin toimisi vaikka niin että jos muut keräisi rahat renuun ja vaikka leffavuokraamonlahjalipettiin ja ne sitten tökkäisi koriin jossa jotain sun leipomuksia vielä lisänä. Iihan saletisti semmoinen lahja jonka muistaa lämmöllä kun on kaikkea vähän: viinaa, ruokaa ja viihdettä.


      • Mä vaihtaisin tuon Rellun tähän, jos Konjakkia aikoo ostaa.. https://www.alko.fi/tuotteet/001031/R-my-Martin-VSOP

        Maistuu mun suussani ainakin pehmeämmältä ja MakuRikkaammalta.. Vaikka ei olekaan XO:ta vaan VSOP:tä.. Remyn XO näytti olevan alkossa 2,5 kertaa kalliimpaa, kuin tuo Rellu.. Mut mun mielestä Larssen:kin on parempaa, kuin Rellu.. Mulla ainakin näin.. ;P


      • Ikis..M
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Mä vaihtaisin tuon Rellun tähän, jos Konjakkia aikoo ostaa.. https://www.alko.fi/tuotteet/001031/R-my-Martin-VSOP

        Maistuu mun suussani ainakin pehmeämmältä ja MakuRikkaammalta.. Vaikka ei olekaan XO:ta vaan VSOP:tä.. Remyn XO näytti olevan alkossa 2,5 kertaa kalliimpaa, kuin tuo Rellu.. Mut mun mielestä Larssen:kin on parempaa, kuin Rellu.. Mulla ainakin näin.. ;P

        Nuohan on toki makuasioita. En usko että hirveästi saajalle väliä mutta siksi laitoin tuon renun kun on XO, lahjaksi saatuna vähän hienompaa saada XO-pullo ainakin semmoiselle joka ei hirveästi ole vertailuja tehnyt tai ei ole jotain suosikkia valmiiksi olemassa. Sulle tietysti laitettaisiin tuota Remyä :)


      • Ikis..M kirjoitti:

        Nuohan on toki makuasioita. En usko että hirveästi saajalle väliä mutta siksi laitoin tuon renun kun on XO, lahjaksi saatuna vähän hienompaa saada XO-pullo ainakin semmoiselle joka ei hirveästi ole vertailuja tehnyt tai ei ole jotain suosikkia valmiiksi olemassa. Sulle tietysti laitettaisiin tuota Remyä :)

        En tarvii, mulla on kaksi avaamatonta 0,7 ja joku pienempi, jonka merkkiä en muista.. Harvoin tulee käytettyä viinaksia.. Ainakaan paljoa, joten kaappiin jäisi vain pölyyntymään.. ;P

        MakuAsioita on juu, mut muistan, että Sä aina ehdotat Rellua,, joten se taitaa olla Sun lemppari.. Oletko muuten ikinä tehnyt vertailuja ja todennut omaan suuhun parhaimmaksi mauksi tuon Rellun?.. ;P

        Jotkut tykkää siitä, mutta mä vaan ihmettelen, kun mun mielestä saa samalla rahalla parempia makuelämyksiä.. Mut, niin kuin sanottu MakuAsioita.. ;P


      • Ikis..M
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        En tarvii, mulla on kaksi avaamatonta 0,7 ja joku pienempi, jonka merkkiä en muista.. Harvoin tulee käytettyä viinaksia.. Ainakaan paljoa, joten kaappiin jäisi vain pölyyntymään.. ;P

        MakuAsioita on juu, mut muistan, että Sä aina ehdotat Rellua,, joten se taitaa olla Sun lemppari.. Oletko muuten ikinä tehnyt vertailuja ja todennut omaan suuhun parhaimmaksi mauksi tuon Rellun?.. ;P

        Jotkut tykkää siitä, mutta mä vaan ihmettelen, kun mun mielestä saa samalla rahalla parempia makuelämyksiä.. Mut, niin kuin sanottu MakuAsioita.. ;P

        Tuo renu nyt sattui hakuun ekana ja yleisesti suhteellisen arvostettuna hyvän hinta/laatu suhteen vuoksi minusta hyvä olisi lahjana. Itselle jos käyn konjamiinia jouluksi hakemassa niin sitten varmaan tätä:

        https://www.alko.fi/sv/produkter/109256/

        Periaattessahan kai konjakit on 40%:sia mutta tuo Louis Royer onkin vähän enemmän, mukavasti lämmittää alas mennessään. Suosittelen vaikka taitaa olla pari vuotta jo kun viimeksi tuota maistanut, tuskin on kuitenkaan maku muuttunut.


    • Ostin itse viime talvena sellaisen laitteen.

    • Ätmi-sinkku

      Luovuin leivän syönnistä kokonaan kun yritän laihtua joten en ole syönyt 2 kuukauteen leipää. Leipägrilli olis mulle huono lahja.

    • Kai sillä karjalanpiirakoita vois lämmitellä, leipiä tuskin grillailisin

    • 121212121212

      "Näyttää ukko olevan suosiossa...no ihan mukava heppu hän on ja jää taloon vuoden vaihteenkin jälkeen, jos niin itse haluaa. Tekee töitä aina nurisematta ja uskoisin hänen jaksavan jo kokopäiväisestikin, pitää kysäistä asiasta häneltä."

      Eli ATM?

      Ei tuo nyt mahdottomalta idealta vaikuta. Toki on eduksi jos tiedätte miehen ruokavaliosta jotain, että tykkääkö syödä leipää.

