No niin petyin minäkin mieheen. Vikitteli ja silläpä olikin ties kuinka monta naista. Luulin olevan sen aidosti kiinnostunut minusta. Pyh. Luulin vain. Kasvais jo aikuiseksi koko ukko.
isopettymysoli
8
411
Vastaukset
- yläkulmasta
Ukon ei oikeasti tarvitse kasvaa sinun luulotautisi ja omimisten takia.
- tewrwetrter
Tästä te naiset saatte syyttää vain itseänne kuin kiinnostutte siitä samasta 1-5% miehistä joista kaikki muutkin naiset. Muut 95% miehistä ihmettelee kun eivät saa ketään..
- hfhdjdjdg
Aika hyvä huomio!
- Liian-ruma-mies
Oli varmaan komea ja siksi siitä kiinnostuit. Komeilla miehillä on aina muitakin naisia.
- haeukkoulkomailta
Turha luulla että suomipoika kasvais koskaan aikuiseksi mieheksi. Kiitos siitä kuuluu tän maan naisille jotka pitävät miehet ikuisina nulikoina passaamalla ja hyysäämällä vaikka millaisia reppanoita ja akanhakkaajia kotonaan.
- onnellisesti_eronnut
Aika tyypillistähän tuo on. Ihminen toimii pitkälti yhden ja saman käyttäytymiskaavan mukaan. Siitä voi jo ennustaa, mikä on oma asema kyseisen ihmisen elämässä. Taitava haastattelija saa asian selville ilman että kastelee omia varpaitaan.
Parempi, että orastava suhde kaatuu silloin alkumetreille. Silloin se sattuu vähemmän. Näin minulla nyt, ja olen todella helpottunut, kun tajusin jättää tyypin. Hänellä oli valmiiksi piirretty suunnitelma minun osalle. Minun tehtävä olisi ollut täyttää hänen seksuaaliset tarpeensa ja hoitaa kotityöt. Omasta mielestäni olimme vasta tutustumisvaiheessa ilman mitään sitoumuksia. Ainoastaan vanhalla pukilla on varaa laukoa tuollaisia päättömyyksiä parin tapaamiskerran jälkeen. - Nkijuhygt
Hmm arvatenkin mies oli komea?jos oli niin komeasta miehestä on muutkin kiinnostuneita ja komea mies ei ole ikinä uskollinen vaan panee myös muita.
Valitse seuraavaksi vähemmän komea niin se on uskollinen ja panee vain sua. - Kentähänalkaa
Oliko vielä varattu? Et kai vaan uskonut niitä tarinoita. Montako ukkomiestä löytyy jotka ottavat kakkosen joka tietoisesti alkaa suhteeseen uskoen sen eroavan. Niin kauan kun löytyy kakkosia jotka alkavat ja antavat pesää niin käyttää ne mahdollisuuden hyväksi. Yhtäkin ukkomiestä seurattu. Luulevat olevansa salaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1591177Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 43691
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647