Millainen on mielestänne ihanne-bussikuski ? Minun mielestäni ihanne on sellainen, joka tervehtii reippaasti, kuuluvalla äänellä, ja joka antaa matkustajille mahdollisuuden käyttää myös etuovea kyydistä poistumiseen. Ja joka osaa puhua.
Millainen ihanne-bussikuski on ?
18
203
Vastaukset
- niinkyllä
Samaa mieltä.
No sellainen joka on ajoissa, kirjaa mut sisään ja pitää turpansa kiinni kunnes saavutetaan mun päämäärä.
- ajattelua
Bussikuskin ei tarvitse olla ajoissa. Pääasia, että tulee joskus. Ja jos kuski on puhetaitoinen, niin se pelastaa päivän.
ajattelua kirjoitti:
Bussikuskin ei tarvitse olla ajoissa. Pääasia, että tulee joskus. Ja jos kuski on puhetaitoinen, niin se pelastaa päivän.
Ei varmaan pelasta.. :D
Saattaa olla kiire jonnekki.
Ja muutenki vittumaista odottaa pysäkillä.
- Tekniikkasukeltaja
No mä käytä dösää, mutta joskus on ihan pakko.
Me oltiin menossa joihinkin bailuihin Koivikseen tai Havukoskelle (en tiedä missä lainit kulkee) ja pitkänmatkanbussissa oli kuskin paikalla rastajamppa suoraa Jamaikalta. Siinä se naputteli Bobeissa rattiin ja veivasi muuveja istualtaan.
Jäi jotenkin elävästi mieleen.
(Reps) - Likinäkörillitäti
Ihannebussikuski hän on sivistynyt, korkeakoulututkinnon suorittanut, ja tyylikäs.
- ihanparaskuski
Joka jättää Valtterin pysäkille, ja me muut vaan vilkutetaan kyydistä.
- pöhJoo
Pöh. Ei ketään saa jättää pysäkille.
- haluan.pois.kyydistä
pöhJoo kirjoitti:
Pöh. Ei ketään saa jättää pysäkille.
Eli kaikki matkustajat pitää kidnapata?
- Ikis..M
Nimimerkkisi väittää sinun olevan tasokas, kuinka sitten voit kulkea rahvaan parissa bussilla? Luulisi sinun huristelevan tasokkaalla urheiluautolla tai jollakin muulla statusta nostattavalla kulkineella.
- Jörö-paska
KULJETTAJAN KANSSA,KESKUSTELU KIELLETTY
No varsinainen ihannekuski olisi varmaankin sellainen, joka unohtaisi ottaa minulta maksun. :)
Kauhean puhelias ei kuskin kyllä tarvitsi olla. Tykkään istua etupenkillä koska kärsin helposti matkapahoinvoinnista, mutta en haluaisi koko matkaa kuunnella kuskin löpinöitä ja yrittää niihin kohteliaisuuttani vastata. Varsinkin pitkällä bussimatkalla mielummin nukkuisin.- NiinSeOmpi
Jos matkustat Espoossa tai Helsingissä, niin eipä tarvitse kuskien puhetta kuunnella, koska kuskit eivät puhu mitään.
- in_esbo
olen huomannut. harmi.
- Tuppisuinenistuja
Sellainen, joka vaihtaa vaihteita tasaisesti ilman, että se rotisko nytkähtää joka kerta. Tervehtiä ei tarvitse. Vielä parempi, kun ei sano ylipäätään yhtään mitään.
- hmhhmmm
Kyllä tervehtimistaitoinen kuljettaja tuntuu turvallisemmalta kuin joku täysin
tervehtimistaidoton. Ja on toivottavaa, että kuljettaja joskus puhuu muutaman sanan.
Sanoo päivää, eikä hurjastele mummoja kumoon. Mieluiten toki komea nuori mies; mutta se ei tee ammatillisesti pätevää, valitettavasti.
- aivotomaavakuski
Sellanen joka pysäyttää bussin pysäkille eikä aja ohi pysäkin, on siihen nousemassa kyytiin tai poistumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777