    • että.silleen

      Eihän se Juntunen mitään ruokaa itse tee, kun juttujensa mukaan jossain vaiheessa lusikoi Jalostajan hernekeittoa suoraan purkista sekä Saarioisten maksalaatikkoa, kylmänä!
      Haaveili joka aamu paistetuista kananmunista aamiaisella, kun tuli töihin. Niin ostettiin hänelle paistinpannu synttärilahjaksi, porukalla. Siihen hän on ollut erittäin tyytyväinen, paistanut makkaraperuniakin, kertomansa mukaan.

      Munsta vaan tuntuu ettei voileipägrillille olis hänellä käyttöä, tuskin näpertelee mitään.
      Keitettyjä perunoita joskus saa muutaman keittiöstä, ne hän kuulemma paistaa oikein ruskeiks ja ripottelee suolaa päälle. Ei keitä itse peruniakaan. Täältä ostaa henkilökunnan hinnalla; lounasruokaa itselleen viikonlopuksi tai tulee syömään tänne.
      Lenkkimakkaraa, kananmunia ja sämpyliä,hernekeittoa ja maksalaatikkoa taitaa olla hänen perusruokavalionsa jos ei sitä täältä ostetulla täydentäisi...kyllä täydentää!

      Olin jo ajatellut laittavani pakettiin: tiikerikakun, jauhelihahyrriä ja pikkuleipiä 2 litran peltirasiallisen sekä kahvia ½kg pannujauhatuksena . Hyvää Joulua, toivotuksella.
      Hän on kysynyt jo jouluruokailun jokapäiväiseksi... henkilökunnan lounas hinnalla. =))

      Täällä jouluna töissä oleville se tietenkin kuuluu luontaisetuna, talo tarjoaa.
      Mä en Juntuselle alkoholia mene tarjoamaan... hymm, määrätyistä syistä!
      Hän on ollut nyt kuntoutus työkokeilussa; määräaikaiseläkkeellä... Kaikki on sujunut erittäin hyvin joten sopimusta jatketaan... tavallisella työsopimuksella jos hän haluaa.

      Taidan ehdottaa ett flikat ostaa hieman juustoja ja hedelmiä ja vaikka salami-makkaraa.
      Eipä meillä niitä ideoita oikein ollut... kun keskenämme asiaa pohdittiin, minä vaan en usko ett leipägillillä olisi käyttöä, mutt saatan minä erehtyäkin.
      Ei meistä kukaan Jantusta oikein vieläkään tunne, paitsi hoivan ukot ehkä.
      Heillä ainakin näyttää usein olevan paljonkin keskusteltavaa, vain äijien keskeistä!

      Se suotakoot heille, ei meidän ihan kaikkea aina täydy tietää mistä nauraa kihertävät! Ja saattaahan olla ett meillä viel menis herne nenään...

      Kiitos mielipiteistä!

      • Ikis..M

        Noilla perusteilla toi on hyvä mitä ajattelit itseltä muutkin ja kun Juntunen tosiaan ei hirveästi kokkailusta innostuneelta vaikuta niin varmaan sitten valmiita juttuja jos siihen koriin keräätte on hyvä. Hedelmät ei säily hirveän hyvin ja maistuneeko? Koristeeksi riittänee kun laittaa vähän ja kun vaikuttaa lihansyöjältä enempi niin tuo salamimakkara on hyvä ja kelpaava varmasti. Sitten jotain ilmakuivattua kinkkua yms. hyvin säilyviä lihatuotteita voi myös laittaa, vaikka ihan säilykepurkissakin hirveä, poroa karhua tms. mitä ei varmaan ihan joka päivä itse tule ostaneeksi.


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Et varmaan rakasta miestä jos jonkun grillin ostat. Osta sille vaikka maastopyörä tai laskuvarjohyppy kurssi.

      • että.silleen

        Eka kerralla osuit ihan oikeaan, en varmana rakasta tätä miestä, siinä olet oikeassa, hän on töissä mun firmassa!
        Korjannut hoitsujen polkupyöriä, vaihtanut parille flikalle renkaat autosta talveksi. Ihan silkasta ystävällisyydestä, ei ole ottanut palkkiota tehdyistä ylimääräisistä palveluksistaan työtovereilleen. Hiukan syrjään vetäytyvä, silleen ettei paljon puhele, vaikka viihtyy kyllä seurassamme aamiaisella, lounaalla ja kahveilla!

        Flikat oli päättäneet ostaa hänelle yhteisen joululahjan, kysyivät myös minua mukaan. Mä vaan haraan vastaan sitä voikkugrillin ostoa... kun en jaksa uskoa et hän käyttäisi sitä. Estää en voi, mutt voin tehdä ehdotuksia jostain muusta lahjasta.
        Mä itse ajattelin leipoa joululeivonnaiset hänelle ja ostan sen kahvipaketin.


    • En kyllä ole mies, mutta sanonpahan kuitenkin, etten ymmärrä ollenkaan tuollaisten keittiövälineiden päälle, joilla voi tehdä vain yhtä asiaa. Eli niin kuin tuossa jo mainitsit, paistinpannu on ihan kybällä fiksumpi laite, koska sillä voi tehdä niiden voileipien lisäksi aika paljon muitakin juttuja, ja luultavasti on helpompi huoltaakin kun sellainen grillihärpäke.

      Itse laitan ruokaa joka päivä, mutta en silti huolisi kotiini edes vedenkeitintä tai mikrouunia, sillä minusta ne ovat aika turhia kapistuksia, jos sähköliesi toimii.

      • "jos sähköliesi toimii"

        Älä nyt hölmöile. Ihan turha kapistus sekin on. Tosimiehellä ja -naisella ei ole asunnossaan mitään sähköä. Ihan turha nykyajan keksintö joku sähkö. Ihan kybällä fiksumpaa on polttaa kynttilöitä ja tehdä ruokaa puulämmitteisellä liedellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1447
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      832
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe