Mitä itse laittaisit / miten kuvailisit itseäsi? Jos nyt ajatellaan vaikka suomi24:n treffipalstaa, niin perustiedot voi valita valikosta ainakin suuntaa antavasti: suhdestatus, pituus, paino, pukeutumistyyli, lapset, asumismuoto, koulutus, työssäkäynti, ammatti, lemmikit, liikunta, matkailu.
(Toki näistä voi myös erikseen mainita, jos jotain osa-aluetta haluaa erityisesti painottaa.) Profiiliteksti näyttää siis olevan monelle se vaikein osuus..
Paras teksti palkitaan! (En kyllä vielä tiedä miten.. -siitäkin voi antaa vinkkejä..)
Millainen profiiliteksti treffipalstalle?
138
3664
Vastaukset
Ei kiinnosta.. ;D
- vinkkimiehenviskipullo
Harmi, koska Juuri Sinä olisit hyvä tässä.. ;D
vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Harmi, koska Juuri Sinä olisit hyvä tässä.. ;D
Miten niin?..Noh, on Mulla on Sulle Yks Neuvo.. Ole oma Itsesi.. Tee itsesi näköinen ilmoitus äläkä Feikkaa yhtään mitään ja yhtään missään.. ;P
Ihmiset tosin Feikkaa enemmän tai vähemmän, niin Somessa, kuin IRL.. Tehdään ja sanotaan asioita jne, että saadaan rakennettua itsestä sellainen kuva muille ihmisille, joka ei vastaa todellisuutta ainakaan kokonaisuudessaan.. ;P- Vaikeavalita
Mitäs jos onkin monta persoonaa ettei tiedä kenet laittisi etsimään kumppania ;D ??
Vaikeavalita kirjoitti:
Mitäs jos onkin monta persoonaa ettei tiedä kenet laittisi etsimään kumppania ;D ??
VoiVeljet.. Noh, jokaisella on Näämmä omat taakkansa kannettavana.. ;D
NykyAika taitaa yhä enemmän ja enemmän aiheuttaa tuota, ettei oikein enää tiedä mitä oikeastaan itse edes on, eli silloin on jonkun näköinen ulkopuolisten voimien voimalla rakennettu kyhäelmä.. Ei mikään ihme, jos/kun monet ihmiset voivat huonosti.. Kameleontit yms. pärjäävät, mutta joillekin yksilöille voi tehdä aika pahaakin.. ;P
Mut toisaalta voithan sä olla rehellinen tuossakin asiassa.. Tulee varmasti mielenkiintoisempi ilmoitus vrt. Feikkaajiin.. ;D.. Se voi herättää kiinnostusta, kun jotkut huomaa, että "mitä hemmettiä.. täällähän joku ei feikkaa ja on oma itsensä..Mitäs tää nyt oikein on?.. ".. ;D
Jos hakisin naista niin profiiliteksti olisi helppo laatia. Perustietojen lisäksi laittaisin tietoa minkälaista naista haen, en jaksaisi katsella tosikkoja ja pissiksiä.
- vinkkimiehenviskipullo
Väännä nyt sitten oikein rautalangasta.. Miltä se näyttäisi sanasta sanaan..
Vaikeaa, tiedän. - KunhanVastailen
Sehän se just onkin. Kun teet tarkan vaatimuslistan, saat tuskin montakaan järkevää vastausta. Ehkä et yhtään.
Mun mielestäni tuo vaatimuslistan tekeminen juuri on se pahin virhe. Tietysti jotain no-no -asioita kannattaa mainita, mutta kyllä pääsääntöisesti kannattaa vähän kertoa itsestään. Ei mitään kehumislistaa siitäkään tietenkään.
Millä perusteella muuten ajattelet, että se vaatimuslistasi läpäisevä nainen haluaisi juuri sinut eikä jotain muuta? vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Väännä nyt sitten oikein rautalangasta.. Miltä se näyttäisi sanasta sanaan..
Vaikeaa, tiedän.En osallistu skabaan ainakaan nyt, mutta kyllä mä sen tekstin joudun oikeastikin laatimaan puolen vuoden sisällä.
KunhanVastailen kirjoitti:
Sehän se just onkin. Kun teet tarkan vaatimuslistan, saat tuskin montakaan järkevää vastausta. Ehkä et yhtään.
Mun mielestäni tuo vaatimuslistan tekeminen juuri on se pahin virhe. Tietysti jotain no-no -asioita kannattaa mainita, mutta kyllä pääsääntöisesti kannattaa vähän kertoa itsestään. Ei mitään kehumislistaa siitäkään tietenkään.
Millä perusteella muuten ajattelet, että se vaatimuslistasi läpäisevä nainen haluaisi juuri sinut eikä jotain muuta?Se vaatimuslista koskee ainoastaan luonnetta ja elämänasennetta, ne on mielestäni kumppanilla tärkeimmät.
Jos ei löydy oikeanlaista naista, niin jatkan tumputtamista.- vinkkimiehenviskipullo
Pertti-setä kirjoitti:
En osallistu skabaan ainakaan nyt, mutta kyllä mä sen tekstin joudun oikeastikin laatimaan puolen vuoden sisällä.
Nyt olisi hyvä tilaisuus harjoitella. Erityisesti sinun.
(Treffipalstalla vasta turhaudutkin, ja pinna palaa taatusti..) vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Nyt olisi hyvä tilaisuus harjoitella. Erityisesti sinun.
(Treffipalstalla vasta turhaudutkin, ja pinna palaa taatusti..)Mulla on itsehillintä ihan ok.
Kirjoita itsestäsi ja elämästäsi. Ei mitään valmiita adjektiiveja vaan annat naisten muodostaa ne päässään. Kerrot vaikka miten sun tavallinen viikko kuluu nyt talvella ja vaikka miten se kuluisi, jos olisi kesä. Kerrot miten sun elämäsi voisi olla erilaista jonkun kanssa. Laita tekstiin yksityiskohtia, koska ne voi toimia koukkuina johon jää kiinni ja antaa mahdollisuuden aloittaa keskustelu.
- Ikis..M
Mainitse että olet kiltti & kunnollinen, lapseton ja ongelmaton, jaarittele jotain romanttisia kuvitelmia kestävästä parisuhteesta. Ole kiinnostunut myös profiilin lukevasta naisesta, tiedustele moneko miehen käyttämä se on? Näin et joudu yksillekään treffeille, säästät rahaa ja hermoja.
- puusilmät-herätys
Kukaan vastanneista ei ole vielä tajunnut, että kysyjä haluaa tietää millaisia tyyppejä (naisia?) täällä kirjoittaa ja miettiä mahdollista kiinnostumistaan heistä. Eli juurikin nämä pituus, paino jne. Tässähän olisi muutenkin oiva tilaisuus mainostaa itseään, niin miesten kuin naisten. Miksikö en itse tee sitä? No olen varattu, mutta sain juonesta heti kiinni.
- se-ujous
Aloittaja voi olla myös nainen, joka haluaa tietää palstan miestarjontaa. Nikki voi olla hämäys..
se-ujous kirjoitti:
Aloittaja voi olla myös nainen, joka haluaa tietää palstan miestarjontaa. Nikki voi olla hämäys..
Noh, nyt kun Sä tuon sanoit, niin Tuo Listaus herätti munkin Epäilykset.. ;D
VaihoHarha tarttus.. Ja listaus on jollakin tavalla epäilyttävä.. ;D- kaikkisentunnistaa
Pertti-setän aloitus ;D
- Perttejäoommekaikki
kaikkisentunnistaa kirjoitti:
Pertti-setän aloitus ;D
Kirjoittaakohan palstalle Pertti-sedän (ja minun) lisäksi oikeastaan muita? Vai olenkohan minäkin yksi Pertin sivupersoona?
- Kaikkisentunnustaa
Pertti-setä on aika vekkuli 😉
- Minunprofi
Laitoin profiilin treffipalstalle joka taatusti erottui muista. Erottui ilmeisesti vähän liikaakin ettei sen takia saanut minkäänlaista herätettä kenessäkään. Toistin toisen profiilin ja sama tulos, kukaan ei päässyt sisään juttuun. Siis aivan liian erottuva.
Mutta se oli kuin olikin minä itse ja varmasti hyvin kuvattu minusta.
Opin ei pidä olla erilainen vaan juuri samanlainen kuin muutkin.
Sillä käy parempi onni.
Minun ei sii ainakaan kuvata itseäni mitenkään, se karkottaisi kaikki valovuosien päähän siitä missä jo lähtiessäkin oltiin kovin kaukana toisista.
Paras olisi antaa ammattilaisen tehdä profiili. Vaikka se olisi valehtelua, niin ensivaikutelman antaminen ratkaisee sittenkin kaikista eniten.
Kun on jo hyvä olo ei haluta uskoa helposti ettei toinen ollutkaan sopiva.- ehhehehee
Tietysti erilainen saa olla. Mieluiten erilainen kuin sinä.
- ykinäinen-ätmi
Lauttasin että olen neitsyt mies enkä ole koskaan edes pussannut naista.
- vinkkimiehenviskipullo
Voi ei... :) MUN ei kyllä kannata laittaa tänne yhtään aloitusta.. :)
En siis tarvitse itse apua. Mulla kyllä tätä juttua riittää.. Olen vaan turhautunut siihen, ettei monenkaan miehen profiilissa ole juurikaan tekstiä. (Tuo lista tarkoittaa sitä, ettei tuossa vapaamuotoisessa tekstissä tarvitse mainita listassa jo olevia asioita -siis vaikka että "olen lapseton, töissä käyvä kissan omistava insinööri", koska nuo tiedot on jo valittu.) Mitä jää jäljelle?
Täytyy varmaan laittaa tänne pari esimerkkiä...- vinkkimiehenviskipullo
Tässä on siis yksi hyvin tyypillinen profiiliteksti: (Muutin toki vähän, ettei ole suoraan sanasta sanaan kopioitu..)
"Täällä olisi mukava, huumorintajuinen mies vapaana. Hakusessa kumppania arkeen, juhlaan ja reissuihin. Käyn kerran vuoteen taidenäyttelyssä, festareilla, laivalla. Reissaan lähialueilla. Opiskelen työnohessa ja tykkään itseni kehittämisestä. Omaan kädentaitoja ja tykkään tehdä myös käsilläni töitä. Löytyy myös tanssitaito." - vinkkimiehenviskipullo
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Villi veikkaus.. Ootko nimierkki nnnainennnnnn?.. ;D
En. Mielelläni kyllä näyttäisin häneltä.
Tässä on siis yksi hyvin tyypillinen profiiliteksti: (Muutin toki vähän, ettei ole suoraan sanasta sanaan kopioitu..)
"Täällä olisi mukava, huumorintajuinen mies vapaana. Hakusessa kumppania arkeen, juhlaan ja reissuihin. Käyn kerran vuoteen taidenäyttelyssä, festareilla, laivalla. Reissaan lähialueilla. Opiskelen työnohessa ja tykkään itseni kehittämisestä. Omaan kädentaitoja ja tykkään tehdä myös käsilläni töitä. Löytyy myös tanssitaito."Ei niin että asialla sinänsä merkitystä olisi, mutta yhtä lailla tyypillinen naisen teksti kuuluu sanoin "Ota selvää!" tai "En oikein itsekään tiedä mitä olen hakemassa, mutta jotain"
Mitä mielestäsi sen hyvän tekstin sitten pitäisi sisältää?vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
"Täällä olisi mukava, huumorintajuinen mies vapaana. Hakusessa kumppania arkeen, juhlaan ja reissuihin. Käyn kerran vuoteen taidenäyttelyssä, festareilla, laivalla. Reissaan lähialueilla. Opiskelen työnohessa ja tykkään itseni kehittämisestä. Omaan kädentaitoja ja tykkään tehdä myös käsilläni töitä. Löytyy myös tanssitaito."Tuollainen runkkari ei saisi naista.
- vinkkimiehenviskipullo
scrg kirjoitti:
Ei niin että asialla sinänsä merkitystä olisi, mutta yhtä lailla tyypillinen naisen teksti kuuluu sanoin "Ota selvää!" tai "En oikein itsekään tiedä mitä olen hakemassa, mutta jotain"
Mitä mielestäsi sen hyvän tekstin sitten pitäisi sisältää?Tuo on hyvä kysymys. Itse ainakin kammoksun juuri noita vaatimuslistoja. Jos mies vaikuttaa liian "hienolta" ja täydelliseltä, en tuhlaa aikaani. En luultavasti kelpaisi. Välillä tulee sitten taas hiki otsalle jonkun suorituskeskeistä elämää ihmetellessä -en pysyisi siinä pyöriryksessä mukana.
"Olen ihan tavallinen suomalainen mies" näyttää kyllä paperilla hyvältä (ja onkin!) -niitä vaan on "miljoona" samanlaista. Jos vielä profiilissa ei ole mitään alla mainittua koukkua, niin vähän vaikea on mistään keskustelua vääntää. Jos joku vähänkin poikkeaa tututusta kaavasta, niin otan kyllä yhteyttä. Parasta on, jos profiili saa hymyilemään. Silloin tulee sellainen olo, että tuohon ihmiseen haluan ottaa yhteyttä! - vinkkimiehenviskipullo
Miks?.. ;P
Kuka nainen nyt ei haluaisi olla kaunis... ;P
Tuo on hyvä kysymys. Itse ainakin kammoksun juuri noita vaatimuslistoja. Jos mies vaikuttaa liian "hienolta" ja täydelliseltä, en tuhlaa aikaani. En luultavasti kelpaisi. Välillä tulee sitten taas hiki otsalle jonkun suorituskeskeistä elämää ihmetellessä -en pysyisi siinä pyöriryksessä mukana.
"Olen ihan tavallinen suomalainen mies" näyttää kyllä paperilla hyvältä (ja onkin!) -niitä vaan on "miljoona" samanlaista. Jos vielä profiilissa ei ole mitään alla mainittua koukkua, niin vähän vaikea on mistään keskustelua vääntää. Jos joku vähänkin poikkeaa tututusta kaavasta, niin otan kyllä yhteyttä. Parasta on, jos profiili saa hymyilemään. Silloin tulee sellainen olo, että tuohon ihmiseen haluan ottaa yhteyttä!"Välillä tulee sitten taas hiki otsalle jonkun suorituskeskeistä elämää ihmetellessä"
Kaivelet mun Ajatuksia.. Hus pois Mun Päästäni.. ;D
Ihmiset Suorittaa yhdessä jos toisessa asiassa ja eivät sitä edes itse huomaa tai pysty tunnustamaan.. OravanPyörästä voi olla kyllä joskus vaikea nähdä MetsääPuilta sen tiedän, mutta PahaOlo kertoo, että jotain on vialla.. ;P
Stressi ei ole hyväksi missään suhteessa ihmiselle.. vaikka siitä RiistoPorvariEliitti yrittääkin kaikin mahdollisin Manipulaatioin ja Propagandan keinoin tehdä "normaalia".. Ihmisistä viis, kunhan itselle saadaan mahdollisimman paljon revittyä ihmisten selkänahasta irti.. Mitä enemmän sen parempi.. ;Pvinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Kuka nainen nyt ei haluaisi olla kaunis... ;P
Mistäs Sä tiedät vaikka olisit ihanampi oikeasti useammalle kuin hän.. Tai ainakin jollekin/joillekin?.. ;P
Mitä Sussa on sun mielestä "huonompaa" tai "ei niin kaunista" jne.?.. Vastaa tähän vain jos Susta siltä tuntuu.. Mikään pakko ei ole vastata, eikä edes syytä kertoa.. Jokainen kertoo itsestään vain just sen verran kuin haluaa vaikka oltaisiin, kuin anonyyminä palstalla.. ;P- vinkkimiehenviskipullo
Mistäs Sä tiedät vaikka olisit ihanampi oikeasti useammalle kuin hän.. Tai ainakin jollekin/joillekin?.. ;P
Mitä Sussa on sun mielestä "huonompaa" tai "ei niin kaunista" jne.?.. Vastaa tähän vain jos Susta siltä tuntuu.. Mikään pakko ei ole vastata, eikä edes syytä kertoa.. Jokainen kertoo itsestään vain just sen verran kuin haluaa vaikka oltaisiin, kuin anonyyminä palstalla.. ;PMistäs Sä tiedät vaikka olisit ihanampi oikeasti useammalle kuin hän.. Tai ainakin jollekin/joillekin?.. ;P
-Olen varmasti sopivampi joillekin kuin hän. Hän ei tosin edes vilkaisisi niihin miehiin päin, joista olen itse kiinnostunut.
Mitä Sussa on sun mielestä "huonompaa" tai "ei niin kaunista" jne.?..
-"Vakka kantensa valitsee" kuvaa aika hyvin.. En osaa nyt asiaa tuon paremmin selittää. vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
-Olen varmasti sopivampi joillekin kuin hän. Hän ei tosin edes vilkaisisi niihin miehiin päin, joista olen itse kiinnostunut.
Mitä Sussa on sun mielestä "huonompaa" tai "ei niin kaunista" jne.?..
-"Vakka kantensa valitsee" kuvaa aika hyvin.. En osaa nyt asiaa tuon paremmin selittää.DoDih.. Kaik O sit Hyvin.. Ja fiksulta kuulostat, joten ei Sulla Hättää Ole.. Onnea Etsintään, mitä sitten ikinä olet etsimässäkään.. =)
Tuo on hyvä kysymys. Itse ainakin kammoksun juuri noita vaatimuslistoja. Jos mies vaikuttaa liian "hienolta" ja täydelliseltä, en tuhlaa aikaani. En luultavasti kelpaisi. Välillä tulee sitten taas hiki otsalle jonkun suorituskeskeistä elämää ihmetellessä -en pysyisi siinä pyöriryksessä mukana.
"Olen ihan tavallinen suomalainen mies" näyttää kyllä paperilla hyvältä (ja onkin!) -niitä vaan on "miljoona" samanlaista. Jos vielä profiilissa ei ole mitään alla mainittua koukkua, niin vähän vaikea on mistään keskustelua vääntää. Jos joku vähänkin poikkeaa tututusta kaavasta, niin otan kyllä yhteyttä. Parasta on, jos profiili saa hymyilemään. Silloin tulee sellainen olo, että tuohon ihmiseen haluan ottaa yhteyttä!Ymmärrän kyllä tuon näkökulman. Toinen puoli on sitten se, että jos mies on spekseiltään sellainen että se muuten kelpaa ja pystyisi vielä hyvällä tavalla erottuvan profiilinkin tekemään, niin tuskinpa sen enää tarvitsee olla naisia miellyttämässä jossain treffisysteemissä.
- vinkkimiehenviskipullo
scrg kirjoitti:
Ymmärrän kyllä tuon näkökulman. Toinen puoli on sitten se, että jos mies on spekseiltään sellainen että se muuten kelpaa ja pystyisi vielä hyvällä tavalla erottuvan profiilinkin tekemään, niin tuskinpa sen enää tarvitsee olla naisia miellyttämässä jossain treffisysteemissä.
Noin sitä luulisi! Mieti 40v miestä, jolla on lapsia. (Joko vuoroviikoin, joka toinen viikonloppu, tai jopa 24/7. Suht harva on tuossa iässä lapseton -toisaalta lapset eivät ole vielä lentäneet pesästä. ) Turhauttavaa mennä baariin vaikkapa kahdesti kuussa tekemään hakuammuntaa, "jos haluaa jotain vähän enemmän", ja baarit on muutenkin nähty..
Vaatimuksista: Niin.. Naisen pitää toki sykähdyttää. Toisaalta vaikean eron takia ajatus parisuhteesta myös ahdistaa. Toivotaan, että elämään vaan tupsahtaa "joku", jonka kanssa palaset loksahtavat kuin itsestään kaikin tavoin yhteen. Myös ne kumppanin lapset ja exät -koko monimutkainen paketti. Etsii, etsii ja etsii, mutta mitään ei löydä..
En tiedä, onko tuosta sanaakaan totta. :) Oman näkemykseni mukaan juuri tuota porukkaa on kuitenkin paljon liikkeellä.. vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Noin sitä luulisi! Mieti 40v miestä, jolla on lapsia. (Joko vuoroviikoin, joka toinen viikonloppu, tai jopa 24/7. Suht harva on tuossa iässä lapseton -toisaalta lapset eivät ole vielä lentäneet pesästä. ) Turhauttavaa mennä baariin vaikkapa kahdesti kuussa tekemään hakuammuntaa, "jos haluaa jotain vähän enemmän", ja baarit on muutenkin nähty..
Vaatimuksista: Niin.. Naisen pitää toki sykähdyttää. Toisaalta vaikean eron takia ajatus parisuhteesta myös ahdistaa. Toivotaan, että elämään vaan tupsahtaa "joku", jonka kanssa palaset loksahtavat kuin itsestään kaikin tavoin yhteen. Myös ne kumppanin lapset ja exät -koko monimutkainen paketti. Etsii, etsii ja etsii, mutta mitään ei löydä..
En tiedä, onko tuosta sanaakaan totta. :) Oman näkemykseni mukaan juuri tuota porukkaa on kuitenkin paljon liikkeellä..Mulla on tuttavapiirissä joitain 40 eronneita. Osalla on hyvin nopeasti eron jälkeen kainalossa joku (joskus huomattavasti nuorempi) ja osalla ei. Ja epäilen että edellinen porukka on samalla se, joka pystyisi myös valovoimaisen profiilin loihtimaan.
- vinkkimiehenviskipullo
scrg kirjoitti:
Mulla on tuttavapiirissä joitain 40 eronneita. Osalla on hyvin nopeasti eron jälkeen kainalossa joku (joskus huomattavasti nuorempi) ja osalla ei. Ja epäilen että edellinen porukka on samalla se, joka pystyisi myös valovoimaisen profiilin loihtimaan.
"Jonkun" nyt aina saa tilapäiseksi laastariksi.. :) Ehkä jopa pariksi-kolmeksi vuodeksi.. Saattavat nuo silti treffipalstalle loppupeleissä päätyä.. :)
Ei mulla mitään varmaa tietoa asiasta ole!! - flowersreally
En tiedä, onko tuosta sanaakaan totta. :) Oman näkemykseni mukaan juuri tuota porukkaa on kuitenkin paljon liikkeellä..Et kai noita "ajatus parisuhteesta ahdistaa" -tyyppejä pitemmälle kattele?
"Jonkun" nyt aina saa tilapäiseksi laastariksi.. :) Ehkä jopa pariksi-kolmeksi vuodeksi.. Saattavat nuo silti treffipalstalle loppupeleissä päätyä.. :)
Ei mulla mitään varmaa tietoa asiasta ole!!Voi ne olla laastareitakin. Ja pari-kolme vuotta voi hyvinkin olla se mitä halutaankin siinä vaiheessa kun lapset on tehty, en tiedä. Mutta nähdäkseni "parhaat" eronneet viedään hyvin nopeasti. Ikisinkkujakin tuossa iässä on, mutta ne ei kelpaa kenellekään tai ei ole mitään etsimässä ja usein varmaan kumpaakin samaan aikaan.
flowersreally kirjoitti:
Et kai noita "ajatus parisuhteesta ahdistaa" -tyyppejä pitemmälle kattele?
Sä olet käynyt lukemassa jotain:) Kotiläksyt ensin kunnolla ja sitten kokeilemaan!
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Sä olet käynyt lukemassa jotain:) Kotiläksyt ensin kunnolla ja sitten kokeilemaan!
Tätä ketjua luin ja mietin että oikeastiko jengi tuottaa noin köyhää juttua nettiin.
flowersreally kirjoitti:
Tätä ketjua luin ja mietin että oikeastiko jengi tuottaa noin köyhää juttua nettiin.
Tuossahan se olikin. Mun moka. Mitenhän paljon tosiaan itse parisuhteesta tulisi painetta kun jo ajatus ahdistaa.
Naiset kaipaisi parisuhteita, miehet paljon useammin pelkkää seksiä ja sitten termein ja sanamuodoin yritetään rakentaa väliin jotain adapteria, että molemmat voisi kokea saavansa sen mitä haluavat.- vinkkimiehenviskipullo
flowersreally kirjoitti:
Et kai noita "ajatus parisuhteesta ahdistaa" -tyyppejä pitemmälle kattele?
Olen onneksi oppinut aika hyvin tunnistamaan tuon miestyypin. Vaikeaa, koska eipä tuosta kukaan kauheasti profiilissaan huutele. Olen luultavasti myös arvioinut monta kertaa väärin.
scrg kirjoitti:
Tuossahan se olikin. Mun moka. Mitenhän paljon tosiaan itse parisuhteesta tulisi painetta kun jo ajatus ahdistaa.
Naiset kaipaisi parisuhteita, miehet paljon useammin pelkkää seksiä ja sitten termein ja sanamuodoin yritetään rakentaa väliin jotain adapteria, että molemmat voisi kokea saavansa sen mitä haluavat.Jos mä suhteeseen lähtisin, niin sitä edeltäisi tutustumisvaihe johon kuuluisi seksiä ja muuta huvittelua. Tutustumisvaiheessa näkisi potentiaalisen kumppanin luonteen ja elämänasenteen vähän lähemmin.
Jos naisen ehto seksille on suhteeseen sitoutuminen, niin jää multa kokematta.- vinkkimiehenviskipullo
flowersreally kirjoitti:
Tarkoitat siis muutamaa lausetta ympäripyöreää tekstiä..
On siinä toisaalta se järki, ettei laita mitään väärinkään. Tuon täytyy olla se syy?? - vinkkimiehenviskipullo
Pertti-setä kirjoitti:
Jos mä suhteeseen lähtisin, niin sitä edeltäisi tutustumisvaihe johon kuuluisi seksiä ja muuta huvittelua. Tutustumisvaiheessa näkisi potentiaalisen kumppanin luonteen ja elämänasenteen vähän lähemmin.
Jos naisen ehto seksille on suhteeseen sitoutuminen, niin jää multa kokematta.Mikä olisi siis profiilitekstisi sinkkupalstalle tuota tarkoitusperää ajatellen?
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Naiset kaipaisi parisuhteita, miehet paljon useammin pelkkää seksiä ja sitten termein ja sanamuodoin yritetään rakentaa väliin jotain adapteria, että molemmat voisi kokea saavansa sen mitä haluavat.Joku ISO standardi näillekin asioille kyllä tarvittaisiin. Jo pelkästään adapterien paljous saa ihmiset ahdistumaan ja se niiden vaatima tilantarve..!
- flowersreally
Tarkoitat siis muutamaa lausetta ympäripyöreää tekstiä..
On siinä toisaalta se järki, ettei laita mitään väärinkään. Tuon täytyy olla se syy??Niin kai. Sitten ei vaan välttämättä tuota paljon mitään oikeaakaan. Tai sellaista, mistä persoona jotenkin pilkistäisi.
Mikä olisi siis profiilitekstisi sinkkupalstalle tuota tarkoitusperää ajatellen?
Kuten sanoin, tuo ei ole mulle juuri nyt ajankohtainen.
Olen onneksi oppinut aika hyvin tunnistamaan tuon miestyypin. Vaikeaa, koska eipä tuosta kukaan kauheasti profiilissaan huutele. Olen luultavasti myös arvioinut monta kertaa väärin.
Heh.. Noh, toki huonojen tapausten takia on ihan normaalia (Ja Suotavaa) Oppia Virheistään, kuin myös Muiden Vireheistä, kun seuraa ja tarkkailee muiden suhteita ja suhteilua, sekä naisten tekoja ja käyttäytymistä.. ;P
Vai oletko eri mieltä?.. Jos olet, niin sitten se on itselle taas sellainen "hälyttävä" Signaali.. (Mielestäni) Moni näistä naisista kuuluu valitettavasti juuri siihen ryhmään, joiden kanssa on syytä olla "TarkkanaKuinPorkkana".. ;D .. Käyttävät myös Tunnistettavia "Uskalla Heittäytyä & Heittäydy" Sloganeita useasti.. ;D
Ei parisuhteen muodostamisessa ole mitään Ahdistavaa, jos/kun se Puolisko on oikeanlainen juuri itselle.. Itselle alkaa tulla "allergisia reaktioita" sitä enemmän, mitä enemmän huomaa naisessa Tyypillisiä KlooniArmeijan tunnusmerkkejä.. ;P
Mitä enemmän nainen tuntuu noudattavan Luonnollisesti&Aidosti Slogania.. "Tarvitsen Sinua, koska Rakastan Sinua.", niin sitä vähemmän suhde ahdistaa ja sitä enemmän alkaa ahdistamaan, mitä enemmän nainen tuntuu noudattavan Slogania.. "rakastan sinua, koska Tarvitsen Sinua.".. ;P
(Kiitokset vielä kerran Sönkölle hienosta mietteestä Oikeasta Rakkaudesta).. =)vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Mikä olisi siis profiilitekstisi sinkkupalstalle tuota tarkoitusperää ajatellen?
Käy lukemassa ja kommentoi
- 184
Nimimerkin scrg;n kanssa samoilla linjoilla. Kuvaus arjestasi muutamalla täkyllä joista ottaa kopin.
Itse olen ajatellut että profiilia ei kannata kirjoittaa vaan se kannattaa "maalata".
Muutama esimerkki (nämä eivät siis kuvaa itseäni, mutta nämä nyt tulivat vain nopeasti mieleen).
Huumorintajuinen-> aamuisin käynnistän päivän lukemalla lehdestä Fingerpori pläjäyksen ja nyt viikonloppuna raaputin huumorin kukkaa hangesta katsomalla sarjoja Pokka pitää ja Pikku Britannia.
Paino 92 kg -> tässä iässä alkaa jo poikamainen pyöreys hieman ottaa valtaa keskivartalon kohdalta, mutta en ole huolissani niin kauan kuin rasvaprosentti on pienempi kuin kengännumero.
Liikunnallinen-> Muutama kerta viikossa tulee otettua hiki pintaan ihan oman jaksamisen kannalta. En siis enää haaveile menetettyä tulevaisuutta mutta koska joukkueessa pitää se kädetön pakki löytyä niin siihen muottiin sitten yritän sopeutua.
Eli aika nopeasti tuolla tavalla profiilin saa tehtyä.
Numerot on sikäli aika mielenkiintoisia että täällä niillä on merkitystä mutta jos tuolla ulkomailmassa näkee kiinnostavan henkilön niin harva ajattelee että voikohan tuon kanssa aloittaa keskustelun kun se ehkä painaa 85 kiloa ja oma ihanteeni olisi 82 kiloa.
Sen verran niihin kannattaa huomiota kiinnittää että jos profiilissa lukee että innostun naisista jotka hyppäävät korkeutta tai on lentopallojoukkueen keskitorjuja niin mikäli profiilissa ihannenaisen kohdalla on paino 84-88 kg ja pituus alle 165 cm niin nämä asiat eivät oikein kättele.- kädetönpakki
Tää oli hyvä :D
- vinkkimiehenviskipullo
Eli näin:
" Aamuisin käynnistän päivän lukemalla lehdestä Fingerpori pläjäyksen ja nyt viikonloppuna raaputin huumorin kukkaa hangesta katsomalla sarjoja Pokka pitää ja Pikku Britannia. Tässä iässä alkaa jo poikamainen pyöreys hieman ottaa valtaa keskivartalon kohdalta, mutta en ole huolissani niin kauan kuin rasvaprosentti on pienempi kuin kengännumero. Muutama kerta viikossa tulee otettua hiki pintaan ihan oman jaksamisen kannalta. En siis enää haaveile menetettyä tulevaisuutta mutta koska joukkueessa pitää se kädetön pakki löytyä niin siihen muottiin sitten yritän sopeutua."
Erittäin hyvä! Siis ainakin omasta mielestäni.. Ottaisin kyllä yhteyttä. (Näen sieluni silmin itseni esittelemässä sinulle Fingerpori -kokoelmani, ja nauramassa sohvallasi Pikku Britannialle..) vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Eli näin:
" Aamuisin käynnistän päivän lukemalla lehdestä Fingerpori pläjäyksen ja nyt viikonloppuna raaputin huumorin kukkaa hangesta katsomalla sarjoja Pokka pitää ja Pikku Britannia. Tässä iässä alkaa jo poikamainen pyöreys hieman ottaa valtaa keskivartalon kohdalta, mutta en ole huolissani niin kauan kuin rasvaprosentti on pienempi kuin kengännumero. Muutama kerta viikossa tulee otettua hiki pintaan ihan oman jaksamisen kannalta. En siis enää haaveile menetettyä tulevaisuutta mutta koska joukkueessa pitää se kädetön pakki löytyä niin siihen muottiin sitten yritän sopeutua."
Erittäin hyvä! Siis ainakin omasta mielestäni.. Ottaisin kyllä yhteyttä. (Näen sieluni silmin itseni esittelemässä sinulle Fingerpori -kokoelmani, ja nauramassa sohvallasi Pikku Britannialle..)Sanoista tekoihin.
- Rumasinkkumies-
Eiköhän se kuva kerro jo kaikki että en ole hyvä mies koska olen melkoisen ruma. Minulla ollut treffi profiili jo pari vuotta.
- crux
Riippuu ihan siitä haluaako päästä treffeille vai haluaako olla rehellinen. Olen kirjoittanut joskus omasta mielestäni ihan hyvän ja totuudenmukaisen tekstin, mutta ilman mitään tuloksia. Helppohan se olisi kirjoittaa naisia miellyttävällä tavalla, mutta rehellisenä ja kunnollisena miehenä en ole sortunut siihen jonkin hetkellisen kokeilun jälkeen.
- 121212121212
Luultavasti laatisin sillä oletuksella että enemmistö naisista on samanlaisia kuin klooniarmeija.
Hyvässä valossa otettu mielellään kamunaisten valkkaama profiilikuva joka saa leuan näyttämään niin vahvalta kuin se ylipäätään on mahdollista.
Ellet näytä riittävän komealta ja maskuliiniselta, ei kannata vaivautua laatimaan profiilia. Luovuta suosiolla:
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve1.png
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve.png
Jos lopputuloksena oli vähintään seiskan-kasin mies (naisten silmissä vitosen-kutosen mies), seuraavaksi lisäkuvat:
- jos olet riittävän pitkä ja kookas, kuva jossa vartalo näkyy ja hartiat korostuvat. Ei pullistelukuvaa, mahdollisien lihasten tulee näkyä "sattumalta"
- sama juttu rahan ja statuksen kanssa. Niillä ei saa elvistellä, niidenkin ttulee näkyä "sattumalta"
Lisäkuvissa oletetaan että naiset pitävät kolmesta asiasta:
- kuva _matkalta_
- kuva _sosiaalisesta_ tilanteesta
- kuva _lemmikkieläimen_ kanssa
Sitten tekstiin hassunhauskaa huumoria, mieluummin jostain kopioitua eikä mitään liian omaperäistä.
Hienovaraisia vihjauksia siitä että naisia riittäisi mutta et halua ketä tahansa, ei missään tapauksessa mitään epätoivoon viittaavaa.
Eikä mitään jossa halutaan edetä liian nopeasti, naiset kun "ahdistuvat" jos edetään tietoisesti, asioiden pitää "vain tapahtua" (miehen pistää tapahtumaan, mutta riittävän sulavasti).
Rehellisyys ei kannata, ellet sitten ole top 1% mies joka elää mielenkiintoista korkean statuksen elämää johon nainen haluaa mukaan ilman värittämistäkin.
Aika lailla näin.- utelias-nainen
Et sinäkään tajunnut aloitusta. 184 on toistaiseksi näköjään ollut ainoa. Minuakin olisi kiinnostanut tämä aloitus, vaikken aloittaja olekaan. Eli olisi saanut vähän tietoa ihmisten persoonallisuuksista täällä. Noh, yritän tsekkailla onko täällä muita 184:n kirjoituksia. Vaihtelee tietysti nikkiä, minun tuurillani :(
- utelias-nainen
Aamuhämärän unohdin. Hänkin tajusi :)
utelias-nainen kirjoitti:
Et sinäkään tajunnut aloitusta. 184 on toistaiseksi näköjään ollut ainoa. Minuakin olisi kiinnostanut tämä aloitus, vaikken aloittaja olekaan. Eli olisi saanut vähän tietoa ihmisten persoonallisuuksista täällä. Noh, yritän tsekkailla onko täällä muita 184:n kirjoituksia. Vaihtelee tietysti nikkiä, minun tuurillani :(
184 kirjoitti sanojensa mukaan vain esimerkin. Miksi sinun pitäisi saada tietää ihmisistä täällä? Mitä itse olet valmis kertomaan?
- vinkkimiehenviskipullo
scrg kirjoitti:
184 kirjoitti sanojensa mukaan vain esimerkin. Miksi sinun pitäisi saada tietää ihmisistä täällä? Mitä itse olet valmis kertomaan?
Et voi ymmärtää kysymystä, jos et ole ollut itse vaikkapa paria vuotta nollalla vastauksella treffipalstalla.
184 vastasi täydellisesti kysymykseeni, en ole kiinnostunut kenenkään henkilökohtaisista asioista. Parasta tuossa vastauksessa on se, ettei mitään tarvinnut edes valehdella! - vinkkimiehenviskipullo
Minäkin haluaisin lukea lisää hänen juttujaan.. :)
- vinkkimiehenviskipullo
scrg kirjoitti:
Nämä asiat on siis jo määritelty:
suhdestatus, pituus, paino, pukeutumistyyli, lapset, asumismuoto, koulutus, työssäkäynti, ammatti, lemmikit, liikunta, matkailu
Kyseessä on siis muutaman rivin - useamman kappaleen vapaamuotoinen osuus, joka tuntuu olevan monelle niin vaikea.. - vinkkimiehenviskipullo
Aamuhämärän unohdin. Hänkin tajusi :)
Myös Porno-Jalmari tajusi.
(Uskokaa tai älkää -yön pikkutunteina tuo toimii taatusti kohderyhmälle..) vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Et voi ymmärtää kysymystä, jos et ole ollut itse vaikkapa paria vuotta nollalla vastauksella treffipalstalla.
184 vastasi täydellisesti kysymykseeni, en ole kiinnostunut kenenkään henkilökohtaisista asioista. Parasta tuossa vastauksessa on se, ettei mitään tarvinnut edes valehdella!En nyt paria vuotta, mutta olen mä joskus ollut treffipalstalla ja muistaakseni naisten kirjoittamien ekojen viestien määrä oli tasan nolla.
Mutta en mä sitten tosiaankaan ymmärtänyt kysymystä. Huumori noissa profiiliteksteissä toimii kyllä viihdykkeenä, mutta näen myös ongelman siinä, että iso osa huumorista on kuitenkin plagiointia ja ei kai noiden tarkoitus ole mikään standup show tai kilpailu olla.vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Nämä asiat on siis jo määritelty:
suhdestatus, pituus, paino, pukeutumistyyli, lapset, asumismuoto, koulutus, työssäkäynti, ammatti, lemmikit, liikunta, matkailu
Kyseessä on siis muutaman rivin - useamman kappaleen vapaamuotoinen osuus, joka tuntuu olevan monelle niin vaikea..No moni asia on vaikeaa monille. Tämä palsta on täynnä ihmisiä, joille jonkun triviaalin faktan tarkistaminen on on liian vaikeaa, vaikka niillä on www käsissään.
- vinkkimiehenviskipullo
scrg kirjoitti:
En nyt paria vuotta, mutta olen mä joskus ollut treffipalstalla ja muistaakseni naisten kirjoittamien ekojen viestien määrä oli tasan nolla.
Mutta en mä sitten tosiaankaan ymmärtänyt kysymystä. Huumori noissa profiiliteksteissä toimii kyllä viihdykkeenä, mutta näen myös ongelman siinä, että iso osa huumorista on kuitenkin plagiointia ja ei kai noiden tarkoitus ole mikään standup show tai kilpailu olla.Muutama vuosi sitten kaikki olikin helpompaa kaikille osapuolille. Nyt homma on jotenkin räjähtänyt täysin käsiin.. Ihmisiä ja mahdollisuuksia on liikaa. Tinderiä en uskalla edes ajatella.
Mielestäni plagiointi on täysin hyväksyttävää, jos vaikka yksikin nainen vastaa jollekin palstan yksinäisyydestä kärsivälle miehelle.
Olen pahoillani, että kirjoitin kaiken niin epäselvästi. - vinkkimiehenviskipullo
scrg kirjoitti:
No moni asia on vaikeaa monille. Tämä palsta on täynnä ihmisiä, joille jonkun triviaalin faktan tarkistaminen on on liian vaikeaa, vaikka niillä on www käsissään.
Minulle YHDEN kysymyksen esittäminen täällä on ollut NÄIN vaikeaa... !!! :) :)
Eipä tule taatusti jatkoa.. scrg kirjoitti:
En nyt paria vuotta, mutta olen mä joskus ollut treffipalstalla ja muistaakseni naisten kirjoittamien ekojen viestien määrä oli tasan nolla.
Mutta en mä sitten tosiaankaan ymmärtänyt kysymystä. Huumori noissa profiiliteksteissä toimii kyllä viihdykkeenä, mutta näen myös ongelman siinä, että iso osa huumorista on kuitenkin plagiointia ja ei kai noiden tarkoitus ole mikään standup show tai kilpailu olla.Jatkan yksinpuhelua. Te siis oikeasti haluaisitte niitä tekstejä ihmisiltä, jotka kirjoittelee tänne. Vaikka treffipalstoilla on noita tekstejä pilvin pimein ja vaikka meidän muita tekstejä on täällä vaikka kuinka. Mutta että miten täällä kirjoittelevat esittelisivät/kuvailisivat itsensä kun tavoitteena on seuranhaku.
Mä lopetin kyseisen "harrastuksen" sen jälkeen kun olin tapaillut ihmistä, joka oli kirjoittanut parhaan kuvauksen jonka olen ikinä nähnyt.vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Eipä tule taatusti jatkoa..Hieno homma
- pysy-täällä
Eipä tule taatusti jatkoa..Hei, älä ihmeessä lähde mihinkään, pliis! Kerrankin hyvä aloitus ja sellainen kirjoittaja, jolla samanlainen huumorintaju, vaikkakin nainen.. Ja pari helmeäkin, 184 ainakin ja se akateeminen jormakin 😝
pysy-täällä kirjoitti:
Hei, älä ihmeessä lähde mihinkään, pliis! Kerrankin hyvä aloitus ja sellainen kirjoittaja, jolla samanlainen huumorintaju, vaikkakin nainen.. Ja pari helmeäkin, 184 ainakin ja se akateeminen jormakin 😝
Ihan samaa mieltä. Avaus oli varsin hyvä. (vaikka en itse tajunnutkaan että kaipasit esimerkkejä). Mä olen itse "itkenyt" että jengi ei edes yritä tehdä avauksia, vaan itkee vaan sitä kun muiden avaukset on huonoja.
pysy-täällä kirjoitti:
Hei, älä ihmeessä lähde mihinkään, pliis! Kerrankin hyvä aloitus ja sellainen kirjoittaja, jolla samanlainen huumorintaju, vaikkakin nainen.. Ja pari helmeäkin, 184 ainakin ja se akateeminen jormakin 😝
Ja viskin piti ottaa yhteys yxkasineloseen tutustumismielessä.
Jos siitä ei tuu mitään ja sulla sattuu olemaan 16 vuotiasta Lagavulin mallasviskiä, niin tuu mun luokse sen pullos kanssa. Multa löytyy lasit kyllä...- vinkkimiehenviskipullo
scrg kirjoitti:
Jatkan yksinpuhelua. Te siis oikeasti haluaisitte niitä tekstejä ihmisiltä, jotka kirjoittelee tänne. Vaikka treffipalstoilla on noita tekstejä pilvin pimein ja vaikka meidän muita tekstejä on täällä vaikka kuinka. Mutta että miten täällä kirjoittelevat esittelisivät/kuvailisivat itsensä kun tavoitteena on seuranhaku.
Mä lopetin kyseisen "harrastuksen" sen jälkeen kun olin tapaillut ihmistä, joka oli kirjoittanut parhaan kuvauksen jonka olen ikinä nähnyt."Miten täällä kirjoittelevat esittelisivät/kuvailisivat itsensä kun tavoitteena on seuranhaku."
Niin. Seuranhaku, jonka on tarkoitus tuottaa oikeasti tulosta edes sen yhden vastausviestin verran.
Jos ei ole treffipalstalla / halua tosissaan löytää ketään / saa riittävästi yhteydenottoja muutenkin, niin silloin tämä ketju on täysin turha. - vinkkimiehenviskipullo
pysy-täällä kirjoitti:
Häpeän tätä sähläystä niin paljon, että oikeastaan ansaisisin saada Pertti-sedän remmistä..
Ajattelin kyllä palata nettitreffien TYHJIEN profiilien pariin.. :) vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
"Miten täällä kirjoittelevat esittelisivät/kuvailisivat itsensä kun tavoitteena on seuranhaku."
Niin. Seuranhaku, jonka on tarkoitus tuottaa oikeasti tulosta edes sen yhden vastausviestin verran.
Jos ei ole treffipalstalla / halua tosissaan löytää ketään / saa riittävästi yhteydenottoja muutenkin, niin silloin tämä ketju on täysin turha.Miksi asia kiinnostaa sua?
Häpeän tätä sähläystä niin paljon, että oikeastaan ansaisisin saada Pertti-sedän remmistä..
Ajattelin kyllä palata nettitreffien TYHJIEN profiilien pariin.. :)"Häpeän tätä sähläystä niin paljon, että oikeastaan ansaisisin saada Pertti-sedän remmistä.."
Se on vieläkin mahdollista.- vinkkimiehenviskipullo
Pertti-setä kirjoitti:
Miksi asia kiinnostaa sua?
Toki oma lehmä on ojassa.. :) Tätä palstaa lukevat myös monet treffipalstalla olevat itselleni potentiaaliset sinkkumiehet. Jos he ymmärtävät ajatella asioita siltä kantilta, ettei tyhjällä profiililla edes kannata lähestyä ketään, roskaposti vähenee ainakin 80%. Kannan myös vähän huolta palstan tahtomattaan yksinäisistä miehistä, joille on taas kerran tulossa piinallisen yksinäinen joulu..
- flowersreally
"Miten täällä kirjoittelevat esittelisivät/kuvailisivat itsensä kun tavoitteena on seuranhaku."
Jos ei ole treffipalstalla / halua tosissaan löytää ketään / saa riittävästi yhteydenottoja muutenkin, niin silloin tämä ketju on täysin turha."Jos ei ole treffipalstalla / halua tosissaan löytää ketään / saa riittävästi yhteydenottoja muutenkin, niin silloin tämä ketju on täysin turha. "
No vaikken mäkään tajunnut mitä ajoit takaa, ja vaikka tuo edellä lainattu meikäläistä koskeekin, niin silti ketju oli mielenkiintoinen, eli ei suinkaan turha. - vinkkimiehenviskipullo
Pertti-setä kirjoitti:
Ja viskin piti ottaa yhteys yxkasineloseen tutustumismielessä.
Jos siitä ei tuu mitään ja sulla sattuu olemaan 16 vuotiasta Lagavulin mallasviskiä, niin tuu mun luokse sen pullos kanssa. Multa löytyy lasit kyllä...Saatan poiketa joulun jälkeen -silloin sinulla lienee varsinainen arsenaali konjakkia.. -jos tosiaan olet yrittäjä.
Saatan poiketa joulun jälkeen -silloin sinulla lienee varsinainen arsenaali konjakkia.. -jos tosiaan olet yrittäjä.
Yritystoiminta loppui jo muutama vuosi sitten mahalaskuun, sen jälkeen konjakit ja mallasviskit on jäänyt multa saamatta.
Teen nykyisin myyntityötä.- vinkkimiehenviskipullo
Pertti-setä kirjoitti:
Yritystoiminta loppui jo muutama vuosi sitten mahalaskuun, sen jälkeen konjakit ja mallasviskit on jäänyt multa saamatta.
Teen nykyisin myyntityötä.Luonnollisesti. Mitäpä sitä sitten hukkareissua tekemään..
Toki oma lehmä on ojassa.. :) Tätä palstaa lukevat myös monet treffipalstalla olevat itselleni potentiaaliset sinkkumiehet. Jos he ymmärtävät ajatella asioita siltä kantilta, ettei tyhjällä profiililla edes kannata lähestyä ketään, roskaposti vähenee ainakin 80%. Kannan myös vähän huolta palstan tahtomattaan yksinäisistä miehistä, joille on taas kerran tulossa piinallisen yksinäinen joulu..
Lueskelin sun juttusi ajatuksella läpi, jostain syystä mä kuvittelin pystyväni haistamaan sun huumaavan tuoksusi.
Sä olet kiinnostava tapaus ja mä haluaisin auttaa sua saamaan tuon lehmän ojasta...vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Luonnollisesti. Mitäpä sitä sitten hukkareissua tekemään..
Jos et ole niin perso alkoholille ja sulle kelpaisi hyvä ruoka miellyttävässä seurassa, niin otan avosylin vastaan...
- vinkkimiehenviskipullo
Pertti-setä kirjoitti:
Jos et ole niin perso alkoholille ja sulle kelpaisi hyvä ruoka miellyttävässä seurassa, niin otan avosylin vastaan...
Ihanaa.. Tunnen nyt olevani hyvin AINUTLAATUINEN...
(Tuoksu on Shalimar..) vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Ihanaa.. Tunnen nyt olevani hyvin AINUTLAATUINEN...
(Tuoksu on Shalimar..)Tuoksu on hyvä, myönnän sen mutta mun on pakko myöntää sekin etten ole koskaan edes miettinyt kuinka laaditaan profiili nettideitin huomion herättämiseksi. Alkuun ajattelin että se olisi simppeli homma, mutta kun aloin sitä luonnostelemaan niin tajusin että se on aika haastava homma.
Mä oon tottunut puhumaan läpiä päähäni, mutta kirjoittelu ei luonnistu yhtä hyvin.- vinkkimiehenviskipullo
Pertti-setä kirjoitti:
Tuoksu on hyvä, myönnän sen mutta mun on pakko myöntää sekin etten ole koskaan edes miettinyt kuinka laaditaan profiili nettideitin huomion herättämiseksi. Alkuun ajattelin että se olisi simppeli homma, mutta kun aloin sitä luonnostelemaan niin tajusin että se on aika haastava homma.
Mä oon tottunut puhumaan läpiä päähäni, mutta kirjoittelu ei luonnistu yhtä hyvin.Juuri tuota tarkoitan!
Juuri tuota tarkoitan!
Mä osaan hädin tuskin lukea ja kirjoittaa, ei mun netistä kannata yrittää naista...korkeintaan samanlaista...
- vinkkimiehenviskipullo
Pertti-setä kirjoitti:
Mä osaan hädin tuskin lukea ja kirjoittaa, ei mun netistä kannata yrittää naista...korkeintaan samanlaista...
Ei kukaan ole seppä syntyessään.. (Taidat kyllä saada naisia muutenkin siinä määrin, ettei treffipalstalle ole edes tarvetta mennä.)
Ei kukaan ole seppä syntyessään.. (Taidat kyllä saada naisia muutenkin siinä määrin, ettei treffipalstalle ole edes tarvetta mennä.)
En sulje mitään vaihtoehtoja pois, kyllä se oma kulta voi löytyä mistä vain...vaikka sinkkupalstalta.
Ideaaliahan olisi että täällä pelattaisiin avoimin kortein ja voisit luottaa että tässäpä kiva nainen/mies. Se vain taitaa olla haaveilua.- vinkkimiehenviskipullo
Pertti-setä kirjoitti:
En sulje mitään vaihtoehtoja pois, kyllä se oma kulta voi löytyä mistä vain...vaikka sinkkupalstalta.
Ideaaliahan olisi että täällä pelattaisiin avoimin kortein ja voisit luottaa että tässäpä kiva nainen/mies. Se vain taitaa olla haaveilua.En oikein usko, että kukaan on TÄÄLLÄ etsimässä mitään. Ennemmin kai höpöttämässä niitä-näitä, ja välillä asiaakin..
- 184
Eipä tule taatusti jatkoa..Ei nyt niin helpolla luovuteta.
Avaushan oli kuin keskushyökkääjän syöttö laiturin lapaan. Pari kertaa kun lukaisi niin johan sai kuvion kuntoon. Vielä kun ajatus siinä takana oli muita ihmisiä tukeva niin peukkua ylös vai mitä sormimerkkejä ne nuoret nyt käyttävätkään.
Tuosta nimimerkistä sen verran että käytän vain sitä, mutta sillä ei vielä kovasti ole dataa tähän sähköiseen papyryskääröön printattu. Sen verran uusi tulokas.
Onko joku joskus koittanut laatia työhakemusta deitti-ilmoituksen muotoon? Pitäisi kai sielläkin yrittää jotenkin erottua porukasta. - vinkkimiehenviskipullo
184 kirjoitti:
Ei nyt niin helpolla luovuteta.
Avaushan oli kuin keskushyökkääjän syöttö laiturin lapaan. Pari kertaa kun lukaisi niin johan sai kuvion kuntoon. Vielä kun ajatus siinä takana oli muita ihmisiä tukeva niin peukkua ylös vai mitä sormimerkkejä ne nuoret nyt käyttävätkään.
Tuosta nimimerkistä sen verran että käytän vain sitä, mutta sillä ei vielä kovasti ole dataa tähän sähköiseen papyryskääröön printattu. Sen verran uusi tulokas.
Onko joku joskus koittanut laatia työhakemusta deitti-ilmoituksen muotoon? Pitäisi kai sielläkin yrittää jotenkin erottua porukasta."Avaushan oli kuin keskushyökkääjän syöttö laiturin lapaan."
No niin oli! :) :) :)
Luulin, että pointtini avautuu välittömästi täällä kaikille -kuitenkin sinkuille tarkoitettu palsta kyseessä.. :)
Millaisia kokemuksia sinulla on -tuskin olet täysin amatööri? vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
En oikein usko, että kukaan on TÄÄLLÄ etsimässä mitään. Ennemmin kai höpöttämässä niitä-näitä, ja välillä asiaakin..
Usko mitä uskot, mutta en minä sulje mitään pois.
- vinkkimiehenviskipullo
Pertti-setä kirjoitti:
Usko mitä uskot, mutta en minä sulje mitään pois.
Hyvä hyvä! Hieno alku! Tuolla on helppo ainakin tutustua tarjontaan.. Tekstiä voi sitten vaikka välillä lisätä, jos siltä tuntuu. Vinkki: Laita treffipalstalle eri nikki kuin tänne -muuten joku voi huomata täältä esim. nuo S&M -jutut. Nikki vois olla myös joku vähän tykevämpi, kuin "Pertti-setä". Vai haluatko itse treffeille "Paula-tädin" kanssa?
Hyvä hyvä! Hieno alku! Tuolla on helppo ainakin tutustua tarjontaan.. Tekstiä voi sitten vaikka välillä lisätä, jos siltä tuntuu. Vinkki: Laita treffipalstalle eri nikki kuin tänne -muuten joku voi huomata täältä esim. nuo S&M -jutut. Nikki vois olla myös joku vähän tykevämpi, kuin "Pertti-setä". Vai haluatko itse treffeille "Paula-tädin" kanssa?
Ok, hyviä vinkkejä. En ole vielä kärryillä miten tuo treffipalsta toimii, esim. miten saan laitettua itsestäni yksityiskohtaisempia tietoja...
- vinkkimiehenviskipullo
Pertti-setä kirjoitti:
Ok, hyviä vinkkejä. En ole vielä kärryillä miten tuo treffipalsta toimii, esim. miten saan laitettua itsestäni yksityiskohtaisempia tietoja...
Etkö huomannut niitä valikkoja? Esim.: suhdestatus -sinkku - eronnut -leski -jokin muu. (Tuo "jokin muu" on täysin turha kieltoilmaisu sille, että on varattu.) Ei noita kaikkia tarvitse välttämättä NIIN orjallisesti täyttää. Moni ei laita vaikkapa uskontoon tai politiikkaan mitään.
- vinkkimiehenviskipullo
Etkö huomannut niitä valikkoja? Esim.: suhdestatus -sinkku - eronnut -leski -jokin muu. (Tuo "jokin muu" on täysin turha kieltoilmaisu sille, että on varattu.) Ei noita kaikkia tarvitse välttämättä NIIN orjallisesti täyttää. Moni ei laita vaikkapa uskontoon tai politiikkaan mitään.
Olen oikeastaan HUONO neuvomaan, koska en kuulu sun kohderyhmään. En siis tiedä, mitä se porukka haluaa.. En oikeastaan muutenkaan osaa ajatella asioita miehen näkövinkkelistä. Vaikuttaa liikaa se, mitä itse haluaisin lukea.. :)
- 184
"Avaushan oli kuin keskushyökkääjän syöttö laiturin lapaan."
No niin oli! :) :) :)
Luulin, että pointtini avautuu välittömästi täällä kaikille -kuitenkin sinkuille tarkoitettu palsta kyseessä.. :)
Millaisia kokemuksia sinulla on -tuskin olet täysin amatööri?Jaa kokemuksia; no mitä omaa profiilia olen katsellut niin sitä kyllä käydään katsomassa runsaasti, mutta siihen ei vastata. Voi olla että se on jo liian pitkä ja jotkut sekoittavat sen jo e-novelliksi. Tai sitten kun siellä pensselillä tuherran omaa kuvausta niin samalla tulee väreihin sotkettua myös se naistoive. Se ei nyt ole sellaista pikkutarkkaa viimeistelyä vaan hyvinkin laajalla telalla värjättyä pintaa. Ehkä sekin pelottaa naisväkeä.
En tiedä onko se profiilin ansiota vai siitä huolimatta, mutta jos joku on käynyt profiilissa ja aloitan yhteydenpidon niin niiden ensimmäisten viestien vastausprosentti on varmaan jotakin 75. Minusta se ensimmäinen viesti on vähintään yhtä tärkeä kuin profiili.
Valitettavan usein on käynyt niin että kovin nihkeästi ovat halunneet treffeille lähteä ja pikkuhiljaa kun asioiden luuytimet alkaa olla kalutut niin viestityskin hiipuu. Vähän tulee sellainen Harlekiinisarjan kirjoittaja olo. vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Olen oikeastaan HUONO neuvomaan, koska en kuulu sun kohderyhmään. En siis tiedä, mitä se porukka haluaa.. En oikeastaan muutenkaan osaa ajatella asioita miehen näkövinkkelistä. Vaikuttaa liikaa se, mitä itse haluaisin lukea.. :)
Nyt menee aika säätämiseksi, mutta ehkä tää vielä onnistuu...
Toivotaan että onnistun kirjoittaan jotain mitä haluat lukea...- vinkkimiehenviskipullo
Ei kannata ainakaan heti laittaa niihin naista koskeviin kriteereihin mitään, koska kaikki ärsyttää ainakin joltain kantilta katsottuna. Tee valinta vasta niiden mukaan, jotka ylipäätään vastaa. Pahinta olisi laittaa, että etsit 30v-45v naista! Se ärsyttää sitten jo siinä määrin, että KAIKKI yli 40v on heti pois pelistä!! :)
- vinkkimiehenviskipullo
184 kirjoitti:
Jaa kokemuksia; no mitä omaa profiilia olen katsellut niin sitä kyllä käydään katsomassa runsaasti, mutta siihen ei vastata. Voi olla että se on jo liian pitkä ja jotkut sekoittavat sen jo e-novelliksi. Tai sitten kun siellä pensselillä tuherran omaa kuvausta niin samalla tulee väreihin sotkettua myös se naistoive. Se ei nyt ole sellaista pikkutarkkaa viimeistelyä vaan hyvinkin laajalla telalla värjättyä pintaa. Ehkä sekin pelottaa naisväkeä.
En tiedä onko se profiilin ansiota vai siitä huolimatta, mutta jos joku on käynyt profiilissa ja aloitan yhteydenpidon niin niiden ensimmäisten viestien vastausprosentti on varmaan jotakin 75. Minusta se ensimmäinen viesti on vähintään yhtä tärkeä kuin profiili.
Valitettavan usein on käynyt niin että kovin nihkeästi ovat halunneet treffeille lähteä ja pikkuhiljaa kun asioiden luuytimet alkaa olla kalutut niin viestityskin hiipuu. Vähän tulee sellainen Harlekiinisarjan kirjoittaja olo.Itse yritän välttää tuota, että kukaan kirjoittelisi turhaan. Tyylikäs perääntyminen on välillä kuitenkin vaikeaa. Miten vetäytyä vaikka 20 viestin jälkeen, jos mitään yhteistä ei tunnu olevan, ja jokaisen sanan kirjoittaminen on yhtä tervanjuontia?
Minulle ei onneksi kukaan ole töksäyttänyt, etten kiinnosta. Toinen osapuoli on "vaan häipynyt" / jättänyt vastaamatta viestiin. Tuotakin pidetään jotenkin epäkohteliaana. Armollisempaa kuitenkin, kuin suora palaute -ainakin omasta mielestäni. - vinkkimiehenviskipullo
Pertti-setä kirjoitti:
Nyt menee aika säätämiseksi, mutta ehkä tää vielä onnistuu...
Toivotaan että onnistun kirjoittaan jotain mitä haluat lukea...Ei sitä, mitä MINÄ haluan! :) Kohderyhmäsi on luultasti n. 30v, bisneshenkinen nainen. Lapsia saa olla. Ulkonäön pitää olla kunnossa, seksi tärkeää -siinä sivussa kelpaa tosin kaikki muutkin naiset. En tiedä, pitäisikö tuollaiselle puhua golfista ja matkustelusta.. (Voin toki olla täysin väärässäkin. Yleensä olen.) :)
Ei sitä, mitä MINÄ haluan! :) Kohderyhmäsi on luultasti n. 30v, bisneshenkinen nainen. Lapsia saa olla. Ulkonäön pitää olla kunnossa, seksi tärkeää -siinä sivussa kelpaa tosin kaikki muutkin naiset. En tiedä, pitäisikö tuollaiselle puhua golfista ja matkustelusta.. (Voin toki olla täysin väärässäkin. Yleensä olen.) :)
Nyt on kait profiili ja tiedot saatu tonne, pitäisi vielä joku kuva keksiä. Laitan ehkä koirasta kuvan, se voisi antaa musta herkän ja pehmeän vaikutelman...
Kävi pieni kämmi kun sähläsin profiilien kanssa, olin jo luonut uuden profiilin ja piilottamassa treffit-sivustolta Pertti-sedän profiilia kun huomasin viehkeän seireenin käyneen flirttaamassa mulle...oli tosi siisti nainen.- laskitaivanoikein
Ei sitä, mitä MINÄ haluan! :) Kohderyhmäsi on luultasti n. 30v, bisneshenkinen nainen. Lapsia saa olla. Ulkonäön pitää olla kunnossa, seksi tärkeää -siinä sivussa kelpaa tosin kaikki muutkin naiset. En tiedä, pitäisikö tuollaiselle puhua golfista ja matkustelusta.. (Voin toki olla täysin väärässäkin. Yleensä olen.) :)
Pertin ikä 47v/2 7=30,5v
- vinkkimiehenviskipullo
Pertti-setä kirjoitti:
Nyt on kait profiili ja tiedot saatu tonne, pitäisi vielä joku kuva keksiä. Laitan ehkä koirasta kuvan, se voisi antaa musta herkän ja pehmeän vaikutelman...
Kävi pieni kämmi kun sähläsin profiilien kanssa, olin jo luonut uuden profiilin ja piilottamassa treffit-sivustolta Pertti-sedän profiilia kun huomasin viehkeän seireenin käyneen flirttaamassa mulle...oli tosi siisti nainen.Mutta maksullinen. :) Saa nähdä, miten sun käy!
Ei tarvinnut laskea, koska tunnen ikäluokan aika hyvin. :) "Kaikkea" tuolta taatusti löytyy, mutta tuleeko mistään loppupeleissä mitään.. Siinä se ongelma on. vinkkimiehenviskipullo kirjoitti:
Mutta maksullinen. :) Saa nähdä, miten sun käy!
Ei tarvinnut laskea, koska tunnen ikäluokan aika hyvin. :) "Kaikkea" tuolta taatusti löytyy, mutta tuleeko mistään loppupeleissä mitään.. Siinä se ongelma on.Vai maksullinen...ajattelin heti että lankesi samointein Pertin pauloihin.
Joulu tulossa ja lahjat tytöille ostamatta, nyt ei ole maksetun rakkauden aika.
Erittäin hyvä alku deittiprofiilin luonnille on jo se, että osaa täyttää ne perustiedot itsestään ja ihannekumppanistaan. Ei kyl kastu pikkarit, jos mies ei esimerkiksi tiedä onko hänellä lapsia ennestään.
Profiilitekstissä kohtalaisen vaikuttavana voi pitää jo sitä, että mies osaa käyttää välimerkkejä ja isoja kirjaimia, eikä kirjoitusvirheitä ole ihan mahdottomasti.
Nämä asiat kun on kunnossa, niin profiili on todennäköisesti joko ihan ok tai hyvä tai peräti loistava. Loistavan profiilin erottaa muista yleensä tekstin onnistunut huumori, mutta se voi olla vaikea laji, jos ei ole mikään synnynnäinen koomikko.
Hyviä ideoita voi saada lueskelemalla muiden profiileja ja miettimällä mitä niissä olisi sellaista joka itseen vetoaisi. Sitten voi koota näistä ideoista oman profiilitekstinsä, tietty siten, ettei tätä lievää plagiointia huomaa.Stellaria tässä laittoi hyvän perustelun miksi julkiseen profiiliin ei kannata laittaa mitään, koska joku kuitenkin plagioi sen. No niinhän naisetkin tekee.
- Fefsdmfdmsmfmkdfs
Valheellisen.
- Ihanmuualta
Ei tarvetta treffipalstoille nyt eikä myöhemmin. En ole koskaan sieltä etsinyt.
- ihanturhajuttu
Tein kerran treffiprofiilin. Puoleen vuoteen kukaan ei vastannut. En tee toista kertaa. Joku toinen on aina komeampi, lihaksikkaampi tai rikkaampi, ja menee parinvalinnassa edelleni.
- Aamunhämärä
Viimeksi kun pistin profiilin niin ei tärpännyt.
Mutta olin rehellinen ja kuvailin itseäni, että pysyy kaukana väärät tyypit. Osa blokkasi katsottuaan profiilin ilman sanan vaihtoakaan. :P Ulkoiset puitteet on "kunnossa" mutta pään sisältö vissiin vähän.. Jos kuitenkin tykkää hyvinsyöneistä amatsooneista, en ole sopiva mittojen puolesta. Tai jos tykkää ihrasta muutoin enemmälti.
Niin saa sillä ukollakin vähän viirata jos sopiva löytyy joskus. Kunhan nyt ei montaa kiloa päälääkkeitä tarvitse kuussa. Saa kuussa silti mielessään käydä jos on vilkas mielikuvitus. Se on plussaa. Tykkään olla järkevämpi osapuoli ja terapiaa saa ilmaiseksi.. Säästää siinäkin sitten.
Suuria vaatimuksia ei ollut. Zombeja pitää ainakin sietää eikä akvaarioharrastus olisi pahitteeksi. Koirat plussaa..
Jos mulla pysyy halkomakirves käsissä niin jaksaako mies kantaa edes kopan puita? Saisi toki viihtyä hellan eessäkin. :) Tai kutoa sukat jos sillä aikaa vuorostani remppaan..
Korvessa on viihdyttävä. Leffaan ja syömään toki välillä ihmisten ilmoillekin.
Islantiin suostun lähtemään extempore, muuten pitää olla hyvät perustelut jos otan lomittajan. Tyyriitä ovat :/ se siitä matkustelusta, ne kulkekoot keskenään..
Mielummin köyhä kuin rahan kerääjä. Minulla riittää molemmille jos oikea osuu kohille ja voin tarvittaessa työllistääkin. :D Mutta ei käy sossun pummi silti.. "multa katkee tuet" Joo..
Hmm. Ehkäpä rustaan taas pyhinä jotain. Ihan tässä villiintyy. Aika monta vuotta jo yksin hämärrellytkin.- vinkkimiehenviskipullo
:) :) :) Harmi, että olet nainen...
Eiku... Auts.. Ei olis maatila oikein mun juttu.
- Aamunhämärä
Unohdin tärkeän jutun. Pitää tietää mitä on tirripaisti.. Ja onko se vihta vai vasta.
- JossainMuualla
Yksinkertaista, rakas Watson.
Ilmiselvästi vihdalla vastotaan.
- Porno-Jalmari
Akateeminen mahtijörnijä kaupan.
- exmartta
Löytyykö mensan jäsenkortti... niin onnistumisen mahdollisuudet paranevat huomattavasti, jos on tarjota "salainen ase"...
- Tekniikkasukeltaja
Mä inhoan listoja. Jo ostoslista ottaa päähän ja nokkii kadulta luovuuden kuin se olisi rpisaus leivänmuruja.
(Naurua) Valitettavasi treffi-ilmoituksessa ja työpaikkahakemuksessa on paljon samaa.
Hakemuksen rakenne:
1. Miten päädyit hakemaan juuri tätä työpaikkaa? - Miksi olet Suomi24:n treffipalstalla
- Lätinäosuus jossa kerrtotaan "Oma kulta ois kiva"
- Tunnetusti paskimmat aloitukset:
* Olen 32-vuotias lähihoitaja... (ei näin suoraan asiaan)
* En oikein osaa kirjoittaa profiilitekstiä... (liian metaa)
2. Mitä uskot saavasi työpaikasta? Treffi-ilmoitus tietysti vertautuu avoimeen hakemukseen. - Millaisen kumppanin ja mihin haluat?
- Tarkka rajaus on oikeastaan hyvä, koska jos lukija samaistuu hakemaasi olet jo voiton puolella. Lisäksi "pitää tietää mitä haluat", vaikka se olisikin vain yksi haluistasi.
- Ei kuitenkaan turhaan paineita asettavaa. "Haluan ihmisen joka saa sukkani pyörimään jaloissa" ei lisää samaistumista, mutta nostaa rimaa vastata.
3. Miksi juuri sinut pitäisi valita? - Mikä sinussa on ehkä kiinnostavaa parisuhteen kannalta?
- Tähänkään ei ehkä kannata laittaa että on lähihoitaja, jos ei kerro miten lähihoitajuus liittyy identiteettiin: "tykkään auttaa ihmisiä ja nähdä konkreettisesti työni tulokset".
- Vältä adjektiiveja: nuorekas = harrastan liikuntaa, en jää neljän seinän sisään, kokeilen uusia asioita; sosiaalinen = tykkään viettää aikaa ystävieni kanssa; olen syvällinen = maailman ymmärtäminen on minulle tärkeää ...
- Mihin aikasi kulutat? Jokainen ihminen harrastaa jotain.
- Jos kirjoitat puolet hakemuksesta konsolipeleistä/kissoista, oletan että ne ovat sinulle äärettömän tärkeitä. Olet siis hakemassa pelaajaa/kissaihmistä, ja skippaan ilmoituksesi. Ongelma etenkin lyhyissä teksteissä, joissa puolet ilmoitukseta on muutama lause.- vinkkimiehenviskipullo
Siinä on selvästi "ammattimies" asialla. Täyttä hepreaa tosin niille, jotka eivät ole asiaan vihkiytyneet.. :)
Karvalakkiversio:
- Mihin aikasi kulutat? Jokainen ihminen harrastaa jotain.
- Ikis..M
bongasin palstajannujen ilmoitukset hesarin mies etsii naista -palstalta:
Pertti-setä: Tässä sulle olisi mies isolla M:llä joka tietää mitä haluaa, tykkään kevyestä SM:stä, minä alistan, sinä alistut.
Nuuskis: Herkkis tahtoisi tuntea sielujen sympatiaa ;) Löytyistkö naista introvertille mutta ilkikuriselle oman tiensä kulkijalle ;P Rakkaus on tärkeintä, kaikki muu järjestyy ;D
Darkkis: Mä sitä kun olenkin tällainen tuuhetukkainen herrasmies, vähän andrea Pirlon näköinen. asunto on iso. ps. tykkään matkustella.
NAL: Kidutuspenkki odottaa ottajaansa, rajut leikit kiinnostaa. ps. Tiedäthän olevasi lutka?
HC-ätmel: En usko että olet nainen mutta jos nyt kuitenkin olet animehahmoinen kiva ja viaton nainen ota yhteyttä.
Tekniikkasukeltaja: Illanhämyssä nakkikioskin jonossa yksin seisosessaan Joe Bob heräsi huomaamaan, missä kaikki naiset ovat? (Hirn)
Itse tietysti laittaisin:
Ikis..M: Kiltti & kunnollinen yhden naisen mies etsii kumppania, olethan 50-lukulaistyyppinen ampiaisvyötäröinen, miessuhteissa ryvettymätön kiltti nainen joka hallitsee kokkailun ja harrastaa siivousta.Ei huonoja. Itseironian tajuaa osoittaa, että tuo viimeinen kuulostaa melkeinpä kaikkein pelottavimmalta.
- vinkkimiehenviskipullo
Nämä pitäisi vielä kääntää voimavaraksi, jolla erottuu positiivisesti muusta joukosta.. Voittaja on kuitenkin selvillä, eikä päätöksestä voi valittaa!
- vinkkimiehenviskipullo
scrg kirjoitti:
Ei huonoja. Itseironian tajuaa osoittaa, että tuo viimeinen kuulostaa melkeinpä kaikkein pelottavimmalta.
Niin kuulostaa.. :) Mutta paremmin jopa nuo toimivat, kuin täysin mitäänsanomaton teksti/ tyhjä profiili, vaikka sitä onkin vaikea uskoa.. Toki suosittelen vaan vihoviimeisenä keinona.. :)
Noh, En itse harrasta tuollaista toimintaa, enkä muutakaan Somettelua, kuin vain tätä palstaa.. Ei ole mun juttuja.. ;P
Enkä ole Intro.. Mut en ole mikään ekstrokaan.. Olen jotain noiden väliltä.. Herkkyys ja empatia varmaan sekoittaa yhtä jos toista asiaa itsellä noissa määrityksissä.. ;P
Ilkikurinen olen vain leikilläni ja ilkeilijöille, mut en muuten.. OmaTunto ja emptia estää, kun tulee itselle huono fiilis itsellekin.. Varsinkin, jos tulee jotain syyttä suotta kiusattua.. Ja sitä pahempi fiilis, mitä ns. lämpimämpi yksilö on kyseessä.. Tulee kyllä pääsääntöisesti myös muutenkin, jos ei ole ihan järkyttävä tapaus kyseessä.. Mut niistä mun kaltaisten kannattaa pysytellä kauempana muutenkin.. ;P- Ikis..M
Nämä pitäisi vielä kääntää voimavaraksi, jolla erottuu positiivisesti muusta joukosta.. Voittaja on kuitenkin selvillä, eikä päätöksestä voi valittaa!
Oi, minäkö voitin? Kiitos :) Tjoo, se voimavaraksi kääntäminen voisi olla vaikeaa muttei kuitenkaan ehkä mahdotonta. Vähän olen huono itseä kehumaan niin sillä vaatimattomalla tyylillä ei varmaan raa'assa deittailumaailmassa pärjäisi mutta ehkä voisi tosiaan jotain hienoisen itseironista, muttei liaaksi, laittaa ja sitten jotain pientä ärsytystäkyä niin sillähän saattaisi ehkä jopa jonkun yhteydenoton saadakin jos noita deittailujuttuja harrastaisi.
"Pertti-setä: Tässä sulle olisi mies isolla M:llä joka tietää mitä haluaa, tykkään kevyestä SM:stä, minä alistan, sinä alistut."
En tiedä onko Ikis sattunut seuraamaan palstakeskustelua, mutta olen erinäisten yllättävienkin juonenkäänteiden johdosta ajautunut tilanteeseen jossa joudun pahimmassa tapauksessa maistamaan S/M-seksiä myös ottavan osapuolen asemassa. Jos vyön solkipäällä hakkaaminen jostain syystä tuntuisi hyvältä, niin tuota tekstin loppuosaa joutuu muokkaamaan muotoon "minä alistan ja alistun".
Siitä sitten tuonnempana...- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
"Pertti-setä: Tässä sulle olisi mies isolla M:llä joka tietää mitä haluaa, tykkään kevyestä SM:stä, minä alistan, sinä alistut."
En tiedä onko Ikis sattunut seuraamaan palstakeskustelua, mutta olen erinäisten yllättävienkin juonenkäänteiden johdosta ajautunut tilanteeseen jossa joudun pahimmassa tapauksessa maistamaan S/M-seksiä myös ottavan osapuolen asemassa. Jos vyön solkipäällä hakkaaminen jostain syystä tuntuisi hyvältä, niin tuota tekstin loppuosaa joutuu muokkaamaan muotoon "minä alistan ja alistun".
Siitä sitten tuonnempana...Taisin jossain nähdä vilaukselta jotain, en vaan tuossa kun nopsaan näppäsin nuo niin tarkkaan miettinyt eikä niitä kovin kirjaimellisesti kannata ottaa kun lähinnä oli tarkoitus vaan raapaista jotain itsekuhunkin vähän viittaavaa.
- Tekniikkasukeltaja
Emmä skruudaa snägäreillä.
(Hihitystä) - parisuhdemies-
Joskus oli minullakin treffi ilmoitus suomi24 treffissä. Ihan normi tiedot itsestäni laitoin mutta itse pitää naisille vastata jos haluaa että pääsee treffeille. Minä jo parin viestin jälkeen ehdotin treffejä ja kävin 6 kertaa treffeillä kun totesin että naiset etsii toimitusjohtajaa tai muuten hyvillä tuloilla elävää miestä. Naisen ilmeestä treffeillä näkee heti että onko pettynyt miehen ulkonäköön ja sitten että mies ei kurvaa paikalle hienolla autolla.
- Kokenutmies-
Ei sillä profiili tekstillä ole mitään väliä vaan sillä mitä kirjoitat naiselle. Sinun pitää vastata naisille ja tehdä aloite itse joilla on se profiili, ei naiset koskaan tee aloitetta ellei mies ole joku tunnettu rikas julkkis.
Isokokoinen porno Pena etsii seuraa rohkeista ja seikkailumielisistä naisista..
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437868
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684413
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2463088Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella462749Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262695- 372453
- 412036
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807